D Irak Chrieg Docs - Wikileaks mal wider...
Moderator: Avenger
Re: D Irak Chrieg Docs - Wikileaks mal wider...
Dort ist einvernehmlicher Sex auch dann eine Vergewaltigung scheinbar, wenn ein Kondom wärend des Akts verrutscht, eine strafbare Handlung des Mannes, die mit einem Minimum von zwei Jahren bestraft wird.
in schwede gits vill meh azeige wege vergwaltigung, aklagt werdet aber wenigi.
in schwede gits vill meh azeige wege vergwaltigung, aklagt werdet aber wenigi.
lol, okay... das sich würklech ziemlech lächerlech das gsetz...thaeye hat geschrieben:Dort ist einvernehmlicher Sex auch dann eine Vergewaltigung scheinbar, wenn ein Kondom wärend des Akts verrutscht, eine strafbare Handlung des Mannes, die mit einem Minimum von zwei Jahren bestraft wird.

und itz nomau: geits i dene vorwürf um genau DAS? (wo chame das nacheläse?)
hey und was isch, wenn d'frou z'kondom überzoge het am maa sim schwenis? isch sie denn mittäterin ar vergwaltigung wo SIE z'opfer isch? OLOLOL!
also so dumm chanen assange nöd sii, zwei emanze go vergwaltige lol.
wenn scho, den ischer en absolute mongo und ghört für immer ines loch für sini dummheit.
wenn scho, den ischer en absolute mongo und ghört für immer ines loch für sini dummheit.
aber namal. risike sind sicherlich trotzdem da bi der cables aktion. wie scho gseit begrief ich nöd ganz wieso d redaktione vo de grosse publikatione wo mit leaks schaffet, chönd bestimme welli cables zu wellem ziitpunkt ad öffentlichkeit chömet. und au namal, gwüssi enthüllige helfet de eher de USA bezüglich nahem oste als umgekehrt.
d spender für wikileaks würd ich glich gern mal öffentlich gseh.
d spender für wikileaks würd ich glich gern mal öffentlich gseh.
schwede isch ja sehr starch i sache frauerecht, ihri 50prozent quote isch ja fast überall z finde, vo demher scho erklärbar, dases in schwede so vill azeige wege vergwaltigunge git. ich wott nüt schönrede, das isch s schlimmst wonen mensch öppertem chan atue, trotzdem schmöckts chli.....
- NERV
- Comb@t Meido
- TRADINGPOINTS:
-
890
lol postfinance ist wegen DoS Attacken immer noch lahmgelegt... haha
Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
und sie kommunizieret "wege viele zuegriff" looool.
was isch echt en DOS attacke?
- NERV
- Comb@t Meido
- TRADINGPOINTS:
-
890
http://www.blick.ch/news/schweiz/postfi ... ker-162213thaeye hat geschrieben:und sie kommunizieret "wege viele zuegriff" looool.
Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;

sie haennd gester grosskotzet uf facebook verkündt, es isch weg vermehrte zuegriff und nöd wegere DOS attacke, die vollnaps. oh mann. logisch isches das.
lol, ja würklech rächt lächerlech! 

- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
NERV hat geschrieben:http://www.blick.ch/news/schweiz/postfi ... ker-162213
Ja ich habs bemerkt, wirklich super habt ihr das gemacht! Vollidioten! Wahrscheinlich kommt die Weisung der Kontosperrung von den Geheimdienst Amis also geht doch auf die los ihr vorpubertierenden Schlümpfe! Und lasst mich endlich meine Überweisungen tätigen!

Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
kommunikative supergau, d social medias sött meh nöd praktikante id händ geh:
Postfinance schreibt: Julian
Assange hat die Kundenbeziehung zu PostFinance im Internet publiziert.
Dies führte zu vielen Medienanfragen aus dem In- und Ausland. Deshalb
...hat PostFinance die Schliessung des Kontos publik gemacht.
aha. Publikation der Schliessung eines Spendenkontos aufgrund erhöhter Publizität des Kontos
Postfinance schreibt: Julian
Assange hat die Kundenbeziehung zu PostFinance im Internet publiziert.
Dies führte zu vielen Medienanfragen aus dem In- und Ausland. Deshalb
...hat PostFinance die Schliessung des Kontos publik gemacht.
aha. Publikation der Schliessung eines Spendenkontos aufgrund erhöhter Publizität des Kontos
- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
ah sali bankgheimnis. aber hauptsach me het öppis gseit zum assange.
Wider öpis dezueglernt:
Wenn in Schwede e Frau bümslisch und s Kondom platzt bisch en Vergewaltiger.
SUPER GSETZ!
Das chan ja wohl chuum es Gsetz imene zivilisierte Land im 21. Jahrhundert sii? :typej:
Aber hauptsach mal Skandinavie nonstop in Himmel lobe well t Fraue so 'glichberechtigt' sind.. ololol.. Witz komm raus.
Fraue sind NIE Täter, aber immer Opfer.
E: Wi isches eigentlich wennd in Schwede Papi wirsch? Bechunsch denn grad e Vorladig wägä Verdacht uf Vergewaltigung?
Wenn in Schwede e Frau bümslisch und s Kondom platzt bisch en Vergewaltiger.
SUPER GSETZ!
Das chan ja wohl chuum es Gsetz imene zivilisierte Land im 21. Jahrhundert sii? :typej:
Aber hauptsach mal Skandinavie nonstop in Himmel lobe well t Fraue so 'glichberechtigt' sind.. ololol.. Witz komm raus.
Gsetz #1 der Gleichberechtigung:Jones hat geschrieben:hey und was isch, wenn d'frou z'kondom überzoge het am maa sim schwenis? isch sie denn mittäterin ar vergwaltigung wo SIE z'opfer isch? OLOLOL!
Fraue sind NIE Täter, aber immer Opfer.
E: Wi isches eigentlich wennd in Schwede Papi wirsch? Bechunsch denn grad e Vorladig wägä Verdacht uf Vergewaltigung?

- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
In der Tat die hei e spezielli Uslegig, lueg einisch was sie zur Prostitution säge:

Hm... Prostitution verbote, OK. Wers trotzdem kauft wird bestroft, OK. Die Person wos abietet wird nid bestroft. Aha? De Person wos abietet muess gschützt werde und nid bestroft. Ahasoso? Was isch denn das für e Logik?
wikipedia hat geschrieben:„Wer sich gegen Entgelt Gelegenheit zu sexuellen Handlungen verschafft, wird – sofern die Tat nicht nach dem Strafgesetzbuch mit Strafe bedroht ist – wegen käuflichen Erwerbs sexueller Dienstleistungen mit Geldstrafe oder Freiheitsstrafe bis zu sechs Monaten bestraft.“ Im Gegensatz zu den Vorschriften in vielen anderen Ländern machen sich hier also nur die Kunden strafbar, nicht die Prostituierten. Das Verbot der Prostitution wurde damit begründet, dass diese mit der Würde der Frau nicht vereinbar sei. Prostituierte sollen also nicht bestraft, sondern geschützt werden.

Hm... Prostitution verbote, OK. Wers trotzdem kauft wird bestroft, OK. Die Person wos abietet wird nid bestroft. Aha? De Person wos abietet muess gschützt werde und nid bestroft. Ahasoso? Was isch denn das für e Logik?

- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
:typej: Himmeltruurig isches. Nahvollziehbar dass sich en Konsument vo illegale Sache strafbar macht, aber dä Aabüter nöd? Wi wird det binere blosse Aaschuldigung vorgange? Offesichtlich relativ krass, wenn öpär grad international mit INTERPOL usgschribe wird :typej: The fuck! Wahrschinli giltet no irgendwie so en Usnahmereglig dass i somene Fall de Maa sini Unschuld bewiise muen und nöd unbekehrt? Wür grad no dezue passe!Avenger hat geschrieben:
Hm... Prostitution verbote, OK. Wers trotzdem kauft wird bestroft, OK. Die Person wos abietet wird nid bestroft. Aha? De Person wos abietet muess gschützt werde und nid bestroft. Ahasoso? Was isch dennd as für e Logik? :typej:
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
walter hurschler, ettiswil - 17:51 | 07.12.2010Avenger hat geschrieben:NERV hat geschrieben:http://www.blick.ch/news/schweiz/postfi ... ker-162213Ja ich habs bemerkt, wirklich super habt ihr das gemacht! Vollidioten! Wahrscheinlich kommt die Weisung der Kontosperrung von den Geheimdienst Amis also geht doch auf die los ihr vorpubertierenden Schlümpfe! Und lasst mich endlich meine Überweisungen tätigen!![]()
» ja ihr Depen mann wird auch in der Schweiz nicht mer darum herumkommen ein par Ghiutienen auf zu stellen die beste lösung für solche Täter
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
im grund gno isch es ja scheissegal was uf wikileaks staht. es passiert sowieso nix. die ganz welt hät gwüsst, dass irak kei atombombe hät, alli händ gege de chrieg demonstriert, passiert isch gar nix. jetzt chunnt uf wikileaks zügs use wo jede sowieso scho gwüsst hät, so what?
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
das isch ebe schoso. vieles het mer ja scholang gwüsst.
:typej: :typej: :typej:
schwede het sich tatsächlich sehr viel bi dem prostitutions-gsetz überlegt, also zb. einiges meh, als was in andere länder abgaht. aber schön dass ihr so super druuschömet.
meine fresse peinlich.
und was sind das eigentlich für sautummi sprüch wege dr gliichberechtigung in schwede - zämehang zu irgendwas?? isch hüt hinterwäldler-tag?

himmeltrurig isch wie sautumm es paar hier im forum sind. - yeah genau, alli prostitution ufem planet erfolgt FREIWILLIG (ich weiss, vieli manne wännd das eifach immerno sogern glaube)!! tüemer doch die ganze nutte kriminalisiere, das löst denn ds grössere problem derhinder! olololG-ay-lien hat geschrieben::typej: Himmeltruurig isches. Nahvollziehbar dass sich en Konsument vo illegale Sache strafbar macht, aber dä Aabüter nöd? Wi wird det binere blosse Aaschuldigung vorgange? Offesichtlich relativ krass, wenn öpär grad international mit INTERPOL usgschribe wird :typej: The fuck! Wahrschinli giltet no irgendwie so en Usnahmereglig dass i somene Fall de Maa sini Unschuld bewiise muen und nöd unbekehrt? Wür grad no dezue passe!Avenger hat geschrieben:
Hm... Prostitution verbote, OK. Wers trotzdem kauft wird bestroft, OK. Die Person wos abietet wird nid bestroft. Aha? De Person wos abietet muess gschützt werde und nid bestroft. Ahasoso? Was isch dennd as für e Logik? :typej:

:typej: :typej: :typej:
schwede het sich tatsächlich sehr viel bi dem prostitutions-gsetz überlegt, also zb. einiges meh, als was in andere länder abgaht. aber schön dass ihr so super druuschömet.
meine fresse peinlich.
und was sind das eigentlich für sautummi sprüch wege dr gliichberechtigung in schwede - zämehang zu irgendwas?? isch hüt hinterwäldler-tag?
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
oki, en schwedeturte pls.
nimms jetzt eifach nöd zfest uf d fraueschiene. das isch nur en randerschiiinig. fakt isch, das schwede sehr vill manne i sache vergewaltigung azeigt werdet, zur aklag chömet den vill weniger.
nimms jetzt eifach nöd zfest uf d fraueschiene. das isch nur en randerschiiinig. fakt isch, das schwede sehr vill manne i sache vergewaltigung azeigt werdet, zur aklag chömet den vill weniger.
Zuletzt geändert von thaeye am 07 Dez 2010 21:11, insgesamt 1-mal geändert.
- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
das sind zwei verschiedni sache - vergewaltigung aazeige oder ds allgemeine prostitutions-gsetz.thaeye hat geschrieben:@sylvara ob das sehr vill überleit isch, weiss ich nöd. namal logisch isch au das das gsetz sicherlich guet gmeint isch, aber sicherlich au dezue füehrt das en frau sobald ihre irgendwas nöd passt sofort en azeig ireicht. au bi de fraue haets schwarzi schaf. klar isches opferschutz, aber meh weiss ja wo söttigi gsetz au hifuehre chönd.
jaja, alles us schwede isch guet.....
ich red vo zweiterem. und offesichtlich hei es paar überhaupt kei plan, wieso dass es ebe genau eso uufzoge wird. es bringt ja so u huere viel prostituierti iidssacke, im kampf gege die ganz illegal prostituion, menschehandel etc etc....mega. die machet das ja o voll freiwillig und höret denn uuf, sobald mer sie mal verhaftet het - d'zuehälter werde de o ganz iisichtig und so. :typej:
d'schwede machets einzige, wo's realistisch irgendwas bewürke chönnd füre rückgang vo dr prostitution, und das isch dr 'konsum' ds verbiete (will a d'organisatione chömets ganz offesichtlich nid ane). für jedi frau wo's vor strass holet und temporär festhaltet, chömet 2 nache...und dene geits scho scheisse gnueg.
"I like to think of masculinity as a tiny, pretty, porcelain ballerina on the edge of a shelf, ever so delicate and always threatened."
sry han gedithet gha:)
ich kenns prostitutionsgsetzt nöd, mir gahts nur um die vergwaltigungssach da jetzt. das isch schwede sehr vill manne wege vergwaltigung azeigt werdet und schliesslich nöd so vill zur aklag chömet, isch halt scho strange. bringt aber die reglig halt mit sich.
ich kenns prostitutionsgsetzt nöd, mir gahts nur um die vergwaltigungssach da jetzt. das isch schwede sehr vill manne wege vergwaltigung azeigt werdet und schliesslich nöd so vill zur aklag chömet, isch halt scho strange. bringt aber die reglig halt mit sich.
Zuletzt geändert von thaeye am 07 Dez 2010 21:14, insgesamt 1-mal geändert.
- Sylvara
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
460
zu spät 

im prinzip recht ja, aber ich glaubs scho das das züügs wo nah umegeisteret dmacht haeti, villes z verändere i verschiedene länder. schlussendlich liits a de lüüt. ich denk mal es bliiibt bimene internetradau und chli cyberwars da im weste. im oste und in russland han ich scho s gfühl, da chönt nah einiges uf eus zuechoh.h4xX0r hat geschrieben:im grund gno isch es ja scheissegal was uf wikileaks staht. es passiert sowieso nix. die ganz welt hät gwüsst, dass irak kei atombombe hät, alli händ gege de chrieg demonstriert, passiert isch gar nix. jetzt chunnt uf wikileaks zügs use wo jede sowieso scho gwüsst hät, so what?