Welles game häsch grad fertig gspielt?
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Re: Welles game häsch grad fertig gspielt?
Limbo... süpermaximali. geil gmacht, und für Lüt wiä mich, will nid all zu schwierig. Echli Churz, aber besser als repetiv... defür chamer grad s ganzä Game nomol gschwind repetiere.
Ah ja... nid gfundä hani alli vo denä Dinger bis uf 4 (bzw. 5, aber de eint hani nur gseh und nid gwüsst wiä holä). Han aber au nid gsuecht.
Ah ja... nid gfundä hani alli vo denä Dinger bis uf 4 (bzw. 5, aber de eint hani nur gseh und nid gwüsst wiä holä). Han aber au nid gsuecht.
Condemned 2
Sehr unterhaltsame horror zock gsie. Hoffe d serie wird wietergfüert. (8/10)
Sehr unterhaltsame horror zock gsie. Hoffe d serie wird wietergfüert. (8/10)
- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
gester Abig Hotline Miami fertig gspillt,(ja ich weiss, alti Fasnacht) dänn hani gmerkt dases ja no irgend es Puzzle z'löse gitt, somit chani no länger drah umezockiere 
Sonen superguete indietitel
gib mer meh!

Sonen superguete indietitel

geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
Shadow of the Colussus PS3

in HD. Erschte durchzock gsi. Sicher eis für id Lischte "Most underrated games" Eifach es Kunstwerk isches!!
und es isch erschno quasi es Prequel für ICO

in HD. Erschte durchzock gsi. Sicher eis für id Lischte "Most underrated games" Eifach es Kunstwerk isches!!
und es isch erschno quasi es Prequel für ICO
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Ico und sotc sind i minere Top Ten ever
- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
Warum söll Shadow of the Collossus underrated sii?Reinforced hat geschrieben:Sicher eis für id Lischte "Most underrated games" Eifach es Kunstwerk isches!!
Das Game wird vo de gsammte Industrie globt, jede wo irgendwie inere Kunsthochschuel Gamedesign macht, hetts gamed...
Shadow of the Collssus ist eine vo de wenige Games, wo sowohl sehr guet als au entsprechend bekannt isch.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
underrated im Sinn vo Kommerzielerfolgrich. Das Spiel isch ja überhaupt nid de Kasseschlager gsi eher aber vo Insider gschetztUriel hat geschrieben:Warum söll Shadow of the Collossus underrated sii?Reinforced hat geschrieben:Sicher eis für id Lischte "Most underrated games" Eifach es Kunstwerk isches!!
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Meinsch du nid Ico? Sotc isch doch recht guet verchauft worde hani gmeint
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
Re: AW: Welles game häsch grad fertig gspielt?
Nei de colossus denk. Meinti nid das dr sotc en verkaufsschlager isch gsiHerr Rossi hat geschrieben:Meinsch du nid Ico? Sotc isch doch recht guet verchauft worde hani gmeint
Ich het jetzt au irgendwie au bock uf e hard mode aber kei zyyt ;( früener hetti die kha aber drfür bini jetzt in hd gnuss cho.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Krass, stimmt. 30k in Europa, 6 mal weniger als Ico in Europa. Schlechts Marketing?
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
60
Final Fantasy 13-2 ... was für ein mühsames Spiel, mit einem beschissenen Ende...
Cliffhanger dazu - zum Glück hab ich das nicht vor 4 Jahren gezockt - der Nachfolger erscheint gerade erst *lol*
Es hat zwar seht wohl super Momente und eine im allgemeinen gute Atmorsphäre - aber völlig eingeschränktes Gameplay, und das Kampfsystem ist nach wie vor nicht mein Fall...

Es hat zwar seht wohl super Momente und eine im allgemeinen gute Atmorsphäre - aber völlig eingeschränktes Gameplay, und das Kampfsystem ist nach wie vor nicht mein Fall...
- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
Der ganze Final Fantasy 13 Kram hat mir die Freude an FF nachhaltig verdorben. Wie zum Geier hast du es geschafft, dich da durchzubeissen?Sidiris hat geschrieben:Final Fantasy 13-2 ... was für ein mühsames Spiel, mit einem beschissenen Ende...Cliffhanger dazu - zum Glück hab ich das nicht vor 4 Jahren gezockt - der Nachfolger erscheint gerade erst *lol*
In my dream, I am the president.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
60
FF13-1 war ja ganz ok, etwas zu gradlinig, und kaum Optionen, und die Story etwas konfus, aber bis auf das Ende passabel. Sahz und Fang waren coole Charaktere, und der Soundtrack ebenfalls ganz angenehm... wenn auch nicht so gut wie die Vorgänger.Uriel hat geschrieben: Der ganze Final Fantasy 13 Kram hat mir die Freude an FF nachhaltig verdorben. Wie zum Geier hast du es geschafft, dich da durchzubeissen?
FF13-2 hab ich angefangen, weil ich plötzlich Lust hatte wieder ein Final Fantasy zu zocken, und ich FF12-2 damals doch erfrischend fand.
Dachte mir, so schlecht kanns ja nicht sein

Der Soundtrack ist definitiv das beste am Spiel *lol*
Serah und Noel sind zwar passable Hauptdarsteller und die "Monsterzucht" ein netter Zeitvertreib.
Die verschiedenen Zeiten und alternative Zeiten einzelner Schauplätze wären an sich auch spannend - leider nur wenn man jegliche Logik-Bedürfnisse zum Fenster rauswirft. Zudem spawnen die Gegner meist mehr oder weniger direkt auf dir, so dass es genausogut Zufalls-Kämpfe sein könnten.
Serahs Gedanken und Wandlung übers Spiel hinweg war letztlich das, was mich zum weiterzocken animierte - in den besten Momenten gefiel mir die Atmosphäre eigentlich sehr gut. Leider ist das Spiel sehr inkosistent was das betrifft.
Dazu kommt aber, dass es das letzte PS3 Spiel war, dass ich besitze, aber noch nicht durchgezockt hatte.

Wegen dem Scheiss-Ende muss ich jetzt aber wohl Teil 3 auch noch zocken - hab doch nicht all die Stunden investiert, für einen Cliffhanger?
Zum kotzen. :typej:
s'letschti Game woni ganz fetig gspielt han isch glaubs Killzone:Shadow fall gsi. han no es paar Games umeliege woni im letschte Drittel bin. Wenn dSpieli über 20h göhn, höri oft denn irgendwenn uf -.-
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
Tomb Raider (PC)
DKC Tropical Freeze (Wii-U)
DKC Tropical Freeze (Wii-U)
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
smw3d, aber nonig alles gholt. mues no d sternewelt mache.
und starship damrey.
und starship damrey.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
60
Super Mario 3D Land... inkl. 8-Crown mit beiden und Goldflag... in über 2/3 aller Tode hatte ich Probleme mit dem Einschätzen der Tiefe (mit und ohne 3D) ... das hatte ich so in noch keinem Super Mario Spiel und war etwas frustrierend. Denoch ein guter Zock 

- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
skyward sword. endlich. enttüschend. s'schwächschte zelda überhaupt. und das nöd verhältnismässig sondern würkli es schwachs spiel.
I speeled my drink!
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Isch mir au so gange. Ha mich regelrecht müsse zwinge zum witerschpile.zwirrlibatz hat geschrieben:skyward sword. endlich. enttüschend. s'schwächschte zelda überhaupt. und das nöd verhältnismässig sondern würkli es schwachs spiel.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
60
Naja - bis auf den doofen Bossfight, den man 3x machen muss, sowie die Fuchtelkontrolle, welche bei mir immer wieder ins Blaue ging, hats mir eigentlich gut gefallen. Twilight Princess fand ich aber sicher besserHerr Rossi hat geschrieben:Isch mir au so gange. Ha mich regelrecht müsse zwinge zum witerschpile.zwirrlibatz hat geschrieben:skyward sword. endlich. enttüschend. s'schwächschte zelda überhaupt. und das nöd verhältnismässig sondern würkli es schwachs spiel.

- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
Infamous PS4, super gsii.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
hmm. bruchi glaubs de infamous.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
endboss und vorallem fuchtel han ich jetz sehr guet gfunde. aber s'spiel an sich, dä EPIK, isch für nüt gsi. und d'wältedesign. und s'flüüge bzw die lahm oberwält au. han grad wieder de wind waker (dh de "neu" in HD) agspielt und das hett mich damals grafisch aber nöd spielerisch umghaue. muess mich jetz aber bi dem im vergliich zum SS schwer korrigiere.Sidiris hat geschrieben:Naja - bis auf den doofen Bossfight, den man 3x machen muss, sowie die Fuchtelkontrolle, welche bei mir immer wieder ins Blaue ging, hats mir eigentlich gut gefallen. Twilight Princess fand ich aber sicher besserHerr Rossi hat geschrieben:Isch mir au so gange. Ha mich regelrecht müsse zwinge zum witerschpile.zwirrlibatz hat geschrieben:skyward sword. endlich. enttüschend. s'schwächschte zelda überhaupt. und das nöd verhältnismässig sondern würkli es schwachs spiel.
Twilight Princess isch grad so guet wie MM und OoT. de nöchscht muess unbedingt wieder so

I speeled my drink!
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
Ich han A Link Between Worlds ufem 3DS fascht duregspielt jetzt... han gueti nostalgie-feelings gha 

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Luigis Mansion 2, hed mi rächt inezoge. Super Schpil, bim letschte Boss hani paar mal gfluecht, so mues es sii =)