D Ps4 Version ohni dä Patch?zwirrlibatz hat geschrieben:de Overhaul? de isch mir rächt guet gloffe. nachteil vo dem mod und de wiitsicht: de kontinent hett ufsmal viermal chliiner gwürkt.siralos hat geschrieben:fuer morrowind gabs ja auch mal nen mod wo man in etwa dieselbe weitsicht hinbekam mit hd texturen, wie bei der aufgemotzen gothic2 patch, ruckelte dafuer sogar noch auf nem 2 core prozzi.
als...?Bejita hat geschrieben:D PS4 version louft mit em day juan patch schins viu besser
The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Re: The Witcher 3: Wild Hunt [next gen / open world]
defür sind in Inquisition d quests absolut hirnrissig, die sind bisher in witcher suberb. jede gschicht isch interessant und d spieltwelt voll mit überraschige nöd so wie in Inquisition.
am schlimmste isch eifach das kampfsystem und d stüürig, saumässig schlecht. nach 3 teil söttets das doch langsam beherrsche. mich chotzet kämpf richtig gehend aa.
am schlimmste isch eifach das kampfsystem und d stüürig, saumässig schlecht. nach 3 teil söttets das doch langsam beherrsche. mich chotzet kämpf richtig gehend aa.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Ja eh, ha its s Inquisition nume was dr technisch aspäkt ageit globet.thaeye hat geschrieben:defür sind in Inquisition d quests absolut hirnrissig, die sind bisher in witcher suberb. jede gschicht isch interessant und d spieltwelt voll mit überraschige nöd so wie in Inquisition.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Ich fröög mich öb die wo s'Kampfsystem und s'Chrüütlizüg kritisiere d'Vorgänger gspielt händ. Die händ beid scho en eigeti, nöd völlig freii 360° Schtüürig gha. Vo de Chrüütli/Potions hett me meischtens viel meh Optione als me dänn bruucht. Bi de Waffe und Rüschtige wiederum weniger als mängi anderi Spieli. Vo dene bruucht de Geralt aber au weni, was me als Spieler als sini Entscheidig akzeptiere muess. De ganz Kram basiert ja uf Romän und als Spielfigur isch er halt scho e Vorgab, statt e vom Spieler vo Grund uf baschtelbare Irgendwer. Wenn me sich nöd chli drin vertüüft und d'Lore liest, wird die Wält sicher unübersichtlich aber säb ghört zum Charakter und zu de Immersion. Ich han im 1 & 2 sicher höchschtens d'Hälfti vo all sine Utensilie bruucht. Macht aber nüüt. Ich stell mir de Geralt als en eigeständigi Figur vor, wo ich es Spieli lang dörf spiele. Und wenn ich ufem Balkon am Nasegrüble bin, wanderet und abentüürt er ohni mich i de Wält ume und wählt dänn die Waffe und Tränkli wo und wenn sie ihm am beschte passe. D'Witcherwält isch so duredänkt und designt, dass me als Spieler nöd de Held mit eigne Asprüch, sondern "nur" en Gascht und Züüge uf Ziit sii chan. Das unterscheidet ja de Witcher vo de normalo 08/15 Spieli wo für dä Konsumänt zum sich Ustobe alles schön übersichtlich offelege und praktisch massschniidere, bis d'Spielwält sälber charakter- und kantelos wird.
I speeled my drink!
- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Bloodborne hat in meinen Augen ein schrecklicher Art Count, zumindest beim Charakter betrachtet aber die Welt war bisher auch nur mit Tech Count vollgespickt. Ich habs aber nur angestetet und danach ging noch meine PS4 flöten. Sowas von unweiblich und schmuddelig war auch noch kein weiblicher Charakter der Welt (also ich würde dort sowas gar nicht in Betracht ziehen), also mein Auge ist halt anders und ich sehe es daher auch anders. Daher, es wird offenbar gerne grossgeredet und teuer verkauft und es sah zwar technisch einwandfrei aus aber ansonsten kann ich mich nicht der Meinung der Masse anschliessen. Wie auch immer, wir haben hier eigentlich Witcher 3 zum Thema und nicht ein pauschaler Genitalvergleich anstreben wollen.Bejita hat geschrieben:Ig has ou no wöue schribe, aber de wäri grad wieder dr Sony Fanboy gsi. Aber schöns gsehs angeri ou sothaeye hat geschrieben:aber kei Chance geg es bloodborne.
ja die haend au s 1 und s 2 gspielt und au döt isches scho verschisse gsi. türli chame au öppis verschisssingis wiiterzieh. aber es blibt verschisse.zwirrlibatz hat geschrieben:Ich fröög mich öb die wo s'Kampfsystem und s'Chrüütlizüg kritisiere d'Vorgänger gspielt händ. Die händ beid scho en eigeti, nöd völlig freii 360° Schtüürig gha. Vo de Chrüütli/Potions hett me meischtens viel meh Optione als me dänn bruucht. Bi de Waffe und Rüschtige wiederum weniger als mängi anderi Spieli. Vo dene bruucht de Geralt aber au weni, was me als Spieler als sini Entscheidig akzeptiere muess. De ganz Kram basiert ja uf Romän und als Spielfigur isch er halt scho e Vorgab, statt e vom Spieler vo Grund uf baschtelbare Irgendwer. Wenn me sich nöd chli drin vertüüft und d'Lore liest, wird die Wält sicher unübersichtlich aber säb ghört zum Charakter und zu de Immersion. Ich han im 1 & 2 sicher höchschtens d'Hälfti vo all sine Utensilie bruucht. Macht aber nüüt. Ich stell mir de Geralt als en eigeständigi Figur vor, wo ich es Spieli lang dörf spiele. Und wenn ich ufem Balkon am Nasegrüble bin, wanderet und abentüürt er ohni mich i de Wält ume und wählt dänn die Waffe und Tränkli wo und wenn sie ihm am beschte passe. D'Witcherwält isch so duredänkt und designt, dass me als Spieler nöd de Held mit eigne Asprüch, sondern "nur" en Gascht und Züüge uf Ziit sii chan. Das unterscheidet ja de Witcher vo de normalo 08/15 Spieli wo für dä Konsumänt zum sich Ustobe alles schön übersichtlich offelege und praktisch massschniidere, bis d'Spielwält sälber charakter- und kantelos wird.
chli Schönredner bisch also scho. Charakter und immersiön mit 100000000000 chrütli wot devo evtl. 3 bruchsch. und s looote wtf haend die sich debii denkt? so schlecht isch das na nie glöst gsi wie i dem spiel. und s riite, s Pferd blibt all sekunde a irgendöpisem hange wenn mal chli vom weg weggasch.
d immersiön wo du seisch, bastlet das spiel us de guete dialög und de guet gschriebene quests. sicher nöd us em Loot Müll.
da gits echt niz z beschönige, kampfsystem und allgemein stüürig us de höll und Inventar isch au verschisse. de rest 1A.
Zuletzt geändert von thaeye am 18 Mai 2015 10:39, insgesamt 1-mal geändert.
gross geredet? wtf. es isch es ultimativs spielerlebnis. da muess de witcher nah chli uftrülle um das z übertrumpfe, und ja verglich sind durchgehend abracht. wieso au nöd?Ribit hat geschrieben:Bloodborne hat in meinen Augen ein schrecklicher Art Count, zumindest beim Charakter betrachtet aber die Welt war bisher auch nur mit Tech Count vollgespickt. Ich habs aber nur angestetet und danach ging noch meine PS4 flöten. Sowas von unweiblich und schmuddelig war auch noch kein weiblicher Charakter der Welt (also ich würde dort sowas gar nicht in Betracht ziehen), also mein Auge ist halt anders und ich sehe es daher auch anders. Daher, es wird offenbar gerne grossgeredet und teuer verkauft und es sah zwar technisch einwandfrei aus aber ansonsten kann ich mich nicht der Meinung der Masse anschliessen. Wie auch immer, wir haben hier eigentlich Witcher 3 zum Thema und nicht ein pauschaler Genitalvergleich anstreben wollen.Bejita hat geschrieben:Ig has ou no wöue schribe, aber de wäri grad wieder dr Sony Fanboy gsi. Aber schöns gsehs angeri ou sothaeye hat geschrieben:aber kei Chance geg es bloodborne.
- Asskicker
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1170
de Titan wieder 

- Ribit X Titan
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich habs nicht genug lange gespielt um das Gameplay ausreichend bewerten zu können, daher möchte ich auch nichts konkretes bezüglich der allgemeinen Qualität sagen aber Fakt ist dass es "grossgeredet" wird... keine Falschaussage im Spiel aber ob es legitim ist oder nicht dass soll jeder für sich selber entscheiden. Ich habe dennoch Freude daran wenn man hier Witcher 3 behandelt und nicht ständig sagt "aber Bloodborne...".
Ich muss auch sagen, wir haben wie gesagt alle andere Augen und ein anderer Weg wie wir etwas spielen. Die einen sind enorm "kampflastig" im "GP" ausgelegt, da ist Bloodborne sicherlich absolut Top, und andere sind eher die "Cruiser" und erforschen gerne die Welt in ihrem langsamen Pace und fangen gerne die Atmosphäre ein, es gibt verschiedene Motorräder für alle Bedürfnisse und auch verschiedene Games, es sind nicht 2 identische Games und haben auch nicht zwingend gleiche Philosophie. Daher betrache ich gerne die Games für sich selber und fange nicht an übertrieben stark Vergleiche anzustreben, ein Game muss mich einfach packen und ob es das tut da spielen viele Faktoren eine Rolle, natürlich auch persönliche Vorlieben. Ich z.B. liebe Open World extrem, ich mag intensive RPG Elemente (viele Items undso) während andere es nicht lieben und sich sogar beklagen dass es zuviele Items hat oder so... also wir sehen die Welt und das Game verschieden, das ist nunmal so. Klar kann man ein Game als allgemein hochgradig oder eher tiefgradig betrachten und genau das wollen wir ja gerne rausfinden. Aber man soll sich nicht zu stark von persönlichen Präferenzen beeinflussen lassen sondern ein Game immer als Gesamtwerk betrachten mit allem was dazugehört und sich dafür auch Zeit nehmen sich damit auseinanderzusetzen. D.h auch nicht nach wenigen h mit Unkenrufen daherzukommen undso... sondern wirklich sich erstmal versuchen mit etwas anzufreunden. Das klappt nicht immer und bei Bloodborne hats bei mir gleich beim ersten Level abgelöscht aufgrund der rein im Techcount ausgelegten Grafik, wobei das Kampfsystem als reichhaltig zu bezeichnen war. Dennoch... man tut was man kann und sollte so fair wie möglich bleiben und bei Witcher 3 höre ich bisher zuviele Unkenrufe von Gamern die es eigentlich nicht einmal gamen dürften da es offiziell nicht draussen ist. Release ist 19.5 oder "Heute Mitternacht".
Ich muss auch sagen, wir haben wie gesagt alle andere Augen und ein anderer Weg wie wir etwas spielen. Die einen sind enorm "kampflastig" im "GP" ausgelegt, da ist Bloodborne sicherlich absolut Top, und andere sind eher die "Cruiser" und erforschen gerne die Welt in ihrem langsamen Pace und fangen gerne die Atmosphäre ein, es gibt verschiedene Motorräder für alle Bedürfnisse und auch verschiedene Games, es sind nicht 2 identische Games und haben auch nicht zwingend gleiche Philosophie. Daher betrache ich gerne die Games für sich selber und fange nicht an übertrieben stark Vergleiche anzustreben, ein Game muss mich einfach packen und ob es das tut da spielen viele Faktoren eine Rolle, natürlich auch persönliche Vorlieben. Ich z.B. liebe Open World extrem, ich mag intensive RPG Elemente (viele Items undso) während andere es nicht lieben und sich sogar beklagen dass es zuviele Items hat oder so... also wir sehen die Welt und das Game verschieden, das ist nunmal so. Klar kann man ein Game als allgemein hochgradig oder eher tiefgradig betrachten und genau das wollen wir ja gerne rausfinden. Aber man soll sich nicht zu stark von persönlichen Präferenzen beeinflussen lassen sondern ein Game immer als Gesamtwerk betrachten mit allem was dazugehört und sich dafür auch Zeit nehmen sich damit auseinanderzusetzen. D.h auch nicht nach wenigen h mit Unkenrufen daherzukommen undso... sondern wirklich sich erstmal versuchen mit etwas anzufreunden. Das klappt nicht immer und bei Bloodborne hats bei mir gleich beim ersten Level abgelöscht aufgrund der rein im Techcount ausgelegten Grafik, wobei das Kampfsystem als reichhaltig zu bezeichnen war. Dennoch... man tut was man kann und sollte so fair wie möglich bleiben und bei Witcher 3 höre ich bisher zuviele Unkenrufe von Gamern die es eigentlich nicht einmal gamen dürften da es offiziell nicht draussen ist. Release ist 19.5 oder "Heute Mitternacht".
reichhaltig? z kampfsystem vo bloodborne isch fast perfekt. und d welt isch stimmig und sehr geil inenand verschachtlet. suech das mal bim witchler. de machts eifach über d grössi, ich mach aber jedi wett es leveldesign wie das vo bloodborne z kreeire isch einiges schwieriger als das vom witcher. über s kryptische storytelling vo from chame striite, mir gfallts und lat de community vill spielruum i Sache Lore.
namal mini Kritik bisher isch nach ca. 10 stund. d hakelig stüürig blibt ja also gits es fetts minus. aber de rest isch bisher superb.
namal mini Kritik bisher isch nach ca. 10 stund. d hakelig stüürig blibt ja also gits es fetts minus. aber de rest isch bisher superb.
Die kräuter aus witcher 1 habe ich alle eingesammelt, gibt ja diverse boost und auch bei teil 3 sind sie auf nem höherem schwierigkeitsgrad essentiel. Scheinbar ist es auf normal oder einfach nicht viel mehr als nen hack & slay...
mit dem kampfsystem uf ere schwierigere stufe, nei danke.
übrigens seg de ganzi öl und wiiteri Hilfsmittel dings völlig zruggna worde i Sache würkig. d.h uf normal spielt das würkli alles kei grossi rolle.
übrigens seg de ganzi öl und wiiteri Hilfsmittel dings völlig zruggna worde i Sache würkig. d.h uf normal spielt das würkli alles kei grossi rolle.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Es isch uf normal teilwis scho me aus gnue aspruchsvoll dank em nid grad super guete Kampfsystemsiralos hat geschrieben:Die kräuter aus witcher 1 habe ich alle eingesammelt, gibt ja diverse boost und auch bei teil 3 sind sie auf nem höherem schwierigkeitsgrad essentiel. Scheinbar ist es auf normal oder einfach nicht viel mehr als nen hack & slay...
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Wemä d lock on funktion i dä Kämpf NID benützt geits kämpfe wäsentlech liechter vor Hang
das kampfsystem von witcher 1 fand ich ganz genial mit dem combo system, mal was anderes als das uebliche...bei teil 2 isses tatsächlich vermurkst. der moff fands aber noch gut, wenn ich mich nicht irre.thaeye hat geschrieben: ja die haend au s 1 und s 2 gspielt und au döt isches scho verschisse gsi.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
scho?
also wennd mich iets frogsch würd ich säge, dass kämpf nie öppis gsi sind wo witcher spielenswert gmacht hend, und ich han d'spiel trotz de kämpf excellent gfunde.
aber ich finds im teil 2 sicher besser als im 1, nüt bsundrigs aber au nüt ätzends. sie sind sicher aber nieneds ide nöchi vo de souls spiel oder bloodborne, das müends aber au gar nöd, witcher bütet ja im gegesatz zu dene spiel ja ned nur kämpf.
also wennd mich iets frogsch würd ich säge, dass kämpf nie öppis gsi sind wo witcher spielenswert gmacht hend, und ich han d'spiel trotz de kämpf excellent gfunde.
aber ich finds im teil 2 sicher besser als im 1, nüt bsundrigs aber au nüt ätzends. sie sind sicher aber nieneds ide nöchi vo de souls spiel oder bloodborne, das müends aber au gar nöd, witcher bütet ja im gegesatz zu dene spiel ja ned nur kämpf.
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Bim erschte Teil isch s'Kampfsystem total alibimässig gsi: Richtigs Schwärt und richtigi Stance wähle und dänn nume no timets Geklicke. Wird ja extrem kritisiert für das, aber ich han's ehrlich gseit in Ordnig gfunde, will's au überhaupt nöd gstört hätt (so öppis wie z.B. Dragon Age: Inquisition findi da viel tümmer, will sich das Spieli glichziitig will a) es Cooldown-basierts Kampfsystem im WoW-Stil, b) es Third Person Action-RPG und c) es taktisch aghuuchts, pausebasierts Party-RPG si und nüt devo richtig guet macht. Zum Glück hätt me det de Hauptcharakter sehr bald chöne zu ere unsterbliche Einmann-Kampfmaschine skille und so de ganzi Seich für de Reste vom Spiel chöne neutralisiere).
Und s'Witcher 2-Kampfsystem probiert sich halt rächt starch a d'Lore azlehne, sprich: De Geralt isch ebe alles andere als unverwundbar, sondern im Grund gno genau so verwundbar wie jede normali Mensch, aber er kompensiert das mit Tränk, Beweglichkeit und fiese Tricks (Bombe, Falle). Z'erscht hätt mich das Kampfsystem extrem gnervt, aber grad bim erneute Durespiele vor es paar Mönet han ich's dänn doch gar nöd schlächt gfunde. Klar, es isch z.T. chli hakelig und gwüssi Element sind schlächt implementiert (s'Tranksystem isch sehr müehsam und de Geralt isch am Afang viel z'schwach und am Schluss viel z'starch), aber wänn me's ebe würklich so spielt wie intendiert - sprich: sehr vorsichtig und gezielt vorgah, luege, dass me grösseri Gägnergruppe guet im Griff bhaltet und ebe au würklich s'ganze Spektrum a Tricks wie Yrden, Bombe, Wurfmässer, usw. im grosse Stil nutze - dänn gitt's doch einiges her. Und vor allem findet me so au zahlriichi effektiveri Strategie als "Quen und Aard spamme", wo eim susch ja überall empfohle wird.
Underem Strich stimmt aber scho: D'Kämpf sind bi dene Spieli eh e Näbesach. Chämt drum gar nöd uf d'Idee, das mit de Souls-Reihe z'vergliiche.
Und s'Witcher 2-Kampfsystem probiert sich halt rächt starch a d'Lore azlehne, sprich: De Geralt isch ebe alles andere als unverwundbar, sondern im Grund gno genau so verwundbar wie jede normali Mensch, aber er kompensiert das mit Tränk, Beweglichkeit und fiese Tricks (Bombe, Falle). Z'erscht hätt mich das Kampfsystem extrem gnervt, aber grad bim erneute Durespiele vor es paar Mönet han ich's dänn doch gar nöd schlächt gfunde. Klar, es isch z.T. chli hakelig und gwüssi Element sind schlächt implementiert (s'Tranksystem isch sehr müehsam und de Geralt isch am Afang viel z'schwach und am Schluss viel z'starch), aber wänn me's ebe würklich so spielt wie intendiert - sprich: sehr vorsichtig und gezielt vorgah, luege, dass me grösseri Gägnergruppe guet im Griff bhaltet und ebe au würklich s'ganze Spektrum a Tricks wie Yrden, Bombe, Wurfmässer, usw. im grosse Stil nutze - dänn gitt's doch einiges her. Und vor allem findet me so au zahlriichi effektiveri Strategie als "Quen und Aard spamme", wo eim susch ja überall empfohle wird.
Underem Strich stimmt aber scho: D'Kämpf sind bi dene Spieli eh e Näbesach. Chämt drum gar nöd uf d'Idee, das mit de Souls-Reihe z'vergliiche.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
übrigens chamer sitem 12i scho spiele
mit 60 fps durd pampa galoppiere
muess em eye aber total recht geh, s'bewege vom geralt isch zu hakelig, schlecht.
will susch wärs kämpfe sbeschte vode drü spiel bisher findi
bin au zfriede mit de pc version bisher, kei tearing, AA, 1440p, 40-60fps und s'360 pad
nur mal wieder die huere in engine vorgrenderte zwüschesequenze wo natürlich schlechter ugsehnd als das wo min pc in echtzit schafft und debi au na rucklet...
mit 60 fps durd pampa galoppiere

muess em eye aber total recht geh, s'bewege vom geralt isch zu hakelig, schlecht.
will susch wärs kämpfe sbeschte vode drü spiel bisher findi
bin au zfriede mit de pc version bisher, kei tearing, AA, 1440p, 40-60fps und s'360 pad
nur mal wieder die huere in engine vorgrenderte zwüschesequenze wo natürlich schlechter ugsehnd als das wo min pc in echtzit schafft und debi au na rucklet...
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
s'tutorial übrigens total schön, direkt us blood of elves 

- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
1440p uf Ultra mit Hairworks lauft erstuunlich guet (und Ultra hätt ja mit em Release-Patch tatsächlich no es Upgrade übercho). Mues aber mal luege, öb ich Hairworks aktiviert lah, eso starch fallt's jetzt also au nöd uf und frisst für das doch rächt Performance.
Stüürig isch z.Z. no chli Gwöhnigssach. Also uf KB+M, probiere morn mal no mit Gamepad.
Stüürig isch z.Z. no chli Gwöhnigssach. Also uf KB+M, probiere morn mal no mit Gamepad.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich glaube, ich stelle das Haarwerk aus.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Has vori ou grad gmerkt, dass öl züg bringt fasch gar nütthaeye hat geschrieben:mit dem kampfsystem uf ere schwierigere stufe, nei danke.
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
http://www.guru3d.com/news-story/the-wi ... marks.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
so, erstmal letzten gig saugen für patch und deutsche sprachversion
ach man brauch nur ne titanx für 1080p60 wie bescheidenbenchmarkbild