XBone - s Topic

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0
Re: XBone revealed :palmface:

Beitrag von geosnow »

ja guet, so gxeh her scho, aber schlussendlich sind mir alli vo de multinationale grosskonzern abhängig.
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

Trunks hat geschrieben:Und wänn die au scheisse isch muss mehr dä Jäggi Chrigi en Peze zämestelle. Eifach das er's weiss!
und de lauft au nur mit intel chips. diä sind au bös. :groel:
zwirrlibatz
offischel roggnroll instanz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Beitrag von zwirrlibatz »

Trunks hat geschrieben:Ev. bini das mal gnueg gschiid und chauf dä WiiU nöd, aber ich glaubs ebe nöd.
xbone hat geschrieben:gaggischturm
wiiu hat geschrieben:videospieli
:confused3:
I speeled my drink!
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Trunks »

Aber aber.. D'Xbone isch doch gar nonig uf em Markt und am mäntig chömet spieli wo's vorstellet. Wänn dete au nix chunt chömer über die "Microsoft bringt kei Spieli uf ihrem grät und nutte sohn zieht minere Fründin Bikini ab" polemik diskutierä. Mäntig wird super, da glaubi drah (guet ich bin chli naiv). Wänns nur grad Fifa, Madden und CoD zeiget bini au hässig, aber da chunt scho no einiges..

Und dä WiiU isch jetzt meh wie es hals Jahr dusse und ich gseh kein Grund das Grät z'chaufe. Ich weiss du findsch das Yoshi zeichne spieli uf em gliche nivoooo wie die rainbow six zu sine beschte Ziite, zombiU d'revolution vom Zombi genre und Lego city s'lustigste game sit jahre. Ich han zombiU und das Yoshiinigame gspielt und Lego magi nüme, vorallem mit so üble Ladeziite wo jede bestätigt.

Ah dere e3 zeigets sicher es neus Smash, es neus Mario 3D und 2d und es remake vo allne andere und au es neus Zelda.. Wie sit Jahre uf jedere Konsole. Alles super super Fräntscheises wo definitiv chasch hype, aber ich han au kein n64 und kein gamecube kauft gha wäg dene games.. Und ich wird dafür au kein Wiiu chaufe, aber villicht chömet neui Ip's wo mich au interessieret, dänn chaufi das unhandliche tablet.
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Trunks »

Hals Jahr
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Trunks »

:lol:

Grad i dem Kapitel wo ich für d'Prüefig muss läse:
ImageUploadedByTapatalk1370601205.865243.jpg
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

weisch no wie verdutzt vor mim gamecubespiliregal gstande bisch und gmeint hesch vo all dene spieli hebsch nonie ghört gha?

franchise wayne. vili (au n-fans) wänd nöd verstah und/oder wüsse, dass me vo N64 bis Wii fantastischi 3rd party spili brcho hett. ich han die grät vorallem darum. uf skyward sword, smas bros, mariokart und galaxy 2 hätt und han ich verzichte chöne. statt halo, gta und bioshock mainstream gegähne nimm ich lieber muetigs und einzigartigs wie no more heroes, endless ocean, epic maus, baten kaitos, skies of arcadia, zack und wiki, sündundstraf, cursed mountain, a shadow's tale, excitebike, zombiu. alles halt nonexischtänt für de "gta oder mario" pöbel.
I speeled my drink!
abyss
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
3
Trading points minus
0

Beitrag von abyss »

Eternal Darkness vergesse. :shame:
Oh Banana…!

R.I.P Henry - Ernst bleiben
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

und no vieli anderi, aber a säbem bin ich eh grad wieder dranne.
I speeled my drink!
NERV
Comb@t Meido
Comb@t Meido
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
89
Trading points minus
0

Beitrag von NERV »

Bild
Twitter: https://twitter.com/Meidocafer" onclick="window.open(this.href);return false;
Youtubel: https://www.youtube.com/channel/UCnNAj7 ... C7M0-zybAQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Instagram: https://www.instagram.com/meidocafer/?hl=de" onclick="window.open(this.href);return false;
Master(G)
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
465
Trading points minus
0

Beitrag von Master(G) »

was passiert eignentlich, wenn mer das 24-Stunden-Ziitfänschter verpasst?
gaht denn konsole kabutt?
wirds spiel glöscht?
lizenz glöscht?
BildBildBildBildBildBildBildBildBild
The(G)net • Das unabhängige Schweizer Spiele Magazin • seit 1999
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

muesch ebbe wieder 1h warte, bis es wieder lauft.
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Trunks »

Masatshi hat geschrieben:was passiert eignentlich, wenn mer das 24-Stunden-Ziitfänschter verpasst?
wirds spiel glöscht?
lizenz glöscht?
Ich han gläse dä Hitler chämi zrugg
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0

Beitrag von mr.raw »

Rogue Squadron 2 (cube) vergässe.... :shame:
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Trunks »

zwirrlibatz hat geschrieben:weisch no wie verdutzt vor mim gamecubespiliregal gstande bisch und gmeint hesch vo all dene spieli hebsch nonie ghört gha?

franchise wayne. vili (au n-fans) wänd nöd verstah und/oder wüsse, dass me vo N64 bis Wii fantastischi 3rd party spili brcho hett. ich han die grät vorallem darum. uf skyward sword, smas bros, mariokart und galaxy 2 hätt und han ich verzichte chöne. statt halo, gta und bioshock mainstream gegähne nimm ich lieber muetigs und einzigartigs wie no more heroes, endless ocean, epic maus, baten kaitos, skies of arcadia, zack und wiki, sündundstraf, cursed mountain, a shadow's tale, excitebike, zombiu. alles halt nonexischtänt für de "gta oder mario" pöbel.
:oops: So würkli wüsset tuän ich's nöd, aber ich würds definitiv nöd abstriite. Allgemein hani freud gha a Sache wo du gha häsch, au a dinä Platte und wahrschiinlich au a dä Game Cube Games.

Problem isch ebe, dass teils muetigs züügs wiä zum biispiel endless ocean oder epic maus für mich persönlich einfach langwiilig gsi sind. Endless oacen hani würkli welle guät finde, so richti würkli.. aber es isch nöd gange. Schaad gsi. ZombiU hani agspielt (ja mehr müsstis würkli lang spielä zum villicht guäf finde) und ich hans würkli total en quatsch gfunde und kein Grund mir en WiiU z'chaufe mit (aktuell) absolut nix druffe wo mich interessiert.

Aber ebe, dass isch alles eigene Gschmack, ich säg nöd das seget alles schlächti Games, sie gfallt mir eifach nöd und unterhaltet mich z'wenig.

Dä ganzi Shitstorm find ich ebe würklich unterhaltsam, aber ich verstah en ebe würkli nöd (bin au definitiv nöd dä gschiidscht). Grad dä Zeiser (und du weisch wiä gern ich dä Buäb han und sin Garte und s'Grillierä detä) isch ja am aktivste am Links und Biiträg poste i dem Topic wiä übel d'Xbox One wird. Aber er het sie doch au nie kauft (behaupt ich jetzt mal, will PC logischerwiis Meisterrasse bliibe wird) und das ganze Züügs chan em doch am Arsch verbi gah. Logisch dörf mehr sich ärgerä und spekulierä, für das sind Forümmer ja da, aber s'ganze nimmt doch scho grad chli lächerlichi Zuäständ ah (im ganze WWW). Es isch es scheiss Spielgrät, wänn ich nöd z'friede bin mit dä Philiosoooofi vo dä Firma, chauf ich's nöd. Und nomal, mir redet vo Sache das mehr sich alli 24 Stund mal muss ilogge, ich log mich bi jedem WC-Gang (ich trink viel Kaffi und muss hüüfig) is Internet ih, dänn chan mehr doch au Spieli verchaufe, es chönti (das dörf dä Publihser entscheide) ä Fee geh.. Und diä ganzi sie händ kei Spieli zeigt, das Grät isch 60 Minute vorgestellt worde anere "enthülligs Präsi" wo mehr defintiiv die falsche Lüüt iiglade und heiss gmach hät. Sony hät ihres Grät 2 Stund lang zeiget und das definitiv besser gmacht. Alli offizielle Quälle vo MS händ scho vor em 21. Mai gseit, E3 isch für d'Spieli da und nöd dä Event..

Mäntigabig, wänn ich gnuäg früäh us em Meeting chume, chömer da chatte - und wänn dänn nur Fifa 14, Cod3347 und es neus Forza zeiget werdet und das d'Starttitel sind, dänn schriib ich dänn aber au in CAPSLOCK wiä blöd Microsoft isch und wiä fett am Don Mattrick sini Muätter.
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Trunks »

mr.raw hat geschrieben:Rogue Squadron 2 (cube) vergässe.... :shame:
Und Mario Party 4.
Ganz ehrli, mir händ damals bim Bogoy soooooo viel Mario Party 4 gspielt und es isch wahnsinnig wahnsinngi super gsi. Mega. 5er (mit em tumme Mond) isch mies gsi und nacher isch es nur blöd worde.
zwirrlibatz
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
13
Trading points minus
0

Trunks hat geschrieben:Problem isch ebe, dass teils muetigs züügs wiä zum biispiel endless ocean oder epic maus für mich persönlich einfach langwiilig gsi sind. Endless oacen hani würkli welle guät finde, so richti würkli.. aber es isch nöd gange. Schaad gsi. ZombiU hani agspielt (ja mehr müsstis würkli lang spielä zum villicht guäf finde) und ich hans würkli total en quatsch gfunde und kein Grund mir en WiiU z'chaufe mit (aktuell) absolut nix druffe wo mich interessiert.
hesch kei angscht gha bim zombiu? tagsüber im videospililade agspielt? sooooooviel iifallsriicher, stimmigsvoller als zbsp dead rising, wo mir no gfalle hett. aber dä ischmer irgendswänn zeintönig worde. endless ocean isch halt guet mit biimer und vorallemallem mitmene wohlüberleite custom soundtrack.

dä legocity bruucht zweiehalb stund zum ufstarte aber nachher sind d'ladeziite unter eire minute zwüsche grössere storymissione, also all halb stund emal. pipifax für lüüt wo oblivion ufem 360er spielt händ. oder abundzue ufs hüsli müend wägem kafi.
Dä ganzi Shitstorm find ich ebe würklich unterhaltsam, aber ich verstah en ebe würkli nöd (bin au definitiv nöd dä gschiidscht). Grad dä Zeiser (und du weisch wiä gern ich dä Buäb han und sin Garte und s'Grillierä detä) isch ja am aktivste am Links und Biiträg poste i dem Topic wiä übel d'Xbox One wird. Aber er het sie doch au nie kauft (behaupt ich jetzt mal, will PC logischerwiis Meisterrasse bliibe wird) und das ganze Züügs chan em doch am Arsch verbi gah. Logisch dörf mehr sich ärgerä und spekulierä, für das sind Forümmer ja da, aber s'ganze nimmt doch scho grad chli lächerlichi Zuäständ ah (im ganze WWW). Es isch es scheiss Spielgrät, wänn ich nöd z'friede bin mit dä Philiosoooofi vo dä Firma, chauf ich's nöd. Und nomal, mir redet vo Sache das mehr sich alli 24 Stund mal muss ilogge, ich log mich bi jedem WC-Gang (ich trink viel Kaffi und muss hüüfig) is Internet ih, dänn chan mehr doch au Spieli verchaufe, es chönti (das dörf dä Publihser entscheide) ä Fee geh.. Und diä ganzi sie händ kei Spieli zeigt, das Grät isch 60 Minute vorgestellt worde anere "enthülligs Präsi" wo mehr defintiiv die falsche Lüüt iiglade und heiss gmach hät. Sony hät ihres Grät 2 Stund lang zeiget und das definitiv besser gmacht. Alli offizielle Quälle vo MS händ scho vor em 21. Mai gseit, E3 isch für d'Spieli da und nöd dä Event.
s'Letschte han ich vor paar Siite au gschriebe. Ich vermuete, de Söze gseht wie ich und demfall au Du vorallem de Unterhaltigsfaktor vo dem Zirkus. Wemme sich jensiits vo persönlichem Nutze vo und Desinträsse a Einzelheite für gsellschaftlichi Fänomen intressiert, wo sich da stellverträtend zeige, spielt de persönlich Bezug zum Produkt ke Rolle und es gaht eim zumglück nöd am Arsch verbii (abgseh drvo, dass es es Luxusproblem isch aber letschters isch da ja eh nie es Thema).
E paar chundekontrollierendi Plän wo MS hätt find ich aber meh als nur unterhaltend. Und normalerwiis bin ich de Letscht wo nach heilige Konsumänterächt schreit.
I speeled my drink!
PlanetHarrieR
Schaden
Schaden
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von PlanetHarrieR »

Masatshi hat geschrieben:was passiert eignentlich, wenn mer das 24-Stunden-Ziitfänschter verpasst?
wirds spiel glöscht?
lizenz glöscht?
:lol: explodiert!
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
Mastler(P)
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
25
Trading points minus
0

Beitrag von Mastler(P) »

Bild
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
Bild(G)? Das sind eigentlich alles SchafseckelBild
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

Trunks hat geschrieben:Ich verstah nöd wieso dich das so hässig macht Söze.
Ich bin doch gar nöd hässig, ich bin schlicht und eifach fasziniert vo dem ganze Klösterföck: Es Produkt, wo weder Fisch no Vogel isch und e derartig verkorksti "Vision" verkörperet (wobi "Vision" da natürlich völlig s'falsche Wort isch), wie sie nume us em Schlund vo eme technokratische, komiteegleitete Konzern wie MS entstiige chan; d'Tatsach, dass MS ohni Scheiss die extrem chundefeindlichi Strategie will durezieh und offebar au felsefescht devo überzüügt isch, dass das e gueti Idee isch; d'Sälbstdemontage, wo mit jedem mal schlimmer wird, wo bi dene en PR-Heini s'Muul ufmacht oder wo's es Kommuniqué uselönd; die absolut unfassbari, regelrächt Orwellschi Usmass vom PR-Bullshit vo MS ("Liebi Konsumente: Mit de neue Konsole wird das und das und das und das und dänn au no das viel schlächter für eu. Und das sind dänn im Fall alles Sache, wo ihr devo profitiered! :-D"); d'Wuet, wo sich im Internetz entlaht; d'Arschchrüücher-Fraktion under de Videospiel-"Journalischte", wo die Strategie au no probiered z'verteidige; d'Konsum-Zombies, wo entweder nöd begriifed, was das alles im grössere Kontext bedüütet, oder wo's us luuter Apathie schlicht und eifach nöd chratzt, oder wo de ganzi Scheiss au no als göttlichi Ordnig vo de Märtwirtschaft verteidiged, will's das emal i eme BWL/Marketing-Lehrbuech gläse händ (guet, de Aspekt stimmt mich dänn ehner chli betrüeblich :( ). Es isch faszinierend - so als kulturells/gsellschaftlichs Ereignis, wo eus öppis über d'Ziit und d'Wält seit, i wellere mir läbed.

Aber hässig macht's mich nöd, will ebe: betroffe bin ich nöd, will ich mir au i däre Generation sicher kei so es Grät (und höchstwahrschinlich ebe au kei Sony-Konsole) wird chaufe. Werum au? Min 1 1/2 Jahr alte PC isch jetzt no leischtigsfähiger als die neue Konsole, d'Xbox isch inzwüsche eh nume no d'Plattform für Kinect-Dräck sowie de üeblichi Triple-A(bfall)-Cinematic-Gaming-Müll und es gitt keinerlei Azeiche defür, dass sich das mit de nörchschte Generation wird ändere. Ich fahr sitt über 10 Jahr mit PC/Nintendo sehr guet und wänn sich die übrigi Konsolewält i die Richtig bewegt, wie sich MS das vorstellt, dänn wird ich i Zuekunft mit däre Kombination verhältnismässig sogar no besser fahre als bisher.

Guet, falls sich MS mit däre Nummere wider jeglicher Vernunft wird chöne duresetze, dänn händ mer mittelfristig wahrschinlich doch alli es ernsthafts Problem - au die, wo das Grät nöd händ. Aber das gsehnd mer dänn no.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Moff
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
4
Trading points minus
0

Beitrag von Moff »

ja aber iets mal abgseh vo de verkorkste "vision" hesch doch als pc spieler de grossteil vodene chundefeindliche element vode xbone ja eh scho, oder?
so ziemlich s'einzig relevante, was det na dezue chunnt isch die 24/7 kinect überwachig.

und wennmer als pc spieler was glernt het, denn das die chundefeindliche massnahme je länger je weniger lüt störed. ich bin au relativ sicher, dass da au vo sony na was i die richtig chunt. all strömige göhnd id richtig vo rein digitaler distribution vo games, scho sit jahre. und mit dem chunt na allerhand chundefeindlichs züg wo mir wahrschinlich nani mal erahned.

ich han scho vor paar jahre gseit di übernächscht generation wird uf physischi dateträger verzichte und mir werded wohl scho ide nächschte gen, also ps4 und xbone die erschte blockbuster big budget titel gseh wos nur digital wird geh. dass iets de xbone iets scho so krass inefahrt chunnt sogar für mich überraschend, aber de trend entwicklet sich absolut erwartigsgemäss.
Herr Rossi
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
32
Trading points minus
0

Beitrag von Herr Rossi »

:popcorn:
geosnow
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
433
Trading points minus
0

Beitrag von geosnow »

digital findi jetzt überhaupt nöd schlimm, aber denn sötted d prise appast sii und mer sött nöd immer online sii. eimal chaufe wiä es lied und denn isch guet. da gxehni s problem überhaupt nöd.
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

Moff hat geschrieben:ja aber iets mal abgseh vo de verkorkste "vision" hesch doch als pc spieler de grossteil vodene chundefeindliche element vode xbone ja eh scho, oder?
so ziemlich s'einzig relevante, was det na dezue chunnt isch die 24/7 kinect überwachig.
Das stimmt so eifach nöd. Ich lischte jetzt nöd namal uf, inwiefern d'Situation uf em PC diesbezüglich anders und i dem Sinn au trotz de fählende Möglichkeit vom Wiiterverchauf vo de Spieli wesentlich chundefründlicher isch, da dezue gitt's scho weiss Gott gnueg Artikel im Internetz. Nume churz das: Uf em PC wär e Chundeverarschig i dem Usmass nume scho drum nöd möglich, will i dem Fall schlicht und eifach alli wieder würded Raubkopie suuge.

S'Schlüsselbispiel isch au da wieder Apple mit Itunes. Itunes isch (grad im Gägesatz zu verschiedene andere damalgie, sehr dilettantische und übrigens au sehr Xbone-ähnliche Versüech vo de Musigindustrie, wo me hütt alli scho wieder vergässe hätt) grad drum erfolgriich gsi, will's sowohl bezüglich Priisgstaltig (1.50 pro Song, Punkt.) und Usability (Eifachheit isch Trumpf und vier Jahr spöter schaffeds grad au no s'ganze DRM ab) als chundefründlich und fair wahrgnoh worde isch. De Jobs hätt das damals vor Jahre au mal so gseit: De Hauptkonkurrent vo Itunes sind nöd anderi Abüüter, sondern d'Piraterie - und vo dem bringsch du d'Benutzer nöd ab, indem du sie in en Chefig sperrsch und s'Bluet abzapfsch, sondern indem du sie irgendwo abholsch. Genau gliich verhaltet sich's mit Steam, GoG, etc. Es wär en grosse Irrtum aznäh, dass die Service nume erfolgrich sind, will d'Benutzer halt d'Chrott gschluckt händ. Die Service sind erfolgriich, will sie am Chund sowiit entgäge chömed, dass es für ihn attraktiver isch, det es Produkt legal z'erwerbe als sich e Raubkopie vo ere Torrentsiite z'suuge. So eifach isch es.

Und das isch s'pure Gägeteil vo dem, wo MS mit em Xbone probiert. De Xbone isch underem Strich e Reaktion uf de Umstand, dass d'Triple-Abfall-Strategie vo de grosse Publisher sich uf Duur als wirtschaftlich überhaupt nöd nachhaltig erwiist. Statt dass die jetzt aber ihri Strategie grundlegend überdänke und betriebsintern en entsprächende Strukturwandel voratriibe würded, probiered's mit däre DRM- & Chundegängeligs-Taktik die stiigende Choschte eifach no stärcher uf d'Chundschaft abzwälze (dur s'Usschalte vom offene Wiiterverchauf und all de übrige protektionistische Massnahme). Ich hoffe drum schwär, dass de Schuss bös nach hine usegah wird - erschtens will d'Produktpolitik vo dene Budene schlicht und eifach sautumm isch und zweitens will sie ihreri Tummheit jetzt primär zu Laschte vo de Chundschaft wiiterfinanziere wänd.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
BrainBug
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von BrainBug »

neuer microsoft tiefpunkt:
Just thought I'd share something interesting that happened to me this week. I work for a marketing firm in Redmond that has a contract with Microsoft. I can't say specifically which division, but suffice to say we are not involved with the Xbox.

We had a pretty large meeting this week at one of the offices off 31st and, because this was the first time we had visited the Microsoft complex, we got a tour of some of the buildings. It's a quite amazing place. We won't the only visitors either; there were contractors from quite a number of other firms visiting, and presumably meeting to discuss projects related to our own.

We had a semi-formal meeting in one of the larger meeting rooms, followed by lunch and some more touring. In some of the buildings they have offices for a whole range of different divisions all mixed together (e.g. I saw Skype offices, Windows Phone offices and more all in just one building). At one point we visited one of the Xbox offices, and our guide went off to find a particular manager for us to meet. He was gone for a while, so we were left hanging in the middle of a fairly hectic office for several minutes.

While we were waiting, various marketing employees said hello to us/shook our hands - it was a pretty friendly place. Just nearby were two guys chatting at one of their PCs, and they caught my attention because they were on Reddit! I thought that was pretty cool, and presumed they were having a late lunch break and were just goofing around online. I kind-of started to eavesdrop (I honestly couldn't help it, they were talking about Reddit!) and realized they were actually talking business. One of the exchanges went like this:
"I got a few more on pics and some of the smaller subs"
"Honestly just don't bother I think, stay focused on gaming. We really should be spending 90% of our time there." [Note: I presume they were referring to /r/pics and /r/gaming]

His coworker went back to his own computer, and he continued Redditing while we waited. He must've really been hyped up on caffeine or something, because his typing was like a machine gun and he was switching tabs like crazy (or maybe that's just because Microsoft hires the 'hacker' type of guys?) Anyway I noticed he was mass-downvoting a ton of posts and comments, and he kept switching to other tabs to make posts and comments of his own.

I couldn't make out exactly what he was posting, but I presumed he was doing RM (reputation management) and asked my boss about it later. According to my boss, MS have just brought in a huge sweep of SMM managers to handle reputation management for the Xbox One. If you're unfamiliar with reputation management (http://en.wikipedia.org/wiki/Reputation_management" onclick="window.open(this.href);return false;), it is basically what it sounds like.

Social media managers doing RM focus on providing positive posts, likes and shares to promote the brand on social media sites and forums - usually posing as the 'happy customer' archetype through a multitude of accounts. In the last year or so, Reddit has become more and more important to an overall RM strategy.

It also often involves 'debunking' people who make negative or critical comments about the brand online. I've done this myself for numerous clients before (even on Reddit once, sorry!). It is fairly standard procedure, although usually not so much for huge companies like Microsoft. I don't know why such a huge company needs to devote energy to this, because their brand is already extraordinarly well-known. But in any case, they seem to be putting a BIG focus on it for the Xbox One. Not only in-house; they're also dishing out the big bucks for some pretty high-profile marketing firms to do the work for them. Reddit will absolutely be a part of that strategy, and the couple of guys I saw were probably just the tip of the iceberg.

I'm a fairly die-hard gamer and Redditor who frequents this sub a lot. After seeing all the massive debates about the Xbox lately, I thought you guys would probably find that little morsel to be interesting. There's a good chance that many of the positive posts/comments we're seeing about the Xbox One have been posted by employees from one of those marketing firms. It's fairly standard to diss your competitors too, so I'm guessing some of the negative posts about it might even be from Sony. That's just a hypothesis, though it wouldn't be the first time a seeming-crapstorm among "Redditors" was actually just a proxy war between marketing employees.
von hier, aber jetzt gecleansweept:

http://api.viglink.com/api/click?format ... 7941059466" onclick="window.open(this.href);return false;

wirft die frage auf: wird dr trunks auch bezahlt? :kicher:
Antworten