de isches ja gar nid eso churz wie manchi brüeled! i gnüss es voll, suech immer alles ab...bin doch scho 8h dranne

Moderatoren: Master(G), zeromeier
wo findi das?Moff hat geschrieben:
für pc gits übrigens na es 10GB HD texture pack
han gmeint die hüttige PCs sind scho "nächschti" generation.Moff hat geschrieben:
jänu, nächscht generation bringt da eventuell besserig
Moff hat geschrieben: d'stärchi vo dem spiel lieged näd unbedingt uf de teschnische siite.
ds tragische isch eifach das isch dr ändfightTrunks hat geschrieben: Alles in allem es wundervolls Game wo ich jetzt glaubs 1999 mässig no probier dure z'spiele. Ev. au nöd will Achtung grosse Spoiler!! dä letschi Kampf uf em Zeppeli mit dem Verdeidige scho uf normal mega gnervt hät, uf Hardcore trüllsch dure
I
Ich gib 87,4567¥%
Ich hasse ziitgenössisches Egoshooter-Design ganz grundsätzlich bis uf de TodSupersonic hat geschrieben:Aber die wo mööged es sägi langwiilig de söll eifach nie nie meh da ine schriebe wenner ein Egoshooter nachem andere dure laht.
Playing Infinite, I realize that Halo-style recharging shields are actually a huge mistake in shooter design. But all shooters use them now. Since people are going to ask: There are two problems; one is about emotional pacing, one is about gameplay crispness and fairness. With shields, you are always doing okay in the medium and long term. They low-pass filter the emotional high of surviving a tight situation. The crispness problem is: In order to provide difficulty, designers now have to overwhelm your shields all the time, which means designing situations that are spammy (get hit from all directions so you can't process what is going on).These are confusing and not fun. These feel messy to play but they happen all the time because they have to. Or, like Infinite does, have super attacks that take away all your shields at once *and* 1/3 of your health, which feels steeply unfair. With shields, you are always doing okay in the medium and long term. Also, shields train the player to ignore getting hit most of the time, which becomes grating at the end when guys start hitting hard. (You trained the players for one thing but then gave them another!) I think shooters are much stronger experiences when it matters if you got hit. In shield games you get hit all the time, like flies buzzing. You can have a tight situation on the order of 10 seconds, but not on the order of 5 minutes, which matters more. Yeah. I think there is nothing wrong with 30 seconds of fun, if one doesn't forget 5 minutes of fun, 1 hour and 5 hours.
Hö, meinsch jetzt du weisch nüm was dich gstört hett?Skeletor hat geschrieben:hans also am schluss doch au es sehr guäts spieli gfunde.
d'shooter passage allei sind villicht 7/10 (gwüssi passage besser, gwüssi schlächter). aber d'story, dä style, diä ganz atmosphäre sind 10/10.
drum hani jetzt grad au bioshock 1 namal gspielt und endlich au beendet. fantastisch, keis wunder was mich damals so gstört hät drah.
Masatshi hat geschrieben:ich has ganze game uf hard bis dett ane gspielt und denn nach 3 stund hartem kampf ufgäh und uf normal abegschruubet. ich bin sones pussy.
es isch SAUschwer und ich bin mer einiges gwohnt eigentlich.
ja ich weiss es würklich nümä.Supersonic hat geschrieben: Hö, meinsch jetzt du weisch nüm was dich gstört hett?
Spiel no s'2i
Spiel würkli s 2 no und de unfassbar gueti DLC Minerva's Den, grosses Kino.Skeletor hat geschrieben:ja ich weiss es würklich nümä.Supersonic hat geschrieben: Hö, meinsch jetzt du weisch nüm was dich gstört hett?
Spiel no s'2i
ich vermuete ich han diä plasmid eifach niä benutzt, will ich zaubere eifach doof finde.
aber dänn isch das spieli nahezu unspielbar.
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