Deus Ex Human Revolution DC für dä Wiiuuuuuu
Moderatoren: Master(G), zeromeier
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
Re: Deus Ex Human Revolution DC für dä Wiiuuuuuu
de snake gxeht für e parfüm werbig au nöd guet us.
- Snatcher
- Crocodile Hunter
- TRADINGPOINTS:
-
2220
Master(G) hat geschrieben:sgameplay isch wichtig. de character muess nur guet usgseh...
Find ich jetzt ueberhaupt noed. Ich behaupte jetzt eifach mal, dass wenn du dich mit em Charakter identifiziere chasch oder zumindest anhaerend dich ih ihn versetze chasch es de Spielspass doch massiv beiflusst.
Ich has Spiel genial gfunde und nach em erste Durchgang han ich es grad nohmal gspielt (was ich sozaege nie mach) mit andere Attribut, nur um zgseh wie sich den das uf die einzelne Loesigsweg uswuerkt.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
s 1. oder s HR?
- Snatcher
- Crocodile Hunter
- TRADINGPOINTS:
-
2220
HR, muss gestah das ichs 1 nie gspielt han....
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
ich au nöd. isch mer z pixelig. han sit emene jahr system shock uf em laptubel und schaffs nöd, zspiele. es gxeht so komisch us in HD mit de simple model und de langwilige texture.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
fair. hett scho was. ich has eifach witzig gfunde 'de hauptcharakter isch en langwiiler'... ich mein, du spielsch, du machsch ihn zum langwiiler oder zum held. es passt irgendwie ned....Snatcher hat geschrieben:Master(G) hat geschrieben:sgameplay isch wichtig. de character muess nur guet usgseh...
Find ich jetzt ueberhaupt noed. Ich behaupte jetzt eifach mal, dass wenn du dich mit em Charakter identifiziere chasch oder zumindest anhaerend dich ih ihn versetze chasch es de Spielspass doch massiv beiflusst.

- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
:typej: häsch wenigstens grafik und soundupdates abeglade?geosnow hat geschrieben:ich au nöd. isch mer z pixelig. han sit emene jahr system shock uf em laptubel und schaffs nöd, zspiele. es gxeht so komisch us in HD mit de simple model und de langwilige texture.
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
hans uf gog abglade. hoff mal, dass denn alles drin isch.Mastler(P) hat geschrieben::typej: häsch wenigstens grafik und soundupdates abeglade?geosnow hat geschrieben:ich au nöd. isch mer z pixelig. han sit emene jahr system shock uf em laptubel und schaffs nöd, zspiele. es gxeht so komisch us in HD mit de simple model und de langwilige texture.
i glaub, es isch au ohni die updates s bestspiel aller ziite.geosnow hat geschrieben:hans uf gog abglade. hoff mal, dass denn alles drin isch.Mastler(P) hat geschrieben::typej: häsch wenigstens grafik und soundupdates abeglade?geosnow hat geschrieben:ich au nöd. isch mer z pixelig. han sit emene jahr system shock uf em laptubel und schaffs nöd, zspiele. es gxeht so komisch us in HD mit de simple model und de langwilige texture.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
ja, hoffe mers mal. 

t hoffnig stirbt zletscht
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
ich hoffs au.
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
würd ich scho meine, dass es zuleit. nach 2 stund hesch ja fängs s'büro gfunde, 3 emails gläse und nonimal es rächts implantat implantiert.sadoanarcho hat geschrieben:für es Urteil nach zwoi Stund scho. 's häd mer jedefalls glanged zum usefinde, dassi das nöd wott spiele. Fallses bekannt defür isch, dasses nachher grandios zueleid, chasch mi ja ufkläre. Ich han aber z.B. de Protagonischt en Langwieler gfunde, dasch schomal e schlächti Verussetzig.zwirrlibatz hat geschrieben: langt ja bekanntlich für es urteil.
de protagonischt isch nöd langwiiliger als sini vorgänger.
Zuletzt geändert von zwirrlibatz am 22 Okt 2013 13:24, insgesamt 1-mal geändert.
I speeled my drink!
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
wiä isch er denn so? chli wiä de Duke oder de Gordon?
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
so chli en mix vo gordon und em kurt rössel snake. aber rächt farblos. was er au muess sii, drmit de spieler sini spielerische freiheite dur ihn usläbe chan. aber ebe, das hett sich dur alli DX spieli nöd gänderet. zum glück.
I speeled my drink!
- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
chunt drufah wie wit du i dene 2 stund cho bisch, s'intro isch völlig linear, gaht aber sicher ned 2 stund. die erscht richtig mission zeigt aber scho relativ guet was das spiel bütet. findi dis urteil so oder nach wie vor ned asatzwis nahvollziehbar. human revolution bütet so guet wie alles was deus ex suprig gmaht het, und die meischte vo dene sache machts au mindischtens guet, paar devo recht super.sadoanarcho hat geschrieben:ich würdem ca. es 5/10 gä, em Deus Ex 1 es 9/10 oder 9.5/10, das sind Wälte.Moff hat geschrieben:
wiemers chan jämmerlich finde, chani ned nahvollzieh.
Eb's eis vode bessere Spiel die Generation isch, chani nöd beurteile, han noni so viel gspielt, aber 's wär uf jede Fall es Armuetszügnis.
für es Urteil nach zwoi Stund scho. 's häd mer jedefalls glanged zum usefinde, dassi das nöd wott spiele. Fallses bekannt defür isch, dasses nachher grandios zueleid, chasch mi ja ufkläre. Ich han aber z.B. de Protagonischt en Langwieler gfunde, dasch schomal e schlächti Verussetzig.zwirrlibatz hat geschrieben: langt ja bekanntlich für es urteil.
kritik am spielcharakter findi iets völlig belanglos.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Vor 13 Jahr hett eim das Spiel beiidruckt und das treit me bis hüt mit sich ume und nimmt subjektivi Erinnerig als en objektiv untaugliche Masstab. Em DH:HR cha me wennscho Stillstand vorwerfe (anderi würde dem wiederum Franchisetreui säge) und wäg de Abnutzig dur 6580460876540786 Stunde Videospieli siithär haut eim das nöd eso um wie de erscht Teil dazumal. Drbii isch es ebe genau so guet. So Sache vergisst me no gärn.
I speeled my drink!
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
plus: ide erinnerige sind die alte spiel immer VIEL BESSER als sis würkli sind. ha scho mängsch alts game nomal agworfe zum nomal gnüsse und de festgstellt, dass es ganz andersch usgseht, als i minere erinnerig. hätti mängisch lieber nöd gmacht. 

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
wiä shadow warrior hd. isch doch s gliche spiel, oder nöd?
- sadoanarcho
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1060
ich has Deus Ex 1 voreme guete Jahr zum erste mal gspielt.
Es stimmt, dass de Hauptdarsteller e Projektionsflächi isch, aber ich han sini Ifüerig, 's Träffe mit sim Brüeder etc. viel packender gfunde als z.B. die Szene mit de Tussi im Lift, die isch so grandios 08/15 dasses mer schleierhaft isch, wiemer das ernsthaft guet chan finde.
so richtig erkläre chanis nöd, dass mer 's Deus Ex uf Ahieb so guet gfalle häd und dass mi das da so abgstosse häd. En wichtige Teil vom Problem isch vielich (und vo de ganze Generation), dass de Abstraktionsgrad vode Darstellig früener imene bessere Verhältnis zude Interaktionsmöglichkeite gstande isch. Bim Human Revolution ischsmer so vorcho, dass d'Grafik zwar abartig detailliert isch (und durchus gekonnt in Szene gsetzt), aber dass mer im Verhältnis nüt demit häd chöne astelle, si isch nume Dekoration und Kulisse gsi womer dra verbi lauft.
Abgseh devo han ich persönlich Müeh demit, im grosse Stil uf realistisch würkendi Lüt z'schüsse, da isch mer de Abstraktionsgrad au entgäge cho.
Bim Deus Ex ischs allerdings scho ide erste Mission klar gsi, dass de Feind nöd eidütig isch und dasses vielich abracht isch, nöd eifach ali umz'bringe. 'S Gameplay häd dänn au gnueg Ruum botte für Alternative, ohni sehr strikt z'si, das heisst mer häd sich nacheme Fehler chöne fange ('s Terrain isch sehr witläufig) und das häd Luscht gmacht zum Experimentiere. Bi däm da isches eher Hit & Miss, nach es paar mal Sterbe und neu Lade häd mer dänn die funktionierendi Schliichroute gfunde. Teilswies ischs aber au eifach viel erfolgsversprächender gsi, eine nachem andere abe z'lah, will die änge Rüüm z'guet bewacht gsi sind; das häd mer dänn überhaupt nöd passt.
's häd für mich eifach nüt gä, wo d'Spielzit grächtfertiged hätti. Bim Original hingäge hani nur scho de Vorspann ca. 20 x glueged, wiener eifach so dicht und guet gmacht isch und mer nach jedem mal Spiele ächli me devo verstaht.
Es stimmt, dass de Hauptdarsteller e Projektionsflächi isch, aber ich han sini Ifüerig, 's Träffe mit sim Brüeder etc. viel packender gfunde als z.B. die Szene mit de Tussi im Lift, die isch so grandios 08/15 dasses mer schleierhaft isch, wiemer das ernsthaft guet chan finde.
so richtig erkläre chanis nöd, dass mer 's Deus Ex uf Ahieb so guet gfalle häd und dass mi das da so abgstosse häd. En wichtige Teil vom Problem isch vielich (und vo de ganze Generation), dass de Abstraktionsgrad vode Darstellig früener imene bessere Verhältnis zude Interaktionsmöglichkeite gstande isch. Bim Human Revolution ischsmer so vorcho, dass d'Grafik zwar abartig detailliert isch (und durchus gekonnt in Szene gsetzt), aber dass mer im Verhältnis nüt demit häd chöne astelle, si isch nume Dekoration und Kulisse gsi womer dra verbi lauft.
Abgseh devo han ich persönlich Müeh demit, im grosse Stil uf realistisch würkendi Lüt z'schüsse, da isch mer de Abstraktionsgrad au entgäge cho.
Bim Deus Ex ischs allerdings scho ide erste Mission klar gsi, dass de Feind nöd eidütig isch und dasses vielich abracht isch, nöd eifach ali umz'bringe. 'S Gameplay häd dänn au gnueg Ruum botte für Alternative, ohni sehr strikt z'si, das heisst mer häd sich nacheme Fehler chöne fange ('s Terrain isch sehr witläufig) und das häd Luscht gmacht zum Experimentiere. Bi däm da isches eher Hit & Miss, nach es paar mal Sterbe und neu Lade häd mer dänn die funktionierendi Schliichroute gfunde. Teilswies ischs aber au eifach viel erfolgsversprächender gsi, eine nachem andere abe z'lah, will die änge Rüüm z'guet bewacht gsi sind; das häd mer dänn überhaupt nöd passt.
's häd für mich eifach nüt gä, wo d'Spielzit grächtfertiged hätti. Bim Original hingäge hani nur scho de Vorspann ca. 20 x glueged, wiener eifach so dicht und guet gmacht isch und mer nach jedem mal Spiele ächli me devo verstaht.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
viellicht isch ja d wii u version chli balancierter.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
nei, isch komplett neu! heisst nur gliich!geosnow hat geschrieben:wiä shadow warrior hd. isch doch s gliche spiel, oder nöd?

- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
grad das isch iets aber öppis woni finde, dasses human revolution besser macht als im erschte.sadoanarcho hat geschrieben:Abgseh devo han ich persönlich Müeh demit, im grosse Stil uf realistisch würkendi Lüt z'schüsse, da isch mer de Abstraktionsgrad au entgäge cho.
im erschte deus ex isches na de gross WOWWOW effekt gsi, dassmers, bis uf paar bosse, het chöne durespiele ohni öpper umzbringe. das isch damals aber na ehner unusgrift und eher experimentell und mit vill vill müeh zmache gsi, ich verstahne ned, dass du das ierts em human revolition vorwirfsch. es isch ganz sicher viel eifacher human revolution non-lethal z'spiele als s'erschte deus ex. es isch würklich vo afang a druf usgleit de weg au z'büte und das merkt mer au am leveldesign, was mer iets wiederum positiv wie negativ gseh chan.
ich gib dir aber sicher recht bide charaktere, das isch sicher de punkt wo human revolition am meischte em original hinterher hinkt, es git kei erinnerigswürdigi charaktere sondern nur recht blassi figure, kein verglich zum gunther, icarus, bob page, simons, tracer tong etc. au d'story allgemein isch ned so geile abgfarhne shit wie im erschte, derfür gfalltmer aber s'realitätsnahe setting vom human revolution besser, mich dunkt d'welt um d'story ume detaillierter und besser usgarbeitet, han mich det viel besser chöne inefüehle.
aber ebe, wieni scho gseit ha, human revolition macht paar sache besser, paar schlechter als s'original. entscheidend für mich isch, dass d'entwickler ganz klar d'franchise respektiert hend und mit keiner entscheidig bewusst devo abgwiche sind. dass sie iets s'original ned i allne pünkt ide usfüehrig erreicht hend findi keis drama, ich finds immer na i allne pünkt mindischtens "guet", ide meischte aber recht super. für mich eis vode beschte games i dere generation. öbs iets s'original würkli erreicht isch eigentlich ohnehin bedütigslos.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
sadoanarcho= spillt deus ex 1 jahr nach hr, will dgrafik vom hr im verglich zu realistisch isch.
meh mümmer gar nöd wüsse. schad für dich.
meh mümmer gar nöd wüsse. schad für dich.