[PS3] Gran Turismo 5 - The Real Driving Simulator
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
Re: [PS3] Gran Turismo 5 - The Real Driving Simulator
es isch eigentlich no gar ned fertig, sie händs jetzt eifach mal uselah. me chan ja au so fertig programmierle!
Master(G) hat geschrieben:es isch eigentlich no gar ned fertig, sie händs jetzt eifach mal uselah. me chan ja au so fertig programmierle!
tönt fasch e chli so.

Of course I talk to myself... Sometimes I need a professional opinion...
- LuiStyle
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
60
hans gester no becho und installier genau nüt! Ich chauf mir zerst no ä zweiti playsi für das sucht game! :typej:Jones hat geschrieben:Bi itz ufem heiwäg... gli wird installiert... lol
Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
- TypeJ
- The(G)net - Redakteur
- TRADINGPOINTS:
-
1343
Re: Re: [PS3] Gran Turismo 5 - The Real Driving Simulator
Logik?LuiStyle hat geschrieben:hans gester no becho und installier genau nüt! Ich chauf mir zerst no ä zweiti playsi für das sucht game! :typej:Jones hat geschrieben:Bi itz ufem heiwäg... gli wird installiert... lol

- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Schummelschumi hat geschrieben:uf de 1. dez isch scho en patch akündt:http://www.videogameszone.de/Gran-Turis ... er-801633/Für Gran Turismo 5 soll ab dem 1. Dezember ein neuer Patch erscheinen, der unter anderem das Schadensmodell für den Arcade-Mode freischaltet. Bis Weihnachten will Polyphony Digital außerdem weitere Updates für GT5 veröffentlichen
Wer hat das Gerücht eigentlich in Umauf gebracht?Das physikalische Schadensmodell wird in GT5 aktuell ab Level 20 freigeschaltet.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- LuiStyle
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
60
Re: Re: [PS3] Gran Turismo 5 - The Real Driving Simulator
Han FW3.41 und will nöd update verstasch jetzt was ich meinTypeJ hat geschrieben:Logik?LuiStyle hat geschrieben:hans gester no becho und installier genau nüt! Ich chauf mir zerst no ä zweiti playsi für das sucht game! :typej:Jones hat geschrieben:Bi itz ufem heiwäg... gli wird installiert... lol

Switch: 4627-6864-8584
grad auf 720p umgeschaltet in der hoffnung dass die schatten nimmer so verschissen aussehen -> pustekuchen.
AA hats in 720p auch nüd
fazit: bis auf die karren siehts echt verschissen aus
ladezeite sind signed out tatsächlich kürzer!
AA hats in 720p auch nüd
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420
AMG Spezialkurs uf de Nordschleife
'uäre geil
ei rundi mit hobbyvercher!!! woah 

'uäre geil

- Bejita
- Maskenmann
- TRADINGPOINTS:
-
20
Ganz trurig das Game! Was hei si äch gmacht 6 Jahr lang?
- Skeletor
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
840
lol was machsch du z'nacht am 4i?Bejita hat geschrieben:Ganz trurig das Game! Was hei si äch gmacht 6 Jahr lang?
BrainBug hat geschrieben:grad auf 720p umgeschaltet in der hoffnung dass die schatten nimmer so verschissen aussehen -> pustekuchen.
AA hats in 720p auch nüd
aha. lueg au ah

mitem alte Flügeltürer überd Nordschleife heize isch würklich uhuere geil. Best virtuelli Nordschleife wo gits.
Was mich gester chli gnervt hät isch d'KI. Die bremst jetzt würkli immer am völlig falsche Ort. Total weich. Und de Schwierigkeitsgrad ufestelle gaht glaubs au nöd. Selbst miteme hoffnigslos unterlägne Auto fahrsch am aafang allne devo.
Was mich gester chli gnervt hät isch d'KI. Die bremst jetzt würkli immer am völlig falsche Ort. Total weich. Und de Schwierigkeitsgrad ufestelle gaht glaubs au nöd. Selbst miteme hoffnigslos unterlägne Auto fahrsch am aafang allne devo.
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ein fail am andere! GT5 rox!
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420
geschter sind d'ladeziite au igloggt chürzer gsi. ha kei hänger me gha wiä am mittwuch abig.
wiä höch uflevle chame eigentlich? bi uf 14 nach 2 äbige, und ha bis jetzt hani praktisch no kei A-spec ränne gmacht, nur de allererscht sunday cup zum gnau si. bi de lizenze hani bis I-C gmacht, und paar spezialevents. stiged no schnäll a diä levels, dunkts mi.
sooo wahr! mitm freizitvercher zäme ei schnälli rundi isch gar nid so eifach. immerhin fahreds meischtens schön rächts, so wiäs muäs siiChäller hat geschrieben:mitem alte Flügeltürer überd Nordschleife heize isch würklich uhuere geil. Best virtuelli Nordschleife wo gits.

ich glaub das chame ersch ab eme bestimmte level?Chäller hat geschrieben:Und de Schwierigkeitsgrad ufestelle gaht glaubs au nöd. Selbst miteme hoffnigslos unterlägne Auto fahrsch am aafang allne devo.
wiä höch uflevle chame eigentlich? bi uf 14 nach 2 äbige, und ha bis jetzt hani praktisch no kei A-spec ränne gmacht, nur de allererscht sunday cup zum gnau si. bi de lizenze hani bis I-C gmacht, und paar spezialevents. stiged no schnäll a diä levels, dunkts mi.
TOP TEN BIGGEST GAMING DISAPOINTMENTS 2010
GT5 ufem 2. Platz
GT5 ufem 2. Platz

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420
logisch, wänn d'erwartige dermasse höch ghyped worde sind. da isch de fall umso tüfer.
problem: s'isch ebe gar nid so scheisse wiä vill tüänd

nei klar. scheisse esches scho ned.Schummelschumi hat geschrieben:logisch, wänn d'erwartige dermasse höch ghyped worde sind. da isch de fall umso tüfer.
esch aber klar ned das übergame wo me erwartet het.
IGN hets guet zämegfasst: a 10/10 racing simulator in a 5/10 game
Schummelschumi hat geschrieben:logisch, wänn d'erwartige dermasse höch ghyped worde sind. da isch de fall umso tüfer.
- gseht meh eigentlich d uswürkige vom tuning itze (spoiler, tiefer etc)?
- cha meh da Auto amale?
- cha meh autos verschickle?
- chame lässig gäg nang online fahre und gseht irgndwo e Ranglischte für Klasse und streckine?
Forza 3?emP hat geschrieben:Schummelschumi hat geschrieben:logisch, wänn d'erwartige dermasse höch ghyped worde sind. da isch de fall umso tüfer.
- cha meh da Auto amale?
- chame lässig gäg nang online fahre und gseht irgndwo e Ranglischte für Klasse und streckine?

emP hat geschrieben:Schummelschumi hat geschrieben:logisch, wänn d'erwartige dermasse höch ghyped worde sind. da isch de fall umso tüfer.
- cha meh da Auto amale?
Tuning-Uswürkige nimmt mi scho auno wunder. Ich han mal en Mini Cooper S kauft und für de chasch kei Aerodynamikteili chaufe. Bi wivillne mer tatsächlich da öppis verändere chan weissi nöd. Au de Uspuff änderet sich optisch nöd wännd en wechslisch.
Felgeuswahl isch sehr bescheide...öppe 20 versch. Stuck, d'Grössi chanich aber nöd selber wähle. nur anders aamale dörfi sie.
d'Tüüferlegig hani nonig gnauer aagluegt, han zwar es Sportfahrwerk installiert muess aber mal Vergliichsfotis mache obs au optisch was usmacht.
So wie im Forza ischs nämli nöd, det gsesch ja immer auno grad optisch, wännd öppis am Fahrwerch änderisch.
Autos aamale gaht nöd. Nur anders lackiere chasch.
Autos chasch glaubs verschicke. Zumindest die Autos wo gunne häsch. Obd scho bruuchti au chasch verschicke, bezwiifli.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
420
spoiler gseht me, ha mal en grusig grosse uf mis erschte auto gmacht. me tuned hani nonig. bi au no fasch niä mit autos us minere garage underwägs gsi, will mi d'spezial-events me greizt händ. und det sind d'autos bis jetzt immer vorgeh gsi.
online game hani nonig probiärt, ebeso amale und verschicke. ich wet fahre, de ganz grümpel ussenume bruchi eigentlich nid.
irgend e website wome cha zite vergliche wär geil, das fehlt würklich
online game hani nonig probiärt, ebeso amale und verschicke. ich wet fahre, de ganz grümpel ussenume bruchi eigentlich nid.
irgend e website wome cha zite vergliche wär geil, das fehlt würklich

ich han mal en online kolleg gah, de rolihoni. er hett ds Feature recht guet gfunde und geili autos gmalt.Schummelschumi hat geschrieben: ich wet fahre, de ganz grümpel ussenume bruchi eigentlich nid.