Es isch superHerr Rossi hat geschrieben:Chummer vor wie ne Alchemischt

Nögscht Wuche seted endlich neuji Arome bi mir acho. Denn wird wider gmischt

Moderator: Avenger
Es isch superHerr Rossi hat geschrieben:Chummer vor wie ne Alchemischt
Logisch machmer Gedankä drüber. Das was ich untere richtigä Zigi verstohn hed genau 1 Zuäsatzstoff: Tabak. Dasses nid bsunders gsund isch, de azzündä und sich de Rauch devo i d Lungä z ziä, do müemer nid drüber redä, das isch klar.Xinobrax2 hat geschrieben: Edit: Glycerin und Propylenglycol hesch übrigens au i de Zigis...insofern...machschdr au Gedanke über d Inhaltsstoff vonere Zigi?
Wiä du seisch, dass das Züg überall drin isch, seit nüt us. Ich bin do halt relativ konservativ igstellt (drum versuechi z.b. au möglichscht all das Züg z vermiedä wo du do ufzellt hesch).Xinobrax2 hat geschrieben:Chasch ja mal naluege....Glycerin isch E422 und Propylenglycol E1520.
Das Zügs isch überall drin, seit aber letztendlich würklich nüt us. Entscheidend isch d Mengi und wie dases konsumiert wird.
Üsi Lunge sind eigentlich für Luft gmacht...ich vermuete allerdings, dass das amne Raucher eh chli am Arsch verbi gat...
Hä? Was? Därf mer i de schwiiz nöd handle mit nikotinhaltige flüssigkeite? Wie chunt denn s'nikotin id e-zigi? oder ebä nur wänns i kartusche chömet?Xinobrax2 hat geschrieben: Glichzitig diskutiert de Bund i de Schwiz über d Legalisierig vom Handel mit nikotinhaltige Liquids.
De gewerblich Handel mit nikotinhaltige Liquids isch i de Schwiz verbote.hanf hat geschrieben:Hä? Was? Därf mer i de schwiiz nöd handle mit nikotinhaltige flüssigkeite? Wie chunt denn s'nikotin id e-zigi? oder ebä nur wänns i kartusche chömet?Xinobrax2 hat geschrieben: Glichzitig diskutiert de Bund i de Schwiz über d Legalisierig vom Handel mit nikotinhaltige Liquids.
E-Zigaretten im Test: So gefährlich sind sie wirklich
Zigaretten, die nicht stinken und der Gesundheit weniger schaden. Das versprechen Anbieter von E-Zigaretten. «Kassensturz» hat erstmals im Labor E-Zigaretten getestet und auf Giftstoffe im Dampf untersucht. «Kassensturz» sagt, ob E-Zigaretten wirklich weniger gefährlich sind als herkömmliche.
Streit ums Dampfen: Rauchende Köpfe wegen E-Zigaretten
Immer mehr Raucher steigen auf E-Zigaretten um. Doch in der Schweiz dürfen keine nikotinhaltigen Liquids verkauft werden. Dampfer müssen sie übers Internet importieren. Ein neues Gesetz soll das ändern. Kritiker warnen vor Gefahren. «Kassensturz» über den Streit ums Dampfen.
häsch dä fertig liquid, oder wie machsch das gnau?Herr Rossi hat geschrieben:die einzig nennenswärt näbewirkig isch, das mi graskonsum gschtige isch. natürlich nur mit vapo
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 3 Gäste