World of Warcraft
Moderatoren: Master(G), zeromeier
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
chasch kei worgen/goblin und chasch nur bis lvl 70 spile.
aber die neue sache vo 1-60 ussert de worgen/goblin gebiet hesch o denn. wenn also e neue charakter wosch mache lohnts sich sicher wider ine z'luege. und süsch chaufsch no wotlk (wo jetzt leider grad d'10€ aktion verpasst hesch)
wotlk: 70-80 / northrend / deathknight
cata: 80-85 / und flüge i de alte wält und archeologie / neui gebiet
aber die neue sache vo 1-60 ussert de worgen/goblin gebiet hesch o denn. wenn also e neue charakter wosch mache lohnts sich sicher wider ine z'luege. und süsch chaufsch no wotlk (wo jetzt leider grad d'10€ aktion verpasst hesch)
wotlk: 70-80 / northrend / deathknight
cata: 80-85 / und flüge i de alte wält und archeologie / neui gebiet
Re: World of Warcraft
cool. bis 70 chumi eh nie. gits irgendwo billigi subcards womer gad per email bechunt?
I don't believe in orange
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
hesch kei KK?
doch. aber ich bin en cheapskate.
xbl machsch zum bispil de viil besser wenn online codes bstelsch als wenn mit KK duesch.

xbl machsch zum bispil de viil besser wenn online codes bstelsch als wenn mit KK duesch.
I don't believe in orange
XBL isch sowieso t Höll, bis da wider dusse bisch mit de KK gahts e dummi ewigkeit und musch di no blöd bequatsche lah vomene MS-Frölein. :typej:O_O hat geschrieben:doch. aber ich bin en cheapskate.![]()
Uf ebay.de hesch übrigens massehaft so Aagebot, det findsch schnell en link zumene shop.
Aber de nachteil isch denn natürli, dasses nur 60 Täg GTC git, mit KK chasch nach eim Monet chünde, denn chunsch definitiv billiger weg wennd sowieso nur ein Monet spile willsch.
Archeologie gitt ja brutal XP 
Bi Brueder isch nid umme gsi also hani 2 Stund nur Acheologie gmacht. Jetzt bini fasch lvl 82, ha aber erscht 30 Vaji Quests gmacht

Gitt super Quest Gold wenni denn 85 bi

Bi Brueder isch nid umme gsi also hani 2 Stund nur Acheologie gmacht. Jetzt bini fasch lvl 82, ha aber erscht 30 Vaji Quests gmacht

Gitt super Quest Gold wenni denn 85 bi

- Asskicker
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1170
De alcom verschickt codes via email - also eifach bi dene wotlk/cata bstele und ageh per emailO_O hat geschrieben:doch. aber ich bin en cheapskate.![]()

- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
ah ich han türli fängs dä vanilla wow. und noni grad würkli en lvl 83 char. meh so lvl 14 (unglaublich wie schnäll me da levlet, frög mich werum...). ha scho chli erwarted da gäbs au scho anders...ritschi hat geschrieben:mach en worgen oder goblin. denn merksch es zimlech schnäll. het zwar o det viel kill und hol quests, aber o paar anderi.
z'spätere züg wär mega spoiler. z'beste findi mit ca. lvl 83. aber in wotlk (70-80) hets scho paar chli anderi quests gha, 60-70 praktisch keini und 1-60 hei sie mit cata neu gmacht, aber ha det nur 1-10 gspielt, drum chani nid säge wie guet det isch.
I speeled my drink!
übrigens isch s Alchemie Mount (Drache) Rezäpt e Drop im Archeologie brueff.
Obs nur droppt wenn Alchemischt bisch, bini nid sicher.
Isch aber egal, da s eh Soulbound isch.
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
mit jedere erwiiterig wirds bits schneller, damit vo 0 uf max lvl nid immer länger geit - im WoW geits äbe nid nur ums lvle, sondern die meist ziit verbringsch uf em max lvl. (ussert du lvlisch gärn, denn machsch halt 100 charakter)zwirrlibatz hat geschrieben: ah ich han türli fängs dä vanilla wow. und noni grad würkli en lvl 83 char. meh so lvl 14 (unglaublich wie schnäll me da levlet, frög mich werum...). ha scho chli erwarted da gäbs au scho anders...
ah ok dämfall kei worgen, schad. cha nid säge was di denn erwartet, ha wie gseit sit em cataclysm nid über lvl 10-60 gspielt.
- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
ich nimms langsam, es geit eso scho schnell gnueg
vortex pinnacle isch e mega instanz btw
megaschön.

vortex pinnacle isch e mega instanz btw

"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
ha bits angst vor em heile. has sit em talänt revamp nüm gmacht und das einte mal wonis inere ini gmacht ha bini total überlastet gsi, vorallem mit em chakra zügs und em flash heal / heal / greater heal revamp
und im healbot hani langsam zwenig platz für hotkeys und weni alles mues umeschiebe machts es o nid grad eifacher

und im healbot hani langsam zwenig platz für hotkeys und weni alles mues umeschiebe machts es o nid grad eifacher

-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
ah ja und vashj'ir isch würklech o sehr super. ha mir immer so e unterwasser wält gwünscht und mit em buff wome am afang bechunnt (unändlech luft und schneller schwümme) und em mount isch es sehr guet spielbar.
vorallem det womä ganz tief abe geit und alles lüchtet isch mega.
vorallem det womä ganz tief abe geit und alles lüchtet isch mega.
- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
ha jetz 5 verschiedni instanze gheilt, non-heroic bisher und bi recht überrascht gsi, dasses nid bsunders schwer isch. änderet sich natürlich denn no uf heroic, aber problem hani no keini.ritschi hat geschrieben:ha bits angst vor em heile. has sit em talänt revamp nüm gmacht und das einte mal wonis inere ini gmacht ha bini total überlastet gsi, vorallem mit em chakra zügs und em flash heal / heal / greater heal revamp![]()
ds einzige wo extrem uuffällig isch, isch dr unterschied vo mana @80 und ab 81+: ufem 80i hani immer volle pool gha und plötzlich sind d'schritt enorm zrügg gange, also mana plötzlich immer nurno öppe uf eme drittel nach grössere pulls. entsprechend herter wirds denn i de heroics.
wichtig isch: gang um gotts wille nur mit kollege, kei pugs.

und chakra isch gewöhnigsbedürftig - sits widr geänderet het, bruchis no eher wenig und heal sucks nach wie vor. es isch eifach zu langsam.

frisch wirds derfür mit wachsende mastery zahle. das wird fully raidbuffed mit erste epics recht abgha in raids, überall regnets grüeni zahle lol.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
vowo weisch das?Dragon hat geschrieben:übrigens isch s Alchemie Mount (Drache) Rezäpt e Drop im Archeologie brueff.
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
omg tatsächlich, iets muessi de scheiss auna mache
- Jehuty
- Something of a writer
- TRADINGPOINTS:
-
70
Ich mag den Beruf, macht Laune. Habe nicht viel gespielt, bin aber nun 82 1/2 und mit Hyal komplett fertig. Schöne Quests waren das. 
Und ich schwöre, wenn das scheiß Rezept bei mir droppen sollte, dann skille ich Ingi auf Alchi um.

Und ich schwöre, wenn das scheiß Rezept bei mir droppen sollte, dann skille ich Ingi auf Alchi um.

-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
wenn dir hyal scho gfalle het, wärde dir die andere gebiet no besser gfalle. hyal het miner meinig nah die billigste quests. :p
- Jehuty
- Something of a writer
- TRADINGPOINTS:
-
70
Mir hat vor allem gefallen, dass ich wenig sammeln musste (also töte xyz um x mal abc zu bekommen), und es gab ein paar nette Ideen, wie die Rede am Ende, natürlich der Fight gegen Ragnaros und noch ein paar Dinge mehr. War auch schön straight-forward, um wieder ins leveln reinzukommen. In Vashir oder wie das wieder heißt war ich nur kurz, um mir das Mount zu holen. Aber sah sehr schön aus und hat sich besser gespielt als gedacht.ritschi hat geschrieben:wenn dir hyal scho gfalle het, wärde dir die andere gebiet no besser gfalle. hyal het miner meinig nah die billigste quests. :p

Hyal hat sich aber einfach angenehm gespielt, und die Quests haben mich tatsächlich nicht gelangweilt.

-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
ha o mit hyal agfange und denn sehr guet gfunge. vashj'ir gseht halt mega us und het paar spezielli quests und story meh. deepholm het e cooli story und uldum het die beste quests - wo aber o vorallem story atribe si. überhaupt füehlt mä sich in cata besser i z'gschehe integriert. hesch weniger z'gfüu vo sinnlosem kille.
so mal churz en rogue uf lvl 20 gspielt als worgen. isch sehr guet gmacht au worgen, sie ziehnd s konzept wos mit em dk agfange haennd, dure (meh script quests, weniger sammel und töde quests). Passt für mich guet, au de goblinsafang isch super, fast nah besser als de vo de worgen.
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
freu mi jetzt scho uf die nächst erwiiterig ololol
raide reizt mi aber immerno nid. und bi jetzt 85
ha aber no einiges z'entdecke. lvle geit viel schnäller als es content het.
raide reizt mi aber immerno nid. und bi jetzt 85
ha aber no einiges z'entdecke. lvle geit viel schnäller als es content het.
- Jehuty
- Something of a writer
- TRADINGPOINTS:
-
70
Ich habe sowieso nie stark geraidet, ab und an random raids und dann als ICC kam mit einer Raid-Gilde, aber das werde ich nicht mehr machen. Fühle mich einfach viel zu abhängig und muss dann auch an den Raids teilnehmen, selbst wenn ich keine Lust hatte. Und stressig war es auch. Drei Raids die Woche gehabt, immer schnell von der FH nach Hause, schnell was gegessen und dann sofort zum Raid, nach dem Raid noch 1-2 Stunden herumdösen und schlafen gehen. Darunter hat nicht nur der Lernprozess der FH gelitten...
Random Raids kann man eigentlich so gut wie vergessen, aber mit ihnen werde ich einfach flexibler sein. Muss nicht auf Biegen und Brechen komm raus den Content clearen, lieber meine eigene Pace spielen und das machen, auf das ich gerade Lust habe. Das hat mir immer am meisten im Spiel Spaß gemacht, und so werde ich mit Cataclysm vorgehen. Ich habe ja nicht mal den LK gelegt, auch wenn selbst jede Idioten-Random-Gruppe den mittlerweile legen konnte. Gut, hatte eine Pause eingelegt, aber auch nach der Pause und mit Patch 4.0 keine Lust gehabt mir eine Gruppe zu suchen. Hole ich irgendwann mal nach.
Random Raids kann man eigentlich so gut wie vergessen, aber mit ihnen werde ich einfach flexibler sein. Muss nicht auf Biegen und Brechen komm raus den Content clearen, lieber meine eigene Pace spielen und das machen, auf das ich gerade Lust habe. Das hat mir immer am meisten im Spiel Spaß gemacht, und so werde ich mit Cataclysm vorgehen. Ich habe ja nicht mal den LK gelegt, auch wenn selbst jede Idioten-Random-Gruppe den mittlerweile legen konnte. Gut, hatte eine Pause eingelegt, aber auch nach der Pause und mit Patch 4.0 keine Lust gehabt mir eine Gruppe zu suchen. Hole ich irgendwann mal nach.

-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
bi jetzt lvl 85, es isch de horror. greater heal und flash heal chasch nur no im üsserste notfall bruche, sie choste beidi über 5.5k mana - süsch bisch z'schnäll oom.Sylvara hat geschrieben:ha jetz 5 verschiedni instanze gheilt, non-heroic bisher und bi recht überrascht gsi, dasses nid bsunders schwer isch. änderet sich natürlich denn no uf heroic, aber problem hani no keini.ritschi hat geschrieben:ha bits angst vor em heile. has sit em talänt revamp nüm gmacht und das einte mal wonis inere ini gmacht ha bini total überlastet gsi, vorallem mit em chakra zügs und em flash heal / heal / greater heal revamp![]()
ds einzige wo extrem uuffällig isch, isch dr unterschied vo mana @80 und ab 81+: ufem 80i hani immer volle pool gha und plötzlich sind d'schritt enorm zrügg gange, also mana plötzlich immer nurno öppe uf eme drittel nach grössere pulls. entsprechend herter wirds denn i de heroics.
wichtig isch: gang um gotts wille nur mit kollege, kei pugs.![]()
und chakra isch gewöhnigsbedürftig - sits widr geänderet het, bruchis no eher wenig und heal sucks nach wie vor. es isch eifach zu langsam.
frisch wirds derfür mit wachsende mastery zahle. das wird fully raidbuffed mit erste epics recht abgha in raids, überall regnets grüeni zahle lol.
und mit heal allei chumsch chuum mit mit heile. hassssss
hoffe mal das wird besser weni bits bruchbari usrüstig ha.
-
- Serie-Junkie
- TRADINGPOINTS:
-
330
ok ha offebar nur e scheiss gruppe gha, es geit doch einigermasse wenn d'gruppe stimmt.