aber au nur de alti wo mer gschnell chan für es baar minute inihebe und spass drah ha.
10h plus mit eme trash spiele verbringe lueg ich nüm als spass ah.
www.pcedaisakusen.net
PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
D wärtige gänd mir je länger je meh immer weniger. ich lies de test und urteile nach dem anstattere blöde prozent oder punktewerbig. isch übrigens eh en üble trend was da au mit metacritic zahle und prämie alles passiert. tendenziell chamer aber scho säge das alles wo 80 oder häher bechunt guet isch und alles wo drunder isch nöd mues beachtet werde.
aber au nur de alti wo mer gschnell chan für es baar minute inihebe und spass drah ha.
10h plus mit eme trash spiele verbringe lueg ich nüm als spass ah.
5-10min und dänn wäg..... früehner hani chönne stundelang en trash-titel spiele...... kei geduld meh....
hüt ischs meh d ziit woni nüme han und michs drum au reut, weni di wenigi na mit träsh vergüüde tuen.
www.pcedaisakusen.net
Pandemonium hat geschrieben:D wärtige gänd mir je länger je meh immer weniger. ich lies de test und urteile nach dem anstattere blöde prozent oder punktewerbig. isch übrigens eh en üble trend was da au mit metacritic zahle und prämie alles passiert. tendenziell chamer aber scho säge das alles wo 80 oder häher bechunt guet isch und alles wo drunder isch nöd mues beachtet werde.
wahri Wort. vorallem de dritti Satz.
Yesterday was Thursday, Today is Friday, Tomorrow is Saturday And Sunday comes afterwards
Need for Speed: the run han ich sehr underhaltsam gfunde, au s'tim und struppi jömpnrön, hed im Schnitt beides au wertige die 70er Bereich becho, nöd?
ich behaupte, es chund ufs Setting druf a und d'spielmechanik. je nach dem, chasch au es spiel wo objektiv "nur" 50-70% becho wür, durchus no guet finde.
zeromeier hat geschrieben:Need for Speed: the run han ich sehr underhaltsam gfunde, au s'tim und struppi jömpnrön, hed im Schnitt beides au wertige die 70er Bereich becho, nöd?
ich behaupte, es chund ufs Setting druf a und d'spielmechanik. je nach dem, chasch au es spiel wo objektiv "nur" 50-70% becho wür, durchus no guet finde.
Es git selteni fäll wo das zuetrifft. denn mues es eim aber scho sehr interessiere denk ich. ich cha mi nöd a sones spiel erinnere wo ich gspielt han.
Masatshi hat geschrieben:1-5 = scheisse
5-10 = spielenswert
rächt eifach eigentlich...
öhm... also isch 5 sowohl scheisse und o spielenswert?
TypeJ hat geschrieben:
Chäller hat geschrieben:0-75% chasch vergässe
75-85% für Genrefans
85-100% für alli
ziemlich genau eso
was füre bullshit!
warum söu ig es 99% fuessballspieli choufe wenn ig hinde und vorne nid fan vo däm genre bi? oder es 94% beat 'em up wenn ig so spieli hasse?
www.pcedaisakusen.net
www.pcedaisakusen.net
www.pcedaisakusen.net