Phatos triefend? Naja, Transformers isch Phatos pur,eigentlich no viel vom Bay Michi, aber hie hetts mi nid sooo schlimm tünkt. Action nonstop, that's it. Würd ne als Realverfilmig vomene Anime gseh. Aber jedem das seine.
Weiss würk nid, werum dass ig aube no uf 'Display this post' drücke bi dir.
I hätti ize am Bay eher Pomp oder Bombast attribuiert, doch we du dert meh "Phatos" gsehsch als bim Rimjob, de wird das sicher so si.
Supersonic hat geschrieben:Ich hoff er isch im Flüüger uuf Japan zgseh. Super wärs!
Nei das wär schlächt, will dänn findsch en sicher scheisse. Dä Film bruucht di gross Liinwand und d'Soundahlaag vom Kino. will sust ischer nöd so de Wahnsinn, nüt wo nöd schomal gseh hettisch. Uf somene chliine Bildschirmli chamer fast nöd anderst als en numme Scheisse finde
Däbii gahts im Kino sooo huere guet ab
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Supersonic hat geschrieben:Ich hoff er isch im Flüüger uuf Japan zgseh. Super wärs!
Nei das wär schlächt, will dänn findsch en sicher scheisse. Dä Film bruucht di gross Liinwand und d'Soundahlaag vom Kino. will sust ischer nöd so de Wahnsinn, nüt wo nöd schomal gseh hettisch. Uf somene chliine Bildschirmli chamer fast nöd anderst als en numme Scheisse finde
Däbii gahts im Kino sooo huere guet ab
Ich find en denn sowieso dumm, bin nume neugierig
Aber du häsch vermuetli recht.
Eifach dasi min Senf au no dezue gä han. En katastrophale Film isches. Klar, er isch guet gmacht aber mit dem Budget hätteds lieber echt sonen Jaeger (:lol:) baut als de Kackfilm zmache.
Oh, es westlichs Kaiju Eiga! Leider schlimmer worde als Independence Day. Defür krachet und rumsts vor erste bis zur letzte Minute. D Kaijus si leider sehr fantasielos, aber die echte Gameras und Godzillas lo ufmarschiere wär wohl ds tüür gsi. Vilech mache sie das bim zweite Teil und tüe sich de hoffentlich bi de Tohos und Daieis lo berate.
Süsch isch das würklich e Film wo fürs Kino isch produziert worde. Vo Afang bis Schluss. Gege Schluss flachets leider ab. Ds Herschmerz-Byebye-Papi isch schnulziger als im Armageddon. Bim Abtauche is Hauptquartier isch offesichtlich ds Budget knapp worde. Dumms Blau dominiert und die drü Hamstervisage si eifach nume lächerlich. Bi de End Titles isch ds Geld endgültig usgange.
Die neu Referenz vo de BummkrachWummsKawumm-Filme. Wer öppis mit Aspruch wot gseh muess halt e Jerry Bruckheimer go luege.
Daran denke ich als an die tätigste Epoche meines Lebens.
Wenn alli action komplett CG isch, denn chan si gar noed meh als 7/10 sii.
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
öppis vom beste vom ganze Film isch : di verammti Ragete im Elleboge wo zünded und d'Fust am Kaju in Grind ine jagt als gäbt's nüt bessers, wänni im März mini Platte usem Elleboge useoperiert wird lahni mir au sone Ragete inemeche
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Also d'Action findi ehrlich gseit au recht platt. Hett zwar viel und isch sehr imposant gmacht aber da hett mer scho chli meh Fantasie chönne driibringe. Speziell wos z'dritte am kämpfe sind.
Und s'allerbeschte am Film isch: "Papa always said that if you have a shot then take it"
De Abschied bi Armageddon isch öppe 2984974889479 Mal ergriifender und es isch en verdammte Michael Bay Film. Ich hett nöd denkt, dass de Toro mal en Film uuf Michael Bay Niveau macht (wobii Armageddon klar de bescht vom Bay isch).
zwirrlibatz hat geschrieben:de Del Toro wird mir völlig unverständlicherwiis überbewertet. lueg mal sin portfolio ah.
Jedä weisses eigentlich (und hani au scho gseit). Zumidnescht anhand vo denä wo ich gseh han chani das nid begriffä werum de so unfassbar grandios söll si als Regissör).
Blade II isch für in Chübel. Hellboy isch witzig, aber nüt usorordentlichs. Pans Labyrinth zitäwiis schön, und guet, aber nid drü viertel vo dem sagähaftä und unüberträfflichä Meischterwerk zu dem en viel gern mached.
Dr Del Toro wird, ömu vo mir, ja nid primär als Regisseur gfiiret, wenn schon, denn eher eher als Produzent:
El laberinto del fauno (2006)
El espinazo del diablo (2001)
El orfanato (2007)
Biutiful (2010)
Megamind (2010)
Kung Fu Panda 2 (2011)
Rise of the Guardians (2012)
Puss in Boots (2011)
Aues Fiume, woni praktisch usnahmslos sehr super finde, und ou schüsch hettr oft bi Sache d'Händ im Spiu, woni öppis cha aafah dermit. Und mitm Labyrinth hett er eine vo mine Alltime-Lieblingsfilme gmacht. I gseh nid gnau, wieme ihn als überbewertet cha aaluege, resp. het chönne. Mitm Rimjob hett er sech aber scho (mau wieder) chly es Ei gleit.
Puss in Boots isch guet, de Räscht naja. Und als Produzänt hett me halb so viel Iifluss uf d'Qualität vomne Film wie gmeint wird. De überglobti Labyrinth hett ei gueti Szene (s'Handaugmonschter) isch aber susch Durchschnitt. E "bildgwaltigi symbolträchtigi Parable" (huuuuu.....) wie tuusig anderi vor- und nachher. Wenn de Toro super isch, was sind dänn Malick, Cronenberg, Kubrick, Coppola, Weir, Ridley, Lynch und (ja sogar de obwohl me's ja chuum dörf säge) Spielberg?