Hekel hat geschrieben:will da nid konkret werde!geosnow hat geschrieben:Was häsch für MD Prototype?

Moderator: agestuffer
Hekel hat geschrieben:will da nid konkret werde!geosnow hat geschrieben:Was häsch für MD Prototype?
:typej:turntablism hat geschrieben:plagöri, ich nimm de resident evil 2 prototype für en schnägg
:typej:
ou, ich han ja gar kei konsole defür, nimms doch nöd.
:typej:Hekel hat geschrieben::typej:turntablism hat geschrieben:plagöri, ich nimm de resident evil 2 prototype für en schnägg
Tatsujin hat geschrieben::typej:Hekel hat geschrieben::typej:turntablism hat geschrieben:plagöri, ich nimm de resident evil 2 prototype für en schnägg
:p mal gugge wie lang mer da mache chönd... hehedr Proto isch ohnehin scho weg
..
GameCollector90 hat geschrieben:
Mastler(P) hat geschrieben:halbfertigi spiel sammle isch fasch so geil wie sealed sammle. aso wenn lieber games im safe ustellsch statt im regal gahts no.
Tatsujin hat geschrieben:coincidence?
De Topic het sich erledigetTatsujin hat geschrieben:Mastler(P) hat geschrieben:halbfertigi spiel sammle isch fasch so geil wie sealed sammle. aso wenn lieber games im safe ustellsch statt im regal gahts no.
Tatsujin hat geschrieben:coincidence?
Hani mer au scho überleidMastler(P) hat geschrieben:chasch di also entregistriere.
Castle isch niceTatsujin hat geschrieben:
ha bis jetzt auno keis pm becho ...ich warte scho öppe es Jahr druff daser sis Züüg chunnt go hole.Tatsujin hat geschrieben:sonen palaveri das.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Du hesch na kei pm becho well ich na ken termin gfunde han (du weisch genau dasi 2 chlini chind ha und zit iteile muess). Und ansuschte gahts der na guet? Han der scho paar sache abgnah und bis sofort zu DIR go hole und ha der Bar ufd hand zahlt! Vom Sega Naomi bis Hyper Neogeo 64 bis zu de Pcbs. Und bi ich dir blöd cho wo du dich ewigs nach dim Unfall eifach nüm gmulde hesch? NEI, also chasch der so kommentär bitte spare oder wen den fair formuliere! Hesch recht das ich die naomi sache scho lang het sölle hole, aber stells nöd so anne als wers immer so. Und chasch die Zit wo vo dir nüd zrugg cho isch grad mal vo dim jahr abzieh!!! Will ich gschäfte mit vielne. Sogar us dem forum wos nid mal wüsse...Marco_in_motion hat geschrieben:ha bis jetzt auno keis pm becho ...ich warte scho öppe es Jahr druff daser sis Züüg chunnt go hole.Tatsujin hat geschrieben:sonen palaveri das.
Ich würd mal säge dasi das vo Ahfang ah hett chönne vergässe, en notorische Dummschwätzer halt.
Han ihm scho gschriebe er schriebt alles da inne anstatt per pm zantworte...GameCollector90 hat geschrieben:höret doch uf stürme...hett kei sinn.machet dass per pm.danke :typej:
Gaht nöd um das.. isch mer grundsätzlich egal was anderi verzellet..aber ich bi scho 2mal persönlich bi ihm gsi go Abgmachti War hole und hanem alles bar ufd Hand geh..normal reget mich so ussage den uf!GameCollector90 hat geschrieben:ok gseh wie.demfall nimms easy,gloubeder dass du nit unzuverlässig bisch und egal was anderi denke eigentlich.
Weisch was mich richtig ufregt? wämmer mir ständig Abholdate verspricht, sie nöd ihhalted und sich verdammt nomal nödmal abmälde chan.Hekel hat geschrieben:Gaht nöd um das.. isch mer grundsätzlich egal was anderi verzellet..aber ich bi scho 2mal persönlich bi ihm gsi go Abgmachti War hole und hanem alles bar ufd Hand geh..normal reget mich so ussage den uf!GameCollector90 hat geschrieben:ok gseh wie.demfall nimms easy,gloubeder dass du nit unzuverlässig bisch und egal was anderi denke eigentlich.
Ha ja gschriebe dasd nöd unrecht hesch wegem abhole..und mich regt au so einiges us belästige aber nöd anderi wo nüd defür chönd dermit.. Aber chömmer das jetzt per pm kläre?Marco_in_motion hat geschrieben:Weisch was mich richtig ufregt? wämmer mir ständig Abholdate verspricht, sie nöd ihhalted und sich verdammt nomal nödmal abmälde chan.Hekel hat geschrieben:Gaht nöd um das.. isch mer grundsätzlich egal was anderi verzellet..aber ich bi scho 2mal persönlich bi ihm gsi go Abgmachti War hole und hanem alles bar ufd Hand geh..normal reget mich so ussage den uf!GameCollector90 hat geschrieben:ok gseh wie.demfall nimms easy,gloubeder dass du nit unzuverlässig bisch und egal was anderi denke eigentlich.
Also dänn lases, isch weder dis Topic no gahts di was ahGameCollector90 hat geschrieben:wott mi ou nit ihmische
Tatsujin hat geschrieben:
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast