Edit: K, si sind a de Comic-Con...mal luege...vilicht wirds ja interessant... http://live.nintendo.com/" onclick="window.open(this.href);return false; Edit2: Das wird glaubs chli es Déjà-vu Erläbnis....ich hoffe stundelang grundlos uf irgendwelchi Zelda News und luege statdesse wie irgendwelchi Lüt Smash und Splatoon spiled
Xinobrax2 hat geschrieben:Das wird glaubs chli es Déjà-vu Erläbnis....ich hoffe stundelang grundlos uf irgendwelchi Zelda News und luege statdesse wie irgendwelchi Lüt Smash und Splatoon spiled
Fast übersehen, Pachter stänkert wieder. Grund natürlich mal wieder Nintendo is teh doomed
Michael Pachter: Nintendo wird die "Hardware-Produktion einstellen müssen"
Allgemein: Michael Pachter: Nintendo wird die Bildquelle: Games Thirst
Nintendo wird die "Hardware-Produktion einstellen müssen", sagte Michael Pachter (Managing Director bei Wedbush Securities) auf der Cloud Gaming Konferenz in San Francisco. In Anbetracht von anstehenden Cloud-Diensten wie PlayStation Now, Playcast oder OnLive wird Nintendo den Kürzeren ziehen, meint er. Pachter: "Sie [Nintendo] hinken bereits mehr als ein Jahrzehnt hinterher und sie sind so engstirnig, dass es intern überhaupt kein Verlangen gibt, von anderen [in der Spiele-Branche] zu lernen. (…) Nintendo-Hardware wird verschwinden. Es gibt sicher einen Platz für ihre Inhalte. Aber es gibt keinen Platz für Nintendo-Hardware. Die interessiert niemanden. Sie werden ihre Hardware-Produktion einstellen müssen."
Seiner Auffassung nach ist der klassische Konsolen-Markt sowieso ein Auslaufmodell, da man u.a. mit Chromecast und anderen Diensten auch Spiele von mobilen Plattformen auf dem großen Bildschirm spielen könnte und zudem gibt es die Streaming-Dienste. Sein Vergleich: 25 Mio. Leute spielen monatlich Call of Duty im Multiplayer. Aber 350 Mio. spielen monatlich aktiv Candy Crush. Pachter: "Der Candy-Crush-Spieler ist förmlich jedermann. Es ist das Beste, was der Spiele-Branche passieren kann, da haufenweise alte Menschen davon überzeugt werden, dass es okay ist, Spiele zu spielen". Er meint weiter, dass man den Leuten nur beibringen müsse, dass Unterhaltung - also Spiele - nicht kostenlos seien.
Quelle: venturebeat.com
Det dure ischer würklich erschreckend unreflektiert. 2x hetter e OnLive Demo gse und sit due haltet er's für Th3 sh1t. Stattesse isch jedem klar, wo grad gseht, was ide USA so abgaht mit Net Neutrality und em Uusbau vom Glasfaser Netz, dass me no für die nächschte 10 Jahr nüd mues damit rechne, dass Cloud Gaming e riise Sach wird.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Aber i eim Punkt heter wohl recht....Konsole werded immer überflüssiger. Ufem PC gsend aktuelli Spiel massiv besser us als uf de sogenannte Next-Gen-Konsole...isch doch en Witz. Ironischerwiis sind d Nintendo Konsole no di einzige, wonen spezifische Mehrwert gegenüber me PC büted...
Nintendo wird sin Weg finde...
Diskussion wiederholt sich ....Diskussion wiederholt sich....Diskussion wiederholt sich.....Diskussion wiederholt sich....
Ach was...holder e mittelmässigi Graka, lad d Triber, fertig. Alles lauft und gset besser us als uf de PS4.
Kompliziert wirds erscht, wennt d Leistig as Limit wotsch pushe...mit HighEnd Grakas und NextGen Boards ala X99 Chipset. Denn hesch Grafik, wot bi de Konsole erscht bi de nögschte Generation wirsch gseh...beidruckend, aber überflüssig...e Spielerei für Lüt wo gern übertakted und modded...went nur wotsch game bisch mitem Mittelmass guet bedient. Je nach Asprüch langet sogar de Grafikchip vomene i7. S Argument heti vor es paar Jahr ev. no gelte la...aber mittlerwile sind die Dinger so schnell, dass problemlos 95% vo de Spiel vo Afang a laufed.
Gäld mousch eigentlich nüme gross usgäh. Erstens will sich de Leischtigssprung vo de neue Konsole arg i Gränze haltet und die neue Grät bereits jetzt leischtigsmässig nume no im undere Mittelfäld azsiedle sind. Zweitens will sich au im PC-Bereich sowohl bi de CPUs wie au de Grafikcharte d'Entwicklig i de letschte Jahr starch verlangsamt hätt. Vo da her gitt's also kein Druck zum gross ufzrüschte.
Und Patches und Problem händ "dank" Steam & Co. starch abgnoh bzw. die ganz Gschicht starch vereifacht. Natürlich gitt's immer no die einte oder anderne Problem mit einzelne Spieli, aber automatischi Downloads & Updates im Hindergrund und so Sache häsch uf Steam & Co. ebefalls scho lang und es funktioniert tiptop. Und ebe: Chunnt dezue, dass sich grad i dem Bereich d'Situation uf de Konsole i de letschte Jahr verschlächteret hätt. De alti und entscheidendi Vorteil vo Konsole - "Spiel ine, ufstarte und fertig" - isch ja det inzwüsche au nüme sälbstverständlich, es hätt en Anöcherig a d'Situation uf em PC stattgfunde.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
zudem wott ich natürlich uf dä couch spiele. mit tastatur und muus chan ich mir nüt vorstelle, wo uf dä couch amene controller cha s'wasser reiche.
im büro, am bürotisch... nei danke. Für öpis hät mä ja än grosse fernseh. zudem isch s'büro würklich nöd amächelig fürs game.
für lüt wiä mich, und das vergässät ihr all zämä immer wieder, isch pc game nöd so eifach. mä muäss sich mit viel meh sachä umeschlah, wenn mä problem hät, suecht mä um einiges länger. für euch wo das alles keis problem isch, isch das natürlich keis argument. für mich aber scho.
jedesmal heissts es sig eifach. und trotzdem ghörsch dänn amigs wieder vo super problem und frage. wo ich nöd mal d'frag verstande
Die Spiel wos au für Konsole git sind oft eh nur Ports. Mit anderne Wort chasches au mitem 360, Bone, DualShock oder suscht irgend emne Pad spile. D Grakas hend idR en HDMI Port. Fehlt also nur no s Kabel und voila...
Aber fair, s eignet sich schinbar nid für alli. Trotz allem het sich i de letschte paar Jahr einiges veränderet. Di bekannte Nachteil vo früener hend sich mittlerwile me oder weniger erübrigt.
Mer chan de PC ja au an Fernseh aschlüsse und es 3rd Party Pad vo logitech chaufe, denn chasch genauso vo de couch us spiele. Nur je nachdem isch s'pad verschisse und/oder s'game het kein pad support, problem mit de uflösig etc.
Es isch halt so das lüüt wo de PC für bitz internet und downloads bruuched alles möglichscht eifach wennd ha, was ich au verstah. D'fröid am technische muess der halt scho ligge.
da ischs halt scho eifacher en konsole an fernseh aschlüsse und los gamen.
Aber Steam isch für das wiederrum super, ha nonie problem miteme spieli kah woni vo steam abeglade han.
wüsst jez au nit.
und s couch argumänt hani no nie verstande. mi stuel vorm pc isch no güetlich. und ob mer jez e pad oder e tastatur in/vor de finger het isch doch sowas vo wurst, hauptsach t männli ufem bildschirm mache das woni wett.
Gurgelhals hat geschrieben:mousch dänk au nöd i d'vortex-topic im Techforum ineluege
de wachter isch de dümmscht. eine vo dene vollidiote wo bi jedere neuheit meine alles andere isch augeblicklich teh doomed. wie de mr raw seit, e endlos wiederholendi diskussion. konsole werde nie verschwinde. niemert wird numeno am pc spiele. und nintendo hett nüt glernt? rolf, sony und ms kopiere se ja sit ewigs.
Jedem das seine halt....aber bevormer sich e PS4 oder XBone chauft wärs ev. e Überleggig wert. Bi dere Zielgruppe gats ja oft eh nur um Power und Grafik. S einzige, was im moment na für die Konsole spricht sind d Exklusiv-Titel...und will das au d Hersteller wüssed werded die Spiel um so me pusht. Mit gehype und übertribene Trailer....und wenn d Spiel denn endlich usechömed chunt au d Ernüchterig. D Spiel sind zwar guet, aber nid das wasmer erwarted het...und denn verstaubt das Ding und d Wii U wird wider agschlosse.
ich ha dazumals en "gamer"PC mache loh damit ich kha Half life spiele...das isch im 98 gsi... Ich ha locker 4000.- für alles ussgäh kha...und nach eme halbe johr hett ich scho wieder miesste uffrüschte...will Game X öppis anderes a Hardware brucht hett als Game Y.
Ab denne (irgendieinsch im 99) ha ich s Game uff eme PC uffgäh. Pad support hesch damals könne rauche. Vor em 98 ha i scho immer stress kha, will ich uff mim 486er DX2/66MHZ e Gravis Ultrasound ha iihnegstöpslet...e 32Bit Soundkarte. Damals sinn no 16Bit Soundkartene standart gsi. SimCity hett müeh kha...immerhin isch PiratesGold gloffe und Sam&Max und Day of the Tentakle oder alli Lucas Arts Adventures.
Aber shit...de ganzi stress mit MEMMAKER und so züggs...denn ebbe NULL Padsoupport. Bi scho recht gschädiget ab dere Zitt.
Dorum lieber Konsole.
Oder im ernscht jetze...wott ich es Game zöggle...sage mir mol uff em PC. ICh ha nur en Büro PC, muess also en GamerPC zuelegge.
Bsp.. Alienware?!?! (schwärme jo vieli drvo).
Koschtet so nes teil au Fr. 435.- wie e PS4? Inkl Pad? Klar, khasch alles via HDMI a TV stöpsle...und wie gsehts mit em Sound uss?
Also, wenn öppert mir en gamerpc für ca. 500.- inkl. Pad, HDMI Kabel sowie Soundussgang khan verkaufe...denn isch es e überlegig wärt mol die ganzi PC Gschicht aazluege.
evo hat geschrieben:wüsst jez au nit.
und s couch argumänt hani no nie verstande. mi stuel vorm pc isch no güetlich. und ob mer jez e pad oder e tastatur in/vor de finger het isch doch sowas vo wurst, hauptsach t männli ufem bildschirm mache das woni wett.
vilech gitts e paar mit mälchstuehl und chnopfchopfhörer vorem pc und emne sofa mit integriertem massagemotor vor em färnseh. ich verstah das argumänt au nöd würkli. einiges funzt besser mit muus/taschtatur, 3rd person zügs sicher nöd. dänn cha me es pad an pc hänke, nur wird de pc i dem fall zur spielkonsole wie jedi anderi. jedefalls bin ich froh um sache wie wiimote und s'wiiu pad, wo früschi idee i das verstaubte gaming bringe. nach 20 jahr nur de xti peng peng mit no besserer grafik spiele = chopfschuss.
mr.raw hat geschrieben:Bsp.. Alienware?!?! (schwärme jo vieli drvo)..
Alienware sugt uhuere hert. Overpriced crap und d'Heufti vom Priis geit ids Marketing. Wär dervo schwärmt isch mr schleierhaft, jede halbwegs informiert consumer macht e wite Boge drum. Da merki grad, du giltisch wohl nid annährend als halbwegs informierte consumer. Drum informieri di hie a dere Stell: Alienware isch crap. Voila, bitte.
mr.raw hat geschrieben:Also, wenn öppert mir en gamerpc für ca. 500.- inkl. Pad, HDMI Kabel sowie Soundussgang khan verkaufe...denn isch es e überlegig wärt mol die ganzi PC Gschicht aazluege.
Chunt druff a, wasd bereits hesch. Lan bi Glegeheit mal n Benchmark uf dim Rechner laufe...ev. wärsch na überrascht, was en aktuelle "Bürorechner" so alles uf d Reihe kriegt. Im schlimmschte Fall isch d CPU nid ufem neuste Stand und/oder het kein Grafikchip. Denn müesstisch e GraKa narüste....ev. na bizeli RAM. Das wär denn aber au scho alles und das gits sicher unter 500.-.