Laser Drucker

In den Weiten der Galaxie: Technik!

Moderatoren: Master(G), Mr Burzel

mousch
Shady's Personal Trainer
Shady's Personal Trainer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
51
Trading points minus
2
Laser Drucker

Beitrag von mousch »

Ich bruch en neue Laser Druck fürs Büro.

Er söd:

- Möglechscht chlii si
- über WLAN mit MacBook funktioniere
- Tonner ha wome chan zahle

Chli ume glost, jede meint öbis anders, de eint seit Canon, de ander Samsung und widr öber meint Epson. Was meinsch du?
Ich trainiere nicht um länger zu leben - ich trainiere um gesünder zu sterben!

D Schnurre voll vom fuhl und hässlech si? *klick*
NO PAIN - NO GAIN
LeviathanX
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0
Re: Laser Drucker

Beitrag von LeviathanX »

Ich mag Brother

Hab selbst nen HL-2035

Gibt auch WLAN-fähige von der Marke
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Ich mues mol luege was mir für ein umästoh händ, den chander sägä was für ein das nid sötsch chaufä... chönt glaub en Samsung si. Voll de Müll. Isch aber au würklich wahrschindlich öpä de eifachscht wo kriegsch, weiss nid öb anderi Modell besser währed.

Brother hämer au gha a zwei Ortä woni gschafft han (und HP)... nid unbedingt diä zueverläsigschtä gsi... aber andersits... sind halt Drucker, und Brother sind glaub rächt günschtig für das wassi chönd. Epson und Canon känni nur mit Tintestrahl. Hani beides und sind beides gueti Grät i ihrnä Bereich.

Ich würd eifach luege dass scho en ordentlichä Drucker nimmsch, wenn echli öpis druckä muesch. Will ebä, ab denä chlinä Schissdinger ohni aständigä Papierfeeder, Display woder öpis chönti sägä, und so regsch di suscht nur ständig uf.

Und wenn nur ab und zuä mol öpis muesch druckä, dass sich en richtigä Laserdrucker nid lohnt, würdi villicht ehnder en Tintestrahl neh. Sind mitlerwilä au rächt schnäll, und chascht au no chli Farbig und Bildli druckä, und z.B. vo Canon gits ordentlichi für weniger als 200.-
Xinobrax2
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von Xinobrax2 »

Ich han über di letzte Jahre hinweg Produkt vo allne mögliche Hersteller verwendet. Sind alli super gsi. Insofern...wayne...eifach nid grad unbedingt de billigscht ne....
Mr Burzel
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
38
Trading points minus
1

Beitrag von Mr Burzel »

LeviathanX hat geschrieben:Ich mag Brother

Hab selbst nen HL-2035

Gibt auch WLAN-fähige von der Marke
Han au en Brother Laserdrucker mit WLAN Funktion, bin zfriede...lauft sit 4 Johr 8-)
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Ha e hp sit 3 Johr, alles super
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

mousch hat geschrieben:Chli ume glost, jede meint öbis anders, de eint seit Canon, de ander Samsung und widr öber meint Epson. Was meinsch du?
Xinobrax2 hat geschrieben:Ich han über di letzte Jahre hinweg Produkt vo allne mögliche Hersteller verwendet. Sind alli super gsi. Insofern...wayne...eifach nid grad unbedingt de billigscht ne....
ich glaub sehr vill chasch hüt gar nöd falsch mache bim drucker chauf. vorallem wenn meh als 100.- id hand nimmsch.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
mousch
Shady's Personal Trainer
Shady's Personal Trainer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
51
Trading points minus
2

Beitrag von mousch »

Also muess dezue no säge dasi evtl. 1mol im Monat was drucke muess.

Demfall wär iz nomol d Frog ob Laser überhaupt ds richtige isch?

NO PAIN - NO GAIN
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

demfall chund eigentlich nur en laserdrucker für dich i frag. ha die gliche aforderige gha; eimal im monet öpis usdrucke. mit tintestrahldrucker hani immer nur ärger gha.
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

lol... also eigentlich isch Laserdrucker defür konzeptiert möglichscht schnäll möglichscht vil z druckä. Das sind eigentlich d Arbeitstier für is Büro wo jedä Tag weis ich wiä vil Briefe druckt werde müend.

Ich wür en Tintestrahl neh... isch au vielsitiger Isetzbar, chasch au mol e Photi druckä oder so.

En Canon z.B... git au en günschtigä wo au no en Scanner drin hed, falls mol es Dokument muesch kopiere oder scannä oder so isch das no praktisch. Und de isch au WLAN fähig, ohni Problem. Ich glaub diä heissed alli Pixma irgendöpis.
mousch
Shady's Personal Trainer
Shady's Personal Trainer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
51
Trading points minus
2

Beitrag von mousch »

Acid hat geschrieben:lol... also eigentlich isch Laserdrucker defür konzeptiert möglichscht schnäll möglichscht vil z druckä. Das sind eigentlich d Arbeitstier für is Büro wo jedä Tag weis ich wiä vil Briefe druckt werde müend.

Ich wür en Tintestrahl neh... isch au vielsitiger Isetzbar, chasch au mol e Photi druckä oder so.

En Canon z.B... git au en günschtigä wo au no en Scanner drin hed, falls mol es Dokument muesch kopiere oder scannä oder so isch das no praktisch. Und de isch au WLAN fähig, ohni Problem. Ich glaub diä heissed alli Pixma irgendöpis.

K und die Dinger tröchne au nid gad us nach 4 Wuche oder?

Edit: Damn, die Dinger choschte ja nix me...*_*

Also han iz mol gluegt, bi Digitec gids hüt gad en Samsung in Aktion für 69.-...isch aber en Laser.

http://www.amazon.de/Samsung-SL-M2022W- ... B00EFQQZJU" onclick="window.open(this.href);return false;

Tinte hani de Gfunde wo optisch nid zu gross würke:

http://www.amazon.de/Canon-Tintenstrahl ... B00HZDLDH4" onclick="window.open(this.href);return false;

NO PAIN - NO GAIN
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Ja, so oder so ähnlich gsehd de Laserdrucker us woni gmeint han... han nur es paar mol müese druckä. Hed scho au klappt, aber es schöns Erläbniss isch also öpis anders.

Aber klar, en Laser chamer scho au neh wemer will. Will ebä, früener isch de Priislich Unterschied halt no entscheidend gise. Defür sind hüt d Tintestrahl besser und schnäller wiä früener (defür isch d Tintä immer no türer als Toner, also für öper wo vil druckt, und nur Text ebä immerno en priislichä Vorteil).

De Canon känni nid, grad no hert mit Fax und wohl automatischem Izug und was weiss ich. Chuntmer chli schräg inä.

Mir händ vo de Pixia MGxxxx serie (weli Nummerä chander jetzt leider spontan au nid sägä). Es chönt en 5350 sii.Isch halt no Chüel, will chasch verschiedeni Papier fuetere und so.

Wiä scho erwähnt, will di nid um s verreckä vomene Laser weg bringä, wenn würklich usschliesslich Briefe, also Text, uf normalem Papier willsch druckä, denn isch wohl nüt degägä izwändä.
Tintestrahler sind eifach unglaublich vilsitiger Isetzbar, und wen nur ab und zue öpis drucksch und nid ums Isparä vo sekundä god gsehni eifach nid so en Nochteil.
Z.B. logischerwiis alles was farbig isch. Alles was richtig Abbildig god bringt de Tintestrahl eh sehr vil besser herä, sälbst wenn de Laserdrucker farbig wär. Photenä sowieso. Wenn echli es dickers Papier willsch, bisch z.B. mit somene Samsung wahrschindlich ufgschmissä (villicht au mit dim verlinktä Canon, wenn de nur d Schubladä hed... bi üssem tuetmer i d Schubladä nur standard A4 papier, alles was i grössi und dicki abwicht chund obä inä... gwüssi Beschränkigä gids natürlich scho au, aber ebä, vilsitger). Chasch jedes Couvert mit Fenschter und so Bedruckä ohni Problem. Ebä, bi gwüssnä no Scanner/Kopierer (guet, das gits bi Laserdrucker genau so).

Das nach 4 Wuchä d Tintä itröchnet isch, ischmer jetzt weder bim Epson no bim Canon mol passiert (und han mit beidnä scho längeri Pausä gha wiä en Monet)... Uf d Läbensduur und Tinteverbruch gseh isches aber natürlich sicher Priis/Leischtigs Mässig besser wemer grossi Mängänä druckt... wemmers aber halt nid macht ischs halt so. Wird bi Laser wahrnschindlich nid andersch sii.

Aber ebä, für was dasen bruchsch mues natürlich schlussendlich sälber wüssä.

Was z.B. a somene Samsung guet isch, de isch würklich sehr chli (allerdings ganz so chli au nur wenn kei Papier drin hesch). Nur es bitzeli Breiter als es A4, und nid so tüf. Es isch allerdings au dementsprechend alles echli es Gebastel. Und ich glaub d Toner Mängi isch au nid grad umwerfend, muesch denn also obwohl en Laser hesch glich öfter mol wechslä.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

Nime ah du muesch 1x im Monet Rächnige uselah?
mousch
Shady's Personal Trainer
Shady's Personal Trainer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
51
Trading points minus
2

Beitrag von mousch »

Rechnig, Flucktickets etc..aber in erschter Linie nur Text yes.

Has iz glaub verstande..isch wohl widr sone Sache wome sech vorem Chauf vil Gedanke macht und sobald das Teil im Büro stot verschwendet me nie wider e Sekunde dra obs iz die richtig oder falsch Entscheid gsi isch. lol

NO PAIN - NO GAIN
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0

Beitrag von Avenger »

Eis Detail spricht für e Laserdrucker: D Schrift löst sich nid uf wenn ds Papier kurz em Rege usgsetzt isch. :)
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Astroboy
Cowboy
Cowboy
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
26
Trading points minus
0

Beitrag von Astroboy »

Was viu meh für Laserdrucker spricht (ömu für Studente): Chasch's mitm Lüchtstift aalüüchte ohni dass es verschliirgget.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

ich wett nüt meh anders. schneller, suberer und wenn nid vil drucksch langfrischtig günschtiger.

für dini bedürfnis würd e schwarzwiise länge, gits ab 70.- mit wlan
LeviathanX
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von LeviathanX »

Ich han primär ein Laser gekauft, damit ich bei Bedarf schnell und viel drucken kann und ganz wichtig: weil ich generell wenig drucke.

Klingt seltsam, ist es aber nicht! Wenig Benutzung bei nem Tintenpisser und die Düsen trocknen ein.... Fummelarbeit die wieder mit Spiritus (oder Druckkopfreiniger) sauber zu bekommen, da der ganze Kopf auseinander geschraubt werden muss. Die druckerinterne Reinigung pumpt effektiv ja auch nur Tinte durch bis wieder "etwas" Durchfluss herrscht -> Patrone leer -> schweineteurer Spaß. Mein Kumpel hat nach Verbrauch von nem Satz Patronen immer gleich nen neuen Drucker gekauft - war genauso teuer :!:

Dann lieber nen Laser! Die Trommel hält selbst im Bürobetrieb im Durchschnitt 5 Jahre. Und Toner halten bis zu 10000 Seiten nach Normdruck; der mitgelieferte meist um die 2500 Seiten...
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

Wann hattet ihr zuletzt einen Tintenstrahldrucker?

Ich meine die Geschichten kenne ich auch, hatte ich auch, allerdings irgendwie mit Druckern von vor 10-15 Jahren. Bis auf das mit dem Durchspühlen, weshalb eben der durchschnittliche Tintenverbrauch auf 1 Blatt gesehen ziemlich steigt wenn je weniger du druckst. Aber wenn wir von ein paar Seiten im Monat sprechen, ist das auf ein paar Jahre gesehen auch nicht so dramatisch.

Und bei den kleinen Laserdrucker glaube ich niemals dass die Toner eine solche Kapazität haben... da kann man wohl fast bei beiden Zahlen eine Null streichen. Deshalb meinte ich ja, ich würde mir ein rechtes Gerät kaufen... so ein Brother mit Scanner z.B. gibts auch schon sehr Günstig. Gut, ist dann halt auch viel grösser...

Aber klar, wenn man wirklich ausschliesslich Text drucken will, spricht nichts gegen einen Laser, egal wie oft man ihn braucht.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

LeviathanX hat geschrieben:Wenig Benutzung bei nem Tintenpisser und die Düsen trocknen ein
genau die erfahrig hani äbe au gmacht, drum laser
Acid hat geschrieben:Wann hattet ihr zuletzt einen Tintenstrahldrucker?
vor 4 jahr, canon, epson, hp, immer isch de schissdräck itröchnet, dank horrende priise für ersatzpatrone hani afo sälber befülle. bruchsch wider händsche.... :evil:

mi chlii hp hani vor 4 jahr i steg kauft, hed 100.- koschtet (kei wlan, cha aber scanne und direkt kopiere). drucke/kopiere monatlich ca. 25 siite,wenn de mitgliferete toner 2500 siite cha drucke hebt er mir nomol 4 jahr. findi also rächt super. oder ich verchauf ne für e 20er und chauf mer eine mit wlan für 69.- bim digitec.

weni schöni abzüg vo bilder wett ha machi das bi de migros, die hend im summer immer e aktion
LeviathanX
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von LeviathanX »

Keine zwei Jahre alt gewesen das Teil damals...
Acid hat geschrieben: Und bei den kleinen Laserdrucker glaube ich niemals dass die Toner eine solche Kapazität haben... da kann man wohl fast bei beiden Zahlen eine Null streichen.
Ich habe bereits über 1500 Seiten mit der beigelegenen Tonerkartusche gedruckt und noch immer keine Warnung für tiefen Tonerstand;) .
Mr Burzel
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
38
Trading points minus
1

Beitrag von Mr Burzel »

Für S/W Usdrück...so eimol im Monet würde ich def. en Laserdrucker neh....ha mit mim ide letschti sechs Johre nie Ärger gha!
Han de Brother HL-2170W...
mousch
Shady's Personal Trainer
Shady's Personal Trainer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
51
Trading points minus
2

Beitrag von mousch »

Han iz de Canon PIXMA MX475 bstellt, für 71 Pfreng, lol. Wenns en Abfall isch chani ne denn au direkt weggheie ohni schlechts Gwüsse.

Grund - Er hed no en Scanner und me chönnt im Fall au fabrig drucke. Hoffe mol de Acid hed recht und Tintestrahl isch legit worde über die letschte 10 Jahr, chami da nämmlech au nur no an nervigi Aglegeheite erinnere...:lol:

Gid de no es Feedback

NO PAIN - NO GAIN
Acid
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
6
Trading points minus
0

Beitrag von Acid »

LeviathanX hat geschrieben:
Keine zwei Jahre alt gewesen das Teil damals...
Die Frage war nicht wie alt der Drucker damals war, sondern von welchem Zeitraum man überhaupt spricht... meine Erfahrung ist, dass ein aktueller (oder von mir aus auch 4 Jahre alter) Tintenstrahldrucker etwas komplett anderes ist, als es eben vor 15 Jahren ein aktuelles Gerät war. Was Geschwindigkeit und Qualität des Drucks anbelangt sowieso, aber eben auch in Sachen Anfälligkeit, Probleme mit Tinten usw.

Aber easy, evtl. hatte ich bisher auch nur Glück.
LeviathanX hat geschrieben:
Acid hat geschrieben: Und bei den kleinen Laserdrucker glaube ich niemals dass die Toner eine solche Kapazität haben... da kann man wohl fast bei beiden Zahlen eine Null streichen.
Ich habe bereits über 1500 Seiten mit der beigelegenen Tonerkartusche gedruckt und noch immer keine Warnung für tiefen Tonerstand;) .
Mit klein meinte ich z.B. den kleinen Samsung... ;) Aber da hat es wohl auch einfach Platzgründe, wenn man so ein kleines Gerät will, haben halt auch nicht so grosse Toner drin Platz.

Herr Rossi hat geschrieben: weni schöni abzüg vo bilder wett ha machi das bi de migros, die hend im summer immer e aktion
Weni eifachi, billigi Abzüg, vo Bilder würd welä, villicht au in grosser Azahl, wosmer nid so sehr druf a chund, gängti villicht au zu de Migros. Weni schöni will, drucki sälber.

Aber han meh gmeint eifach so für s Bild zwüsched durä... und für das godmer halt nid zu de Migros, wenns denn mol Aktion händ eimol im Johr.

Aber ebä, isch immer e Frog vo de Bedürfnis. Wemer das nid brucht, bruchtmers ebä au nid, relativ logisch.

lol @ mousch: Wenns denn nüt gsi isch, sägi eifach es sig de Falsch :P
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3

Beitrag von TypeJ »

ich han sit 2 jahr en HP, logisch!
lauft extrem zueverlässig, subere druck, schnell, WLAN,Airprint, alles!
cp1525nw
:lol:
Antworten