XBone - s Topic

Game-News, neueste Gerüchte, Spiele-Talk!

Moderatoren: Master(G), zeromeier

Goran
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0
Re: Xbox One revealed :palmface:

Beitrag von Goran »

mr.raw hat geschrieben:nimmt mi wunder, was RARE zeige wird... ich tipp uff e eus killer instict.
Glaubi nöd.
Goran
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0

Beitrag von Goran »

Supersonic hat geschrieben:
mr.raw hat geschrieben:nimmt mi wunder, was RARE zeige wird... ich tipp uff e eus killer instict.
Ich verstahn nöd warum lüüt glaubed das die no öppis guets mache chönnd. Jetzt mal im ernst? Es isch doch eh niemerd meh dete wo irgendöppis chan? S'letschte "guete" Spiel isch Kameo gsi und das isch halb fertig gsi.

2003 - Grabbed by the Ghoulies
2005 - Conker: Live & Reloaded, Perfect Dark Zero, Kameo
2006 - Viva Pinata
2008 - Banjo Kazooie Nuts and Bolts (oder wiemer ä Franchise kabutt macht), Viva Pinata 2
2010 - Kinect Sports
2011 - Kinect Sports 2

De Pinatler und Kameo isch ok aber de Rest isch eifach absolute Müll, ich weiss nöd wie no öpper glaube chan das die Firma no irgendöppis mit em alte Rare chönnti ztue ha.
Und wenns Killer Instinct bringe wirded denn wirds ganz eifach schlecht, so leids mer tuet. Und ja, ich han Rare gliebt :cry:

Kinect Sports isch no guet Multiplayer. .-) Kameo isch super gsi. Banjo entüschend. Bi Nintendo hettes besseri Games gmacht.
Retro = s'neue Rare :idea:
Goran
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0

Beitrag von Goran »

Marco_in_motion hat geschrieben:Du häsch absolut Rächt, so schaad wiä's isch : Rare isch im Arsch.
Will sie Microsoft kauft hät. Drum
Goran
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0

Beitrag von Goran »

Ich verstahn nöd warum lüüt glaubed das die no öppis guets mache chönnd. Jetzt mal im ernst? Es isch doch eh niemerd meh dete wo irgendöppis chan? S'letschte "guete" Spiel isch Kameo gsi und das isch halb fertig gsi.

2006 - Viva Pinata
2008 - Banjo Kazooie Nuts and Bolts (oder wiemer ä Franchise kabutt macht), Viva Pinata 2
2010 - Kinect Sports
2011 - Kinect Sports 2

De Pinatler und Kameo isch ok aber de Rest isch eifach absolute Müll, ich weiss nöd wie no öpper glaube chan das die Firma no irgendöppis mit em alte Rare chönnti ztue ha.
Und wenns Killer Instinct bringe wirded denn wirds ganz eifach schlecht, so leids mer tuet. Und ja, ich han Rare gliebt :cry:

Du häsch Remakes vergässe. :-) Banjo beidi sind guet uf de Xbox. :-)
Goran
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0

Beitrag von Goran »

2006 - Viva Pinata
2010 - Kinect Sports
2011 - Kinect Sports 2

Perfect DArk uf de XBox isch okay gsi. DAs häsch vergässe.
Goran
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0

Beitrag von Goran »

zwirrlibatz hat geschrieben:
Uriel hat geschrieben:Filicht lohnt es sich, nomal an Nat Brown (ehem. XBox Ingenieur) ds erinnere, und sini Bemerkige, vo aafangs Jahr
"Microsoft is living in a naive dream-world. I have heard people still there arguing that the transition of the brand from hardcore gamers to casual users and tv-uses was an intentional and crafted success. It was not. It was an accident of circumstance that Microsoft is neither leveraging nor in control of."
:idea:

Wie scho xeit, sie wänd de Erfolg vom groundbreaking Wii übertrumpfe mitemene all-in-one Kram wo ihrer Asicht nah jede uf dem Planet will ha. Und vergässe drbii, dass de Wii als klar usgwiesni Spielikonsole so triumphiert hett, nöd zletscht wäg so simple Konzept wie Wiisports und Wiifit.
Genau. Wieso hät Kinect und Move kei Erfolg gha? Das frög ich mich würkli. Will ali scho e Wii händ? Oder wieso?
Shadow
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
485
Trading points minus
2

Beitrag von Shadow »

Goran hat geschrieben:Genau. Wieso hät Kinect und Move kei Erfolg gha? Das frög ich mich würkli. Will ali scho e Wii händ? Oder wieso?
evtl. wills ganz herti Kacke isch?

will uf em Wii das Konzept funktioniert und uf de NextGen Konsole das Züg nur grad für Stürig vum Menü chasch bruche... will d'Wii Games simpel uf das usgleit isch, will xbox / ps ihri bestehende titel nehmed und apassed.... und nöd umgekehrt.
Cheers, SHADOW
Administrator > | The(G)Forum | The(G)Net | GNN.ch |

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

Bild
Goran
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
128
Trading points minus
0

Beitrag von Goran »

Avenger hat geschrieben:Isch Microsoft würklich so komisch druf oder hei sie das absichtlich gmacht? Ich mein, gredt wird jetz drüber. Und das nach 1 Stund Präsentation. Und natürlich wird jede wo sich chli für Games interessiert die Entwicklig ufmerksam beobachte (...und het im Hinterkopf der Plan B: sich es neus Hobby sueche).
Masatshi hat geschrieben:ich das duregspielt :facepalm:
würsch hüt au wieder?

Wieso es neus Hobby sueche? was händ ihr erwartet vo Microsoft en 16 Core CPU, e Grafikcharte mi 5gb ram, 32gb ddr5-ram oder was? das si für konsole wieder druflegged wie bi de xbox 1? Nei. Oder was händer wele das die neue Xbox chan?

Wänn öpper e Revolution chan bringe, dänn nume Nintendo.
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0

Beitrag von mr.raw »

ich au nid
-3
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Trunks »

Goran hat geschrieben:

:groel:
Shadow
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
485
Trading points minus
2

Beitrag von Shadow »

Goran hat geschrieben:was händ ihr erwartet vo Microsoft en 16 Core CPU, e Grafikcharte mi 5gb ram, 32gb ddr5-ram oder was? das si für konsole wieder druflegged wie bi de xbox 1?
Genau das!
Oder was händer wele das die neue Xbox chan?
Spieli spiele, au bruchti Spieli, usglehnti Spieli, alti Spieli, Arcade Spieli, gueti Spieli, neui Spieli. für was TV luege? für was mit em schwarze Chaschte rede? macht mit Siri ja au niemer gross. What the FUCK söll diä schwarz huere Riese-Möngel-Box????????
jup, diä Revolution hämmer gseh... sogar scho 2x. Ich sege Dir was würklich super isch vu Nintendo: De NES/SNES. De N64 isch bis uf en Handvoll Games scho am abbröckle gsi... denn isch de Wii cho. 5 Spieli chasch bruche, de rescht isch Kack. Denn isch de Wii U cho... Controller... huiiiii duuuuuuuu.... no lässig, aber kei gschiidi Spieli...

EDIT: Gamecube ja klar... keis Wunder hanen vergesse, 3x kauft, 3x kaputt gange. Danke.

also s'beschte wo Big N sitt em N64 released hät isch: de DS/3DS/3DS XL.... 3D Gaming Revolution..... gueti Games, viel Games.

habe fertig.
Cheers, SHADOW

| XBL: shady2442 | PSN: Lando2442 | Wii U: Shadow2442 | For Sale Stuff! | http://old.thegforum.ch | PCE Daisakusen - we luv PCE!

Bild
zeromeier
The(G)net - Redakteurrrrr
The(G)net - Redakteurrrrr
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
97
Trading points minus
0

Beitrag von zeromeier »

xbox one geil.
Trunks
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
2
Trading points minus
0

Beitrag von Trunks »

Du Thöme du vergissisch no dä Game Cube. Händ au damals alli, aber mir da im Hardcore Gameforum söttet das nöd.
Shadow
Administrator
Administrator
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
485
Trading points minus
2

Beitrag von Shadow »

Trunks hat geschrieben:Du Thöme du vergissisch no dä Game Cube. Händ au damals alli, aber mir da im Hardcore Gameforum söttet das nöd.
update ;-)
Cheers, SHADOW

Bild
resuscitation
Hardcore Gamer
Hardcore Gamer
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
0
Trading points minus
0

Beitrag von resuscitation »

Also min GC funktioniert jetzt no und ich spiele ab und zue mal äs Wave Race oder au PSO V2. Wänn voll eine uf härt mache wott, dänn leg ich no Bounty Hunter ii..
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

Trunks hat geschrieben:Ich han ebe s'gfühl Microsoft macht en strategisch sehr gschiide Schritt. Sie händ dä Markt uhuere lang analysiert
Wahrschinlich isch die Analyse qualiativ öppe uf em gliiche Nivoo gsi wie all die Analyse, wo s'Microsoft-Management under Anderem devo überzüügt händ, dass Windows Vista, Windows 8, de Zune, de Surface, de Kin, d'Games for Windows Initiative undundund Produkt sind, wo d'Wält nume druf gwartet hätt :idea:
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Uriel »

Trunks hat geschrieben:Ich han ebe s'gfühl Microsoft macht en strategisch sehr gschiide Schritt. Sie händ dä Markt uhuere lang analysiert (Araon Greenberg isch im vorletschte Podcast vom Major Nelson cho und hät chli zahle geh) und sie gsänd halt s'potential i dä Zielgruppe erwiiterig nöd bi dä Gamer sondern binere ominöse Zielgruppe (Zeiser mag rächt ha und ev. Gits die nòd) wo so es Grät nutzt für alles mögliche wie halt Serie, Film, Games und und und.. Und halt alles mit nur eim Grät. Würd ich in Amerika wohne wäri ich 100% d'Zielgruppe für das Ding. Ich han d'Swisscom Box wo ich fürs normale fernseh (teleclub, ufneh und replay :heble: )und live Sport bruche (ä box) ich han Apple Tv wo ich bruche zum VoD luege und züügs z'streame mit mim Ipad (wo ich grad bruche i dä Badwanne, isch chli umbequem) also ä zweiti Box, dänn hani no d'Playstation 3 zum ab und zu en DVd/Bluray z'luege und all 3 Jahr mal es Game druff spiele Journey :herzli: also 3 dinger, ich het freud chönti eis alles. Mir isch klar das wird wohl XOne nöd chöne aber ich fänd das mega.
Ok, ziit für es Gedankeexperiment: du hesches ja scho gseid, d Xbox wird nüd alles chönne, aber weles vo dene Gräät chasch du dur d Xbox One ersetze, ohni dass du Content verlüürsch?
[ ] Cable Box
[ ] DVR
[ ] Blu Ray Player
[ ] Xbox 360
[ ] HTPC

Merksch was?
Trunks hat geschrieben:Xbox wir dja eh gnueg Spieli bringe, 15 exklusiv Titel mit 8 neue Ip's (guet Beerpong Kinect usw. wird da au zählt) i dä erste 12 Mönet und 4000 Multiplattform games plus Arcade züügs plus Indies. Aber ebe zu dene ganze Games chasch halt au no viel anders mache (wänn i dä Staate läbsch und nöd im Steiziit-Europa) was mir gfallt. Dä Shitstorm chunt ja vo allne Gamer, die söllet wie scho gseit worde isch d'E3 abwarte dä Hyrb und dä Greenberg händ scho vor em reveal gseit, e3 it's all about the gamezzz.
Völlig korrekt, aber was het dich amigs drzue bewoge, Multiplattformgames uf de Xbox ds chaufe, statt uf dr PS3?
Bi mir sinds Xbox Live gsi und die fascht immer besseri Version vom Spiel. Eine vo dene zwei Vorteil hends jetzt nüm, wil ihres komische Gräät esones eigenartigs Konzept verfolgt. Und ehrlich gseid? warum söll ich als Amerikaner mir e chiste chaufe, für mehreri hundert Dollar, um denn en Dienst ds nutze we Netflix uf dem Gräät, wo denn Xbox Live benötigt, wo mich nomal im Monat Stutz choschtet? Damit ich chan doppelt vorem Fernseh ummefuchtle und zueluege, was schneller tuet? Kinect oder dr Samsung Shizzle? In zwei Jahr chan das, wo Microsoft zeigt het, jede Fernseh, wo us Korea stammt.

Keine seit: ololololol das Ding wird scheitere ololol. Und trotzdem het dasmal dr hinderletscht gmerkt, dass d Präsentation vom Gräät richtig schlecht gsi isch.
Zuletzt geändert von Uriel am 24 Mai 2013 14:58, insgesamt 1-mal geändert.
In my dream, I am the president.
When I awake, I am the beggar of the world.
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0

Beitrag von mr.raw »

Am Trunks gibi in allne pünggt im nachhinein recht....

aber has glaubs eh sho mol gschriebe kha:

One = wird es Multimedia Grät, das in de US of A total fonktioniere tuet...und sorry, machet bitte kei Verglich mit CDi, 3DO oder Saturn mit Video Karte...das isch e total anderi Zitt gsi und sie sind alli 3 in die falschi richtig gange, da dTechnik eifach noni vorhande gsi isch. Hallo? 2400 Modem zum ins Netz könne? Weisch, was i mein?

PS4 = e kompletti Spielstation (wies dr name scho seit :idea: )

WiiU = Dheimat vo de Nintendo Helde und sicher neu au vo dr Indie szene. Drzue sganze Virtual Console züggs, wo d Daddler wie mich bi sich tuet binde.

Me kha vo dr U halte was me wott...es isch die Konsole für Gamers wie ich (inzwüsche!) ein bi. Ich ha huere freud zobig no kurz schnäll via Tablet es Mario s zöggle, en Virtual Console Titel szöggle, oder mit em Tablet (ich ha kei iPad,Galaxy Pad) ins Netz zgoh schnell uffs (G), TV Quote oder go Mails zchecke während mis Fraueli näbedra ihri Serie tuet iihnezieh. Meh Zitt zum richtig s zocke ha ich leider nümmi. So Onlinezittfrässer wie Battlefield oder tiefgründigi Games wie Final Fantasy, God of War...lieggt bi mir eifach nümmi dinne. Villicht spöter denn, wenn min Sohnemann 8 oder so isch... bis denn gitts sicher wieder e neui Konsole mit eigeschafte, wo IHN sicher wärde begeischtere (und ich nur no dr Kopf tue schüttle .... und ihm versuech zverzelle, dass ich no mit Modul zocket ha...oder, dass es friener nu HuCards gä hett... :lol: )
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Uriel »

mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0

Beitrag von mr.raw »

Analyse: Xbox One unterliegt Playstation 4 bei 3D-Performance deutlich
aha...es deja vu

hetts scho bi 360 vs ps3 gheisse...
d ps3 isch uff em papier um einiges leischtigsfähiger überecho.

me hetts in dene Johre immer düüüütlich gseh, dass das eso isch... :groel:
Zuletzt geändert von mr.raw am 24 Mai 2013 15:15, insgesamt 1-mal geändert.
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Uriel »

mr.raw hat geschrieben: d ps3 isch um einiges leischtigsfähiger.

me hetts in dene Johre immer düüüütlich gseh, dass das eso isch... :groel:
Ussert, dass dasmal beidi die gliich Plattform verwendet und d Leischtigsdate nüd nur theoriegebrabbel sind.
Gurgelhals
PC Gaming Master Race
PC Gaming Master Race
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
5
Trading points minus
0

Beitrag von Gurgelhals »

mr.raw hat geschrieben:
Analyse: Xbox One unterliegt Playstation 4 bei 3D-Performance deutlich
hetts scho bi 360 vs ps3 gheisse...
d ps3 isch um einiges leischtigsfähiger.
Niemert mit Hirn hätt das damals gseit.

Lies de Artikel statt tumms Züüg z'schwätze. I dem Fall isch es nämlich sunneklar.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
mr.raw
VIP-Member
VIP-Member
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
101
Trading points minus
0

Beitrag von mr.raw »

ohja, wahnsinns artikel, doch.
Gitt grad en Priis, so toll isch de Artikel.

Lütt mit Hirn wüsset genau, dass so e ussag damals i JEDEM Magazin...ob print oder Online, ufftaucht isch.
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Uriel »

Gurgelhals hat geschrieben:
Niemert mit Hirn hätt das damals gseit.

Lies de Artikel statt tumms Züüg z'schwätze. I dem Fall isch es nämlich sunneklar.
Ich han damals ja tatsächlich mitem Mr. Hardcore Fanboy Bejita stundelang im Forum drüber gstritte. Shit han ich das alles damals ernscht gnu... :lol:
Uriel
OpenBSD Acolyte
OpenBSD Acolyte
TRADINGPOINTS:
Trading points plus
22
Trading points minus
0

Beitrag von Uriel »

mr.raw hat geschrieben:ohja, wahnsinns artikel, doch.
Gitt grad en Priis, so toll isch de Artikel.
:lol:

Hesch ne glese?
Antworten