Resignation und dr Glaube, sich sini eigeni Unordnig irgendwenn chönne ds vergee.
Bis es jedoch sowiit isch: Verleumdig gegenüber Dritte und ds mantramässige Abebete vom Satz: «Eigentlich hets ja no Style…» gegenüber sich selber.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
E Kiste wo d Netzteil diskret versteckt. Die ganz eifach Methode isch e Kartonschachtle, die ufwendiger isch z.B. so öppis: http://www.alcom.ch/index.php?hm=suche& ... ge-schwarz" onclick="window.open(this.href);return false;
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
ich han sonel low-board, wo hine ca. 15cm freirum hät (die hindere wänd sind 15cm 'zwenig' tüüf drin). det hani dänn d'stromleischte und dä grossi salat. und bide grät gsehts suber us und obe bim tivi gsehts suuber us.
Und viel schöner als eifach en Steckleischtä mit es paar Stecker drin gsehds also au nid us.
Kabel sind halt immer so en Sach...ich tuen regelmässig verlegä und Zämäneh, ufäbindä, verschwindäloh, umäfädlä etc. Grad diä Wuchä au wider öpä 8h demit verbrocht.
Wenns aber Kabel dehei sind, wo eigentlich am Ort blibed, und entweder Fescht igsteckt, oder zumindescht fescht verleit werdä müend isch das doch eigentlich nid so e Sach. Eifach bündlä und am beschtä Wäg duräfüere. Übrigi Kabellängi eifach zämäneh (zumindescht wenns sich nid um Grät handlet wo Strom suuged wiä blöd).
^^ wird Hut Kabelbinder hole, bündle und hinderem Möbel verstaue.
Ach ja no öpis wo fini ä richtig langi Steckleiste mit Kippschalter? Muess immer wieder umstecke und das nervt!
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Stecklischtä gits z.B. au in Baumärkt... aber immer luege dassi au würkich funktioniered. Han scho zweimol en Leischtä kauft wo de Kippschalter nid würklich funktioniert hed, und somit d Funktion vonere Lischtä mit Kipschalter absolut nid geh isch.
Übrigens chasch au eifach zwei neh, diä eint i diä ander ini, wenn keini findsch wo gnueg isch.
Und statt Kabelbinder würdi so Klett teils neh... denn muesch au nid alles ufschnidä, falls mol es neus Kabel dezuä chund, oder villicht es Grät doch amene andere Ort willsch herästellä.