TypeJ hat geschrieben:wieso hed de bejita das spiel scho?
würsch bitte echli was dezue verzelle! nid nur dases geil isch!
Fahrphysik??? Lenkig? KI?
als PS+ member chasch doch es grössers demo abelade hani gmeint?
Ig arbeite ja bekanntlecherwis immer wieder für Playstation, und ha wäge däm s Game scho gha ( nume e review disc )
Aber z Dütschland heis einigi Lüt ou scho sit letst Wuche
ich han di gsuecht a de suisse toy aber nid gfunde.
TypeJ hat geschrieben:wieso hed de bejita das spiel scho?
würsch bitte echli was dezue verzelle! nid nur dases geil isch!
Fahrphysik??? Lenkig? KI?
als PS+ member chasch doch es grössers demo abelade hani gmeint?
Ig arbeite ja bekanntlecherwis immer wieder für Playstation, und ha wäge däm s Game scho gha ( nume e review disc )
Aber z Dütschland heis einigi Lüt ou scho sit letst Wuche
ich han di gsuecht a de suisse toy aber nid gfunde.
Bi eigentlech ständig ume gsi, haut immer e Stung pouse gha zwüsche 14-15 Uhr
TypeJ hat geschrieben:wie isch denn s'spiel ufbaut??? open arschloch word alla horizon?
oder so wie die alte nfs?
Nei Gott sei dank nid open world! Hesch Teils Rundestreckinä, oder eifach Rennä uf erä Strecki ( meistens high speed ) wo bi 100% när im Ziel bisch. Agäblech ( was ig no nid so ganz gloube ) söu dr Wätter patch bim realese verfüegbar si
Team Renne mache huere Spass! Es isch es ganz geils Game, und Frust und absolute Spass si huere nöch binenang
Online loufts huere suber. S Game het rächt Potential, nimmt mi wunger öb morn dr Wätter Patch chunt
Skeletor hat geschrieben:das hani ja geschter au gfröget, niemert hät mir chönne ä antwort geh.
Auso i chume ou nid ganz drus, aber i gloube bim Plus Agebot zausch e chline Pris für e grösseri "Demo" , und när chasch sä zumne Pris wo mir nid bekannt isch zur Vollversion upgrade. Oder?
PS Plus Version mit 10 Fahrzeuge und 11 Strecken GRATIS für Plus Mitglieder
PS Plus Version auf Vollversion updaten 49.-
Vollversion Retail 69.- bi Microspot
Bejita hat geschrieben:Bi Metacritic hets bi its 74%, völlig ungrächtfertiget. Git haut so Hueresohn site wie Gamestop wo chli trolle und nume 5 / 10 gäbe lol
mer chönt meine die würded s game hype demit sichs verchauft.
Bejita hat geschrieben:Bi Metacritic hets bi its 74%, völlig ungrächtfertiget. Git haut so Hueresohn site wie Gamestop wo chli trolle und nume 5 / 10 gäbe lol
mer chönt meine die würded s game hype demit sichs verchauft.
Rentabel wirds öbe eh nid mit däm Jahr verspätig
I gseh e grösseri Kündigungswäue über Evolution Studios härzie
es isch härt viel schlächter als z.B. forza horizon 2 oder forza 5.... chum umfang, komischs fahrverhalte, gummiband KI, null scharm oder charakter. eifach so härepflüderet chunds mer vor.
so schad... einzig optisch machts was her. aber schöner als horizon 2 isches definitiv ned.
jetzt weiss ich au, warums es GRATIS PSN DEMO gitt... wills eifach ned meh als das isch!
ich hamer dvollversion für 79 kauft :typej:
NEXT!
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
Master(G) hat geschrieben:es isch härt viel schlächter als z.B. forza horizon 2 oder forza 5.... chum umfang, komischs fahrverhalte, gummiband KI, null scharm oder charakter. eifach so härepflüderet chunds mer vor.
so schad... einzig optisch machts was her. aber schöner als horizon 2 isches definitiv ned.
jetzt weiss ich au, warums es GRATIS PSN DEMO gitt... wills eifach ned meh als das isch!