Nei git keis Game+, leider...Buccaneer hat geschrieben:Gits Game+ oder so?
Wenn i da so lise: Bin froh, han is nid zum Launch kauft... chaufe de Game of the Year oder so. En Kolleg heds mer zwar scho welle uslehne, wells ihm nid so zueseid...
The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]
Sehr schad... So Spiel nim ich nacheme Jahr zwei eientlich gärn wieder füre. D Motivation das z mache wär bi mir amigs chli grösser, wenns en Game+ hetti... ja nu.

- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Gurgelhals hat geschrieben:Gseht d'Konsole-Version würklich so blass und verwäsche us wie uf dene Screenshots?Wär ja übelscht!

you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
NEI, d Ps4 Version gseht fasch so guet us wie d PC Version uf Ultra, nume nid mit dr gliche uflösig und fps. Bi ou überascht gsi wo ig d bilder ha gsehPlanetHarrieR hat geschrieben:Gurgelhals hat geschrieben:Gseht d'Konsole-Version würklich so blass und verwäsche us wie uf dene Screenshots?Wär ja übelscht!
In der Tat, so hässlich sieht's auf meinem PC auch nicht aus...erinnert an manchen platten Stellen irgendwie ans N64...
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
in sache farbgebig, texture und lightning gseht PS4 version absolut fantastisch us, live ufem TV, ihr trolls!
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Besserer Vergleich (PS4 vs. PC Ultra) : http://www.pcgameshardware.de/The-Witch ... 4-1160210/" onclick="window.open(this.href);return false;PlanetHarrieR hat geschrieben:Gurgelhals hat geschrieben:Gseht d'Konsole-Version würklich so blass und verwäsche us wie uf dene Screenshots?Wär ja übelscht!
In der Tat, so hässlich sieht's auf meinem PC auch nicht aus...erinnert an manchen platten Stellen irgendwie ans N64...

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
I weiss nid öbs a mim TV ligt vo uf 4k ufe scaliert, aber das verglichsvideo isch chli e witz, d PS4 version gseht viu schlächter us aus bi mir bi grad genau dert am stah wo s video isch.
Fakt isch das dr Ungerschid zwüsche emnä 2000.- PC und erä Ps4 nid würklech gros isch. Wobi d PC Versione villech chli hei müese unger dä Konsole Versione lide. Aber ou uf dr Ps4 wär sicher no me möglech ( performance technisch )
Fakt isch das dr Ungerschid zwüsche emnä 2000.- PC und erä Ps4 nid würklech gros isch. Wobi d PC Versione villech chli hei müese unger dä Konsole Versione lide. Aber ou uf dr Ps4 wär sicher no me möglech ( performance technisch )
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
han ihm s'freilah abotte und suech mal was er bruucht. gmacht/entschiede no nüt, aber ich denk ich lahn en frei. wird sicher bös ände für d'wält.Master(G) hat geschrieben:ja de sumpf mit de häxxe isch extrem super inecho!
was hesch gmacht mit em baum-monster? killt? freiglah?
zum grafikblah nomal (für pece halt):
xeht super us. nimmt ihm e bitz de weichzeichnerverwäschfarbfilter use und me chan ingame jederziit per f12 ii- und uusschalte.zwirrlibatz hat geschrieben:ah ja und dem The Witcher 3 by Powerplay Final V1.3: http://www.hardwareluxx.de/community/f1 ... st23494904" onclick="window.open(this.href);return false;
das buggschwätz isch völlig übertriebe vo de jammer- und meckerfraktion. es spielt sich wunderbar. chliini sache werde ständig patcht, was me wennscho als verbesserige benänne dörf. mir fallt überhaupt nüt schlächts uuf.Buccaneer hat geschrieben:Gits Game+ oder so?
Wenn i da so lise: Bin froh, han is nid zum Launch kauft... chaufe de Game of the Year oder so. En Kolleg heds mer zwar scho welle uslehne, wells ihm nid so zueseid...
was ich aber gern hätt: es besser organisierts inventarmenu. im W1 (im 2 glaubs au) hett CDPR dänn sälber mal eis botte mit de enhanced edition. hoffe das chunnt denn da au no.
I speeled my drink!
da merkt man schon dass der pc nicht die main plattform gewesen ist...zum glück gibts shortkeys.zwirrlibatz hat geschrieben: was ich aber gern hätt: es besser organisierts inventarmenu. im W1 (im 2 glaubs au) hett CDPR dänn sälber mal eis botte mit de enhanced edition. hoffe das chunnt denn da au no.
habe heute noch schnell ne alte mission machen wollen, wo nen mob ne elfin in ihrer huette verbrennen wollten. ich hatte es vor einpaar tagen nicht geschafft den mob zu killen, habe den quest aber offen gelassen ohne in den script zu kommen oder zu aktivieren, per zufall reite ich heute an der stelle vorbei und finde ne abgebrannte huette?!

sehr supr...da wird wohl teilweise random quest generiert und die landschaft wandelt sich zudem auch!
@bugs:
naja die crash bugs auf pc's nerven schon recht deftig, komme mir momentan fast wie zu morriwnd zeiten wo ich alle paar minuten aus vorsicht abspeichern muss, ansonsten laeufts recht gut, mir blieb zudem auch fast nie das pferd irgendwo im gelände stecken.
wieso hat die pc-version so gruusiges shader-aliasing?Gurgelhals hat geschrieben:Besserer Vergleich (PS4 vs. PC Ultra) : http://www.pcgameshardware.de/The-Witch ... 4-1160210/" onclick="window.open(this.href);return false;PlanetHarrieR hat geschrieben:Gurgelhals hat geschrieben:Gseht d'Konsole-Version würklich so blass und verwäsche us wie uf dene Screenshots?Wär ja übelscht!
PC-Version hat offenbar schärfere Texturen durchs Band (Boden/Wandtexturen, Charaktere und v.a. Vegetation) und bei der PS4-Version schrauben sie in der Distanz früher den Detailgrad (Gras, etc.) runter. Liegt im Rahmen dessen, was man erwarten kann. Entspricht in Puncto Detailgrad in etwa High vs. Ultra. Wäre ja schon ziemlich frech, wenn das wie auf den anderen Screenshots aussehen würde.
s scheint da bei der ps4 irgendwie en texturstream-problem zu gebe, weil das ebe nid "durchs band" sondern an einzelne locations nid der fall zu seien scheint. daher evtl. fixable. das mit den geringeren alphaeffekten und objektfading in der distanz war zu erwarten.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
siralos hat geschrieben:habe heute noch schnell ne alte mission machen wollen, wo nen mob ne elfin in ihrer huette verbrennen wollten. ich hatte es vor einpaar tagen nicht geschafft den mob zu killen, habe den quest aber offen gelassen ohne in den script zu kommen oder zu aktivieren, per zufall reite ich heute an der stelle vorbei und finde ne abgebrannte huette?!![]()
sehr supr...da wird wohl teilweise random quest generiert und die landschaft wandelt sich zudem auch!

hm, ich han no kein einzige crash gha. all halb stund freezets für 2 sekunde wenns muess nahlade bzw d'GPU stöhnt. aber viel speichere tuenich eh bi all dem (also beabsichtigte in-game) übel wo eim jederziit passiere chan.@bugs:
naja die crash bugs auf pc's nerven schon recht deftig, komme mir momentan fast wie zu morriwnd zeiten wo ich alle paar minuten aus vorsicht abspeichern muss, ansonsten laeufts recht gut, mir blieb zudem auch fast nie das pferd irgendwo im gelände stecken.
s'gwent han ich langsam dusse. vermisse s'würfele gar nüm.
I speeled my drink!
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
lulz, die vegetation und sandbänke sehen auf ps4 ja aus wie pappeGurgelhals hat geschrieben:Besserer Vergleich (PS4 vs. PC Ultra) : http://www.pcgameshardware.de/The-Witch ... 4-1160210/" onclick="window.open(this.href);return false;PlanetHarrieR hat geschrieben:Gurgelhals hat geschrieben:Gseht d'Konsole-Version würklich so blass und verwäsche us wie uf dene Screenshots?Wär ja übelscht!
PC-Version hat offenbar schärfere Texturen durchs Band (Boden/Wandtexturen, Charaktere und v.a. Vegetation) und bei der PS4-Version schrauben sie in der Distanz früher den Detailgrad (Gras, etc.) runter. Liegt im Rahmen dessen, was man erwarten kann. Entspricht in Puncto Detailgrad in etwa High vs. Ultra. Wäre ja schon ziemlich frech, wenn das wie auf den anderen Screenshots aussehen würde.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Verstah nid wie mä die bugs eifach cha abespile, chamer wäge emnä bug e trophäe i arsch schiebe wüäus letschtä pferde rennä nid geit, cha diversi Missione nid abgä und ou nid anä, finge ig auso scheisse. Diversi Schankwirte chani nid aspräche, auso kei gwint charte choufe, und ou nid gäge si Spile. Das isch Scheissezwirrlibatz hat geschrieben:han ihm s'freilah abotte und suech mal was er bruucht. gmacht/entschiede no nüt, aber ich denk ich lahn en frei. wird sicher bös ände für d'wält.Master(G) hat geschrieben:ja de sumpf mit de häxxe isch extrem super inecho!
was hesch gmacht mit em baum-monster? killt? freiglah?
zum grafikblah nomal (für pece halt):
xeht super us. nimmt ihm e bitz de weichzeichnerverwäschfarbfilter use und me chan ingame jederziit per f12 ii- und uusschalte.zwirrlibatz hat geschrieben:ah ja und dem The Witcher 3 by Powerplay Final V1.3: http://www.hardwareluxx.de/community/f1 ... st23494904" onclick="window.open(this.href);return false;
das buggschwätz isch völlig übertriebe vo de jammer- und meckerfraktion. es spielt sich wunderbar. chliini sache werde ständig patcht, was me wennscho als verbesserige benänne dörf. mir fallt überhaupt nüt schlächts uuf.Buccaneer hat geschrieben:Gits Game+ oder so?
was ich aber gern hätt: es besser organisierts inventarmenu. im W1 (im 2 glaubs au) hett CDPR dänn sälber mal eis botte mit de enhanced edition. hoffe das chunnt denn da au no.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Vori grad e 48er Greiflor kaputt gmacht, und är het nume 100 Pünkt gä, und dr Schatz woner beschützt het isch auso ou nid grad 48er würdig gsi :typej:
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
ich spiel kei bugs abe. ich erläb eifach kei. vilech bini nach ca 20h no zweni wiit im spiel, vilech gitts die nume uf de konsole.
I speeled my drink!
naja ich finde in anbetracht dass das game extrem viel missionen hat, sind einpaar bugs in nebenquest oder 0815 mission zu verschmerzen.Bejita hat geschrieben: Verstah nid wie mä die bugs eifach cha abespile, chamer wäge emnä bug e trophäe i arsch schiebe wüäus letschtä pferde rennä nid geit, cha diversi Missione nid abgä und ou nid anä, finge ig auso scheisse. Diversi Schankwirte chani nid aspräche, auso kei gwint charte choufe, und ou nid gäge si Spile. Das isch Scheisse
@zwirrli:
yep ist mir erst heute mit der selbst generierten quest aufgefallen. ich denke es sind auch auch so zufalls missionen die nirgends auf der karte verzeichnet sind.
das würfelspiel hat immer recht viel zeit gekostet und manchmal kam es mir so vor dass die ki mich verarschen würde. gwent ist da um einiges einfacher, sofern man nicht gegen nen fiesen gegner mit ne guten deck antretten muss.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ich finde alsi füres 100h spiel ned würklich bug versücht, ich han i mine 67 stunde bisher 2 abstürz gha und es paar quests hetsmer verbuggt, ja. aber da ich immer viel safe isch bisher na keine es problem gsi, und ich finds wie gseit voll ok füres spiel i dem umfang.
und um achievements würdmer kei sorge mache, das wird sicher na gfixt
und um achievements würdmer kei sorge mache, das wird sicher na gfixt
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
67 stund holy moly, isch han i dem jahrtusig na nie es spiel so lang gspielt i eim durchgang, und alls ohni en sekunde langwilig oder repetitiv si aber alls absolute top content, würklich beidruckend.
CDPR het mich glehrt, dassmer au es moderns open world spiel ned muss mit repetitivem mini content verwässere, da devo chönd sich alli ganz gross vo rockstar bis bethesta und bioware end ganz ordentlichi schibe abschniede
CDPR het mich glehrt, dassmer au es moderns open world spiel ned muss mit repetitivem mini content verwässere, da devo chönd sich alli ganz gross vo rockstar bis bethesta und bioware end ganz ordentlichi schibe abschniede
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Die chline Glitches störed mich überhaupt nöd - das halted sich alles im Rahme vo dem, wo bi so eme unmfangriiche Spieli akzeptabel isch. Ich meine, das isch immer no meilewiit vo de Bethesda-Spieli entfärnt, wo sowohl im Bezug uf Bugs wie au Gameplay im Beta-Status usglieferet wärded und d'Modding-Szene aktiv wärde mues, zum es unvollständigs Spiel in technischer wie spielerischer Hinsicht erst no z'vervollständige. Findi scho ziemlich unverschämt.
Aber: Es gitt ein üsserscht eklige EXP-Bug, wo bewirkt, dass eim d'Hauptquests plötzlich kei EXP meh gänd. Ich han en und das isch dänn doch ärgerlich
Guet, ich bin uf Lvl 15 und d'Hauptquests sind z.Z. im Bereich Lvl 11-12, aber es isch glich Scheisse und die Sorte Bug, wo definitiv gar nöd gaht. Hoffe dass da bald en Hotfix chunnt.
Aber: Es gitt ein üsserscht eklige EXP-Bug, wo bewirkt, dass eim d'Hauptquests plötzlich kei EXP meh gänd. Ich han en und das isch dänn doch ärgerlich

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Dä xp bug ha ig ou gha, vorgester gspicheret und level 25 gsi, ga pennä. Gester ufgstange Game glade und ufs mau level 27, fasch 28 gsi.Gurgelhals hat geschrieben:Die chline Glitches störed mich überhaupt nöd - das halted sich alles im Rahme vo dem, wo bi so eme unmfangriiche Spieli akzeptabel isch. Ich meine, das isch immer no meilewiit vo de Bethesda-Spieli entfärnt, wo sowohl im Bezug uf Bugs wie au Gameplay im Beta-Status usglieferet wärded und d'Modding-Szene aktiv wärde mues, zum es unvollständigs Spiel in technischer wie spielerischer Hinsicht erst no z'vervollständige. Findi scho ziemlich unverschämt.
Aber: Es gitt ein üsserscht eklige EXP-Bug, wo bewirkt, dass eim d'Hauptquests plötzlich kei EXP meh gänd. Ich han en und das isch dänn doch ärgerlichGuet, ich bin uf Lvl 15 und d'Hauptquests sind z.Z. im Bereich Lvl 11-12, aber es isch glich Scheisse und die Sorte Bug, wo definitiv gar nöd gaht. Hoffe dass da bald en Hotfix chunnt.

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
das isch luschtig, will genau de quest hani gmacht und nach es paar tääg riit ich a dem huus verbi und es isch wieder ganz und de mob staht wieder vore drah, also rett ich sie nomal... zum zweite mal...siralos hat geschrieben:habe heute noch schnell ne alte mission machen wollen, wo nen mob ne elfin in ihrer huette verbrennen wollten. ich hatte es vor einpaar tagen nicht geschafft den mob zu killen, habe den quest aber offen gelassen ohne in den script zu kommen oder zu aktivieren, per zufall reite ich heute an der stelle vorbei und finde ne abgebrannte huette?!![]()

- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- TRADINGPOINTS:
-
130
- TRADINGPOINTS:
-
130
lauft me eifach mit Päch i dä oder cha me ne vermiide?Gurgelhals hat geschrieben:Es gitt ein üsserscht eklige EXP-Bug,
ich glaub ich han nie bugs will ich immer nätt bin und mit allne rede und alli quests ahnimme.
I speeled my drink!