Dragon Age Inquisition
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Hmm. Da die Dudebro-Fraktion offenbar ins Rollenspiel-Genre abwandert, könnte man doch mal wieder nen richtig schönen intelligenten Shooter mit mittelgroßem Budget entwickeln. 

you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
oh ja. öppis uf perfect dark niveau hetts nie meh gäh.
I speeled my drink!
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
wiä findet ihrs? jetzt händs diä meiste ja meh gspielt. vorallem vo dä konsolespieler wötti gern chli was ghöre....
- onion
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
110
was isch eigetli mit de grafik los uf konsole evtl. au pc (kenni nid)?
charakter hend mich bisher immer umghaue, au bide schwächere mass effect 2+3 und dragon age 2.
aber hie isch de übergang hals/chopf, augeränder und sprachbewegige übelst und risset mich ständig usem game use.
texture bi allem was holz sett darstelle findi au ganz hässlich.
cassandra und hauptcharakter gsehnd guet us, de rest chasch vergesse.
charakter hend mich bisher immer umghaue, au bide schwächere mass effect 2+3 und dragon age 2.
aber hie isch de übergang hals/chopf, augeränder und sprachbewegige übelst und risset mich ständig usem game use.
texture bi allem was holz sett darstelle findi au ganz hässlich.
cassandra und hauptcharakter gsehnd guet us, de rest chasch vergesse.
sidusson hat geschrieben: It was bought like this long ago!
It was always stored in a protectiv case!
Re: Dragon Age Inquisition
ich finds bisher sehr geil, fast chli z vill z tue und muesch halt vill lese ansonste sinds halt scho sehr viel MMO's mässigi quests wenn dir nöd d mueh nimmsch chli lore z lese.
und es isch wahnnnnnnsinniiiig grosss, sicherlich es 100+ spiel.
und es isch wahnnnnnnsinniiiig grosss, sicherlich es 100+ spiel.
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
nöd mis game, weder optisch no spielerisch.Skeletor hat geschrieben:wiä findet ihrs? jetzt händs diä meiste ja meh gspielt. vorallem vo dä konsolespieler wötti gern chli was ghöre....
tja, so isch das halt. bin äigentli no froh lol
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ich hans bstellt.
- grappagott
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
2440
demo gspielt uf de X1, ganz grusig die grafik...zeromeier hat geschrieben:nöd mis game, weder optisch no spielerisch.Skeletor hat geschrieben:wiä findet ihrs? jetzt händs diä meiste ja meh gspielt. vorallem vo dä konsolespieler wötti gern chli was ghöre....
mass effect isch so schön gsi.
- onion
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
110
ha etz e chli gspelt: i würd gern die lächerlich grosse maps gäge besseri grafik und side-quests wo eim packe itusche.
es isch krass wie übel das es teilwiis usgseht. min liebling leliana isch total verunstaltet, wie chamer das so veröffentliche?
sust findis guet (spile uf hard), glaube aber nid das ich das chan durespele, binere sidequest (storm coast) 30 min. umeglatscht und ha öppe 1/5 devo gseh.
es isch krass wie übel das es teilwiis usgseht. min liebling leliana isch total verunstaltet, wie chamer das so veröffentliche?

sust findis guet (spile uf hard), glaube aber nid das ich das chan durespele, binere sidequest (storm coast) 30 min. umeglatscht und ha öppe 1/5 devo gseh.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
han erscht dä "prolog" gspielt. bin jetzt in haven.
bis jetzt findis also sehr geil. eifach s'kampfsystem hani überhaupt nöd im griff. wiä, wo was, was für taktike, wiä was zuordne. etc. wird wohl es ziitli gah.
bis jetzt findis also sehr geil. eifach s'kampfsystem hani überhaupt nöd im griff. wiä, wo was, was für taktike, wiä was zuordne. etc. wird wohl es ziitli gah.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
So langs nid so übetribe überlade isch wie im erste DA isch aues guetSkeletor hat geschrieben:han erscht dä "prolog" gspielt. bin jetzt in haven.

ich finds super, ich weiss nöd was all die möngis haend, en frei begehbari riesewelt (mit ab und zue chli generische Sidequests, wemme sich aber d ziit nimmt und alles chli liiist isches au nömm so dumm generisch), muesch dich halt eifach druf ilah und dir ziit neh. es git so vill z mache. uf normal bruchsch d taktiksicht nur bi grosse Gegner, ansonste chasch eifach druffbölze zumindest als mage.Skeletor hat geschrieben:han erscht dä "prolog" gspielt. bin jetzt in haven.
ok guet über next gen grafik chasch strite, aber am afang im prolog han ich zwar scho chli gstuunt den flauts aber recht ab.
aber es isch so rieeeeesiiiiig
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
bin leider geschter nur churz däzue cho.
was negativs aber: d'zwüschesequenze laufet grausam schlächt. ähnlich wiä bi alien. wieso isch das so?
isch das bi dä xb1 glich?
vo wägä nextgen.
was negativs aber: d'zwüschesequenze laufet grausam schlächt. ähnlich wiä bi alien. wieso isch das so?
isch das bi dä xb1 glich?
vo wägä nextgen.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
bim alien laufeds nach eme patch jetzt flüssig. also würd ich säge es isch eifach "schlächt programmiert"...
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
au uf pc rucklet cutscenes, recht schad
ich finds übrigens inzwüsche guet
2 sache haltets aber devo ab en klassiker z'si (was DA:O us miner sicht isch)
a) unbruchbare "tactical mode", vor allem willmer 0 übersicht het und anderne unbequeme sache, was schad isch, wills spiel drunder wär durchus na sehr taktisch
b) vill zviell content, vill zviell, massigi chlini brunz miniquests, d'welt isch viel zvollgstopft dasses würklich nüme schön isch. und bi dere masse isches so unmöglich d'spreu vom weize z'trenne. mer chan also ned eifach s'schlechte uslah und guet isch. vor allm müend nebequest regione au mitere ressource, "power" kauft werde.
es isch en total usglutschte spruch, aber selte isch wär weniger so viel meh gsi wie i dem spiel. defür isch denn d'mainquest z'churz offenbar, urks.
ich finds übrigens aber ganz und gar ned grusig, vili passage gsehnd sogar sehr hübsch us, und kampf gegen drache isch spektakulär, zit ahalte und kamera rotiere wenner grad mit gspannte flügel für spuckt und pfil und magie uf ihn zueflüget gseht spektakulär us
ich finds übrigens inzwüsche guet
2 sache haltets aber devo ab en klassiker z'si (was DA:O us miner sicht isch)
a) unbruchbare "tactical mode", vor allem willmer 0 übersicht het und anderne unbequeme sache, was schad isch, wills spiel drunder wär durchus na sehr taktisch
b) vill zviell content, vill zviell, massigi chlini brunz miniquests, d'welt isch viel zvollgstopft dasses würklich nüme schön isch. und bi dere masse isches so unmöglich d'spreu vom weize z'trenne. mer chan also ned eifach s'schlechte uslah und guet isch. vor allm müend nebequest regione au mitere ressource, "power" kauft werde.
es isch en total usglutschte spruch, aber selte isch wär weniger so viel meh gsi wie i dem spiel. defür isch denn d'mainquest z'churz offenbar, urks.
ich finds übrigens aber ganz und gar ned grusig, vili passage gsehnd sogar sehr hübsch us, und kampf gegen drache isch spektakulär, zit ahalte und kamera rotiere wenner grad mit gspannte flügel für spuckt und pfil und magie uf ihn zueflüget gseht spektakulär us
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
choschtepunkt sicher 1 million pro mandli. wenn 50 npc so wotsch, isch budget scho durre. kennsch shen mue. dete häts vieli gueti npcs. aber grad drum isches en flop gxi. zu tür, wenig inahme.onion hat geschrieben: cassandra und hauptcharakter gsehnd guet us, de rest chasch vergesse.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
ich hans super gfunde. und de verglich mit morrowind isch wiä mit vsc2600 und mega drive grafik.Skeletor hat geschrieben:das elitäre getue mit em oblivion ...
ahhMoff hat geschrieben: ich finds übrigens inzwüsche guet

hätt ichs also grad gleich kaufe könne.
- onion
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
110
das und dutzendi schönheitsfehler, wie s'ross wo sich uf 4 schlittschueh fortbewegt (va. bim sprinte grauehaft). freusch di uf aständig ide pampa z'galoppiere und denn das. ich bruche s'ross praktisch überhaupt nid. sind genau die sache wo imene rpg d'glaubwürdigkeit nähme. de rucklets dert, de chunnt wieder en botox-unfall npc, plötzli verschwindet gegner etctc.Moff hat geschrieben:2 sache haltets aber devo ab en klassiker z'si (was DA:O us miner sicht isch)
b) vill zviell content, vill zviell, massigi chlini brunz miniquests
es isch DRAGON AGE 3 und nid irgend es rpg, für mich goht das nid. vo dem her sind 7-8/10 wertige völlig ok.
origins und witcher 2 hei nach perfektion gstrebt, die beste rpgs vor letschte generation, leider isch me vo dem weg abcho.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Finge irgendwie eh das sich d Entwickler bis its i derä Generation huere kei müe me gäbe was Grafik und optimierige ageit. Bir Ps3 und d 360er si si am gränne gsi wäge z weni Power, und its hei si "Power"und bringe nüt z stang
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
Läck mier was für es sucht game.sganze wucheend gspielt :typej:
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
ja guet. s wetter isch ja au nöd so ahmächelig gxi zum use zgah.
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
ich han kum chönne höre. hett nöd dänkt, dass mich das so fesslet.
huere sucht.
huere sucht.