Wii-U
Moderatoren: Master(G), zeromeier
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ja genau! So häts gheisse.. geils Game gsi.. ächt geil!
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
wieviel lüüt vom Goldenage Rare sind überhaupt no dört?sirarthur hat geschrieben:blast corps isch vo rare...wos rare no geh hett...
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Null.Reinforced hat geschrieben:wieviel lüüt vom Goldenage Rare sind überhaupt no dört?sirarthur hat geschrieben:blast corps isch vo rare...wos rare no geh hett...
D'Schlüsselpersone sind scho sitt Ewigkeite wäg und de Last Man Standing isch nach em Kinect Sports gange

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
dhoffnig stirbt zletscht.Gurgelhals hat geschrieben: und de Last Man Standing isch nach em Kinect Sports gange

The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
was macht z.B. de Gregg Mayless Head vom DKC und Banjo Kazooie?Gurgelhals hat geschrieben:Null.Reinforced hat geschrieben:wieviel lüüt vom Goldenage Rare sind überhaupt no dört?sirarthur hat geschrieben:blast corps isch vo rare...wos rare no geh hett...
D'Schlüsselpersone sind scho sitt Ewigkeite wäg und de Last Man Standing isch nach em Kinect Sports gange
David Wise macht jetzt soundtrack zum neue dk und de Grant Kirkhope het letscht jahr de ST gmacht von Kindoms of Amalur Reckoning.
De grant Kirkhope het gmeint er hoffi das die alte Rare Heads nomal zämechömet und zu Nintendo gönd zum für Stutz hole für es es Banjo Threeie oder so.
huuufe Goldeneye peeps sind zu free radical die gitts ja au nüme
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
De isch no bi Rare. Glaubs sogar beförderet worde, wo d'Stamper-Brothas gange sindReinforced hat geschrieben:was macht z.B. de Gregg Mayless Head vom DKC und Banjo Kazooie?

Gitts scho no, ghöred eifach sitt es paar Jahr Crytek und heissed Crytek UK. S'Problem isch da, dass sie halt au nume no 0815-Militärkrachbummschüsser dörfed mache, will alles andere (Timesplitters, Second Sight) wird eh nöd finanziert. Debi isch es ja mit em Haze genau so en 0815-Militärkrachbummschüsser gsi, wo Free Radical finanziell s'Gnick broche hätt :typej:huuufe Goldeneye peeps sind zu free radical die gitts ja au nüme
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
D'Banjo-Lizenz ghört doch jetzt eh Microsoft. D'Idee vo Nintendo als wiisse Ritter isch ja scho schön, aber eifach unrealistisch, will grad Nintendo i so Aglägeheite extrem vorsichtig isch. Die investiered nume i Entwickler, wo sie au todsicher sind, dass das dänn au langfristig verhebet - und das mached's in letschter Ziit weniger über Firmebeteiligunge und meh über Einzelufträg (luegsch da: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Ni ... developers" onclick="window.open(this.href);return false;De grant Kirkhope het gmeint er hoffi das die alte Rare Heads nomal zämechömet und zu Nintendo gönd zum für Stutz hole für es es Banjo Threeie oder so.

Re: Wii-U
Wie findeder Super Luigi U? Finds no frisch. Eifach Levels sind jetzt viel chürzer als bi New Supet Mario.
Engegner und Map isch glaubs glich
Engegner und Map isch glaubs glich
Re: Wii-U
http://teamcoco.com/video/e3-mario-creator" onclick="window.open(this.href);return false;
- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Es neus F-Zero oder Extreme G wär eigentlech überfällig! Hopp Nintendoho!!!
http://www.wiiux.de/neuigkeiten/3029-ni ... ich-f-zero" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.wiiux.de/neuigkeiten/3029-ni ... ich-f-zero" onclick="window.open(this.href);return false;
Oh Banana…!
R.I.P Henry - Ernst bleiben
- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
http://www.ntower.de/News/29116-Nintendo-Pr" onclick="window.open(this.href);return false;äsident-Satoru-Iwata-schließt-Entlassungen-aus/
Isch mou en gueti Ussag.
Isch mou en gueti Ussag.
Oh Banana…!
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
60
Da chönd sich viel bude i dä schwiiz ä schiebe schniede!!!abyss hat geschrieben:http://www.ntower.de/News/29116-Nintend ... ungen-aus/
Isch mou en gueti Ussag.
Findi Top

Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
GB, GBC, GBA, GBA SP, GBA Micro, DS, DSlite, DSi, 3DS
sind alles unglaublich gueti konsole und d spiel defür sind no viel besser. ich glaub, ich han meh uf denne konsole gspielt, als de MasterG uf xbox, xbox360 und pc zämme.
sind alles unglaublich gueti konsole und d spiel defür sind no viel besser. ich glaub, ich han meh uf denne konsole gspielt, als de MasterG uf xbox, xbox360 und pc zämme.
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
geosnow hat geschrieben:GB, GBC, GBA, GBA SP, GBA Micro, DS, DSlite, DSi, 3DS

I dem Zämehang isch no festzhalte, dass de 3DS das Jahr mit Abstand s'beschte Lineup vo allne Videospielgrät hätt.
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Du hast den Virtual Boy und den GameBoy Pocket vergessen.geosnow hat geschrieben:GB, GBC, GBA, GBA SP, GBA Micro, DS, DSlite, DSi, 3DS

Der war allerdings scheiße. Viel zu dunkel, man konnte ohne Flutlichtmast kaum was erkennen.geosnow hat geschrieben:GBA
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
General Schaden hat geschrieben:Der war allerdings scheiße. Viel zu dunkel, man konnte ohne Flutlichtmast kaum was erkennen.geosnow hat geschrieben:GBA

- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
hä? woanders hat man doch gar nichts gesehen. in der sonne gings mit dem gba noch am besten.geosnow hat geschrieben:nur wenn ide sunne gamed häsch, isch er scheisse gxi.

you put hat on frog and you become frog everyone loves it