Teufel Lautsprecher

In den Weiten der Galaxie: Technik!

Moderatoren: Master(G), Mr Burzel

Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18532
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Teufel Lautsprecher

Beitrag von Avenger »

Vor es paar Johr han ig e super Verpackig vo 20 Frangg Billig Böxli gseh. 1500 Watt PMPO hei sie gross drufgschriebe. :groel:
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Teufel Lautsprecher

Beitrag von zwirrlibatz »

Uriel hat geschrieben:Irgendwo hani mal en Link gha vom ne ehemalige Chefredaktor vom ne grössere US Magazin, in der er seid, dass 95% vo de Audioteschts ke Blindteschts sind und daher wertlos.
:!: :!: :!:

Gilt nöd nur für das. Zeig Lüüt e Wand volle TVs und sie sölled d'Bilder mit null Info drzue vergliiche und beurteile. Oder - um grad es sehr anders aber gliich luschtigs Biischpiel z'nänne - s'gitt nöd weni The Cure Fans wo felsefescht überzüügt sind de alt Drummer sig sooooviel besser gsi als de neu und spieli au komplett anderscht. Gib dene mal ohni Info 100 zuefällig usgwählti Livesongs, wo mal de eint und mal de ander spielt, zum Usefinde wele wenn.

Mir sind grad usem Studio cho und händ also tupfgliichdasselbe Material als 24bit und 16bit wavs und 320kbit und 128kbit mp3s. D'Extrem ghörsch scho i de Detail bim konzentrierte Lose. Aber ebe, für de Vergliich bruuchsch schomal die gliich Quälle und Umgebig. Dänn muess d'Ufnahm scho tiptop gsi sii und grad bi CDs chans eh e Katastrofepressig sii. Da gitts gnue Schindluder und das wirft die ganz Diskussion au über de Huufe.

Luutsprächerunterschied gitts natürlich aber denn bisch im füfsächssiebetuusig fränkige Bereich. Kolleg hett und das tönt dänn scho anderscht. Egal öb Digital oder 70er Vinyl. Da ghörsch e Ruumtüüfi dur d'Instrumänte- will Frequänztrännig und -definition, da gahsch ache.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 4385
Registriert: 07 Okt 2010 13:39
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Teufel Lautsprecher

Beitrag von BrainBug »

Uriel hat geschrieben: dass 95% vo de Audioteschts ke Blindteschts sind und daher wertlos.
absolut wahr.


war denn euer flactest blind? :-D
aber is schon mal fortschritt die sache mit der annahme, nix hören zu werden, anzugehen.
Benutzeravatar
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
Beiträge: 4301
Registriert: 05 Mär 2002 19:30
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Teufel Lautsprecher

Beitrag von Uriel »

BrainBug hat geschrieben:
Uriel hat geschrieben: dass 95% vo de Audioteschts ke Blindteschts sind und daher wertlos.
absolut wahr.


war denn euer flactest blind? :-D
aber is schon mal fortschritt die sache mit der annahme, nix hören zu werden, anzugehen.
So halb: es war mehr so aus ner Diskussion heraus entstanden: wir haben eigentlich davon gesprochen, dass Neil Young ja irgendwann seinen Pono Player releasen will Pono Player releasen will. Dann kamen wir darauf zu sprechen, dass der Typ ja 192kHz 24Bit FLACs anbieten will, was offenbar bei den meisten Audiosystemen allerdings sogar schlechter klingen soll als 48kHz FLACs.
Dann kam unsere «Testreihe». Nach 3,4 Songs hat sich dann jeder im «Blindtesten» versucht. Erstaunlicherweise hat sich niemand von uns geirrt, aber ein seriöser Test war das natürlich nicht.
Ich war eher davon überrascht, dass man nicht 6000.- CHF ausgeben muss, um einen Unterschied zwischen CD und diesen HD-FLACs zu hören.

BTW: was würdest du denn empfehlen, wenn jemand 2000 CHF für Boxen ausgeben möchte? Würden per DAC von einem Laptop aus betrieben werden.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Kontaktdaten:

Re: Teufel Lautsprecher

Beitrag von TypeJ »

es git nur ei richtigi empfehlig:
ines fachgschäft gah, welchi heineh, ufstelle und lose!
denn namal welchi und evtl. namal welchi...

und denn chaufe was für din gusto am beschte passt!

ich würd nie älei uf irgendwelchi teschts luege, sie helfed der sicher ine gwüssi richtig zgoh aber meh nid!
es chund ja dermasse stark uf dis ghör, dini ruumakustik etc. ah!

i stah zum biespiel total uf de horn sound vo klipsch, darum hani au dertig kauft...vieli findets super wos ghört hend, paar wenigi findets zu ufdringlich...
jede ghört anderscht!
:lol:
Benutzeravatar
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
Beiträge: 4301
Registriert: 05 Mär 2002 19:30
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Teufel Lautsprecher

Beitrag von Uriel »

TypeJ hat geschrieben:es git nur ei richtigi empfehlig:
ines fachgschäft gah, welchi heineh, ufstelle und lose!
denn namal welchi und evtl. namal welchi...

und denn chaufe was für din gusto am beschte passt!

ich würd nie älei uf irgendwelchi teschts luege, sie helfed der sicher ine gwüssi richtig zgoh aber meh nid!
es chund ja dermasse stark uf dis ghör, dini ruumakustik etc. ah!

i stah zum biespiel total uf de horn sound vo klipsch, darum hani au dertig kauft...vieli findets super wos ghört hend, paar wenigi findets zu ufdringlich...
jede ghört anderscht!
1. Danke fürd Usruefezeiche, sie hend zum klangliche Gnuss vo dim Post einiges biitreit. :mrgreen:

2. Ich bin gliicher meinig, we du. Aber bevor ich zum ne Händler renn, informier ich mich trotzdem gern online. Z.B. han ich bisher no nie was vom Horn Sound vo Klipsch ghört; nimmt mi grad wunder, we der tönt.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
Benutzeravatar
TypeJ
The(G)net - Redakteur
The(G)net - Redakteur
Beiträge: 40386
Registriert: 23 Jan 2003 08:51
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
134
Trading points minus
3
Kontaktdaten:

Re: Teufel Lautsprecher

Beitrag von TypeJ »

lol, usruefzeiche roxsed :lol: !!!

ja, probiers mal us, ich finds geil!!!!!!

http://www.klipsch.com/reference-floorstanding-speakers" onclick="window.open(this.href);return false;
RF 62 hani :wixer:
:lol:
Benutzeravatar
derinderinderinderin
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 5384
Registriert: 10 Feb 2006 16:17
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
86
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: Teufel Lautsprecher

Beitrag von derinderinderinderin »

40 euro Guetschien

40D-AFB-2013

ab 299 euro Einkaufswert
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 2 Gäste