Playstation 4
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Der Saturn hier in Hamburg hat das zum wii-Launch viel professioneller gemacht. Ich glaube, da hat irgendwan jeder vorne in der Schlange einen Zettel bekommen udn dann gabs so gut wie kein Gedränge.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Wenn das so isch chumi mir dini cho chraueTypeJ hat geschrieben:hoffentlich chund sie nidAsura hat geschrieben:Wenn mä bi Sendung verfolge isch, und dert steit : "Sortiert für die Zustellung"
Isch es denn scho ungerwägs oder liegt mini PS4 immer no i däm dähmlechä Härkinge ume? Scheiss Status het sich sit gester am 5i nüm veränderet

- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Ja aber bim wii sis ja ou nume chliching gsi, die lö sich liechter bändige, aus so e huffe dummi affeGeneral Schaden hat geschrieben:Der Saturn hier in Hamburg hat das zum wii-Launch viel professioneller gemacht. Ich glaube, da hat irgendwan jeder vorne in der Schlange einen Zettel bekommen udn dann gabs so gut wie kein Gedränge.
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Wieso het der ID die Dinger überhaupt so i Verkauf brocht? Ohni Nümmerli? Wer zuerst kommt mahlt zuerst? Hei sie gmeint sie verkoufe Staubsuuger? 
Aber es het doch es paar Fotografe umegha wo genau gwüsst hei was wird passiere.

Aber es het doch es paar Fotografe umegha wo genau gwüsst hei was wird passiere.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- Asskicker
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1170
tumme seich, wännt jedem es zädeli id hand drucksch und seisch ohni chunsch nöd ine dänn ischs au keis problem lol.Asura hat geschrieben:Ja aber bim wii sis ja ou nume chliching gsi, die lö sich liechter bändige, aus so e huffe dummi affeGeneral Schaden hat geschrieben:Der Saturn hier in Hamburg hat das zum wii-Launch viel professioneller gemacht. Ich glaube, da hat irgendwan jeder vorne in der Schlange einen Zettel bekommen udn dann gabs so gut wie kein Gedränge.
D Interdiscountler sind eifach futze dumm.
Und d externi sicherheitsfirma

Re: Playstation 4
De lando isch en halbe meter vor mier gsi und hät no eini becho. Ich leider nöd. Egal bin si e für de brüeder go hole. Egal mier hend scho sit ere Wuche e xbox one mit allne guete spieli.TypeJ hat geschrieben:de lando staht in dietlikon vorem MM sit am 5.30 uhr
es hed etz scho irgendwie 50 nasene..
kolleg gescht obed, in lupfig glaub, ame event gsi, 600 lüüt uf 200 konsole!
leck, zum glück han ich de schaiss scho dihei!
viel spass, lol
Die lüt wo hüt kei ps4 becho händ sölled e wii u chaufe 

- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
Dasselbe wie in den USA. Wobei dort ja auch die XBone unter dem Verkausfpreis weggehen soll.General Schaden hat geschrieben:Krass, ich habe gerade mal ein paar Angebote beobachtet: Der erzielte Durchschnittspreis bei Versteigerungen liegt tatsächlich bei etwa 800 Euro momentan auf Ebay.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
- Uriel
- OpenBSD Acolyte
- TRADINGPOINTS:
-
220
Andersch als anderi da inne gseh ichs ja überhaupt nüd als bedenklich aa, wenn me für sis Züüg aastaht.Avenger hat geschrieben:Wieso het der ID die Dinger überhaupt so i Verkauf brocht? Ohni Nümmerli? Wer zuerst kommt mahlt zuerst? Hei sie gmeint sie verkoufe Staubsuuger?
Aber DAS? als öb dr ID sowas zum erste mal mache würd.
In my dream, I am the president.
- Asskicker
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1170
Stimmt, git öppe glich vill must-haves wie uf de ps4Goran hat geschrieben:Die lüt wo hüt kei ps4 becho händ sölled e wii u chaufe

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
unbedingt. stell dir vor, hettsch sie nöd am 1. tag 

der postmann war vor mir zuhause 

- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
asura altes haus, tue mol dini signatur apasse. wobi nei, si isch ja immer no rächt passend...
@uriel
wahrschinlech ischmer eifach vo apple so konditioniert das mers nümm merkt wie tumm dases eigentlich isch.
@uriel
wahrschinlech ischmer eifach vo apple so konditioniert das mers nümm merkt wie tumm dases eigentlich isch.
de zombler, de majo, de rayman, pikmin, die wundervolle 101, lego city undercoverAsskicker hat geschrieben:Stimmt, git öppe glich vill must-haves wie uf de ps4
Zuletzt geändert von Herr Rossi am 29 Nov 2013 11:56, insgesamt 1-mal geändert.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
da tröimt ps4 drvo: http://www.computerandvideogames.com/43 ... -is-wii-u/" onclick="window.open(this.href);return false;Asskicker hat geschrieben:Stimmt, git öppe glich vill must-haves wie uf de ps4Goran hat geschrieben:Die lüt wo hüt kei ps4 becho händ sölled e wii u chaufe
I speeled my drink!
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
wie mängisch wetsches no verlinke zwirrli? 

- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
"Randale in Trier"

http://www.lokalo.de/artikel/45995/Was- ... ph8HGTuLND" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.lokalo.de/artikel/45995/Was- ... ph8HGTuLND" onclick="window.open(this.href);return false;
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ne, waren hauptsächlich erwachsene Gamer und Frauen. Aber nicht so viele aggressive Ebay-Geier wie heute, stimmt schon. Oder Nintendo-Fans sind in real life einfach von sich aus ein wenig sozialer.Asura hat geschrieben:Ja aber bim wii sis ja ou nume chliching gsi, die lö sich liechter bändige, aus so e huffe dummi affeGeneral Schaden hat geschrieben:Der Saturn hier in Hamburg hat das zum wii-Launch viel professioneller gemacht. Ich glaube, da hat irgendwan jeder vorne in der Schlange einen Zettel bekommen udn dann gabs so gut wie kein Gedränge.

General Schaden hat geschrieben:lange mühren

- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
es isch so erbärmlich.
s'verhalte vo dä lüt bim astah/inne drängele, d'organisation vo dä lädä, dänn d'lüt wo no müend d'föteli uf facebook tuä wiä sie ihri konsole händ (währets ächt au agstande, wenns es nöd chönntet dä ganz welt mitteile?) und dänn no diä wo d'konsole uf ebay/ricardo stellet und wänd no geld verdiene mit dem.
mir git das also z'denke.
s'verhalte vo dä lüt bim astah/inne drängele, d'organisation vo dä lädä, dänn d'lüt wo no müend d'föteli uf facebook tuä wiä sie ihri konsole händ (währets ächt au agstande, wenns es nöd chönntet dä ganz welt mitteile?) und dänn no diä wo d'konsole uf ebay/ricardo stellet und wänd no geld verdiene mit dem.
Zuletzt geändert von Skeletor am 29 Nov 2013 12:17, insgesamt 1-mal geändert.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
oh, 2x wo's passt = zvill?Herr Rossi hat geschrieben:wie mängisch wetsches no verlinke zwirrli?
I speeled my drink!
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
Goran hat geschrieben:De lando isch en halbe meter vor mier gsi und hät no eini becho. Ich leider nöd. Egal bin si e für de brüeder go hole. Egal mier hend scho sit ere Wuche e xbox one mit allne guete spieli.

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Argh, das ist fies....BrainBug hat geschrieben:der postmann war vor mir zuhause
na ja, nutz die zeit zum food besorgen etc.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
so isch d'hetiwält.Skeletor hat geschrieben:es isch so erbärmlich.
s'verhalte vo dä lüt bim astah/inne drängele, d'organisation vo dä lädä, dänn d'lüt wo no müend d'föteli uf facebook tuä wiä sie ihri konsole händ (währets ächt au agstande, wenns es nöd chönntet dä ganz welt mitteile?) und dänn no diä wo d'konsole uf ebay/ricardo stellet und wenn no geld verdiene mit dem.
I speeled my drink!
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
eigentlich nidzwirrlibatz hat geschrieben:oh, 2x wo's passt = zvill?Herr Rossi hat geschrieben:wie mängisch wetsches no verlinke zwirrli?