nei spass, luegs mer gern mal ah. dangge.

Moderatoren: Master(G), zeromeier
triibs nid zwiit min liebe!Mastler(P) hat geschrieben:wieso need for speed game wenn ich uf dä strass autofahre cha?
jap, hob ich...inkl. Way of the Warrior, The Horde, Samurai Showdown.Herr Rossi hat geschrieben:schpils ufem 3do, denn chasch au grad no s ur- need for speed game. rächt geil hanis gfunde, aber es hed de name würklech verdient![]()
zudem no return fire, imo eis vo de beschte 2-player games ever
so wiä d frag, ob super mario 23 repetitiv isch.Skeletor hat geschrieben:das isch ä dermasse hohli phrase wo du da jedesmal bringsch, wenns ums GTA gaht. würklich dermasse hohl.geosnow hat geschrieben:denn chani au eifach chli in tsüri ummelaufe und mit fremde lüt rede. bringt mir meh als 10 GTAs zspiele.
und nei, ich bin kein fan vo dä GTA-Spieli.
http://www.roadredemption.com" onclick="window.open(this.href);return false;Herr Rossi hat geschrieben: (e wii U version?)
Das Problem ist, dass in den Fällen, in denen sie das in den letzten Jahren versucht hatten, die Verkaufszahlen anschliessend jeweils gegen diese Strategie gesprochen haben. Mit Ausnahme vom ganzen Casual-Kram (Wii Sports, Wii Fit, Animal Crossing usw.) haben sich praktisch alle "Experimente" jenseits von Mario, Zelda, Donkey Kong, Kirby & Co. der letzten Jahre nur als mässig erfolgreich wenn nicht sogar als Flop erwiesen (z.B. Battalion Wars, Exite Trucks / Bots, Pandora's Tower, Sin & Punishment, Chibi Robo, Endless Ocean, Lego City Undercover, Nintendo Land, Wonderful 101, ...). Und wenn das so ist, dann gibt's halt dementsprechend schwerpunktmässig "sichere Werte" wie Mario & Co.General Schaden hat geschrieben:Die sollen lieber mal was Neues bringen. Nicht immer nur die bekannten Marken aufwärmen.
Ich hans gmacht und den d'Wii mit BootMii wieder alles druf gspieltgeosnow hat geschrieben:es isch scho tragisch. ich han geschtert no alli date vom wii uf de wii u transferiert. es nimmt mich mal wunder, wie viel vode wii und wii u bsitzer das mached.
sidu, häsch da zahle? 0.01%?
das goht?!?! ich ha ebbe angscht, dass s ganze Homebrew züggs "kaputt" goht....LuiStyle hat geschrieben:Ich hans gmacht und den d'Wii mit BootMii wieder alles druf gspieltgeosnow hat geschrieben:es isch scho tragisch. ich han geschtert no alli date vom wii uf de wii u transferiert. es nimmt mich mal wunder, wie viel vode wii und wii u bsitzer das mached.
sidu, häsch da zahle? 0.01%?
Mitglieder in diesem Forum: Bing [Bot] und 10 Gäste