wer hat ison klaut?Mastler(P) hat geschrieben: bin eifach allgemein chli kritisch.
[OT]Generelles Politik-Topic
Moderator: Avenger
Re: [OT]Generelles Politik-Topic
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
war es vielleicht der osama?

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

klingt logisch. mach en video und stells ins Internet.
http://www.tagesanzeiger.ch/wirtschaft/ ... comments=1" onclick="window.open(this.href);return false;
- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
https://rdl.de/beitrag/von-der-meritokr ... er-schweiz" onclick="window.open(this.href);return false;
https://rdl.de/beitrag/bei-den-working- ... mittelfeld" onclick="window.open(this.href);return false;
Eigentlech alte Gschicht, aber vielecht interessierts öper.
https://rdl.de/beitrag/bei-den-working- ... mittelfeld" onclick="window.open(this.href);return false;
Eigentlech alte Gschicht, aber vielecht interessierts öper.
Oh Banana…!
R.I.P Henry - Ernst bleiben
R.I.P Henry - Ernst bleiben
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
d besatzer rüschtet wider uuf
Quelle
und d brite bruched au chli platz, nachdems vor eme jahr akündt hend uds platzmangel 6000 militärfahrzüg z dütschland stationiere
http://stadtblickpunkt.de/britische-tra ... m-allgaeu/" onclick="window.open(this.href);return false;
was dänked er im allgemeine über d situation in dütschland?
hend er gwüsst dass de 2-plus-4-vertrag ungültig isch?
wenn gots ächt los...
Quelle
und d brite bruched au chli platz, nachdems vor eme jahr akündt hend uds platzmangel 6000 militärfahrzüg z dütschland stationiere
http://stadtblickpunkt.de/britische-tra ... m-allgaeu/" onclick="window.open(this.href);return false;
was dänked er im allgemeine über d situation in dütschland?
hend er gwüsst dass de 2-plus-4-vertrag ungültig isch?
wenn gots ächt los...
d schwiiz gat under 
en rechte schnurrebox an bundesrat

en rechte schnurrebox an bundesrat
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Ja ächt schad hed d Panikmache vo de SVP wider mol funktioniert. Es god witer, mit eme flaue Gfühl im Buuch
ich glaub eher d panikmache vo de wirtschaft und dank de eu drohige und em bundesrat wo so schöni prognose stellt haets halt für es ja glanget. selber ade nase neh. immerhin sind d protestwähler dasmal sicherlich usschlaggebend und vo grosser zahlt gsi.
aber sind ja alles dummi puure
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
es isch doch eh wieder sonen typischi heissi luft svp initiative gsi wo eh nüt bringt oder schadet, sondern wos nur drum gaht dSVP in mittelunkpt zstelle
ich bezwifle dass irgendwas passiert
ich bezwifle dass irgendwas passiert
du mir werdets gseh, das bezwiifl ich nöd mal, aber es lauft mal was.
Zuletzt geändert von thaeye am 09 Feb 2014 16:08, insgesamt 2-mal geändert.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Demfall isches dure cho? rofl...
Edit: Jetzt gits Spontandemos vo de Verlürer lol...Demokratie gat mir zimlich uf de Sack...wo isch de NRG? Ich wot öpert zoikle...
Edit: Jetzt gits Spontandemos vo de Verlürer lol...Demokratie gat mir zimlich uf de Sack...wo isch de NRG? Ich wot öpert zoikle...
thaeye hat geschrieben:ich glaub eher d panikmache vo de wirtschaft und dank de eu drohige und em bundesrat wo so schöni prognose stellt haets halt für es ja glanget. selber ade nase neh. immerhin sind d protestwähler dasmal sicherlich usschlaggebend und vo grosser zahlt gsi.
Dass glaubi ebä au... es isch rächt zum Chotzä gsi.
basel zu deutschland. besser wärs. idiote land
evo hat geschrieben:basel zu deutschland. besser wärs. idiote land
mach initiative, jetzt haender ja aud frauequote

isch vor vier jahr nid andersch gsi...Xinobrax2 hat geschrieben: Edit: Jetzt gits Spontandemos vo de Verlürer lol...Demokratie gat mir zimlich uf de Sack...wo isch de NRG? Ich wot öpert zoikle...

i würd säge, bi dere abstimmig hei sich beidi site nix gno i sache "angschtmacherei".
weder die dumme svp plakat mit "im jahr 2040 simer 23452384902384028390 mio i dr schwiz" no die dume drohige vo de gägner ("wenns agno wird, hei mr kener fachchräft meh") chame ärscht näh...
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Gsehnd mer mal s'unbestritte Positive a dem Resultat: Economiesuisse und Konsorte händ wieder mal eis uf de Deckel becho 

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
si figged all dini fründin und si finds geilTypeJ hat geschrieben:fuck you usländer!

und s erst wo chunt vo brüssel isch en drohig, tja, das wird wohl nöd besser werde in zuekunft.
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Het öpis es si gnue hie, eigendlech scho viel z viel ( oder zumindest viu z viu dräckspack ) wie viu 24%??TypeJ hat geschrieben:fuck you usländer!
sehr guet isches

umdi das. vor guet 25 Jahr sinds no 5% weniger gsie. s freizügigkeitsabkomme hemmer sit guet 15 Jahr glaub 1999. dete hemmer 20 irgetwas % Usländer gha. Allso hemmer sit mer d Freizügikeitsabkomme hend 4% meh Usländer im land.
Zuletzt geändert von Overdose am 10 Feb 2014 15:36, insgesamt 1-mal geändert.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Früener isch nid alles besser gsi. Vor de Gründig vo de Schwiz zum Bispiel hets nid mal Schwizer gä....das sind glaubs mega herti Ziite gsi 

- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Vor 25 Jahr isch si ämu sicher nid scho 20% usländer gsi? Ha vor öbe 9 Jahr mau was ihr zitig gläse vo 17%Overdose hat geschrieben:umdi das. vor guet 25 Jahr sinds no 5% weniger gsie. s freizügigkeitsabkomme hemmer sit guet 15 Jahr glaub 1999. dete hemmer 20 irgetwas % Usländer gha. Allso hemmer sit mer d Freizügikeitsabkomme hend 4% meh Usländer im land.