In Japan isch es scho dusse.Goran hat geschrieben:und Wario chunt i de USA im Juni, Japan und Europa weis mer no nöd.
Wii-U
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Re: Wii-U
Seppatoni hat geschrieben:In Japan isch es scho dusse.Goran hat geschrieben:und Wario chunt i de USA im Juni, Japan und Europa weis mer no nöd.
was?? Die Wixer
28.03. isches scho usecho. .-(
Und de Dragon Quest isch in Japan au scho duse. :_(
Goran hat geschrieben:Und de Dragon Quest isch in Japan au scho duse. :_(
isch jo au nur e ufguss vo dr wii version wos schone zitli git und usserdemm e MMORPG wo eeh niemer spielt.
s 10ni isch ebbe das mmorpg für ww+wiiu und isch scho lang duss in JAPAN
- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
han ich grad was gläse. es 2D oder isometric spieli aber finds grad nüm...BrainBug hat geschrieben:und was mach eigentlich retro seit 5 jahren?
I speeled my drink!
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Bin das nur ich oder hät Nintendo für d'Wii U äs übels line-up momentan? Bis würklich mal eis usechunt, wo sich lohnt, wird's ja Juni (Pikmin 3) bzw. Juli (Bayonetta 2) und mr chünt d'Konsole stand-alone nöd mal in schwarz über
Isch ä zimmlich bescheuerti Strategie vo Nintendo 

-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ws isch das für än Kack mit dene Updates? Ich bringes nöd ane, nur eis ohne Fehlercode abez'lade
All mini Grät händ keinerlei Problem mit em WLAN dähei aber d'Wii U zickt da grässlich ume.. Händ Ihr au scho die Erfahrig gmacht? Wie händ Ihr das chüne löse?

- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Kei PK a de E3 dasmal. Oder sogar für nie meh. Schad will immer luschtig immer froh, aber au verständlich, wie d'Präsentation vo Wii und WiiU zeigt händ. Meh als d'Hälfti vo de Lüüt händ amigs gar nöd kapiert was ihne präsentiert worde isch. "Öh? isch das jetz kontroller oder konsoldings oder ey, öh....?"
http://www.eurogamer.net/articles/2013- ... ors-events" onclick="window.open(this.href);return false;
ah ja system update ab hüt!

ah ja system update ab hüt!

I speeled my drink!
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
ach nee...scho wieder?
d.h., wenn ich 15min zitt ha um e bitzeli mario s zöggle wirdi die 15min fürs update (die erschte 2%) bruche?
:typej:
ah lueg aa:
und.::ÜBERRASCHT BIN!!
d.h., wenn ich 15min zitt ha um e bitzeli mario s zöggle wirdi die 15min fürs update (die erschte 2%) bruche?
:typej:
ah lueg aa:
Wii U System Update jetzt erhältlich
26.04.13 - Nintendo gibt bekannt, dass ein System Update (Version 3.0.0) für die Wii U ab sofort weltweit erhältlich ist. Der Download des über 670MB großen Updates kann bis zu einer Stunde dauern - Nintendo warnt, dass die Konsole während des Herunterladens oder der Installation nicht ausgeschaltet werden soll.
Die wichtigste Neuerung ist die drastische Verkürzung der System-Ladezeiten der Wii U, wenn man z.B. zwischen verschiedenen Apps oder Menüs wechselt.
Mit dem Update ist auch eine Standby-Funktion hinzugekommen, mit der sich Software auch bei ausgeschalteter Konsole herunterladen und installieren lässt. Im eShop gekaufte Software installiert sich nach dem Download automatisch im Hintergrund.
Drückt man beim Einschalten der Wii U die B Taste, während das Logo zu sehen ist, gelangt man sofort ins Wii Menü. Außerdem ist das Kopieren von Daten zwischen zwei USB-Speichern möglich. Schließlich wurde auch die allgemeine System-Stabiliät verbessert.
und.::ÜBERRASCHT BIN!!
Wii U Virtua Console startet morgen
26.04.13 - Nintendo gibt bekannt, dass der Virtual Console Service ab dem 27.04.13 in Europa verfügbar sein wird. Das Start-Lineup besteht aus folgenden Klassikern:
- Super Mario World US-Version (Nintendo): EUR 7,99
- Donkey Kong Jr. US-Version (Nintendo): EUR 4,99
- Ice Climber US-Version (Nintendo): EUR 4,99
- Mario's Super Picross JAP-Version (Nintendo): EUR 7,99
- Punch-Out!! US-Version (Nintendo): EUR 4,99
- F-Zero US-Version (Nintendo): EUR 7,99
- Excitebike US-Version (Nintendo): EUR 4,99
Viele weitere Klassiker wie Pac Man, Super Metroid, Spiele der Mega Man-Serie, Street Fighter und Super Mario Bros.-Titel sollen demnächst erhältlich sein. In Zukunft sollen auch populäre Spiele von Game Boy Advance und N64 angeboten werden.
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
:typej:Der Download des über 670MB großen Updates kann bis zu einer Stunde dauern.
Über was für e Leitig hanged d'Nintendo-Server am Internetz? ISDN?
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
- zwirrlibatz
- TRADINGPOINTS:
-
130
tip: system update nöd grad vorenere zocksitzig sondern wemme zbsp gaht go komissione mache mache. und bi mir ischs öppe e halb stund gange.
I speeled my drink!
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
Ich glaubs, ich warte mit dem Update bis ich de Ethernet-Adapter han.. bis jetzt han ich no keis einzigs Update ohni mehrfachs Usschalte vo dä Wii U anebracht

- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Ethernet Adapter nützt nüt. Angeblich isch isch s'Internet uf em WiiU über Ethernet sogar no langsamer
Die langsame Downloads sind es Softwareproblem, evt. brämsed's es sogar bewusst us (k.A. werum - Nintendo gonna Nintendo halt
).

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
00
was heisst usbrämse? Ich chume ein scheiss Fehlercode nachem andere agworfe über.. und jedesmal isch es än andere.. isch eifach total bescheuert verkackt behämmerts Scheiss-Nintendo.. ich reg mich grad uf über dä Bruch 

-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
sie wänd, dass mer sich drüber nervt und dass mer denn in lade gaht und eifach es neus game chaut. btw, bim installiere vo tomb raider uf de pleisi3 hani öppe 2 updates mache müese, wo au über 30min glade händ.
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Gurgelhals hat geschrieben:Ethernet Adapter nützt nüt. Angeblich isch isch s'Internet uf em WiiU über Ethernet sogar no langsamerDie langsame Downloads sind es Softwareproblem, evt. brämsed's es sogar bewusst us (k.A. werum - Nintendo gonna Nintendo halt
).

nintendo's gonna nintend
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- randy
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
1820
http://kotaku.com/heres-super-mario-wor ... -482907025" onclick="window.open(this.href);return false;