Scheisse, mis Fieber nimmt Beänstigti Höhene ah. 38,9 Grad!

Moderator: Avenger
sofort nassi söcke ahzieh und use a di frisch luft !!!abyss hat geschrieben:Scheisse, mis Fieber nimmt Beänstigti Höhene ah. 38,9 Grad!Ga fasch druff.
Di richtigsti Ussag da, hett no paar Morphin-pillene vo dänn woni de Elleboge broche han. sind sicher scho abgloffe und gönd no meh abXinobrax2 hat geschrieben:Schwer zum sege was hilft will d Gripp idR au oni Hilsmittel bereits nach wenige Täg wider weg isch. Gnüsses und kipp ine was Spass macht...
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Nö, s isch nur grad e dummi Verchettig vo Ereigniss gsi. Ich han mir irgendwie Spyware namens "DNS Unlocker" igfange. Das Teil het sich schinbar via Browser Plugin Zuegriff uf d DNS Istellige verschafft. Also hanis deinstalliert und mini DNS Istellige wider gänderet. Woni denn aber festgstellt han, dass de DNS trotz korrekte Istellige nid erreichbar isch hani befürchted, dass sich das Tool via de gspeicherete Passwörter im Browser irgendwie Zuegriff uf de Router verschafft het. Ich mein wer rechned scho demit, dass usgrechnet i dem Moment d DNS vo de Swisscom abschmiered? Wie oft chunt das vor? Öpe 0,001 Mal pro Jahrfeeshlee hat geschrieben:zmizt ide nacht? chi paranoid? isch en alarm losgange oder hät dä stream afa stottere?
Mitglieder in diesem Forum: Google [Bot] und 3 Gäste