The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]

Beitrag von Mastler(P) »

Bejita hat geschrieben:Aber Bloodborne hets goty bis its me verdient.
dänn günnts halt in game goty für gwent. :arnold:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

Bild
Master(G)
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0

Beitrag von Master(G) »

hahaha :lol:
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

Natürlich sinds d'Konsole, was erwartet ihr? I dene Grät stecked zwei lahmi Tablet-CPUs und en Grafikchip, wo bereits zum Release-Ziitpunkt leischtigsmässig im Mittelfäld (bzw. bim Xbone im undere Mittelfäld) gspielt händ. S'Witcher 3 isch im Gägeteil sogar verdammt guet optimiert: D'PCGamesHardware hätt e Core i7 6 Core CPU gno, wo standardmässig uf 3.3-3.6Ghz lauft, und dänn chöne zwei Cores deaktiviere sowie d'CPU uf 1.3Ghz(!!!) undertakte, ohni dass d'Framerate gross drunder glitte hett. Das isch churz gseit scho ziemlich krass.

Edith: Fantastisch übrigens au: D'Ladeziite. Also d'Tatsach, dass si chum vorhande sind, obwohl d'Maps riesig sind.
Zuletzt geändert von Gurgelhals am 22 Mai 2015 14:38, insgesamt 1-mal geändert.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

mit wenig ressource vill useholle - das chönt dpole eifach. :happy:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Astroboy
Cowboy
Cowboy
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
26
Trading points minus
0

Beitrag von Astroboy »

Gurgelhals hat geschrieben:Edith: Fantastisch übrigens au: D'Ladeziite. Also d'Tatsach, dass si chum vorhande sind, obwohl d'Maps riesig sind.
Es isch sensationell geil wie si das gmacht hei. Uf dr SSD installiert und s'ladet praktisch nie. Würk beiidruckend. Und mini GK isch über 2 Jahr alt und i cha's (exklusiv schöni Haar) uf fasch de höchste Settings spile. Sehr super.
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von BrainBug »

Gurgelhals hat geschrieben:Natürlich sinds d'Konsole, was erwartet ihr? I dene Grät stecked zwei lahmi Tablet-CPUs und en Grafikchip, wo bereits zum Release-Ziitpunkt leischtigsmässig im Mittelfäld (bzw. bim Xbone im undere Mittelfäld) gspielt händ. S'Witcher 3 isch im Gägeteil sogar verdammt guet optimiert: D'PCGamesHardware hätt e Core i7 6 Core CPU gno, wo standardmässig uf 3.3-3.6Ghz lauft, und dänn chöne zwei Cores deaktiviere sowie d'CPU uf 1.3Ghz(!!!) undertakte, ohni dass d'Framerate gross drunder glitte hett. Das isch churz gseit scho ziemlich krass.
uf was genau beziehste dich da?

also beim xknoche scheint der rucklige eindruck primär daher zu rühre, dass se keinen framecap auf 30fps eingebaut hamn:

Quelle

weiss nid ob mer von ner guten optimierung sprechen kann, wenn man nid mal das hin kriegt?!
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

spannend:

CDPR über de downgrade: http://www.pcgamer.com/cd-projekt-addre ... omplaints/" onclick="window.open(this.href);return false;

tweaks: http://www.pcgamer.com/the-witcher-3-pe ... sh-advice/" onclick="window.open(this.href);return false;

durante und nomal paar tweak tips: http://www.pcgamer.com/durantes-witcher ... ss/#page-2" onclick="window.open(this.href);return false;
I speeled my drink!
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

mi einzig klag (es sei denn ich hans us dummheit überseh): me chan immernume 1 quest ufsmal uf de map azeige lah, heisst zum chli e route vorusplane muesch paarmal zwüsche J und M hinundhär switche.
I speeled my drink!
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von PlanetHarrieR »

Witcher 3: Downgrade Mythen - Experten zu den wahren Hintergründen

Quelle
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Bejita »

Ah its bi ig uf skellige verdammt isch s design dert geil!!! WOW
Aber i gloube bi denä 200 Stung zum aues erledige hei si scho chli gflunkeret. I bi its bir letschtä location, und ha ou bis its aues gmacht wome cha mache, und ig ha gloub nid viu me aus 50h brucht bis its ( und ig bi weiss gott nid umegrennt, ha viel agluegt, erkundet etc ).
Weiss öber wome id Spielzit cha iluege?
Fuck Neil Druckmann & Jim Ryan
Bild
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Bejita »

PlanetHarrieR hat geschrieben:
Witcher 3: Downgrade Mythen - Experten zu den wahren Hintergründen

Quelle
Geil es Video wo grafike verglicht i 720p :typej:
Bild
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Bejita »

Moff hat geschrieben:
Bild
Z grass bewegt sich so realistisch mit dr Druckwäue ;)
Bild
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

Säged emal, wie super isch dänn die ganzi Bloody Baron-Questline?!? :shock: Wo ich s'Quest am Afang übercho han, han ich tänkt: Wird sicher tumm und ich dörf mich da wieder mit so eme Warlord-Möngel wie em Loredo im Witcher 2 umeschlah. Und was dänn folgt isch e emotionali Bärg- und Talfahrt, wo sich bi mir über öppe 20 Spielstunde ( :nut: ) erstreckt hätt und wo eifach alles stimmt. De Plot, d'Figure, d'Inszenierig, d'Sprächer, d'Thematik und die vielschichtig und differenzierti Art und Wiis, wie s'Spieli demit umgaht. Alles! Ich meine, houlyschitt, das isch nöd weniger als griechischi Tragödie pur! I eme Videospieli! :shock:

Das Spieli :nut: Ich meine, es isch nöd eifach nume besser als s'Dragon Age: Inquisition. Nei, es rammt s'Dragon Age (und all de anderi Chabis, wo Bioware i de letschte 10 Jahr so gmacht hätt) ungspitzt in Bode, bricht em jede einzelni Chnoche und verarbeitet's dänn no zu Hackfleisch. Mir reded da vo Grümpelturnier vs. Champions League. Ich han vor es paar Wuche mal gschriebe, dass das Spieli, wänn's alli Versprächige vo de Entwickler vermag izhalte, eis vo de beschte Spieli oder zmindescht RPGs aller Ziite müesst si. Wänn's jetzt i de verbliibende 150 Stund nöd total abstürzt und s'Niveau chan hebe, ja, dänn wäred mer tatsächlich det :shock: :-D
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

das spiel isch effektiv das, wo ich nicht gwagt han z'hoffe dasses isch. world design und quest design isch referenzklass. ich han zum teil mit viel quickload verschiedenschti choices usprobiert und es isch wahnsinn wases alls für konsequenze het, mit andere ned nur andere cutscenes sondern teils exkluive questlines etc. mer verpasst i eim durchgang effektiv stunde a content. und das sind nur die direkte konsequenze gsi, würklich wahnsinn. locker s'bescht witcher spiel und bescht rpg i mindestens 10 jahr.

kämpfe findi inzwüsche au würklich guet übrigens, hätt eventuell doch sölle uf very hard spiele, aber egal.
und gwent suchtet nebebi au na ordentlich, dörfi au sbescht minispiel si woni je imene game gha han, mer fallt grad keis anders i i dere liga.
und denn ebe all die nebequests wo au super sind. würklich wow.
aber das mit level 60 chan irgendwie ned si
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

Ich han irgendwo gläse, dass me s'Spieli - also d'Hauptquest - um Level 30-35 chan bzw. wird beände. Alles drüber isch also wohl Reserve für die, wo würklich wännd alles mache. Und dänn chömed ja no die beide Expansione ( :wixer: ). Wobi det glaubs aber de Level Cap dänn namal um 10 oder 20 Stufe aghobe wird :nut:

PS: Ganz näbedbi zur Erinnerig: De nörchschti grossi Titel vo dene wird Cyberpunk 2077 :shock: :-D
Bejita
Maskenmann
Maskenmann
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Bejita »

Auso für die geile Maps hats würklech fasch Goty verdient, aber für die katastrophale bugs, schlächti perfomance, freezes, s schlächte kampfsystem etc sicher nid
Bild
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

äuä de scho.
I speeled my drink!
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Gurgelhals hat geschrieben:PS: Ganz näbedbi zur Erinnerig: De nörchschti grossi Titel vo dene wird Cyberpunk 2077 :shock: :-D
=> en open world Blade Runner uf Witcher 3 niveau :HIRNZERPLATZ:
I speeled my drink!
The Sheep
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von The Sheep »

Ich wird mit em Witchler nid warm :(
Es gseht super und sehr umfangrich us. Aber ich han wohl eifach zviel Fantasy MMOs gspielt die letschte Jahr. Es fühlt sich irgendwie wienes Guild Wars 2 mit besserer Grafik a.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

novigrad isch de wahrschinlich bescht questhub woni je imene spiel gseh ha, gseht ned nur wunderschön und detailliert us, isch au sehr vertikal und eifach glaubhaft, wahnsinn womer überall ine und dure chan, dur palisade, id sweres mit gheime hölene etc. und natürlich 20h+ hochwertige quest content mit vielne guete idee und supere charakter. de drijskta gfalltmer bsunders, immer mitem geralt uf augehöchi und gueti dialög. sehr guet.
Ribit X Titan
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Ribit X Titan »

Gurgelhals hat geschrieben:Natürlich sinds d'Konsole, was erwartet ihr? I dene Grät stecked zwei lahmi Tablet-CPUs und en Grafikchip, wo bereits zum Release-Ziitpunkt leischtigsmässig im Mittelfäld (bzw. bim Xbone im undere Mittelfäld) gspielt händ. .
Bei GPU hat man auf der PS4 nur noch wenig zulegen können da die Kühlung auf einer Konsole ab 150 W TDP relativ schwierig wird und 200 W TDP ist bei kompakter Bauweise so ziemlich das Limit. Die PS4 ist die Konsole mit dem zweithöchsten TDP (etwa identisch mit der ersten Xbox360 Version), nur die erste Version der PS3 war mit mehr TDP (etwa 190 W) und war deswegen auch recht fett gebaut. Die XBoxOne ist aber klar unterbelegt und zu schwach ausgestattet, ich mag diese komische Hybridkonsole überhaupt nicht. Die CPU ist allerdings auf beiden Konsolen bei 30 FPS absolut ausreichend und es sind keine standartmässigen Tablet CPUs sondern 6+2 core Versionen die stärker ausgestattet sind.

Also ich würde da schon bischen differenzieren und so schlecht sind die Konsolen auch wieder nicht. Wäre man aber weniger geizig gewesen dann wäre sicherlich 25% mehr GPU Leistung (Xbone sogar ganze 75%) und 2 GHz CPU Takt dringewesen. Letzen Endes aber ist Geiz immer geiler bei sämtlichen Parteien, es wird zum einen nichts mehr subventioniert und zum anderen wird auch nicht mehr soviel bezahlt wie früher zugunsten dem 08/15 Mainstream welche eine immer wichtigere Kundschaft wird (die Masse der Franchise ist mittlerweile legendär... niche sachen werden immer seltener). Früher war ein Gamer noch ein Gamer, heutzutage ist Gamer eher eine Art "Möchtegern" zu 99%, ist halt alles im Wandel. Es gibt immer mehr Trashgamer welche auf Handy, Tablet u.a. gamen und die richtigen Core gamer Sachen sind teils gefährdet. In so einem Umfeld sind Konsolen leider nicht mehr das was sie mal waren... es ist fast nur noch Budget-Hardware. Wobei Sony mal wieder den besten Wurf gemacht hatte und Nintendo hats mit dem Wii U klar verpatzt, leider kein Charme diese Konsole (Leistung hat bei denen sowieso nie eine Rolle gespielt aber Design/Charme). XBoxOne... darüber rede ich nicht, peinlich... hätten sie zuhause lassen können da wo der Pfeffer wächst. Die Xbox360 war hingegen eine geniale Konsole... das war noch echtes Design, keine Ahnung was bei denen passiert ist um so tief zu fallen (auch Win8 war zum brüllen).
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Novigrad! :shock: ersch grad acho und han scho s'Gfüehl die Stadt elei hett meh content als mängi anderi ganzi Spiel.
I speeled my drink!
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

Ribit hat geschrieben:Früher war ein Gamer noch ein Gamer, heutzutage ist Gamer eher eine Art "Möchtegern" zu 99%, ist halt alles im Wandel. Es gibt immer mehr Trashgamer welche auf Handy, Tablet u.a. gamen und die richtigen Core gamer Sachen sind teils gefährdet. In so einem Umfeld sind Konsolen leider nicht mehr das was sie mal waren... es ist fast nur noch Budget-Hardware.
:groel:

s dümmscht, wo da im forum staht.
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0