Schwerer Autodiebstahl V - GTA V
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- grappagott
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
2440
wird eh alles patched, irgendwan emol...
mit welem pad spielsch lieber, söt me sich fröge.
apropos 360er het di besser frame-ratio. ha.
mit welem pad spielsch lieber, söt me sich fröge.
apropos 360er het di besser frame-ratio. ha.
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
http://www.independent.co.uk/life-style ... 21940.html" onclick="window.open(this.href);return false;
wanted
wanted
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
also 2i Play Disc uf USB Stick installiere bide 360 bringts?
- agestuffer
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
5230
Weisch, wenn mir das Züügs usälönd und äxtra am Sunntig no göng go schaffä und nachhär Poscht nid zustellt, denn isch de ALCOM tschuld... Hei, die Mails und Telifon vo Hüt... Das isch scho fast nümä aastandig was ich amigs mier mus la gfallä lah!! Defür hani mier de Arsch uufgrissä bis änädurä!! Glaub ohni scheiss ich hörä wieder uf mit so Videogames Züügs... Es isch nümä luschtig sooosam hat geschrieben:bim alcom bschtellt, geschter versandbestätigung becho und hüt nix im bk...
im chundekonto staht wurde noch nicht verschickt^^ saftlade!
agestuffer
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:
https://www.ricardo.ch/de/shop/agestuffer/offers/
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Hey Pitsch..
Calm.. äs git immer Lüüt, wo eifach nöd verstönd, was alles im Hindergrund nötig isch, damit die Lüüt termingerächt bedient werdet. Du chasch mache, was Du wotsch.. äs wird nie richtig sie.. das isch s'harti Los vomene Dienstleistigsbetrieb. Und Verchauf isch ebe au ä Art Dienstleistig.
Ich finds guet, wie ihr das mached.. öb jetzt äs Spiel ein oder zwei Tag spöter bi mir isch, isch mir ächt scheissegal.. Für mich gits än Grund, wie so ich immer bi Alcom bstelle.. dä Grund sind Ihr.. Ihr sind immer nett, zuvorkommend, aständig, geduldig, kompetänt und eifach nur lässig!! Au wänn's schwer fallt, nimm das als Power-Riegel.
Calm.. äs git immer Lüüt, wo eifach nöd verstönd, was alles im Hindergrund nötig isch, damit die Lüüt termingerächt bedient werdet. Du chasch mache, was Du wotsch.. äs wird nie richtig sie.. das isch s'harti Los vomene Dienstleistigsbetrieb. Und Verchauf isch ebe au ä Art Dienstleistig.
Ich finds guet, wie ihr das mached.. öb jetzt äs Spiel ein oder zwei Tag spöter bi mir isch, isch mir ächt scheissegal.. Für mich gits än Grund, wie so ich immer bi Alcom bstelle.. dä Grund sind Ihr.. Ihr sind immer nett, zuvorkommend, aständig, geduldig, kompetänt und eifach nur lässig!! Au wänn's schwer fallt, nimm das als Power-Riegel.
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
De Pitsch isch super. Und er wird rächt schnäll hässig, was au super isch
Sött au wieder chli meh bi Alcom bstelle; letschti bin ich mal bi eus im Gamestop gsi und läck mer am Tschoope, die Schlappschwänz wo det schaffed. Gfühlt e halb Stund hätt er brucht bis er vo mine zwei Spieli nume d'Discs gfunde und sie nachher im Kassesystem verbuechet gha hätt :typej:

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Kei Ahnig, was Du mit em Pitsch astellsch aber ich han ihn no nöd eimal hässig erläbtGurgelhals hat geschrieben:De Pitsch isch super. Und er wird rächt schnäll hässig, was au super isch

- Avenger
- Exil-Bärner
- TRADINGPOINTS:
-
440
Pitsch, hei die grosse Läde wieder ufs Street Date gschisse und d Ware ds früech verchouft?
Dank sörtige Läde chunt irgendwenn Online-Zwang bi de Konsole und vor em Release Datum wird ds Game nid freigschalte. Denn chöi die Dödels d Ware 1 Wuche im voruus verchoufe und es bringt ne nüt.
Dank sörtige Läde chunt irgendwenn Online-Zwang bi de Konsole und vor em Release Datum wird ds Game nid freigschalte. Denn chöi die Dödels d Ware 1 Wuche im voruus verchoufe und es bringt ne nüt.

Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
- mousch
- Shady's Personal Trainer
- TRADINGPOINTS:
-
512
I has bi WOG vorbstellt, geschtr im ID kauft und hüt ds neue vo WOG widr in ID zrugg brocht mit dr Quittig.
Ich = Robin Hood!
Ich = Robin Hood!

Ich trainiere nicht um länger zu leben - ich trainiere um gesünder zu sterben!
D Schnurre voll vom fuhl und hässlech si? *klick*
NO PAIN - NO GAIN
D Schnurre voll vom fuhl und hässlech si? *klick*
NO PAIN - NO GAIN
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
Pitsch gsehs positiv. wennigstens isch niemer zu euch in Lade cho und het euch attakiert mitemne Ziegelstei und Mässer wie z London 

Re: Schwerer Autodiebstahl V - GTA V
chum wieder abeagestuffer hat geschrieben:Weisch, wenn mir das Züügs usälönd und äxtra am Sunntig no göng go schaffä und nachhär Poscht nid zustellt, denn isch de ALCOM tschuld... Hei, die Mails und Telifon vo Hüt... Das isch scho fast nümä aastandig was ich amigs mier mus la gfallä lah!! Defür hani mier de Arsch uufgrissä bis änädurä!! Glaub ohni scheiss ich hörä wieder uf mit so Videogames Züügs... Es isch nümä luschtig sooosam hat geschrieben:bim alcom bschtellt, geschter versandbestätigung becho und hüt nix im bk...
agestuffer

isch ärgerlich mit dä poscht und ich chume au immer jenschti schtrubi telefon vo verärgerte chunde über will öpis nöd acho isch. am mäntig es riese theater gha will en express anschienend nöd acho isch; die idiote händ nur in briefiwurf vom bk glueget und es isch im milchchaschte gsi^^
ihr mached scho en guete job! ich glaub du bisch au alt gnueg zum das richtig iordne

- Snatcher
- Crocodile Hunter
- TRADINGPOINTS:
-
2220
agestuffer hat geschrieben:Weisch, wenn mir das Züügs usälönd und äxtra am Sunntig no göng go schaffä und nachhär Poscht nid zustellt, denn isch de ALCOM tschuld... Hei, die Mails und Telifon vo Hüt... Das isch scho fast nümä aastandig was ich amigs mier mus la gfallä lah!! Defür hani mier de Arsch uufgrissä bis änädurä!! Glaub ohni scheiss ich hörä wieder uf mit so Videogames Züügs... Es isch nümä luschtig sooosam hat geschrieben:bim alcom bschtellt, geschter versandbestätigung becho und hüt nix im bk...
agestuffer
Hey dwelt isch volle mit idiote, in England isch eine abegstoche und sim gta 5 bechlaut worde. bis also froh dast no am lebe bisch.
ich erlebe sgliche da unne, luet sind eifach extreme churzsichtig und verstoend vieli zemehaeng noed, das no paart mit ignoranz giten unglaubliche combination vo futztuble.
- agestuffer
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
5230
Aber fascht... Ein behauptet (und das isch jetzt halt no schwär zägä) er heig en Collectors Edition bestellt, mier hend abern ur en standard notiert (bewiis hani keini, er het das am Telifon bestellt)... Heder im April gmacht!!! Und gester staht de im Ladä und will sini Collectors abholä.. PS3 simmer uusverchauft, nur noch X360... De het teubelet!!!! Ich amigs sehr angnähm! De ishc also nid wiit devor ewäg gsii über de Tressä zguumpä mich zkillä...Reinforced hat geschrieben:Pitsch gsehs positiv. wennigstens isch niemer zu euch in Lade cho und het euch attakiert mitemne Ziegelstei und Mässer wie z London
agestuffer
PS: ich bin würklich nid so schnell hässig, da inä tueni no gärn amigs chli übertriibä oder chund so überä!! D.h. mit de Chundä bini also immer ächt sehr nätt, ussert einä seit mir Arschloch (hani die Wuchä scho mängisch muess ghörä) denn findi chani au mal zrugghä!
Immer ein Besuch wert - die Auktionen von agestuffer:
- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Alcom isch s beschte wos je hetts gitts! 

Oh Banana…!
R.I.P Henry - Ernst bleiben
R.I.P Henry - Ernst bleiben
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
alcom bschtellt, geschter im briefchaschte gha, alles tip top.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich werd mini UK Version au hüt im Briefchaschte ha und wänn nöd, dänn isch d'Poscht mal wieder schuld.. A-Poscht heisst bi dä Poscht in erste Linie, das äs meh choschtet
- zeromeier
- The(G)net - Redakteurrrrr
- TRADINGPOINTS:
-
970
das isch bullshit, alles wo ich verschick chund am nächschte tag bidä chäufer a.resuscitation hat geschrieben:Ich werd mini UK Version au hüt im Briefchaschte ha und wänn nöd, dänn isch d'Poscht mal wieder schuld.. A-Poscht heisst bi dä Poscht in erste Linie, das äs meh choschtet
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
du hörsch sicher nid uf, emel NID bvor mir mini PS4 gschickt hesch! Sust lah di umagestuffer hat geschrieben:Weisch, wenn mir das Züügs usälönd und äxtra am Sunntig no göng go schaffä und nachhär Poscht nid zustellt, denn isch de ALCOM tschuld... Hei, die Mails und Telifon vo Hüt... Das isch scho fast nümä aastandig was ich amigs mier mus la gfallä lah!! Defür hani mier de Arsch uufgrissä bis änädurä!! Glaub ohni scheiss ich hörä wieder uf mit so Videogames Züügs... Es isch nümä luschtig sooosam hat geschrieben:bim alcom bschtellt, geschter versandbestätigung becho und hüt nix im bk...
agestuffer

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Die Erfahrig chan ich leider nöd mit Dir teile.. War vo dä Alcom isch au scho mit eim Tag verspötig bi mir gsi.. War wo ich über Ricardo verchauft han, isch sogar scho drüü Tag z'spaht cho und ich han dä Chäufer nur knapp chüne beruhige, well er mir nöd glaubt gha hät.. da han ich no äs paar so Gschichtlizeromeier hat geschrieben:das isch bullshit, alles wo ich verschick chund am nächschte tag bidä chäufer a.resuscitation hat geschrieben:Ich werd mini UK Version au hüt im Briefchaschte ha und wänn nöd, dänn isch d'Poscht mal wieder schuld.. A-Poscht heisst bi dä Poscht in erste Linie, das äs meh choschtet
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
D Wält god under...resuscitation hat geschrieben:War vo dä Alcom isch au scho mit eim Tag verspötig bi mir gsi
So Züg stresst mich überhaupt nid, hesch ja de s Datum ufem Päckli, das sel im Chöifer sis Problem bliberesuscitation hat geschrieben:War wo ich über Ricardo verchauft han, isch sogar scho drüü Tag z'spaht cho und ich han dä Chäufer nur knapp chüne beruhige, well er mir nöd glaubt gha hät.
Allgemein chani so huere Umestresserei nid nachvollzieh, völlig unnötig sich wäg so Chäs ufzrege
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
grad usem Briefchaschte gnah und am installiere <3
- Marco_in_motion
- Joystick-Kampfsau
- TRADINGPOINTS:
-
540
lol? mer wott ja im säbe Moment öppis vo Dir und seit no Arschloch? ich glaube ich würd so eine usem Lade schmeisse.agestuffer hat geschrieben:PS: ich bin würklich nid so schnell hässig, da inä tueni no gärn amigs chli übertriibä oder chund so überä!! D.h. mit de Chundä bini also immer ächt sehr nätt, ussert einä seit mir Arschloch (hani die Wuchä scho mängisch muess ghörä) denn findi chani au mal zrugghä!
Chasch ja au en Zädel usse anehänke dass Alcom sones Fehlverhalte nöd duldet und mit Huusverbot bestraft wird.
Ich warte siit em feb. uf min Ironman vo Hottoys, es chämt mer nöd eimal in Sinn dem Typ Arschloch uuszteile. Mach mer dänn so gedanke wiä daser dänn villicht extra öppis a de verpackig schliesst oder so. De Scheiss isch halt das uf Chunde ahgwise bisch. Aber ganz ehrlich, some Wixer wo s'Personal beleidigt würdi s'Chundekonto sperre.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Re: Schwerer Autodiebstahl V - GTA V
hahhaha halb stund installiere nöd schlecht
- Shadow
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4852
Fuck you Mediamärt und Interdiscount!
hey muess au mal gseit sii wieder mal... nie a s'Streetdate halte bi grosse Title... immer s'gliche... macht mi immer no hässig.
hey muess au mal gseit sii wieder mal... nie a s'Streetdate halte bi grosse Title... immer s'gliche... macht mi immer no hässig.
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |
| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!