contra
gradius
salamander
gradius II
crisis force
spartan x
hoshi no kirby
punch out
daiku no gensan (hammerin' harry)
super mario USA
mario bros
donkey kong
popeye
SMB
waiwai world
waiwai world 2
ice climber
double dragon II
downtown nekketsu monogatari
exciting bike
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
geosnow hat geschrieben:nöd grad wenig, was da spielsch.
bin grad bi metal slug X uf MVS drah und nachher chunt Gunlord AES in schacht.
isch echt noch okay des Spiel!!!Turrican 2 bleibt aber sbeschte Jump and Shoot forever !!!Wird nie wieder sowas gutes in dem bereich geben und des macht mich ehrlich gesagt ...sehr traurig
und nach wie vor waere ein guter MD port auf ein 24 Mbit Modul, mein grösster Wunsch gewesen !!!!Schade das man damals schon den ersten Teil total verpfuscht hat....schlimmste ist das sie die Spielbarkeit der Amigaversion nicht portiert gebracht haben , sondern meinten gegner müssten mehr vertragen und noch mehr Energie abziehen.Mit den Soundabstrichen kann man leben , wobei da auch einiges mehr drin gewesen waere.Tja und eine PCE Super CD-Rom Version hätte selbst die Amigaversion deutlich übertrumpfen können.Waere most wanted Nr. 2 gewesen
geosnow hat geschrieben:nöd grad wenig, was da spielsch.
bin grad bi metal slug X uf MVS drah und nachher chunt Gunlord AES in schacht.
ja alles halt so chli 10 bis 30 minute
kirby hani duregmacht, contra au. guet s contra gaht ja au noed länger.
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
MD Heavy Unit. Naja, de sound isch no s bescht am Game und relativ suuber programmiert isch es au. d Kollisionsabfrag isch aber chli heikel, wills ruumschiff oder de roboter relativ gross sind. Bin bis Level 3-3 cho und denn gstorbe. Denn chunsch eigentlich nümme wiiter, will die dumme grüene Gegner so viel istecke chönd.
so es 3/10 würdi dem uf grund denne mängel gäh. wobi es no es password system hät. en fän git 4/10.
MD Taz-Mania. Läck du mir isch das es himmeltrurigs spiel. da stimmt eigentlich bis uf de Taz gar nüt. d Stürig isch kurzig, und d bildrate isch au ztüf. eigentlich alles isch schlecht adem spiel und musig nervt unglaublich. bzw. d sound effekts. hans doch bis level 2-2 gspielt und drum gibi es 2/10.
MD Taz-Mania Escape from Mars. Zwei Jahr später händs d spielengine chli verbessert und s guete Taz sprite überno. jetzt isch alles chli schneller, präziser und flüssiger. Sogar d Endgegner händ es nöd zu simples system. das spielt sich recht guet und macht no spass. de sound isch leider nöd gross verbesseret worde. 5/10 chame de game scho gäh.
MD TF III. Eifach immer no sehr es geils game. 8/10.
MD Fire shark. S bescht adem Spiel findi immerno de Sound. s zweit bescht isch d spielbarkeit. D schüss sind schnell, aber au sehr fair. Wenn zb en panzer nöd abschüssisch und der dir sehr näch chunt, schüsst er nümme. so isch es vom toaplan programmiere au vorgxeh. Leider isch grafisch zviel vom automat abgspeckt worde. es 7/10 chunts scho über, will s paket stimmt. wenn jetzt de dumm balke uf de siite nöd gxi wär und mer viellicht 8mbit speicher gah hätti, wärs durchus es 8/10 worde.
geosnow hat geschrieben:
MD Fire shark. S bescht adem Spiel findi immerno de Sound. s zweit bescht isch d spielbarkeit. D schüss sind schnell, aber au sehr fair. Wenn zb en panzer nöd abschüssisch und der dir sehr näch chunt, schüsst er nümme. so isch es vom toaplan programmiere au vorgxeh. Leider isch grafisch zviel vom automat abgspeckt worde. es 7/10 chunts scho über, will s paket stimmt. wenn jetzt de dumm balke uf de siite nöd gxi wär und mer viellicht 8mbit speicher gah hätti, wärs durchus es 8/10 worde.
sehr en gueti umsetzig ischs. mer merk halt au, dass toaplan sälber dra gschaft het und nöd en sega möngel us de budget arcade port abteilig.
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
Reinforced hat geschrieben:'91 rächt spät usecho uf de Engine
weisch ja, de nintendo-konami deal
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
hät konami därfe ä usnahm mache und gradius uf dä pce usebringe, oder isch dä vertrag zu nintendo dänn abgloffe? ufem megadrive isch das ja erst 1993 gsi wo konsami iigstiege isch...
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.