1:12

Trash-Talk pur! Alles andere als Videogames...

Moderator: Avenger

Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12844
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: 1:12

Beitrag von Moff »

geosnow hat geschrieben:ganz eifach zum de quark z umgah isch, dass mer eifach zwei firmene gründet, wo die einte eifach en uftrag git, zum die ander z füehre.
dasch min allererschte gedanke gsi, wo ich je vo dere initiative ghört han. aber so eifach chas ja ned si?
Benutzeravatar
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 45987
Registriert: 17 Dez 2002 17:02
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: 1:12

Beitrag von Skeletor »

es git immer es schlupfloch.
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18532
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: 1:12

Beitrag von Avenger »

lueg die chliini schwiz wieder. die wahre guetmönsche läbe i dem land.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Benutzeravatar
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 22903
Registriert: 06 Mär 2002 22:58
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: 1:12

Beitrag von Gurgelhals »

Lowerman hat geschrieben:Wieso eigentlich 1 zu 12? Scheint mir ein bisschen zufällig.
Monetslohn. De Chef söll i eim Monet nöd meh verdiene als d'Putzfrau i eim Jahr :idea:
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31870
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: 1:12

Beitrag von geosnow »

putzlüt sind doch scho lang "outgscourced".
Benutzeravatar
emP
Staffelführer
Staffelführer
Beiträge: 32662
Registriert: 14 Mai 2003 09:13
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
65
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: 1:12

Beitrag von emP »

1:12. super. ig stimme mal ja.
Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22559
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: AW: 1:12

Beitrag von Jones »

hanf hat geschrieben: Und unternehme zahlet im Fall au stüüre...
Ja vorallem sit am merz sire letschte reform... lol
I behoupte, dass einiges a stüre wird verloregah...

Und wenn die 5% wo am meischte verdiene ca 60% vo de bundesstüre zahle, cha jede säuber usrechne zu was das chönnt füehre. Oder wenn paar ganz grossi ihri drohig wahrmache und abwandere? Wett ja de luege ob d'juso verantwortig für tusigi vo arbeitsplätz übernimmt...

I weiss i weiss... Da wird viel säbelrassle derhinger si. Ob tatsächlech abgwanderet wird, wird sich de zeige...

I persönlech findes o dernäbe die ghälter aber i gseh o, dass ig persönlech ke franke meh im sack ha, wenn e manager weniger verdient also warum das aliege ungerstütze wenn im gägezug chönnte d'stüre erhöht werde?

Was mi o stört isch dä niid u die unglichbehandlig. Manager = abzocker aber sportler wie dr federer si heilig... :x
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31694
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: 1:12

Beitrag von feeshlee »

Gurgelhals hat geschrieben:
Lowerman hat geschrieben:Wieso eigentlich 1 zu 12? Scheint mir ein bisschen zufällig.
Monetslohn. De Chef söll i eim Monet nöd meh verdiene als d'Putzfrau i eim Jahr :idea:
es söll eine nöd meh im monat verdiene, als dä ander i eim jahr.
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31694
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: 1:12

Beitrag von feeshlee »

feeshlee hat geschrieben:
Gurgelhals hat geschrieben:
Lowerman hat geschrieben:Wieso eigentlich 1 zu 12? Scheint mir ein bisschen zufällig.
Monetslohn. De Chef söll i eim Monet nöd meh verdiene als d'Putzfrau i eim Jahr :idea:
es söll eine nöd meh im monat verdiene, als dä ander i eim jahr.
1 jahr hät 12 mönet
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Benutzeravatar
feeshlee
Rassischt
Rassischt
Beiträge: 31694
Registriert: 08 Mär 2002 09:27
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
8
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: 1:12

Beitrag von feeshlee »

feeshlee hat geschrieben:
feeshlee hat geschrieben:
Gurgelhals hat geschrieben:
Lowerman hat geschrieben:Wieso eigentlich 1 zu 12? Scheint mir ein bisschen zufällig.
Monetslohn. De Chef söll i eim Monet nöd meh verdiene als d'Putzfrau i eim Jahr :idea:
es söll eine nöd meh im monat verdiene, als dä ander i eim jahr.
1 jahr hät 12 mönet
:typej:
dis mami uf allne viere.
Misanthrop? Nah, giz öppis stärchers?
Benutzeravatar
damian
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 25582
Registriert: 11 Mär 2002 16:12
Wohnort: Winterthur (Seen)
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
444
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: AW: 1:12

Beitrag von damian »

Jones hat geschrieben:
hanf hat geschrieben: Und unternehme zahlet im Fall au stüüre...

Und wenn die 5% wo am meischte verdiene ca 60% vo de bundesstüre zahle,

cha jede säuber usrechne zu was das chönnt füehre. Oder wenn paar ganz grossi ihri drohig wahrmache und abwandere? Wett ja de luege ob d'juso verantwortig für tusigi vo arbeitsplätz übernimmt... Ob tatsächlech abgwanderet wird, wird sich de zeige...

Was mi o stört isch dä niid u die unglichbehandlig. Manager = abzocker aber sportler wie dr federer si heilig... :x
D'Tina Turner und dä Bill Gates wäret im Fall nöd betroffe, die händ ihres Unternehme im Usland. Au nöd betroffe sind bsitzer. Es sind ganz allei nur 0.3% vo dä unternehme wo ihrem einte chef dä lohn chli müestet chürze. Da wird eifach masslos übertriebe mit äm usmass wod initiative het. Mer chan em au lüüge säge.

D'Erfahrig zeigt dass no nie lüüt abgwanderet sind bi so drohige. No nie. Weder bi dä stüürerhöchig am zürisee, no bi dä abzockerinitiative no sust irgendwänn. Und droht wird jedes mal. Nur passiert ischs no nie.

Bi Sportler ischs halt so dass die das Geld effektiv verdienet i dem dass si sich ihre Star-Status dur ä ächti leistig (zum biispiel besser chöne tennisspiele als alli andere) erarbeitet händ. Si müend au immer trainiere und händ nie freiziit. Ich find das drum ok, va. wills au nöd so viel sportler git und die va. mit 35 scho id pension müend ga... Guet findis nöd, aber ok.
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Benutzeravatar
Chäller
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2439
Registriert: 07 Okt 2010 07:24
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: 1:12

Beitrag von Chäller »

Ich bin strikt gäg 1:12. Dass sich für de Minimalverdiener Öppis würd ändere isches Wunschdänke (s'erhaltne Grächtigkeitsgfühl mal usgnah).
Lohnt sich die churzfristigi Befriedigung um euses, doch zimmli erfolgriiche, Wirtschafts- und Gsellschaftsmodell ide Schwiiz in Frag zstelle? Meh als e halbi Million (das wird ja dänn öppe d'Grenze sii) verdiened prozentual gseh ja würklich nur die Allerwenigste. Ob en höchere Lohn grächtfertigt isch...tja, über das müend sich miner Meinig d'Bsitzer vode Firmene Sorge mache und ganz sicher nöd de Staat.
d'Unsicherheit vor de Folge sind eifach zgross, drum stimmi nei.
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
Benutzeravatar
Chäller
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2439
Registriert: 07 Okt 2010 07:24
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: 1:12

Beitrag von Chäller »

Eigentlich hassi eifach de David Roth. Das Arschloch isch sonen riese Vollmongo, ich rascht amigs regelrächt us wänni sin dumme Chopf muess aluege. Fertige Idiot.
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
Benutzeravatar
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 45987
Registriert: 17 Dez 2002 17:02
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: 1:12

Beitrag von Skeletor »

Chäller hat geschrieben:Ich bin strikt gäg 1:12. Dass sich für de Minimalverdiener Öppis würd ändere isches Wunschdänke (s'erhaltne Grächtigkeitsgfühl mal usgnah).
Lohnt sich die churzfristigi Befriedigung um euses, doch zimmli erfolgriiche, Wirtschafts- und Gsellschaftsmodell ide Schwiiz in Frag zstelle? Meh als e halbi Million (das wird ja dänn öppe d'Grenze sii) verdiened prozentual gseh ja würklich nur die Allerwenigste. Ob en höchere Lohn grächtfertigt isch...tja, über das müend sich miner Meinig d'Bsitzer vode Firmene Sorge mache und ganz sicher nöd de Staat.
d'Unsicherheit vor de Folge sind eifach zgross, drum stimmi nei.
das verstaht da inne niemert, d'romantik gwünnt immer da inne.
Benutzeravatar
Chäller
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 2439
Registriert: 07 Okt 2010 07:24
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
1
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: 1:12

Beitrag von Chäller »

Skeletor hat geschrieben:
Chäller hat geschrieben:Ich bin strikt gäg 1:12. Dass sich für de Minimalverdiener Öppis würd ändere isches Wunschdänke (s'erhaltne Grächtigkeitsgfühl mal usgnah).
Lohnt sich die churzfristigi Befriedigung um euses, doch zimmli erfolgriiche, Wirtschafts- und Gsellschaftsmodell ide Schwiiz in Frag zstelle? Meh als e halbi Million (das wird ja dänn öppe d'Grenze sii) verdiened prozentual gseh ja würklich nur die Allerwenigste. Ob en höchere Lohn grächtfertigt isch...tja, über das müend sich miner Meinig d'Bsitzer vode Firmene Sorge mache und ganz sicher nöd de Staat.
d'Unsicherheit vor de Folge sind eifach zgross, drum stimmi nei.
das verstaht da inne niemert, d'romantik gwünnt immer da inne.

Sie chönnted ja uf Frankriich uswandere Bild
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 31870
Registriert: 06 Mär 2002 08:44
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: 1:12

Beitrag von geosnow »

Skeletor hat geschrieben:
Chäller hat geschrieben:Ich bin strikt gäg 1:12. Dass sich für de Minimalverdiener Öppis würd ändere isches Wunschdänke (s'erhaltne Grächtigkeitsgfühl mal usgnah).
Lohnt sich die churzfristigi Befriedigung um euses, doch zimmli erfolgriiche, Wirtschafts- und Gsellschaftsmodell ide Schwiiz in Frag zstelle? Meh als e halbi Million (das wird ja dänn öppe d'Grenze sii) verdiened prozentual gseh ja würklich nur die Allerwenigste. Ob en höchere Lohn grächtfertigt isch...tja, über das müend sich miner Meinig d'Bsitzer vode Firmene Sorge mache und ganz sicher nöd de Staat.
d'Unsicherheit vor de Folge sind eifach zgross, drum stimmi nei.
das verstaht da inne niemert, d'romantik gwünnt immer da inne.
gaht jetzt mis karma au abbe, wenni nei stimm?
Benutzeravatar
Mastler(P)
Trashtalker
Beiträge: 20376
Registriert: 13 Okt 2010 13:35
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: 1:12

Beitrag von Mastler(P) »

jetz mal ohni es zläse, was muessi stimme? chasch bitte churz ih 1-2 sätz erchläre warum.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Benutzeravatar
Skeletor
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 45987
Registriert: 17 Dez 2002 17:02
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: 1:12

Beitrag von Skeletor »

geosnow hat geschrieben:
gaht jetzt mis karma au abbe, wenni nei stimm?
oh lug dä gege isch chli beleidigt, jöö :kuschel:
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22559
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: AW: 1:12

Beitrag von Jones »

hanf hat geschrieben:
D'Erfahrig zeigt dass no nie lüt abgwanderet sind bi so drohige. No nie. Weder bi dä stüürerhöchig am zürisee, no bi dä abzockerinitiative no sust irgendwänn. Und droht wird jedes mal. Nur passiert ischs no nie.

Bi Sportler ischs halt so dass die das Geld effektiv verdienet i dem dass si sich ihre Star-Status dur ä ächti leistig (zum biispiel besser chöne tennisspiele als alli andere) erarbeitet händ. Si müend au immer trainiere und händ nie freiziit. Ich find das drum ok, va. wills au nöd so viel sportler git und die va. mit 35 scho id pension müend ga... Guet findis nöd, aber ok.
Was füre riiiiese stuss! :groel:
Es 22 jährigs fuessballschnöseltalent, wo jede tag chli ame ball nachesecklet, het millione verdient dire meinig nah? E 50 jährige manager, wo gstudiert het, sit 30 jahr schaffet, e 80 h wuche het u max ei bis zwe wuche ferie het aber nid?

Chum hör doch uf hüchle!
Entweder meh steit derzue, dass es nur um d'befriedigung vonde eigete moralische gfüehl geit oder me lahts besser ganz wenn meh keni argumänt het.. lol

Und u züri si effektiv paar richi abgwanderet nach de abschaffig vo de pauschal bestürig. I finde die o unfair aber äbe... Es müsst überall verbote si...
Benutzeravatar
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
Beiträge: 12844
Registriert: 05 Mär 2002 18:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: AW: 1:12

Beitrag von Moff »

Jones hat geschrieben:Entweder meh steit derzue, dass es nur um d'befriedigung vonde eigete moralische gfüehl geit oder me lahts besser ganz wenn meh keni argumänt het.. lol
logisch gahts um moral bi dere abstimmig.
und au viel lüt schüttled d'chöpf über löhn vo sportler, schauspieler etc.

de underschied, wo aber villi zu manager gsehnd, isch, dass vieli lüt sgfüehl händ dass inere firma halt au die ganz unde en beachtliche teil zum erfolg vode firma biträged, im moment hetmer aber ehner sgfüehl, dass die usgnutzt werde, ebe grad gnau vo dene vo denn absurd höchi löhn erhalte. drum entstaht sbedürfniss dete en relation feschtzlegge, abstrite chamer zumindescht ned, dass die relatione sich im verglich zu vor 30, 40 jahr zimli veränderet händ. und die frag vode relatione stellt sich bi sportler zB ja gar nöd, es isch vo dem her scho ned sgliche.

das isch nur zum dini frag beantworte, ich selber find die initiative au en seich sitt ich serschmal devo ghört han, nur scho will ich als totale laie gnueg schlupflöcher gsehne. aber irgendwie hani scho chli luscht eifach ja z'stimme für de lulz
Benutzeravatar
evo
Retro Abtrugg
Retro Abtrugg
Beiträge: 14755
Registriert: 13 Mai 2005 06:42
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
53
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: 1:12

Beitrag von evo »

ich stimm nüüt. wie bi de 200 abstimmigevorher au. aber i vertrau druf dass mi paps mini stimm scho ins richtige käschtli wirft. er isch en feine
Benutzeravatar
Jones
VIP-Member
VIP-Member
Beiträge: 22559
Registriert: 23 Jan 2003 09:03
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
84
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: AW: 1:12

Beitrag von Jones »

Moff hat geschrieben: das isch nur zum dini frag beantworte, ich selber find die initiative au en seich sitt ich serschmal devo ghört han, nur scho will ich als totale laie gnueg schlupflöcher gsehne. aber irgendwie hani scho chli luscht eifach ja z'stimme für de lulz
Äbe! Genau das chunnt derzue. Es wird eh e wäg gäh, das z'umgah..
I bi eifach prinzipiell dergäge, dass dr staat überall alles söu regle...
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: AW: 1:12

Beitrag von zwirrlibatz »

Jones hat geschrieben:d'befriedigung vonde eigete moralische gfüehl
isch das öppis Schlächts? wennja wrum?

Und was chunnsch du mit de Spitzesportler (bzw wieso ärgeret dich das?)? Das hett überhaupt nix dadrmit ztue. S'gaht drum, dass es e aständigi Lohnbalance innerhalb vo Unternähme söll gah. Nöd drum, dass me als Normalarbeiter meh verdient, wie da e paar verzapfed. Meined die öppe ärnschthaft, die Initiative zielt druf ab, d'Agstelltelöhn entsprächend de Managerlöhn azhebe??? :nut: Es isch en relative Lohncap obe use womit söll verhindert werde, dass d'Manager grundsätzlich en Riesezapfe brchömed, egal wie de Märet grad lauft. Will dä Zapfe zahlt am Ändi de interni Normalarbeiter, und ebe egal wie de Märet grad lauft oder wird eh gar gschasst, ebe grad drfür aber vilech isch das für dich ja total super und gsund für d'Volkswirtschaft.
I speeled my drink!
Benutzeravatar
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
offischel roggnroll instanz
Beiträge: 68403
Registriert: 07 Okt 2010 15:14
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: AW: 1:12

Beitrag von zwirrlibatz »

Jones hat geschrieben:I bi eifach prinzipiell dergäge, dass dr staat überall alles söu regle...
alles klar. :lol:
I speeled my drink!
Benutzeravatar
Avenger
Exil-Bärner
Exil-Bärner
Beiträge: 18532
Registriert: 26 Apr 2002 20:10
Wohnort: Soledurn
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
44
Trading points minus
0
Kontaktdaten:

Re: 1:12

Beitrag von Avenger »

So cha mes natürlich ou gseh: Isch guet fürs eigete Karma/Grächtigkeitsgfühl, drum stimmt me Ja. Ganz nach em Motto "dene Arschlöcher hei mers zeiget". Ungefähr so wie wenn me bim facebook uf e Like-Button klickt.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast