Es git ja es paar Insider wie dä Tidux, ( dä verzeut eigendlech kei scheiss wie die meiste angerä ) und dä het gmeint es gseht lächerlech guet us. Cha mir scho vorsteue das z Game so geil wird usgseh. Aber das no i 1080p / 60fps cha ig fasch nid gloube, oder s ice team het würklech wunder vollbrachtMaster(G) hat geschrieben:es gseht würkli unfassbar uus... genau so unfassbar wie star wars battlefront... ich glaube no nüt bis ichs mit eigne auge gsehne... aber hype laht sich sowas scho!
[PS4] Uncharted 4 - A Thief's End
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
jup, genau das, 60fps / 1080p. wenns das schaffet, mit dere optik, denn aso big chapeau!!
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
I meine das gseht wahnsinnig us, eifach nume abartigMaster(G) hat geschrieben:jup, genau das, 60fps / 1080p. wenns das schaffet, mit dere optik, denn aso big chapeau!!
Re: [PS4] Uncharted 4 - A Thief's End
das sieht in jedem aspekt (geometrie, lighting, texture, animatione) zwei generatione besser aus, als alles was ufm markt ist. das kann nid echt sein.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
CG Trailer isches aber ou nidBrainBug hat geschrieben:das sieht in jedem aspekt (geometrie, lighting, texture, animatione) zwei generatione besser aus, als alles was ufm markt ist. das kann nid echt sein.
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Naughty Dog macht das genau so.
Uncharted und The Last of Us sind minere Meinig nah in Sache Grafik allne en Schritt voruus gsi. Isch eini vo de wenige Firme wo ich so ziemlich alles zuetroue und das Uncharted wird wieder verdammt super
Uncharted und The Last of Us sind minere Meinig nah in Sache Grafik allne en Schritt voruus gsi. Isch eini vo de wenige Firme wo ich so ziemlich alles zuetroue und das Uncharted wird wieder verdammt super

- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Wird ou vo dä 2 Tlou type gmachtSupersonic hat geschrieben:Naughty Dog macht das genau so.
jetzt haben scheinbar mehrere NDmitarbeitet bestätigt, dass der trailer indeed realtime war und das ND von nun an nur noch mit echtzeitcutscenes wird arbeiten

das is absolut wahr, bloß war der unterschied noch nie so groß, wie das, was wir jetzt sehen. letztes jahr hab ich zur vorbereitung auf TLoU U2 und 3 replayed. immernoch was vom allerbesten wos gibt.Supersonic hat geschrieben:Naughty Dog macht das genau so.
am anfang gedacht "ah ok, naughty dog kann nicht hexen und ist doch nicht besser als alle anderen wo highendgrafik machen" aber wo er dann im dschungel kommt. HOLY MOLY.

was mir nid gefällt: de drake is da drin nid mehr lustig. ok nachem ton wo im dritten angeschlagen worde, is das konsequent, aber doch schade.

was mir nid gefällt: de drake is da drin nid mehr lustig. ok nachem ton wo im dritten angeschlagen worde, is das konsequent, aber doch schade.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Si chöi nid häxe, nei, spetestens its gseht mäs, bi extrem entüscht vor grafik!
Teilwis gsehts so mies us dasmne meine chönt dases Cel shaded isch

Teilwis gsehts so mies us dasmne meine chönt dases Cel shaded isch

- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Die Pflanzen sehen geil aus.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
enttüscht vu de grafik? was häsch graucht?Bejita hat geschrieben:Si chöi nid häxe, nei, spetestens its gseht mäs, bi extrem entüscht vor grafik!
Teilwis gsehts so mies us dasmne meine chönt dases Cel shaded isch![]()
![]()
![]()

spiel mal gta uf dä ps4, nur dur es "upgrade" gsehts huere krass us, speziell au d'hindergründ etc. hät mi scho wegblase... Uncharted 4 wird sicher Top of the Pops... mark my word.
und wennd extrem enttüscht bisch, denn spiel doch PC Spieli ufeme 5000.- PC dört gahts denn ab du.
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Ig has eifach me id richtig vom erste Teaser erwartet, när lire si was vo 60fps etc, und när zeige si z Game wo dütlech schlechter usgseht aus d Teaser ( was ou z erwarte isch gsi ) und ersch no mit "nume" 30 fps, auso isches entüschend für mi!
Natürlech gsehts schön und suber us, aber haut eifach nid bombastisch, und die erste 3 hei denn zu mau bombastisch usgseh
Natürlech gsehts schön und suber us, aber haut eifach nid bombastisch, und die erste 3 hei denn zu mau bombastisch usgseh
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
sorry, chan der leider nöd zuestimme.. wenn diä erschte games richtig gspielt häsch, denn gsehsch sofort dass sich i de game-mechanik so einiges g'änderet hät. er bewegt sich flüssiger, chan besser sneake und d'umgäbig besser ibezieh, dezue chunt, dass sich gegner no viel realistischer verhaltet. s'Chlättere isch besser worde und chan no mit em Nagel i wänd ineschlah und sich dört ufezieh, dezue chunt no de enterhake, wo ganz neui element uftuet... d'schusswechsel sind dramatischer inszeniert. dynamischeri umgebig und s'lighting... sound und wasser... alles en step up... teils sogar zwei. kein verglich mit last of us, das isch knapp es jahr alt.
alles massiv besser als im U3.
und du chunsch mit 1080penis und 60fotzen pro sekunde hindefüre? DAS chani eifach nöd ernscht näh sorry... v.a. nöd bimene pre-alpha teaser.. LOL OMG.
und du chunsch mit 1080penis und 60fotzen pro sekunde hindefüre? DAS chani eifach nöd ernscht näh sorry... v.a. nöd bimene pre-alpha teaser.. LOL OMG.
Cheers, SHADOW

nimmt mich ja wunder wo drus du druf schlüssisch, das sich d Gegner intelligenter verhaltet. isch chli wunschdenke.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
thaeye hat geschrieben:nimmt mich ja wunder wo drus du druf schlüssisch, das sich d Gegner intelligenter verhaltet. isch chli wunschdenke.

- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Hmm i ha i Uncharted 1-3 Platin, auso gloube ig scho das ig die Games richtig gspielt haShadow hat geschrieben:sorry, chan der leider nöd zuestimme.. wenn diä erschte games richtig gspielt häsch, denn gsehsch sofort dass sich i de game-mechanik so einiges g'änderet hät. er bewegt sich flüssiger, chan besser sneake und d'umgäbig besser ibezieh, dezue chunt, dass sich gegner no viel realistischer verhaltet. s'Chlättere isch besser worde und chan no mit em Nagel i wänd ineschlah und sich dört ufezieh, dezue chunt no de enterhake, wo ganz neui element uftuet... d'schusswechsel sind dramatischer inszeniert. dynamischeri umgebig und s'lighting... sound und wasser... alles en step up... teils sogar zwei. kein verglich mit last of us, das isch knapp es jahr alt.

Ar mechanik het sich bis ufe Schwunghake, und em Chlätterdolch nüt gänderet, ussert dä gsichts und haar Animatione het sich nid viel da! Im gägeteil its we är mit em Dolch chläteret gsehts teilwis komisch und unatürlech us. D Gägner si strunzdumm, immer gsi, und sis immer no.
Ha vori no einisch es unkomprimierts Video gluegt, und ja es gseht bombe us, aber am Game fäuht eifach öbis finge es het kei seelä, und daser e euterä Brüetsch het finge ig irgendwie uncool...
HEY S CHLETTERE ISCH BESSER WORDE-->NEXT GEN
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Stimmt sorrythaeye hat geschrieben:HEY S CHLETTERE ISCH BESSER WORDE-->NEXT GEN

UND ER CHAN NÄGEL ID WÄND SCHLAH, ALSO WAENN DAS NÖD NEXT GEN ISCH
TOTAL VERBLÖDET
TOTAL VERBLÖDET
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
thaeye hat geschrieben:UND ER CHAN NÄGEL ID WÄND SCHLAH, ALSO WAENN DAS NÖD NEXT GEN ISCH
TOTAL VERBLÖDET

- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
BTW, ha säuber scho es paar Alphas und Betas Gamet & gseh, und s Ändprodukt het fasch immer glich usgseh, därum mues ig immer lache we ig so züg ghöre oder lise. "Aber hey es isch no voll Alpha und Beta, s Game gseht fertig viel besser us"Shadow hat geschrieben: DAS chani eifach nöd ernscht näh sorry... v.a. nöd bimene pre-alpha teaser.. LOL OMG.

- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
äch, figged eu eifach ihr saumongos

Cheers, SHADOW