Hüt de letscht Arbetstag da, bi grad am Internetspure verwüsche
Ab nöchscht Monet hani nöii Arfbetskollege wo mi chönd hässig mache, und vor allem no besser; won ich cha hässig mache
Marco_in_motion hat geschrieben:Es isch wieder so wiit, er isch wiedermal umgsidlet worde und hockt jetzt wieder nächer bi mir.
und sin neuste shit woner jetzt uselaht isch "Spinguman"
Wer weiss was en Spinguman isch?
spricht er das in einer ähnlichen tonlage aus wie beavis auf seinem cornholio-trip? so stelle ich mir das zumindest grad vor.
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
GameCollector90 hat geschrieben:denke immer dass sig nit möglich wo du schriebsch,wegem fründschafte vo ex mitarbeiter kollege.
das lid zum gröschte teil a eim sälber. sind itz aktuell aber nume no 2, 3 lüüt woni no wirde kontakt ha. und die obligatorische 2,3 lüüt woni chönnt zwöiteile. normal
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Es gaht bi irgendwiä z'müed zum druff reagiere.
Was mi meh hässig macht isch das er mi ständig Züg fräget woner im Intranet chönnt nahläse oder i de avb's.
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede. (G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Reinforced hat geschrieben:wennme mit lüüt 8.5h am Tag jahr ih jahr us im Büro hocket wett mer die also am Weekend eher weniger gseh sie sorry aber tut mer leid isch scho so
öh... das weekend machi mit dä arbetskollege fifler-abig.
De Walliser hät vorane i de Chuchi es Pack Grissini gfunde, dänn ischer umegloffe und hät jede gfräget ob er au will.
Natürlich frägt er mich di ganz Ziit obi eis will, wännen ignoriere tuen frägt er eifach wiiter, wänni säge er söll Rueh gäh summt er wieder amy mcdonalds nah:typej:
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Marco_in_motion hat geschrieben:De Walliser hät vorane i de Chuchi es Pack Grissini gfunde, dänn ischer umegloffe und hät jede gfräget ob er au will.
Natürlich frägt er mich di ganz Ziit obi eis will, wännen ignoriere tuen frägt er eifach wiiter, wänni säge er söll Rueh gäh summt er wieder amy mcdonalds nah:typej:
Er wott gloub eifach, das nid sone Stink bisch und chlei lockerer wirsch...FRISS das Zügs!