World of Warcraft
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Re: World of Warcraft
Isch das s Rezept?
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
nei z'fertige item.
als alchemist wirsch mit däm garantiert viel gäld chönne mache.
als alchemist wirsch mit däm garantiert viel gäld chönne mache.
nomol für die blöde 
S Rezept isch ultra Rar, aber s Produkt isch d Vial.
Die Vial kasch denn irgend eme Player verkaufe und dä ka e Mount zämmemixe?

S Rezept isch ultra Rar, aber s Produkt isch d Vial.
Die Vial kasch denn irgend eme Player verkaufe und dä ka e Mount zämmemixe?
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
Vial of the Sands isch z'fertige Produkt, mit däm chasch z mount erlerne, muesch nüt meh mixe. Und das Produkt chasch jetzt de a anderi Spiler verchaufe wöus nüme BoP isch.
Das wird massiv koschte 

- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
nei ich wunder mich ab de zrugghaltig da. und em stellewiisem gemecker. und will paar gueti lüüt drzue bringe de ewigs sit jahre gliich 08/15 wowfark endli z'sii lah und übere in vielviel bessere abwächsligsriicherere unterhaltendere schönere riichhaltigere LOTRO cho.evo hat geschrieben:im moment bisch du chli dr chlöner

I speeled my drink!
weles level hesch du im wow gmacht? 15?zwirrlibatz hat geschrieben:nei ich wunder mich ab de zrugghaltig da. und em stellewiisem gemecker. und will paar gueti lüüt drzue bringe de ewigs sit jahre gliich 08/15 wowfark endli z'sii lah und übere in vielviel bessere abwächsligsriicherere unterhaltendere schönere riichhaltigere LOTRO cho.evo hat geschrieben:im moment bisch du chli dr chlöner
weiss nit so rächt ob du mit dem wüssensstandstand t qualität, abwächsligsrichtum, unterhaltigswärt und schönheit vom WoW nur ahsatzwiis erfasse kasch.
aber ich wots ja gar nit gross verteidige. has endgame ab wotlk sehr beschisse gfunde und kamer nit vorstelle dasses jez gross besser isch. s levle isch aber sicher sehr sehr geil mitem nüe addon
Was ich bis jetz vo cata gseh und ghört han, spricht mi vo allne addons uf jedefall am meiste ah und so wies usgseht fönd jo recht viel wieder ah mit wow. spricht ja au eher drfür als dr gege
endgame isch classic bescht gsi, 40er raids für den gewinn
endgame isch classic bescht gsi, 40er raids für den gewinn

Ich ha dänkt Vajir isch total müehsam und scheisse.
aber nachdem ich alles durezockt ha muess ich sage das es öppis unglaublich geils gsi isch zum spiele.
D Welt isch eso frisch gmacht mit all dene Qualle, Fisch, Pflanze, Koralle und Unterwasser-Rauchsüüle.
Sie händ Sache iibaut wo nur unter Wasser möglich sind.
Nur het mir am Aafang der Fakt Schwierigkeite gmacht, dass me nid nur am Bode fightet sondern umeschwebt.
DAs PRoblem hesch aber nur als Melee
aber nachdem ich alles durezockt ha muess ich sage das es öppis unglaublich geils gsi isch zum spiele.
D Welt isch eso frisch gmacht mit all dene Qualle, Fisch, Pflanze, Koralle und Unterwasser-Rauchsüüle.
Nur het mir am Aafang der Fakt Schwierigkeite gmacht, dass me nid nur am Bode fightet sondern umeschwebt.

- Jehuty
- Something of a writer
- TRADINGPOINTS:
-
70
Höhöhö... :typej:The Sheep hat geschrieben:Titan, bisch du's ?Jehuty hat geschrieben:OMG, viel zu lange rumgegimpt in einer normalen Instanz, weil der Tank mit 232er Items da rein ist und sich gewundert hat, warum er nicht die Aggro halten kann. Hey neiii, ich kann doch nicht immer nur eine Attacke setzen, und dann verliert er schon die Aggro, selbst wenn er zwei Levels unter mir ist (frisch 84 in der Instanz geworden). :typej: Und scheiße gepullt hat er auch noch.Und als ich ihn dann mal drauf hingewiesen habe, war er sauer (ich habe ganz höflich gesagt dass es nichts gegen ihn ist) und meinte nur: Ja, immer ist es der Tank. :typej:
So Leute regen mich halt auf. Null Ahnung von nichts und suchen die Fehler bei den anderen. Aber was will ich von 50% dieser grenzdebilen Community auch erwarten?
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
en horde lvl 20 (ok seit würkli nöd viel us bi dem lvltempo) und d'sylvara hett mich au scho dur die halb wält gschleipft. usser dass es mir optisch zu böbbelgöm isch - teilwiis aber trotzdem sehr hübsch - und mir die "episch wiiti" fählt, säg ich gar nüt gäge wow. s'hett paar glatti sache, scho nume die teggschtlich doors- und pink floyd-iigfärbte quests. was de qualität, abwächsligsrichtum, unterhaltigswärt und schönheitvergliich zu lotro betrifft isch doof, dass ich abgseh vo paarne i de lotro-gilde (wo säb denn i paar churze chat ussage halt vorziehnd) niemert kenn wo beid im gliiche usmass kännt und beurteile chan.evo hat geschrieben:weles level hesch du im wow gmacht? 15?
weiss nit so rächt ob du mit dem wüssensstandstand t qualität, abwächsligsrichtum, unterhaltigswärt und schönheit vom WoW nur ahsatzwiis erfasse kasch.
aber ich wots ja gar nit gross verteidige. has endgame ab wotlk sehr beschisse gfunde und kamer nit vorstelle dasses jez gross besser isch. s levle isch aber sicher sehr sehr geil mitem nüe addon
drum, eifach zur abwächslig hätt me ja mal chöne det ineluege grad wo's f2p isch worde, wie ich öppe in wow. aber au egal.
I speeled my drink!
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
Wahr, als caster isch es mega. Fasch so als chönntisch i de normale wält umeflüge und vo de luft us fighte.Dragon hat geschrieben:Ich ha dänkt Vajir isch total müehsam und scheisse.
- The Sheep
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
440
Ich gseh WoW au es bitz weniger verklärt, und wil i in de letschte 2 Jahr au einigi anderi online spiel zockt han, weiss i sehr guet was de meinsch.zwirrlibatz hat geschrieben:nei ich wunder mich ab de zrugghaltig da. und em stellewiisem gemecker. und will paar gueti lüüt drzue bringe de ewigs sit jahre gliich 08/15 wowfark endli z'sii lah und übere in vielviel bessere abwächsligsriicherere unterhaltendere schönere riichhaltigere LOTRO cho.evo hat geschrieben:im moment bisch du chli dr chlöner
Imo findi Cata no ganz ok. Aber wenn The Rift oder Tera chunnt, bini sehr wahrschinlech wieder wäg. Lotro hani tatsächlich wieder installiert wos f2p worde isch, aber leider hani nach wie vor das Phänomen dass i nach spätestens 30 Minute glängwilt usloge. Es isch eifach nid mis Game. het mi nie packt.
Jetzt machts Zing in der Schüssel!
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
lvl 1 - 30 cataclysm isch glaubs s'bescht wo ich bis jetzt imene MMO gspielt han
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
wo vorschlag, ich bin zuluhed. wo gahts ab? loooos machemer goblin armeeeeDragon hat geschrieben:Was meinet ihr?
I ha mal e Vorschlag gmacht
ziiit, datum und server pls. ich bin da ab hüt am 21.00thaeye hat geschrieben:wo vorschlag, ich bin zuluhed. wo gahts ab? loooos machemer goblin armeeeeDragon hat geschrieben:Was meinet ihr?
I ha mal e Vorschlag gmacht
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
wo spielsch? kalimdor nimi a?h4xX0r hat geschrieben:lvl 1 - 30 cataclysm isch glaubs s'bescht wo ich bis jetzt imene MMO gspielt han
muessi au na mache, all säged stonetalon seig unfassbar super, irgendwenn denn male
muesch aber unbedingt au silverpine und hillsbrad mache mitneme neue char, die han ich gmacht gha und die sind au absolut fantastisch.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
han goblin gmacht und denn im NE vo Ogrimmar gspielt bis lvl23, dete wo die Rocketbahn isch. Muesch mit de Goblins zäme d'invaders zruggschlah. denn in Wald nördlich vo de crossroads. det bini no. chan au nach stonetallon gah jetzt.Moff hat geschrieben:wo spielsch? kalimdor nimi a?h4xX0r hat geschrieben:lvl 1 - 30 cataclysm isch glaubs s'bescht wo ich bis jetzt imene MMO gspielt han
muessi au na mache, all säged stonetalon seig unfassbar super, irgendwenn denn male
muesch aber unbedingt au silverpine und hillsbrad mache mitneme neue char, die han ich gmacht gha und die sind au absolut fantastisch.
es isch so hert guet gmacht die quests unglaublich.
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- Asskicker
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1170
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
fuck isch de grusig und trotzdem willichen
- Jehuty
- Something of a writer
- TRADINGPOINTS:
-
70
OMG des Mount.
Leider für mich unerreichbar, ich bekomm das Gold dafür nie zusammen. Und das Rezept würde ich auch nicht finden und Alchie müsste ich auch erst mal lernen.
Leider für mich unerreichbar, ich bekomm das Gold dafür nie zusammen. Und das Rezept würde ich auch nicht finden und Alchie müsste ich auch erst mal lernen.

Gseht scho nid grad schön uss 

- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
asskicker was für add-ons sind da drin? ich will au so geili zahle
- Asskicker
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1170
han sones UI pack:h4xX0r hat geschrieben:asskicker was für add-ons sind da drin? ich will au so geili zahle
http://www.wow-lui.com
isch super wännt di chli mit usenand setzisch.
Git no so eis, heisst TukUI oder so, muesch halt luege welles dir besser gfallt