Star Wars Battlefront vo DICE
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
http://www.thegnet.ch/news/12669/2015/5 ... --2-Bilder" onclick="window.open(this.href);return false;
neue infos und bilder!
neue infos und bilder!
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Yeah!
...und AT-ST spielbar:
https://twitter.com/EAStarWars/status/5 ... 8788480002" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.gamesradar.com/star-wars-bat ... ronsights/" onclick="window.open(this.href);return false;Star Wars Battlefront has no ironsight aiming
...und AT-ST spielbar:
https://twitter.com/EAStarWars/status/5 ... 8788480002" onclick="window.open(this.href);return false;
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
kein ADS ist wohl dem umstand geschuldet, dass man jetzt zwischen 1st und 3rd person umschalten kann. die 3rd persönler wären schlicht zu arg im nachteil. eine frage des balancings denk ich....
ausserdem hatte noch nie ein SWBF ADS... wäre also eigentlich 'so wie immer'...
dann wiederum hat er gesagt, no 'ironsight aiming', und das ist ja nicht gleich ADS... in gleichem atemzug sagt er ja auch, dass es scopes geben wird und das wär ja dann wieder ADS.
ich denke das internet interpretiert da was falsch... schaumamal was die E3 bringt
ausserdem hatte noch nie ein SWBF ADS... wäre also eigentlich 'so wie immer'...
dann wiederum hat er gesagt, no 'ironsight aiming', und das ist ja nicht gleich ADS... in gleichem atemzug sagt er ja auch, dass es scopes geben wird und das wär ja dann wieder ADS.
ich denke das internet interpretiert da was falsch... schaumamal was die E3 bringt

- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ironsight und aim down sight isch doch inzwüsche quasi es synonym
isch glasklar was er meint, mer chan nur na mit sniper ziele und mit allne andere nur us de hüfte, punkt
isch glasklar was er meint, mer chan nur na mit sniper ziele und mit allne andere nur us de hüfte, punkt
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
Re: Star Wars Battlefront vo DICE
Day One Edition
Special Edition
Special Limited Edition
Deluxe Edtion
Premium
Micro Transactions
EA games chömmed mer immer mehr Free2Play, äh Pay2Win ine… ja nu. Chaufe wirds ja glich jede…
Grafisch gsehts natürli super us… öbs de so wird si wärded mer ja bald wüsse.
De zweit Video isch Kampagne? Eifach so zweite dure laufe und en ganzi huere Armee umlah und das ohni chönne/müsse ziele…
Nid falsch verstah. Battlefront isch de Hammer gsi. Beidi Titel sehr viel Stunde gspielt. Aber sobald ich irgendwo EA/DICE druff gseh, löschts mer gad ab… Wenn mer das chaufe, definitiv zum Release. Nie wieder es EA Game zum release!
Special Edition
Special Limited Edition
Deluxe Edtion
Premium
Micro Transactions
EA games chömmed mer immer mehr Free2Play, äh Pay2Win ine… ja nu. Chaufe wirds ja glich jede…
Grafisch gsehts natürli super us… öbs de so wird si wärded mer ja bald wüsse.
De zweit Video isch Kampagne? Eifach so zweite dure laufe und en ganzi huere Armee umlah und das ohni chönne/müsse ziele…
Nid falsch verstah. Battlefront isch de Hammer gsi. Beidi Titel sehr viel Stunde gspielt. Aber sobald ich irgendwo EA/DICE druff gseh, löschts mer gad ab… Wenn mer das chaufe, definitiv zum Release. Nie wieder es EA Game zum release!

splitscreen:

- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ist ganz nett, so sehr wie Garden Warfare packt's mich aber bisher noch nicht.
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
es lädt..
was läuft? beta?Reinforced hat geschrieben:es lädt..
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
Macht fun aber nur 1 match gespielt
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
grafik supergeil!
aber balancing im walker assault isch rächt empire-laschtig. rebels händ fascht kei brot und werdet regelmässig überrännt. guet, das isch movie akkurat LOL, aber fun isch es uf de rebel siite ned, no ned. da müends umbedingt no dra schaffe. AT-ATs, AT-STs und nienets en rocket-launcher als pick up ume, de secklisch nur ume und suechsch rocket-launcher oder anderi power ups. es klassesystem wär halt scho viel cooler gsi, als die doofe power ups. aber ja. mal luege.
suscht isches mega. gfallt mer logischerwiis sehr gut. au wenn ich befürchte, dass mer am schluss viel zwenig equipment und waffe zur uswahl hett.
de 'battlefield'-modus aka supremacy, chamer ja leider ned spiele und ich glaube fascht das isch de, wo mier de am schluss am beschte gfallt.
aber balancing im walker assault isch rächt empire-laschtig. rebels händ fascht kei brot und werdet regelmässig überrännt. guet, das isch movie akkurat LOL, aber fun isch es uf de rebel siite ned, no ned. da müends umbedingt no dra schaffe. AT-ATs, AT-STs und nienets en rocket-launcher als pick up ume, de secklisch nur ume und suechsch rocket-launcher oder anderi power ups. es klassesystem wär halt scho viel cooler gsi, als die doofe power ups. aber ja. mal luege.
suscht isches mega. gfallt mer logischerwiis sehr gut. au wenn ich befürchte, dass mer am schluss viel zwenig equipment und waffe zur uswahl hett.
de 'battlefield'-modus aka supremacy, chamer ja leider ned spiele und ich glaube fascht das isch de, wo mier de am schluss am beschte gfallt.
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
ja, hab bisher auch nur als imperium da gewonnen
ich glaub das wird es abgspeckts battlefield mit chli zwar schönem star wars astrich. hani chli de streamers zuegluegt und finds eher ernüchternd und gseht chli langwielig uus. grafisch schöne bombast und au sw feeling chunt guet übere.
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Grafik ist Hammer auf PC! Wirkt fast wie ein Film durch die Beleuchtung. Auf PS4 deutlich schwächer (wirkt unsauberer, starker Grafikaufbau)
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
wahr, plus:
900p auf PS4
720p auf Xbox One
ich fand die performance und grafik auf ps4 aber erstaunlich gut, gerade im 40-player battle. das waren 99% konstante 60fps.
die neue verbesserte frostbite engine ist schon stark!
900p auf PS4
720p auf Xbox One
ich fand die performance und grafik auf ps4 aber erstaunlich gut, gerade im 40-player battle. das waren 99% konstante 60fps.
die neue verbesserte frostbite engine ist schon stark!
- grappagott
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
2440
d stürig isch smooth...! 

giib key

man muss jetzt nid alles germanisieren. man versteht hier nämlich nimmer was du meinst. Pop up? AF?PlanetHarrieR hat geschrieben:starker Grafikaufbau
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
auf PC hab ich nen komischen Sound bug. Musik/Stimme wird stark verschnellert wiedergegeben teilweise...
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Hab mal kurz die Singleplayer Endlosmission angespielt.. brauche wohl noch ein, zwei Anläufe, bis ich mich im Game zurechtfinde... Orbital Strike habe ich z.b. nicht hinbekommen.