Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)
- damian
- VIP-Member
- Beiträge: 25582
- Registriert: 11 Mär 2002 16:12
- Wohnort: Winterthur (Seen)
- TRADINGPOINTS:
-
4440
- Kontaktdaten:
Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)
und no en erste Black-Label score:
30 885 000 Stage 4 Wide/Laser Maxhit 885
Ehrlich gseit gfallt mer Black Label scho besser. Bim white Label ischs amel huere müehsam wänn dä Combo-Counter nach 9999 wieder bi 0 aafangt
Nei, spass beiseite: Es isch genau das mü eifacher wo macht dassi chains amel chan bhalte wo mir im white label IMMER risset. Ich nimms zwar nöd bewusst war, aber es gaht eifach alles chli besser. Andersiits: s'white label händ defür alli.
30 885 000 Stage 4 Wide/Laser Maxhit 885
Ehrlich gseit gfallt mer Black Label scho besser. Bim white Label ischs amel huere müehsam wänn dä Combo-Counter nach 9999 wieder bi 0 aafangt
Nei, spass beiseite: Es isch genau das mü eifacher wo macht dassi chains amel chan bhalte wo mir im white label IMMER risset. Ich nimms zwar nöd bewusst war, aber es gaht eifach alles chli besser. Andersiits: s'white label händ defür alli.
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
- damian
- VIP-Member
- Beiträge: 25582
- Registriert: 11 Mär 2002 16:12
- Wohnort: Winterthur (Seen)
- TRADINGPOINTS:
-
4440
- Kontaktdaten:
Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)
Ich han no ä frag. Mini PGM-Cardridge Version vo Dodonpachi hät ganz sälte chlini grafikfehler. Idr bi bossexplosione oder extrem höchem explosions- und spriteuufkomme sind d'explosione für sekundebruchteil verpixlet mit strich.
Isch das im original au so? Isch das öpperem mal uufgfalle? Ich glaub ebä dass liegt a dä tüüfere bandbreiti vo rom zu rechner bi dä modulversion als bi dä singleboard version. dä jörg meint zwar es seg im original au so...
Isch das im original au so? Isch das öpperem mal uufgfalle? Ich glaub ebä dass liegt a dä tüüfere bandbreiti vo rom zu rechner bi dä modulversion als bi dä singleboard version. dä jörg meint zwar es seg im original au so...
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
- Panther
- Hardcore Gamer
- Beiträge: 2226
- Registriert: 25 Sep 2008 08:59
- TRADINGPOINTS:
-
80
- Kontaktdaten:
Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)
nei, isch nur en spriteoverload, hets original au, typisch bim erschte Boss oder im letschte abschnitt im Stage 2, espgaluda überigens no stärcher wenn dr screen voll gold ischhanf hat geschrieben: Ich glaub ebä dass liegt a dä tüüfere bandbreiti vo rom zu rechner bi dä modulversion als bi dä singleboard version. .
- damian
- VIP-Member
- Beiträge: 25582
- Registriert: 11 Mär 2002 16:12
- Wohnort: Winterthur (Seen)
- TRADINGPOINTS:
-
4440
- Kontaktdaten:
Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)
ah guet zwüsse. dänn störts mi gad weniger...
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
- damian
- VIP-Member
- Beiträge: 25582
- Registriert: 11 Mär 2002 16:12
- Wohnort: Winterthur (Seen)
- TRADINGPOINTS:
-
4440
- Kontaktdaten:
Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)
hanf: 25 400 000 - Stage 4 - A/Laser - Maxhit 1074
10 jahr lang hani s'grüene schiff gno, und soebe gmerkt dasses mit em rote viel besser gaht
10 jahr lang hani s'grüene schiff gno, und soebe gmerkt dasses mit em rote viel besser gaht
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
- turntablism
- VIP-Member
- Beiträge: 11845
- Registriert: 14 Feb 2011 12:20
- Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
- TRADINGPOINTS:
-
400
- Kontaktdaten:
Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)
WL nimmi mal ah ?hanf hat geschrieben:hanf: 25 400 000 - Stage 4 - A/Laser - Maxhit 1074
- Panther
- Hardcore Gamer
- Beiträge: 2226
- Registriert: 25 Sep 2008 08:59
- TRADINGPOINTS:
-
80
- Kontaktdaten:
Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)
isch aber bescheide für 10 johr spielehanf hat geschrieben:10 jahr lang 25 400 000 - Stage 4 - A/Laser - Maxhit 1074:lol:
- damian
- VIP-Member
- Beiträge: 25582
- Registriert: 11 Mär 2002 16:12
- Wohnort: Winterthur (Seen)
- TRADINGPOINTS:
-
4440
- Kontaktdaten:
Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)
ah ja, WL. es machet eh all nur WL. eigentli chöntet mers BL striiche...
also nöd dassis regelmässig gspielt het. eifach hanis sit 10 jahr fürd ps2. aber nöd bsunders oft gspielt und au nie gluegt wie mer scoret. eifach so chli zum spass...
also nöd dassis regelmässig gspielt het. eifach hanis sit 10 jahr fürd ps2. aber nöd bsunders oft gspielt und au nie gluegt wie mer scoret. eifach so chli zum spass...
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
- Panther
- Hardcore Gamer
- Beiträge: 2226
- Registriert: 25 Sep 2008 08:59
- TRADINGPOINTS:
-
80
- Kontaktdaten:
Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)
ha au grad 2 turns gamcht, beids mol im 3te stage an dr exakt gliche stell druff fuck off, ez gangi go chibi maruko luege.
mängisch scho komisch wie blöd me ka si :typej:
mängisch scho komisch wie blöd me ka si :typej:
- damian
- VIP-Member
- Beiträge: 25582
- Registriert: 11 Mär 2002 16:12
- Wohnort: Winterthur (Seen)
- TRADINGPOINTS:
-
4440
- Kontaktdaten:
Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)
chasch du mir eigentli säge vo was dasses abhängt öb mer bim erste boss wämmer d'satellite zerstört 1 oder 2 hyper überchunt? i 1 vo 10 fäll gheiet 2 hyper obenabe und ich glaub nöd dasses was mit dä hyper liste ztue hät...
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
- Panther
- Hardcore Gamer
- Beiträge: 2226
- Registriert: 25 Sep 2008 08:59
- TRADINGPOINTS:
-
80
- Kontaktdaten:
Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)
muesch se "glichzitig" wegschiesse, zimmli schwer s'timing z'treffe. goht fascht nur wenn sie grad am rotiere sind.
d.h. beidi eso wiit abebrenne bis si bim rotiere "glichzytig" zerstöre kasch,denn sets 2 Hyper geh, so wiit ich weiss.
d.h. beidi eso wiit abebrenne bis si bim rotiere "glichzytig" zerstöre kasch,denn sets 2 Hyper geh, so wiit ich weiss.
- damian
- VIP-Member
- Beiträge: 25582
- Registriert: 11 Mär 2002 16:12
- Wohnort: Winterthur (Seen)
- TRADINGPOINTS:
-
4440
- Kontaktdaten:
Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)
es wunder dassi das scho so oft gschafft han
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
- turntablism
- VIP-Member
- Beiträge: 11845
- Registriert: 14 Feb 2011 12:20
- Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
- TRADINGPOINTS:
-
400
- Kontaktdaten:
Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)
ich spile fascht nur mit em grüene. ha vorane de rot probiert, reagiert mer aber momentan zschnell
- damian
- VIP-Member
- Beiträge: 25582
- Registriert: 11 Mär 2002 16:12
- Wohnort: Winterthur (Seen)
- TRADINGPOINTS:
-
4440
- Kontaktdaten:
Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)
d'gschwindigkeit machts us dass dä chain denn ebä amel grad knapp nöd risst...
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
- Panther
- Hardcore Gamer
- Beiträge: 2226
- Registriert: 25 Sep 2008 08:59
- TRADINGPOINTS:
-
80
- Kontaktdaten:
Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)
isch halt biz e fieses setting, mit em grüene läbsch länger und mit em rote chainsch besser. i spiel au rot, an de speed muesch di eifach gwöhne
für patterns wie im 2te Boss si Nödelifächer isch es aber d'Höll
für patterns wie im 2te Boss si Nödelifächer isch es aber d'Höll
- turntablism
- VIP-Member
- Beiträge: 11845
- Registriert: 14 Feb 2011 12:20
- Wohnort: Zürcher Unterländer Dräcksloch
- TRADINGPOINTS:
-
400
- Kontaktdaten:
Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)
han no 15 mio grenze packt aber ich bringe nöd meh , jetzt hani de twin cobra 2 ine tah, bruuche mal bitz abwechslig
- sadoanarcho
- VIP-Member
- Beiträge: 2275
- Registriert: 07 Mai 2002 14:24
- TRADINGPOINTS:
-
1060
- Kontaktdaten:
Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)
han hüt 's Black Label Rom ine ta (und en neue Lüfter installiert), BL isch scho eifacher und usglichner, ich spiel ab jetzt glaubs das. Bim 2. Boss git's bim letschte Pattern (de dichti Hagel mit de blaue Molekül-Chugle) viel meh Slowdown, wahrschinlich Absicht zums liechter mache, trotzdem ächli sältsam.
- damian
- VIP-Member
- Beiträge: 25582
- Registriert: 11 Mär 2002 16:12
- Wohnort: Winterthur (Seen)
- TRADINGPOINTS:
-
4440
- Kontaktdaten:
Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)
hanf: 27 900 000 - Stage 4 - A/Laser - Maxhit 1050
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
- sadoanarcho
- VIP-Member
- Beiträge: 2275
- Registriert: 07 Mai 2002 14:24
- TRADINGPOINTS:
-
1060
- Kontaktdaten:
Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)
BL:
sadoanarcho - 45'197'730 - B-Shot - Stage 5 - 978 Hits
sadoanarcho - 45'197'730 - B-Shot - Stage 5 - 978 Hits
- damian
- VIP-Member
- Beiträge: 25582
- Registriert: 11 Mär 2002 16:12
- Wohnort: Winterthur (Seen)
- TRADINGPOINTS:
-
4440
- Kontaktdaten:
Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)
WL
Hanf: 29 900 000 A/Laser Stage 4 Maxhit 312
So knapp vor em 2te extend
Hanf: 29 900 000 A/Laser Stage 4 Maxhit 312
So knapp vor em 2te extend
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
- damian
- VIP-Member
- Beiträge: 25582
- Registriert: 11 Mär 2002 16:12
- Wohnort: Winterthur (Seen)
- TRADINGPOINTS:
-
4440
- Kontaktdaten:
Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)
Hanf: 34 400 000 A/Laser Stage 4 Maxhit 994
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
- damian
- VIP-Member
- Beiträge: 25582
- Registriert: 11 Mär 2002 16:12
- Wohnort: Winterthur (Seen)
- TRADINGPOINTS:
-
4440
- Kontaktdaten:
Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)
vo was hängts eigentli ab, öb mer nach em abläbe nachher ä bombe me im stock hät oder nöd?
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
- damian
- VIP-Member
- Beiträge: 25582
- Registriert: 11 Mär 2002 16:12
- Wohnort: Winterthur (Seen)
- TRADINGPOINTS:
-
4440
- Kontaktdaten:
Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)
Black Label
hanf: 72 444 430 - Stage 5 - Wide/Laser Maxhit: 1133
hanf: 72 444 430 - Stage 5 - Wide/Laser Maxhit: 1133
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- Beiträge: 22630
- Registriert: 05 Mär 2002 16:45
- TRADINGPOINTS:
-
1380
- Kontaktdaten:
Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)
jetzt hetz di...
3DS Gamertag:
Reinforced
3668 - 7842 - 9771
Reinforced
3668 - 7842 - 9771
- damian
- VIP-Member
- Beiträge: 25582
- Registriert: 11 Mär 2002 16:12
- Wohnort: Winterthur (Seen)
- TRADINGPOINTS:
-
4440
- Kontaktdaten:
Re: Dodonpachi Dai-ou-jou WL & BL (PCB, PS2, XB360, MAME)
ich spiels viel zviel. ja. huere scheiss. dänn isch amel vorem schlafegah dä puls voll dobe...
mach au mit. muesch di würkli nöd schäme wänn dä score tüüfer isch als bi dä andere. mir spielet das spiel all scho sit 10 jahr...
mach au mit. muesch di würkli nöd schäme wänn dä score tüüfer isch als bi dä andere. mir spielet das spiel all scho sit 10 jahr...
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Wer ist online?
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast