Blu-ray = huere super. ich freue mich immer wieder, wie geil das HD-Bild ist dank hoher Datenrate - im Gegensatz zu gestreamten Filmen.Uriel hat geschrieben:Das isch in der Tat komisch.Trunks hat geschrieben::lolz: wahr.
Aber ich han dämit welle säge, dass ich es Speichermedium wiä ä DVD oder ä Bluray en scheiss finde. Ich sammle kei Spieli, ich will sie spielä. Und drum sind so stream Gschichte oder Downloads super. Warum ich das da im Online-Pass Topic schriibe weiss ich nöd. Aber wänn mehr scho bim Thema sind, ich find Banane huerä fein, aber wänn mehr Banane tuät i dä Pfanne brötle findi diä huerä gruusig. Weisch du wieso?
Etymologisch sind «Banane» und «Pfannä» ja verwandt. Merksch, wenn mit Bünder redisch. i dem Archaische Dialekt seit me ja hüt no «Du Panane!»
Im 16 J.h. isch denn usm «P» es «Pf» worde (gseht me no an englisch Pound aber Düütsch Pfund)
Ja, au dr Pfannestiel in Züri heisst nüd weg dr Pfanne eso, sondern wils im 17J.h. e Bananeplantage gsi isch. Nüd gwüsst? Tough Shit.
Also alles in allem? Sind Pfanne und Banane fascht das gliich. Vermuetlich wird das eini au mithilfe vom andere hergstellt. Da mösstisch aber en Ingenieur frage. Filicht isches es biz we wenn Huen im ne Eierteig machsch: es isch als Idee es biz pervers und mundet nüd jedem.
Warum du über Banane im Online Pass Topic schriibsch, weiss ich: Früener hemmer es Chochforum gha. Jetzt nüm. deshalb isches voll ok, es da inne ds mache.
DVD und Bluray sind tatsächlich e zimli tummi Sach. Filicht merkt me au da einisch, dass au digitali Welte nüd ufere Schiibe sind. Filicht bruchts dadezue en Gamer Galileo. Ich weisses nüd. Hamer au no nie überleit.
Hui, was für Themene!
EA schafft den Online-Pass ab
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
you put hat on frog and you become frog everyone loves it