Ich schaffe jetzt sit ca. 2 Monet mit de Engine und si isch unglaublich super. Bis jetzt hani si no torrentled aber das het sich jetzt wohl erübrigt. Somit isch di umfangrichschti Engine ever gratis verfüegbar. Hut ab Epic
Ladeds abe, mached Games, s isch easy Gits für Linux, Mac & Windows. Wer nid will programmiere chan au mit Blueprints schaffe. Blueprint isch quasi e visuelli Scriptsprach. Demit chamer sich d Games eifach "zemeklicke". Luegeds mal a, 1 - 4 Wuche Training seted lange. Youtube isch voll mit Tutorials und ich hilf i dem Topic au gern witer weni chan.
Nim Blender Ich han uf mim Rechner Blender, Maya und 3DS Max und bruche trotzdem nume Blender...isch gratis, open source und rockt enorm
Btw, Unity 5 gits jetzt au gratis...isch wohl e spontani Entscheidig gsi. Für Afänger isch Unity nid schlecht, allerdings muesch det chöne programmiere. Javascript, C# oder Boo. Bi Unreal hingege chasch au oni Programmierkenntniss istige.
Jedes 3D Tool isch am Afang Schmerz im Arsch. Blender isch eigentlich durch und durch logisch ufbaut...nur wennt de Workflow nid kennsch ergit nüt en Sinn. Drum üebe, üebe, üebe....und wennt mal alli Funktione und Möglichkeite vomene 3D Tool kennsch spillts nid mal me sone grossi Rolle weles dasd verwendisch. Drum...gschider grad vo Afang a mit Open Source istige...lauft uf Linux, Mac & Windows und isch i de einte oder andere Form sicher au i 10 Jahr na verfüegbar.
Xinobrax2 hat geschrieben:Jedes 3D Tool isch am Afang Schmerz im Arsch.
da geb ich dir ja durchaus recht. aber würd schon sage dass es da einen gewissen bereich zwische annoying bis hodekrebs gibt. blender tendiert eher zu zweiterem.
Xinobrax2 hat geschrieben:Jedes 3D Tool isch am Afang Schmerz im Arsch.
da geb ich dir ja durchaus recht. aber würd schon sage dass es da einen gewissen bereich zwische annoying bis hodekrebs gibt. blender tendiert eher zu zweiterem.
Vor einem Jahr hätte ich dir da ev. sogar noch zugestimmt...ich habe Blender lange ignoriert bzw. jeweils nach wenigen Minuten genervt aufgegeben...aber eigentlich ist es echt genial und spätestens seit der Version 2.7 sind die überteuerten Konkurrenten überflüssig.
Apropos...hier 2 Tutorials für den Umgang mit Blender & UE4:
Der Youtube Kanal von Unreal ist auch sonst sehr empfehlenswert. Da besprechen sie jede Woche neue Features und sonstige Neuigkeiten rund um die Engine.
The Sheep hat geschrieben:das isch erfreulich. Möcht au demnächscht afange mit emene Kumpel VR Züüg entwickle. Aber Speedtree isch wohl nid derbi mit gratis, oder ?
Speedtree wird sowohl in Hollywood als au bi AAA Games igsetzt...das wirds wohl nie gratis gä Bi CG Persia wirsch aber fündig, eifach mal google...
PlanetHarrieR hat geschrieben:Geil, mach blitzende Techno-Railshooter für VR!
sehr geil. aber halt techdemo und nid unbedingt übertragbar auf spiele, weil fixed path. so was sehn mer frühstens nextgen.
fast noch eindrucksvoller fand ich vor ein paar wochen das da (vor allem nid mal von epic selbst), weil freeroam. wenn auch in einem sehr beschränkten ausmaß:
das könnt halt durchaus auch ein spiel werden. man bräuchte halt bloß ne Idee, wie man in wenig raum möglichst viel spiel unterbringt. vielleicht mal ein polit-thriller im weißen haus, oder ein 'wer ist der mörder'-krimi in einer von der Außenwelt abgeschotteten vila
Xinobrax2 hat geschrieben:
BrainBug hat geschrieben:
Xinobrax2 hat geschrieben:Jedes 3D Tool isch am Afang Schmerz im Arsch.
da geb ich dir ja durchaus recht. aber würd schon sage dass es da einen gewissen bereich zwische annoying bis hodekrebs gibt. blender tendiert eher zu zweiterem.
Vor einem Jahr hätte ich dir da ev. sogar noch zugestimmt...ich habe Blender lange ignoriert bzw. jeweils nach wenigen Minuten genervt aufgegeben
naja ich hab schon ein paar tage damit gearbeitet, sonst würd ich solche sache nicht sagen. wirklich gut fand ich damals den quasi shortcut-only workflow. wenn man das mal richtig drin hat, ist man sicher sau schnell. die kehrseite: wenn man mal was gesucht hat wars wirklich gräzig. material-creation und verwaltung war auch horribleux. das ist jetzt glaub ich auch schon 5 jahre her und vielleicht mittlerweile alles ganz anders. evtl werd ichs eines tages mal wieder ausprobieren.
Kite isch e Open World Techdemo Also nix mit fixe Pfad und so, eher s Gegeteil. Alles lauft genau so dynamisch in Echtziit mitere Titan X GPU in 720p. S Projekt selber wird denn wohl zeme mitem 4.8 Release veröffentlicht. Wie gseit, ufem Twitch Channel hends es Making Of wo nochli genauer druf igat.
Outdoor mit Vegetation isch halt immer chli schwiriger als Indoor wege dynamische Schatte, Wind, LOD usw.. Im Marketplace hends es paar sonig Architektur Demos. Schono zimlich beidruckend...s A und O bim Realismus isch halt d Belüchtig...bzw. wie oft s Liecht vo de einzelne Objekt reflektiert und beiflusst wird. Em Spieler isch das alles zimlich egal aber technisch betrachted isch die Kite Techdemo zimlich krass...
Und ja, luegder s Blender widermal a. Die mached mit jedem einzelne Release enormi Fortschritt
ja da sagen se es ja "the heros golden path" fürs video. der rest ist doch schon signifikant mehr low quality (erkennt man auch bei der schlechten videoqualität)
trotzdem sehr interessante präsentation. vor allem die lighting routine ist ziemlich super.
Stimmt schon...allerdings haben sie das innerhalb von 2 Monaten zusammengebastelt. Da mussten sie sich wohl in einigen Gebieten etwas mehr anstregen. Ausserdem verwenden Objekte die weiter entfernt sind ein anderes LOD, insofern kann man das eh nicht einschätzen. Wie auch immer, das Zeugs wird ja bald veröffentlicht, dann wissen wir mehr
Auch die anderen Demos sind einfach unglaublich...genauso wie der Editor. Man muss das Zeugs ja nicht einmal kompilieren um es zu testen. Auf Play drücken und man ist drin, keine Ladezeit, nix. Die besten Worte um das zu beschreiben sind passenderweise epic und unreal.
Das Ding hani vor einiger Ziit mal mitem Rift testet, echt geil Aber me für d Nostalgie als zum Zocke...lit aber wohl au dra dasi imerna es DK1 han. In Zuekunft chent das Konzept aber na zimlich interessant werde...
Nach knapp 2 Täg hani di Grundlegend Mechanik vomene REZ artige Visier binenand. Eigentlich isches simpel, aber bismer mal weiss weli 10 Baustei vo dene 324792038842301 dasmer mues zemesetze verbringtmer sini Ziit mit Dokumentation lese
S lohnt sich aber da mal irgendwo izstige...sobaldmer di wichtigste Sache kennt isch s visuelle Scripting chli wie Lego spile