Wii-U
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Sorry aber es CoD spiut eifach uf dä neuste Konsole statt uf erä Wii U ( klar nume wägem cod e next gen konsole choufe wär ou dumm ) . Scho nume wäge dr Community, wird ja eh kei Sou online ha uf dr Ugeosnow hat geschrieben:COD ghost, Batman chömmed au für de Wii U. Die wäred uf de PS4 au kei besseri KI ha.
- randy
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1820
Asura hat geschrieben:Scho nume wäge dr Community, wird ja eh kei Sou online ha uf dr Ugeosnow hat geschrieben:COD ghost, Batman chömmed au für de Wii U. Die wäred uf de PS4 au kei besseri KI ha.
zum guete glück. SP / Offline FTW! Nintendo roxx !!!

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
Asura hat geschrieben:Sorry aber es CoD spiut eifach uf dä neuste Konsole statt uf erä Wii U ( klar nume wägem cod e next gen konsole choufe wär ou dumm ) . Scho nume wäge dr Community, wird ja eh kei Sou online ha uf dr Ugeosnow hat geschrieben:COD ghost, Batman chömmed au für de Wii U. Die wäred uf de PS4 au kei besseri KI ha.

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
bitte was? usgrächnet die zwei sind sowas vo poliert. de zombiu isch ja au pätscht siither.falagar hat geschrieben:Die sind aber beidi so mittelmäsig und unpoliert.
I speeled my drink!
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Auso nume so näbebi, i hasse die meiste lüt wo cod game, ha its nid d community a sich wöue guet redä, sondern d Masse wos Spielt isch eifach risig, i gloube uf em Wii trifsch nach erä Stung spile scho wieder uf die gliche dödelsgeosnow hat geschrieben:Asura hat geschrieben:Sorry aber es CoD spiut eifach uf dä neuste Konsole statt uf erä Wii U ( klar nume wägem cod e next gen konsole choufe wär ou dumm ) . Scho nume wäge dr Community, wird ja eh kei Sou online ha uf dr Ugeosnow hat geschrieben:COD ghost, Batman chömmed au für de Wii U. Die wäred uf de PS4 au kei besseri KI ha.community my ass. es gaht nur drum, dass mers abütet. wieviel vode gta gamer spieled online? 5%?
- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
OK!!!randy hat geschrieben:Asura hat geschrieben:Scho nume wäge dr Community, wird ja eh kei Sou online ha uf dr Ugeosnow hat geschrieben:COD ghost, Batman chömmed au für de Wii U. Die wäred uf de PS4 au kei besseri KI ha.
zum guete glück. SP / Offline FTW! Nintendo roxx !!!
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
修羅

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
eifach de rayman nid vergässe...
isch sooo schön gmacht!
isch sooo schön gmacht!
ich ha eifach sgfühl, dass die nöggschti Nintendo Konsole en Handheld mit eme HDMI ussgang wird sii...Snatcher hat geschrieben: du lueg, ich freu mich au all uf die games und irgendwenn im 2014 leg mer au no de wii u zue.
aber simmer ehrlich, line up isch eifach trurig, viel zwenigi highlights. so oeppis chasch villicht bimene console realease verzeihe, aber noed binere console wo weiss noed scho wie lang uf em markt isch.
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
rayman
pikmin 3
zombiu
legocity
mario und luigi gump
101
need for speed (sig ömel schiins ja super...)
die neu nintendokonsole hett mal wieder kei gueti spieli.
pikmin 3
zombiu
legocity
mario und luigi gump
101
need for speed (sig ömel schiins ja super...)
die neu nintendokonsole hett mal wieder kei gueti spieli.

I speeled my drink!
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
ich ha mer damals es cod kauft fürd wii. für dä feeling zum abchecke. aber wükli kes einzigs mal ineghebt. 

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Korrigiert.zwirrlibatz hat geschrieben:rayman Gits uuf jedere andere Konsole au, halt ohni Second Screen aber das isch es z'schlechts Argument
pikmin 3 Absolut mega, DAS Wii-U Game bis jetzt, ich liebs. Aber die gross Masse wird vermuetlich druff schiesse. Leider.
zombiu Über- und underbewertet. Wer en PC oder ä anderi Konsole hett, hett meh als gnueg alternative (Amnesia, Dead Space 1, etc.). Second Screen isch super aber es langed suscht nöd ganz.
legocity For the lulz. Ganz bestimmt keis schlechts Game aber d'Zielgruppe chauft ide Regel kei Konsole.
mario und luigi gump Ich persönlich find die ganze "New"-Serie die schlechtiste 2D Mario Jump'n Runs sit immer und au die beidi neue hend mi nöd chönne überzüüge. De Mario zieht aber immer.
101 Meh. Warte uuf Bayonetta 2
need for speed (sig ömel schiins ja super...) Siehe Rayman ohni Second Screen
Wind Waker HD, mega!
die neu Nintendokonsole hett mal wieder wenig gueti exklusiv spieli und zwenig gueti Multiplattformgames.
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
So....könne mir das Thema endlich beände?
für nintendo software fans isch es e must have konsole.
Es wird gueti Software kho. Aber niemols 3.party title wie uff ere PS4,One.
d GameCube Zitte sinn eifach vrbii....basta
Nintendo wird dr WiiU no guet unterstütze und sicher für die eint oder ander überraschig sorge. Siggs em Virtual Console beriich oder mit eigete Title. Sicher gitts ettlichi fortsetzige (mario,Zelda,Aff,Metroid) wie uff de anderne konsole (Fifa,Battlefield,Cod,Killzone etc etc)
Ich dängg eifach, dass glii e Konsole Crash kunnt wie anno dazumal. So gege 2015 umme wird das passiere.
Dr Markt isch übersättiget...nur grossi (wo viel geld uff dr kante hend) Firme könne überläbe und dr rescht wird iigoh.
Steam wird sicher e grösseri Rolle spiele in dr zuekunft und so "free" title, wo me für erwitterige Zahle müend au. Will...80rappe sinn jo "nüt" für es neus Level oder für es upgrade.

Nintendo wird dr WiiU no guet unterstütze und sicher für die eint oder ander überraschig sorge. Siggs em Virtual Console beriich oder mit eigete Title. Sicher gitts ettlichi fortsetzige (mario,Zelda,Aff,Metroid) wie uff de anderne konsole (Fifa,Battlefield,Cod,Killzone etc etc)
Ich dängg eifach, dass glii e Konsole Crash kunnt wie anno dazumal. So gege 2015 umme wird das passiere.
Dr Markt isch übersättiget...nur grossi (wo viel geld uff dr kante hend) Firme könne überläbe und dr rescht wird iigoh.
Steam wird sicher e grösseri Rolle spiele in dr zuekunft und so "free" title, wo me für erwitterige Zahle müend au. Will...80rappe sinn jo "nüt" für es neus Level oder für es upgrade.
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Mr. Raw +1
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Legocity Undercover >>>>>> alli GTAs zäme. inkl RDR. Aber ohni de Bully. Mit dem chönnts äng wärde.LuiStyle hat geschrieben:Stimmt doch garnödgeosnow hat geschrieben:GTA V fehlt, das langed.![]()
Legocity Undercover
I speeled my drink!
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Grad wäg dere Übersättigung vo de ewigs gliiche Spieli machts Nintendo hardwaresiitig längerfrischtig richtig. Dass sie ufnere Heimkonsole die gliiche Spieli wie PS4 und X1 bringe und me da au nüt anders macht als a b x y drucke für chlöpf, bäng und brummbrumm wänd nur ganz Komischi.mr.raw hat geschrieben:So....könne mir das Thema endlich beände?![]()
Uf neui Zeldas, Äff und Marios bin ich halbe so gspannt. Metroid ja fair immer guet, aber näb dene würd ich lieber vergässni Sache wie 1080 oder F-Zero wiedergseh. Aber am allerbeschte wäred wie scho ufem Wii die würkli suprige einzigartige (teils)exklusive 3rd Party Spieli wo teilwiis sogar nur ufnere eigewillige Hardware richtig funzet wie No More Heroes, Excitebike, Endless Ocean, Cursed Mountain, Zack & Wiki, A Shadow's Tale etc. DIE fähled und das macht mir bitz Sorge. D'Spiliwält isch bislang grösser gsi als nume Mario und GTA, wie me's bi Kommentär amigs meine chönnt, und das bliibt hoffentli so.
I speeled my drink!
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
du hesch absolut recht...genau söttigi Games fähle.
Was mir au sorge tuet bereite...ubisoft hett sich beklagt, EA hett sich beklagt. Dsoftware verkäuf uff WiiU sinn jo üsserscht miserabel gsi (ussert bi Rayman). Das sind natürlich au keini guete vorussetzige um im 2014 chönne zbrilliere.
Aber jo...wir werden sehen. Dr Yoshi isch jo no in dr Pipeline. Und es Paper Mario wird sicher au no kho. Capcom sött endlich mol druff springe. So games wie Ökami wäre super für WiiU. Nid nur so Final Fights füührehole. Wobiii...hett do nid Nintendo d Finger im spiel (virtual Console)?
Was mir au sorge tuet bereite...ubisoft hett sich beklagt, EA hett sich beklagt. Dsoftware verkäuf uff WiiU sinn jo üsserscht miserabel gsi (ussert bi Rayman). Das sind natürlich au keini guete vorussetzige um im 2014 chönne zbrilliere.
Aber jo...wir werden sehen. Dr Yoshi isch jo no in dr Pipeline. Und es Paper Mario wird sicher au no kho. Capcom sött endlich mol druff springe. So games wie Ökami wäre super für WiiU. Nid nur so Final Fights füührehole. Wobiii...hett do nid Nintendo d Finger im spiel (virtual Console)?
Zuletzt geändert von mr.raw am 22 Okt 2013 15:50, insgesamt 2-mal geändert.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
F-Zerler 

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel