The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
GameCollector90 hat geschrieben:woschmi verarsche?gfunde?da sind top und tüüri games drunder,alli komplett?gute zustand?cooli sach.
ja, lol. weisch wie hani gluegt.
alles komplett, zum teil sind dhülle abgnutzt, susch easy.
fair, has aber nachere stund ahspille gseh.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Nach gschätzte 20 Johr han igs chönne wiederbelebe:
Ha endlich es Netzteil für e DAT-Recorder uftriebe.
Und der Recorder funktioniert immer no, wie am erste Tag. Bringe tuets hüt natürlich nüt meh, aber isch trotzdem super wieder öppis komplett ds ha. Für damals si d Features vo dem Ding ganz geil gsi: D Tonqualität isch viel besser gsi als vo de Ghüder-Tapes, bim ufneh hets automatisch die einzelne Lieder markiert. Und d Markierige hesch sogar chönne umbenenne.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Avenger hat geschrieben:
Ha endlich es Netzteil für e DAT-Recorder uftriebe.
Und der Recorder funktioniert immer no, wie am erste Tag. Bringe tuets hüt natürlich nüt meh, aber isch trotzdem super wieder öppis komplett ds ha. Für damals si d Features vo dem Ding ganz geil gsi: D Tonqualität isch viel besser gsi als vo de Ghüder-Tapes, bim ufneh hets automatisch die einzelne Lieder markiert. Und d Markierige hesch sogar chönne umbenenne.
In meinem Keller versauert ein funktionierender AIWA XD-S1100 (Tapes han ich auch irgendwo). Verkauf ihn Dir gern (Diktiergerät ist auch noch eins vorhanden).
ou, wow. und s neggschte game isch voller dubbde anime sequenze. http://youtu.be/y3BG5ZF_Nxs?t=14m47s" onclick="window.open(this.href);return false;
LeviathanX hat geschrieben:In meinem Keller versauert ein funktionierender AIWA XD-S1100 (Tapes han ich auch irgendwo). Verkauf ihn Dir gern (Diktiergerät ist auch noch eins vorhanden).
Danke fürs Angebot. Mit meinem DA-1 bin ich aber gut bedient. Und Tapes hab ich auch noch ein paar.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
en charteläser für de dreamcast, chasch en am serialport ihschteckä und denn homebrews oder anderi isos spile ohni e cd z`brenne, bruchsch nur e dreamshell cd zum is menü inechoo....
ich probiers grad us...
nei, ich han zwar no s`time soldiers das spil ich aber nümm.
han de rotary für min brüeder kauft, und ich, bzw er bechunnt grad nomal 2 nos ls30 für sis woody
sehr selte sinds und schweinisch teuer. de bruchti uf em bild isch 60 dollas gsi und di zwe neue total 220 dollas