The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Beitrag von Ribit X Titan »

Es gibt viele Vorkommnisse auf welchen ich meine "dummen Aussagen" stütze, z.B.

PC: Sachen wie Space Sim war fast ausgestorben da es dem Mainstream Geschmack nicht mehr entsprochen hatte, erst mit Crowd Funding wurde wieder neues Feuer kreiert. Dinge wie Freespace 2 waren noch echte Games für echte Gamer und auf Konsole war Colony Wars Red Sun das beste was ich je hatte... bis heute unübertroffen vom Design her.

RPG: Hier gabs früher mehr Auswahl und mehr Highlights. Heutzutage wird viel zuviel Remake aufgewärmt und immer öfter nur noch auf portable Systeme konvertiert, viele coole Serien werden einfach nicht mehr weitergeführt. Dafür aber tonnenweise billig hergestelltes "Handheldzeugs" bis zum erbrechen weils einfach Geld bringt. Ich könnte sterben für ein neues Star Ocean, ein neues Wild Arms, Suikoden, Breath of Fire u.a. sehr vieles liegt im sterben und nur wenige "Geldesel" werden weitergeführt. Vielleicht werde ich das mit Star Ocean noch erleben (auf PS4) .... aber viele andere Serien werden wohl für immer verschwinden oder als eine Art "Handheldversion" zu neuem Leben erweckt. Da ist nicht zuletzt der gute Erfolg der PS4 ein Hoffnungsträger, wobei es immer mehr Konkurrenz im Trash Game Bereich (alle Arten von portablen Systemen) und Hyperfranchise-Bereich (z.B. GTA, natürlich auch Final Fantasy). Der PC und Konsolenanteil macht heute wahrscheinlich weniger als 1/3 aus, früher was es viel mehr und das ist der Bereich der Core Gamer, also sie lassen Federn. Es fokussiert sich immer mehr auf wenige Franchise Titel, Onlinegaming und Portablegaming. Das Meiste ist nicht mehr im Core Gaming Bereich sondern wirft sich dem Mainstream vor die Füsse und der ist immer weniger auf geeigneten Gaming-Systemen zuhause. Firmen wie "NIS America" haben sich darauf spezialisiert billige Second Grade Niche Ware zu releasen, die teils so billig gemacht ist ohne eigene Identität dass es selbst vielen Fans am ablöschen ist. Hauptsache Masse statt Klassse und ist eigentlich eine Art "Niche-Mainstream" geworden... interessantes Setup aber gibt es alles. Die Geldgier ist dabei unheimlich, teils haben Games fast wertlose DLCs im wert von 50 CHF, aber der echte Fan möchte es einfach haben und zahlt sich dumm und blöd.

Teils wurde schon drüber diskutiert ob Konsolen überhaupt noch zeitgemäss wären da der Gamer immer mehr auf Trashsystemen oder Online/Lifestyle/Portable-Produkten zuhause ist, aber würde ich den Untergang je erleben dann werde ich tief auf diese Gamerkultur herabsehen. Für mich sind Onlinegames bereits "kalter Kaffee" da ich seit 2000 regulär online game aber für den Mainstream steht es in voller Blüte während ich es als ausgelutscht betrachte und vorallem auf "enhanced old school" stehe. Könnte ewig weiterschreiben aber ist kein Witcher mehr.
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Bejita »

zwirrlibatz hat geschrieben:Novigrad! :shock: ersch grad acho und han scho s'Gfüehl die Stadt elei hett meh content als mängi anderi ganzi Spiel.
Joah, es isch scho super, aber mä louft ou eifach verdammt viu ume. Finge its dases uf dä Ländereie ( versteckti höline etc ) viu me abgeit.
Aber Novigrad het scho es paar geili Quests uf Lager das isch sicher!
Skellige isch wahnsinnig geil designt, aber dert wirds es huere Bug Festival ( mit em patch 1.01 ämu ) toti schwäbendi gägner, missione wome nid cha abgä, missione woni nid cha anä, grossi gägner wome killt het und am bode ume rütsche, und teilwis unger emnä Türschlitz ine angerä Rum quetscht wärde :typej:
Und bim kämpfe Isch mir ufgfaue das eim Gägner träffe ou wen ihri waffe e Meter vor dr Figur düre zische, teilwis wot är nid vom pferd stige wenn mehreri Gägner drum ume stöh, mängisch hets dr geralt nid nötig s silberschwärt füre z nä wenn är gäge monster kämpft. D Stürig bim schwümme isch extrem müehsam, s boot fahre extrem dumm gmacht und huere umständlech wenn gägner uftouche etc etc. Isch scho chli komisch das aui reviewer die no nid mau mit em day day one patch tested hei, die extrem viele fähler nid erwähnt hei. Wärs es Game vo EA gsi oder Sony, Ubisoft etc wärs NIE über 90er Wärtig cho. Aber nid fausch verstah mir gfauts huere, nume finge ig hets fasch so viu schatte wie liecht
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

die bugs werde alli no patscht. klar isch das unerfreulich aber gäbemer de CDPR chli kredit. isch ihres erschte OW spili.

@ribit:
kännsch Xenoblade Chronicles? und bald chunnt s'neue.
I speeled my drink!
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

imfo:

de Pyres of Novigrad gamebreakerbug isch behobe. wahrschiinli mit em patch 1.03, jedefalls bin nöd nur ich det problemlos durecho.
I speeled my drink!
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

Patch 1.04 für de PC isch dusse (und Patch 1.03 für d'Konsole isch immer nonig freigäh, MS und Sony sind wohl i de Ferie :kicher:).

Sind ehner chlinneri Verbesserige/Bugfixes. Da de Changelog:
- Rebinding any key is now available after switching Unlock Bindings option in Options \ Key bindings submenu.
- Corrects an issue in the dialog system that might rarely cause dialog looping in scenes.
- Fixes an issue with incorrect behavior of Wild Hunt warriors after they were under the influence of Axii sign.
- Corrects a bug causing spontaneous combustion of gas clouds.
- 1280 x 720 resolution is now properly displaying as valid resolution option.
- Fixes boat stuttering in cutscenes.
- Texture rendering quality for high / ultra presets improved.
- Further improvements in NVIDIA Hairworks performance.
- A few additional Gwent cards are now available in the Prologue area.
- Fixes an issue where users with usernames using non-latin characters were unable to import saves from Witcher 2.
- Overall stability and performance improvements.
- Fixes related to alt + tabbing and minimizing game window.
- Game icon updated.
- Enlarges the size of the loot pop-up window in the UI.
- Fixes an issue where, in certain circumstances, the comparison window could be displayed outside of game borders in the UI.
- Upgrading set items no longer destroys sockets.
- Small UI tweaks for Gwent.
- Corrects some missing translations in localized versions.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

Rolf, sogar i s'chlinnschte, unwichtigschte Sidequest händs amel no irgenden Lulz verpackt. Super. Er isch au debi:

Bild

Sie sölled bitte de Wält erchläre, wie dene ihres Content-Perpetuum Mobile funktioniert. Ich meine, das Spiel kombiniert a) AAA Production Values, b) en unüberschaubari, gigantischi Mängi a Content, wo c) durchgehend qualitativ absolut hochwertig isch (= kei trotteligi MMORPG Fetch Quests und so Seich). Bisher bin ich immer devo usgange, dass me i eme Spieli jewiils nume zwei vo dene drü Element gliichzitig chan ha, will alli drü zäme jedes no so grosse Entwickligsbudget spränge würded. Es würd mich würklich interessiere, wie die das trotzdem gschafft händ.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

mhhh passiert es bei euch auch dass der witcher mitten im kampf das schwert einsteckt um dann mit den fäusten zu kämpfen?

bei mir zumeist wenn er nen zauber wirkt oder nen trank zu sich nimmt...sehr merkwürdig, im google hab ich nichts gefunden, könnte aber nen bug sein.
Für alli wo nid wüsse i welles genre okami ghört :vortex: :

viewtopic.php?p=479770#p479770
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

En Schwärtwegsteckbug isch mir nöd ufgfalle, bzw wenns passiert, dunkts mich ich bin zhektisch am umedrucke. Also statt en Puleschänkel inezlah versehentlich uf Sheath Chnopf drücke. Glaub nöd dass es en Bug isch.

::::
Gurgelhals hat geschrieben:irgenden Lulz verpackt.
Inere ehner typisch fantasygstylte Cutscene schwänkt Kamera über e zauberhafti Tämpelstruktur und plötzli rammlet 2 Hase drvor. :lol:

Sie sölled bitte de Wält erchläre, wie dene ihres Content-Perpetuum Mobile funktioniert. Ich meine, das Spiel kombiniert a) AAA Production Values, b) en unüberschaubari, gigantischi Mängi a Content, wo c) durchgehend qualitativ absolut hochwertig isch (= kei trotteligi MMORPG Fetch Quests und so Seich). Bisher bin ich immer devo usgange, dass me i eme Spieli jewiils nume zwei vo dene drü Element gliichzitig chan ha, will alli drü zäme jedes no so grosse Entwickligsbudget spränge würded. Es würd mich würklich interessiere, wie die das trotzdem gschafft händ.
Sie händ alles gäh und liebe ihri Spieli und halte Kompromisslosigkeit und Stil für s'Allerwichtigschte. Wenn sich dadrbii paar Bugs und Glitches iischliiche, ischs rächt dumm sich dadrüber zbeschwere. Aber Meckerer wo die tüüfer Qualität nöd erkänne gitts immer.

Es gseht mit jedem Patch no besser us und lauft jetz sogar sehr ansehnlich uf mire Chischte und das bi medium Settings mit paar Features off.
I speeled my drink!
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

ah ja und dem The Witcher 3 by Powerplay Final V1.3: http://www.hardwareluxx.de/community/f1 ... st23494904" onclick="window.open(this.href);return false;
I speeled my drink!
siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

zwirrlibatz hat geschrieben:En Schwärtwegsteckbug isch mir nöd ufgfalle, bzw wenns passiert, dunkts mich ich bin zhektisch am umedrucke. Also statt en Puleschänkel inezlah versehentlich uf Sheath Chnopf drücke. Glaub nöd dass es en Bug isch.

::::
Gurgelhals hat geschrieben:irgenden Lulz verpackt.
Inere ehner typisch fantasygstylte Cutscene schwänkt Kamera über e zauberhafti Tämpelstruktur und plötzli rammlet 2 Hase drvor. :lol:
ja werde dann mal den wegsteck knopf irgendwo anders belegen, falls es so nen knopf gibt.

das alchemie zeug haben sie recht gut gelöst, wo man früher noch für jeden trank leere flaschen kaufen musste um sie einzeln zu zubereiten, füllen sich alle tränke nach ne meditation von selbst.

@spoiler: yep, hatte die szene grad heute vormittags erlebt, musste da recht schmunzeln.

geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

witcher isch super.
Zuletzt geändert von geosnow am 25 Mai 2015 21:36, insgesamt 1-mal geändert.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

Ribit hat geschrieben:Es gibt viele Vorkommnisse auf welchen ich meine "dummen Aussagen" stütze, z.B.
es isch dumm, will dies gejammere kei sinn macht, wenn d videogame gschicht chli objektiv aluegsch. es git im moment so viel gueti games, wiä wahrschienlich niä und trash häts scho immer gäh. zur info: konsole sind scho immer billig war gxi.
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Bejita »

siralos hat geschrieben:mhhh passiert es bei euch auch dass der witcher mitten im kampf das schwert einsteckt um dann mit den fäusten zu kämpfen?

bei mir zumeist wenn er nen zauber wirkt oder nen trank zu sich nimmt...sehr merkwürdig, im google hab ich nichts gefunden, könnte aber nen bug sein.
Das macht er gärn dr Geralt nid nume bi dir ;)
Bild
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

Das Spieli! Das farking Spieli! :-D

De Dijkstra isch super! Die Dialög zwüschet ihm und em Geralt chönnted direkt us eme Lethal Weapon-Film cho :groel:

Und de Zoltan hätt sich en Üüle als Huustier gkauft :herzli: (--> aber mal ernsthaft: Meint d'Philippa Eilhart allen Ernstes, dass sie mit däre "Tarnig" irgendöpper, geschweige denn de Geralt, chan tüüsche?)
siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

Bejita hat geschrieben:
siralos hat geschrieben:mhhh passiert es bei euch auch dass der witcher mitten im kampf das schwert einsteckt um dann mit den fäusten zu kämpfen?

Das macht er gärn dr Geralt nid nume bi dir ;)

mitten im kampf getuemmel hin und her gerollt, einpaar zauber gewirkt und aufs mal stehe ich mit gehobenen fäusten vor den monstern?! :schraube:

es ist extrem nervig, das muessen sie noch unbedingt patchen dass der witcher nicht einfach so das schwert weg steckt und es gibt tatsächlich keinen "wegsteck" knopf, ansonsten grad den turm quest gemacht, sehr genial die quest.

Bejita
Maskenmann
Maskenmann
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Bejita »

@ Master G
Hät lieber die Stock Kamera wie du!! I bi scho 3x Opfer vo Missions Bugs worde, cha s letstä rennä nid mache, cha e lvl 2 Schatzsuechi nid mache, cha e Mission bi Skellige nid abgä... ARGHHH

@ Siralos

Mä cha d Schwärter füre nä und wieder verstoue, digi Chrüz gäge links Stahlwaffe füre nä, digi Chrüz rächts Silberwaffe führe nä ;)
Aber äbe patche müese si no einiges. Wägem däm keis Goty. Hinger nache patche cha jedä, und es wird bi niemerem, ussert bi unabhängige Entwickler toleriert. Siehe Driveclub, isch teilwis zerisse worde, und its ( nach dä patches ) isches eine vo dä bestä Arcade Race, schert sich kenä drum. Bim witcher schribe sis id reviews sogar teilwis no das das und jenes no patcht wird und sicher besser wird ( ohni score abzug versteit sich ). LOL
Zuletzt geändert von Bejita am 26 Mai 2015 14:39, insgesamt 1-mal geändert.
Bild
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

schwert fürre neh und versorge isch dä glich chnopf uf konsole. uf pc sötts en andere si. 1 und 0 glaub standard.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
siralos
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
9
Trading points minus
0

Beitrag von siralos »

Mastler(P) hat geschrieben:schwert fürre neh und versorge isch dä glich chnopf uf konsole. uf pc sötts en andere si. 1 und 0 glaub standard.
Beim pc isses auch derselbe knopf(1/2) meistens ziehe ich das schwert vor dem kampf, nach einpaar rollen oder spells steckt er die schwerter wieder ein und will dann mit den fäusten kämpfen.....ich zieh das teil wieder raus um nach einpaar hieben und rollen wieder zu merken dass er ohne schwert da steht.

Hatte bisher noch keinen göberen bug erlebt, ausser dass ich mal in nem schiffswrack stecken blieb....musste da nen alten save wieder hoch laden.

Master(G)
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0

Beitrag von Master(G) »

Patch 1.03 für Konsole isch dusse. geschter abig. abegsoge. performance isch würkli besser. aber druckel-kamera isch immer no :briegge:
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

Ich wird 200 Stund i das Spieli inebuttere. Und nacher wird ich Gwent spiele bis s'Xenoblade Chronicles X chunnt. Und dänn wird ich i das au namal 200 Stund inebuttere. Und bis dänn isch wohl d'Enhanced Edition mit de beidne Expansion Packs da und ich wird's namal durespiele. Close Life :typej:
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

mache alli bi dene wo's nöd rucklet :mrgreen: und dänn nomal wenns ja soviel entscheidigsverzwiigige gitt :nut:

ich han jetz scho 2 Gwent partie gunne.
I speeled my drink!
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Bejita »

Auso ig bi its vor em Boss, und ha bis its bis uf 2 Häxer quests aues gmacht. und Ha a die 150h. Ig bi ersch uf em lvl 25 und frage mi huere wie mä uf 30 oder höcher söu cho, uf todesmarsch gits ja gloube nid me xp oder? Gits es neus Game+ wome uf Todesmarsch cha afa oder so? Übrigens wemä nume d Ciri verfougt ir Story, het mä gloube grad mau 10h oder 15h, si hei auso scho chli gflunkeret mit dr Spielzit ( i bi würklech jedes Fragezeiche abgange, und ha s Game über 10h la loufe wüäu ig wäg bi gsi oder so ). 200 Stung het mä its nie
Zuletzt geändert von Bejita am 27 Mai 2015 12:15, insgesamt 1-mal geändert.
Bild
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Bejita »

Master(G) hat geschrieben:Patch 1.03 für Konsole isch dusse. geschter abig. abegsoge. performance isch würkli besser. aber druckel-kamera isch immer no :briegge:
Es het weniger bugs ja, aber d Performance isch glich blibe. Mis Pferderennä chani immer no nid mache, genau so weni e Quest bim Schmid vo Skellige abgä, oder die dreckiges Geld Schatzsuechi mache :typej:
Bild
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

Ich ha gmeint uf höcherem schwierigkeitsgrad gits weniger xp
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

Bin iets level 21 und mache na level 15 quest...
Uf blood and broken bones
Antworten