Wii-U
Moderatoren: Master(G), zeromeier
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Mini Wii U spinnt momentan.. wänn ich sie starte, dänn bruucht sie extrem lang zum ufecho und mängisch gfrüürt sie ii.. han das erscht sit hüt
hät öpper ähnlichi Erfahrige scho gmacht?

- LuiStyle
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
60
Mini funzt au, han gester recht lang zocket!
Ich weiss garnüm wenn ich s'letschte Update gmacht han, git ja viel zwenig Games zum Online zocke

Ich weiss garnüm wenn ich s'letschte Update gmacht han, git ja viel zwenig Games zum Online zocke

Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
Nintendo sales jump as Smash Bros. 3DS sells over 3 millionThat brings the life-to-date shipments of Wii U systems to 7.29 million consoles worldwide.
Nintendo posted a profit of 24.2 billion yen ($224 million) in the last quarter, ending September 30, a sizable resurgence for the company following its 9.9 billion yen loss in the previous quarter. The company also reported 96.7 billion yen in net sales ($895 million), a 29.5 percent jump compared to the last quarter. Nintendo's sales increases are thanks in no small part to Super Smash Bros. for 3DS, which sold 3.22 million copies worldwide since its mid-September launch in Japan.
Smash Bros. sales coupled well with the 1.27 million 3DS systems shipped for the quarter, bringing the total number of 3DS systems shipped to 45.4 million to date. Nintendo also reported an increase in Wii U hardware shipments to the tune of 100,000 units (610,000 for the quarter), a 19.6 percent boost over the previous three months. That brings the life-to-date shipments of Wii U systems to 7.29 million consoles worldwide. Despite the positive showing for the quarter, Nintendo did not make any adjustments to its forecasts for the fiscal year.
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
Nintendo announces pre-load system for Wii U and 3DS
During Nintendo’s financial briefing Mr. iwata announced a pre-load system, similar to steam, for the Wii U and 3DS. The first pre-load game will be Super Smash Brothers Wii U.
Also, we will be implementing what we call a “pre-download” system with “Super Smash Bros. for Wii U” that will be released at the end of this year.
The “pre-download” system is a system in which consumers who have purchased the game before its release can download most of the game content in advance. Using this system, consumers will not have to wait for a long time to download the game after its release. They will then be able to start playing the game by only downloading a requisite minimum amount of update data.
In addition to the automatic distribution system at the time of purchase, which I have just explained, the “pre-download” system will be available with download cards sold at stores as well, by entering the download code at Nintendo e-Shop in advance. Consumers will not be required to save the download card until the release of the game if they enter the download code on the day of purchase.
This system will be implemented on Wii U first, and is planned for Nintendo 3DS next year.
As I have mentioned today, we are working on various approaches to make the digital business more user-friendly by providing a variety of payment methods, expanding distribution channels and enhancing consumer convenience.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
normal.geosnow hat geschrieben:13 mio für pokemon isch aber no viel.
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Wichtig isch vor allem, dass Nintendo wieder profitabel isch und das erstens i ere Situation, wo me's eigentlich nöd würd erwarte (Wii U bomba, uf em 3DS isch das Jahr au nonig allzu viel gloffe und natürlich blablabla Smartphones blablabla Tablets blablabla Hund) und zweitens i eme Quartal (Juli - September), wo s'Gschäft mit Videospieli ehner chli gmächlicher lauft. Ich han mich nämlich scho chli gfrööget, öb Nintendo sogar us ere derart ungmüetliche und ungünschtige Situation in absehbarer Ziit wieder wird chöne schwarzi Zahle schriibe, und offebar chönnd's das tatsächlich 
Guet, viellicht isch de Grund für de unerwarteti Profit defür au nume dä, dass sie im 3. Quartal viellicht d'Wii U-Produktion komplett gstoppt händ und jetzt ihri Lagerbeständ verchaufed, ohni dass debi gross Produktions- und Verchaufschöschte afalled

Guet, viellicht isch de Grund für de unerwarteti Profit defür au nume dä, dass sie im 3. Quartal viellicht d'Wii U-Produktion komplett gstoppt händ und jetzt ihri Lagerbeständ verchaufed, ohni dass debi gross Produktions- und Verchaufschöschte afalled

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
60
lol... hab eine Liste von Games erstellt, die ich demnächst durchzocken will (sonst geht die Übersicht verloren) ... es sind (nicht ganz) zwei Drittel WiiU Games... und das ohne Toad oder SSBU... bin zwar etwas hintenrein wegen spätem Kauf, aber hab da nichts dagegen
...daneben WoW Warlords of Draenor, dass schon alleine zig Stunden benötigen wird.... schade wird man fürs zocken nicht bezahlt 
Bei den Zahlen muss man etwas vorsichtig sein... DS und Wii haben da womöglich etwas unrealistische Erwartungen geschaffen

Bei den Zahlen muss man etwas vorsichtig sein... DS und Wii haben da womöglich etwas unrealistische Erwartungen geschaffen

- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Sidiris hat geschrieben:Bei den Zahlen muss man etwas vorsichtig sein... DS und Wii haben da womöglich etwas unrealistische Erwartungen geschaffen

I speeled my drink!
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Morn gitts wieder mal en Nintendo Direct 

Body = ready

Body = ready

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Apropos Indie...ich han mi öpe vorme halbe Jahr mal für e Wii U Entwickler-Lizenz agmolde und sither nie me was vo Nintendo ghört...Arschlöcher
Eigentlich sinds diesbezüglich ja scho immer kompliziert gsi aber denn hends mal behaupted es segi jetzt lockerer und d Indies chämed jetzt eifacher ane Lizenz ane und bla bla...vo wege. Bi Sony & MS isch das amigs kes Problem...

- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Wänn de Iwata wieder echli s'Chalb macht, bin ich eigentlich scho zfriede 

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
bisch jetz butthurt will kes seal of APProval häsch?Xinobrax2 hat geschrieben:Apropos Indie...ich han mi öpe vorme halbe Jahr mal für e Wii U Entwickler-Lizenz agmolde und sither nie me was vo Nintendo ghört...Arschlöcher
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320

bi au gschpannt. de captain toad sett ja no das jahr cho

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Nö...ich chan ja trotzdem entwickle. Für mich machts im Grund gno kein Unterschied. Ich frag mich nur, warum si mit Indies werbed und denn trotzdem nur die uswähled wo sich bereits en Name gmacht hend. Das mag us irer sicht zwar Sinn ergä, isch aber nid unbedingt grad das wasmer hütsotags unter Indie verstat. Kes Wunder entwickled die meiste lieber für d One, PS4 oder Steam...Mastler(P) hat geschrieben:bisch jetz butthurt will kes seal of APProval häsch?Xinobrax2 hat geschrieben:Apropos Indie...ich han mi öpe vorme halbe Jahr mal für e Wii U Entwickler-Lizenz agmolde und sither nie me was vo Nintendo ghört...Arschlöcher
Sowiso, zwüschet "Entwickligs-Tools zur Verfüegig stelle" und "Spiel im eigne Store veröffentliche" bestat nomal en grosse Unterschied. Wennt de als Entwickler aber nid mal über di erscht Hürde hinweg chunsch gasch eifach zu de nögschte Plattform...
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
Xinobrax2 hat geschrieben:Das mag us irer sicht zwar Sinn ergä, isch aber nid unbedingt grad das wasmer hütsotags unter Indie verstat.

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel

- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Bi Nintendo hätt das sicher au traditionelli Gründ. Schliesslich händ sie ja dank dere strikte Kontrolle damals de Konsolemärt praktisch im Alleigang wiederbeläbt und grad aktuell, wo uf Android/iOS und leider inzwüsche au uf Steam praktisch jede Abfall veröffentlicht wird, isch klar, dass Nintendo us däre Erfahrig use nöd jedem dehärglaufene Hobbyprogrammierer/entwickler ohni Portfolio mal es Devkit gitt.Xinobrax2 hat geschrieben:Nö...ich chan ja trotzdem entwickle. Für mich machts im Grund gno kein Unterschied. Ich frag mich nur, warum si mit Indies werbed und denn trotzdem nur die uswähled wo sich bereits en Name gmacht hend. Das mag us irer sicht zwar Sinn ergä, isch aber nid unbedingt grad das wasmer hütsotags unter Indie verstat. Kes Wunder entwickled die meiste lieber für d One, PS4 oder Steam...
Die erwähnte Vereifachige händ sich afaik ja au in erster Linie uf tatsächlich veralteti organisatorischi Vorgabe / Abläuf beschränkt. Also z.B. d'Vorussetzig, dass me als Entwickler mues e Büroadresse agäh, wo zwingend en anderi isch als d'Privatadrässe. So bürokratisches Züügs halt. Dass sie die qualitative Standards nöd gross veränderet händ, schiint mir degäge plausibel. Me chan die legendär konservativi und langsami Nintendo-Mentalität da kritisiere, aber ebe: Nintendo gseht halt im Gägesatz zu de meischte andere grosse Videospielundernähme im sog. "race to the bottom" es Rieseproblem, wo under Umständ zu eme zweite Crash füehre wird. Drum chan ich das zu eme gwüsse Grad au guet verstah.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ja ich verstane das au...Gurgelhals hat geschrieben:Bi Nintendo hätt das sicher au traditionelli Gründ. Schliesslich händ sie ja dank dere strikte Kontrolle damals de Konsolemärt praktisch im Alleigang wiederbeläbt und grad aktuell, wo uf Android/iOS und leider inzwüsche au uf Steam praktisch jede Abfall veröffentlicht wird, isch klar, dass Nintendo us däre Erfahrig use nöd jedem dehärglaufene Hobbyprogrammierer/entwickler ohni Portfolio mal es Devkit gitt.Xinobrax2 hat geschrieben:Nö...ich chan ja trotzdem entwickle. Für mich machts im Grund gno kein Unterschied. Ich frag mich nur, warum si mit Indies werbed und denn trotzdem nur die uswähled wo sich bereits en Name gmacht hend. Das mag us irer sicht zwar Sinn ergä, isch aber nid unbedingt grad das wasmer hütsotags unter Indie verstat. Kes Wunder entwickled die meiste lieber für d One, PS4 oder Steam...
Die erwähnte Vereifachige händ sich afaik ja au in erster Linie uf tatsächlich veralteti organisatorischi Vorgabe / Abläuf beschränkt. Also z.B. d'Vorussetzig, dass me als Entwickler mues e Büroadresse agäh, wo zwingend en anderi isch als d'Privatadrässe. So bürokratisches Züügs halt. Dass sie die qualitative Standards nöd gross veränderet händ, schiint mir degäge plausibel. Me chan die legendär konservativi und langsami Nintendo-Mentalität da kritisiere, aber ebe: Nintendo gseht halt im Gägesatz zu de meischte andere grosse Videospielundernähme im sog. "race to the bottom" es Rieseproblem, wo under Umständ zu eme zweite Crash füehre wird. Drum chan ich das zu eme gwüsse Grad au guet verstah.
Was si im wesentliche vereifacht hend isch folgendes: früener isches so gsi, dasd zwingend es sautüürs Nintendo Hardware Devkit hesch müese chaufe. Hütsotags lauft das eher so, dasd irgend e Engine uswählsch (Unreal, Unity...) und dich denn bi Nintendo ameldisch demit di entsprechende Plugins und Compiler überchunsch. De chasch s ganze Spiel quasi oni Nintendo Hardware entwickle und wennt denn me oder weniger fertig bisch chasch s Hardware Devkit verhältnismässig billig miete und em Spiel de letschti Schliff verpasse. Das isch schomal en grosse Unterschied im Verglich zu früener und chunt de Indies au enorm entgege.
S Problem isch eifach, dasd als Indie gar nid ersch d Möglichkeit hesch irgendwelchi Qualität vorzwiise. Das bezieni jetzt nid uf mich...ich han eh nie vorgha irgendwelchi hochwertigi Spiel z schribe. Ich han eigentlich nur mal chli wele demit experimentiere. De Punkt isch eifach de, dasd als Neuling gar kei Chance hesch a di offizielle Tools anezcho. Die würded gschider alles zur Verfüegig stelle und defür bi de Veröffentlichung strengi Qualitätskontrolle mache.