feeshlee hat geschrieben:für all die, bi däne ordnig sii muess und jede ine schublade ghört: http://www.20min.ch/digital/news/story/ ... d-24945194" onclick="window.open(this.href);return false;

Moderator: Avenger
feeshlee hat geschrieben:für all die, bi däne ordnig sii muess und jede ine schublade ghört: http://www.20min.ch/digital/news/story/ ... d-24945194" onclick="window.open(this.href);return false;
he ja, hipsters chömed ja alli usem brockehuus. isch absolut nüt irgendswie neus oder kreativs drhinder.Vyse hat geschrieben:[img]dads are the original hipsters.jpg[img]
bowlingschuhe?Vyse hat geschrieben:omfghglfmjofg![]()
feeshlee hat geschrieben:ich han mittlerwiile en richtig buschige bart. bekannti erkänned mich nüm. bruchts susch no was zum hipster?
wänns wärmer wird, machen wieder wäg. bini dänn kein hipster meh?
Info: Ihr seid acht Jahre zu spät dran, um hip zu wirken. Der Mountain Man war 2006 aktuell (siehe Grafik irgendwo am Threadanfang), mittlerweile ist der Mainstream schon derart drauf eingestiegen, dass ihr bestenfalls als Normalo durchgeht. Sogar Schlagerstar Michael Wendler und der Schwiegermutter-Liebling-Tagesschausprecher tragen mittlerweile Bart.Herr Rossi hat geschrieben:Mine schpriesst au, muss Ziel isch bis Endi Februar total hip zsii damit ich d Szene cha underwandere und mich für Schauluschtigi präsentiere. Nachher wird ich e Rocker
General Schaden hat geschrieben:bowlingschuhe?
übelscht, egal öb hipster trendy oder nöd. mit ein grund, hipster eini ztätsche dass sie sich das atüend.Mastler(P) hat geschrieben:trändige hipster undercut
De Trend isch doch no vor fashion Hipster gxi. Vorallen so schwuchtel Retrotöfffahrer gxend so us.zwirrlibatz hat geschrieben:übelscht, egal öb hipster trendy oder nöd. mit ein grund, hipster eini ztätsche dass sie sich das atüend.Mastler(P) hat geschrieben:trändige hipster undercut
übrigens: de nöchscht trend nach em mountain man isch de truckfahrer. er treit chlobigi chleider, also dicki jagge und schweri boots und dämlichi dächlichappe, aber statt de bisherige olivfarbige fidelcastros chömed jetz die us ehner schtiifem material, farbig uf de siite und wiiss vorne. schreiend schlächte gschmack, aber hey....
dSiite churz ha, chonnt rächt guet. Bi mier chömmed miini schöne Wangechnoche sehr zur Gältig.zwirrlibatz hat geschrieben:übelscht, egal öb hipster trendy oder nöd. mit ein grund, hipster eini ztätsche dass sie sich das atüend.Mastler(P) hat geschrieben:trändige hipster undercut
zwirrlibatz hat geschrieben:übelscht, egal öb hipster trendy oder nöd. mit ein grund, hipster eini ztätsche dass sie sich das atüend.Mastler(P) hat geschrieben:trändige hipster undercut
übrigens: de nöchscht trend nach em mountain man isch de truckfahrer. er treit chlobigi chleider, also dicki jagge und schweri boots und dämlichi dächlichappe, aber statt de bisherige olivfarbige fidelcastros chömed jetz die us ehner schtiifem material, farbig uf de siite und wiiss vorne. schreiend schlächte gschmack, aber hey....
Mitglieder in diesem Forum: Google [Bot] und 2 Gäste