resuscitation hat geschrieben:Was für ä Frächheit.. z'erscht heissts, Bayonetta 2 chunt im Juni, dänn isch es mitti Juli und jetzt 2014 Wäg dem Game han ich mir d'Wii U überhaupt kauft.. scheisse nomal
weisch werum hamer e ps3 kauft? wägem the last guardian
aber he, es gid ja no anderi schpil
resuscitation hat geschrieben:Was für ä Frächheit.. z'erscht heissts, Bayonetta 2 chunt im Juni, dänn isch es mitti Juli und jetzt 2014 Wäg dem Game han ich mir d'Wii U überhaupt kauft.. scheisse nomal
weisch werum hamer e ps3 kauft? wägem the last guardian
aber he, es gid ja no anderi schpil
Sony wirds dir danke wenn dr de für LG d Ps4 choufsch
BrainBug hat geschrieben:will ja nid rumstänkere, aber fand das jetzt nid überzeugend. vielmehr mach ich mir bisi sorge um nintendo. außer vom Monolith kein neue IP. und s alte zeug auch nid grad stelar aus. kein neue ideen. selbst s Mario sieht scheiss uninspiriert aus. de kram wo wirklich mal n reboot vertrage könnt - wie waverace - wird links liege gelasse. entwicklerkapazitäte hat mer scheinbar beim wii-geldrege auch keine aufgebaut, wie die releasesituation verdeutlicht.
mich stört das bei den fümf spiel wo ich im jahr mach nid wirklich, aber fürn nintendonlyfan is das glaub ich nid so angenehm.
Jedes Jahr bitz dasselbe. Die alljährliche Erwartung an neue IPs kann man sich mal abschminken. Nintendo ist de dopey Elefant wo macht was und wie er will und vorallem macht er vieles einfach nicht. Und es geht ihm gut so. Mich stört auch, dass einige Serien wie F-Zeros und Waveraces nicht weiterverfolgt werden. Tatsächlich aber wünscht ich mir vorallem weiterhin interessante 3rd Party Spiele, die wie beim Wii die Vorzüge der Konsole clever nutzen und nur dadrauf möglich sind.
Mario Party, F-Fucking Zero, Metroid, Wave Race, 1080, Starfox, Zelda. So Zügs sött si ufnäh. Isch ja wieme Chäre im Garage bunkeret, aber nie fahrt! Hopp Nintendo, nid so Schüch!!! Hoffe das do mol öpis chunnt. Gloube ehrlech gseit ou drah.
zwirrlibatz hat geschrieben:Tatsächlich aber wünscht ich mir vorallem weiterhin interessante 3rd Party Spiele, die wie beim Wii die Vorzüge der Konsole clever nutzen und nur dadrauf möglich sind.
ZombiU 2
Isch ebe scho so: Ich freu mich im Fall am meischte ufs Wonderful 101 und würd mich wahnsinnig über es ZombiU 2 freue - meh als über es neus Mario oder es Zelda.
S'Problem isch: 3rd Parties mached efäng würklich nume no entweder Shovelware oder Big Budget-Titel. Gwagteri Spieli mit mittlerem Budget hätts i de vorletschte Generation no massehaft gäh, sind aber inzwüsche mehrheitlich usgstorbe. Evt. chönnd da ja irgendwänn mal d'Indies die Lugge uffülle, aber sowiit sind mer leider nonig.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Gurgelhals hat geschrieben:Isch ebe scho so: Ich freu mich im Fall am meischte ufs Wonderful 101 und würd mich wahnsinnig über es ZombiU 2 freue - meh als über es neus Mario oder es Zelda.
!!!
Wie scho oft xeit, i de Wahrnehmig vo sowohl Haters aber au Fans gelte N-Konsole vorallem als Dihei für Mariozeldausw. Und das Chaufverhalte färbt ab uf de Muet vo de Entwickler. Uf Fatal Frame wart ich. Da hett sich N doch Exklusivrächt kauft. Das büütet sich sowas vo ah mit em Pad.