Was spielsch grad retrigs?
Moderatoren: Master(G), mr.raw
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
aber chliine screen suxx!
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
3ds xl?
- abyss
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
30
Ja sorry, 3DS XL ntaürli.
Pikachuuuu Edition. 

Oh Banana…!
R.I.P Henry - Ernst bleiben
R.I.P Henry - Ernst bleiben
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
tönt scho verlockend... das bringets wohl us verchauftechnische gründ au nid füre Wii-U use.
Re: Was spielsch grad retrigs?
het dir no en chline tipp!Genfer hat geschrieben:Nein, natürlich nonig :typej:sam hat geschrieben:zocke grd armed police batrider und je länger ich spiele umso besser wirds.
es isch s'schönschte shmup wo ich bisher gspillt han.
training, normal, advance course, massig secrets und extrem vill charaktere.
hammer game und jede franke wert!
unglaublich das kein kosoleport existiert... (arcade only)
@genfer
häsch dini pcb scho gspillt?
Han zerscht Batsugun gschpielt und jetzt bin ich am Guwange dra. Schpöter wot ich dän Brave Blade a schpiele und dän chund s'Batraider dra
batrider startet mit höchschtem rank.
pcb ahänke; cab ischalte und zB. en kaffi trinke. nach 30 min. isch dä rank ufem minimum

als chara würd ich dä strawman empfehle.
am afang nur mit eim chara spiele und nöd verschiedeni;
wird susch zu schwer mit secret boss wo übertriebe starch sind...
schaffe so im trainingsmode locker en 1cc

hüt mal normal course zockt und zum letschte boss cho

bescht shmup aller ziitä

da no en super strategy guide vom plasmo: http://www.triggerzone.de/forum/viewtop ... 2646#12646
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Toejam & Earl ufem omg multimega. Und Willi no keis md2 rgb Kabel ha gsets ufem Beamer chli komisch us.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
md2 rgb kabel gits wiä sand am meer.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320

ha ganz sicher au scho mal eis gha, so all paar jahr wärded all kabel wo nid brucht wärded gmischtet...
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
bi alcom.ch megaseller für ganz billig und portofrei per rechnigHerr Rossi hat geschrieben:Toejam & Earl ufem omg multimega. Und Willi no keis md2 rgb Kabel ha gsets ufem Beamer chli komisch us.

Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
geschter scho bschtellt bim alcomhanf hat geschrieben:bi alcom.ch megaseller für ganz billig und portofrei per rechnigHerr Rossi hat geschrieben:Toejam & Earl ufem omg multimega. Und Willi no keis md2 rgb Kabel ha gsets ufem Beamer chli komisch us.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
han au wieder 5 saturn games bim megaseller kauft.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
Daisenpu pce hu
Gfallt mer no guet das spieli, sowohl da als au uf em MD und ide spielhalle. d PCE version isch aber nöd ganz so eifach wiä d MD version. d stürig und grafik sind für diä ziit echt glunge uf de engine. de sound isch au stimmig, aber aber nöd so chernig wiä uf em MD. okay. ich han au nur mono am TV chöne spiele, will min verstärcher futsch isch. es 6/10 gits iisi für die glungeni umsetzig.
Space Harrier pce hu
Grafisch isch es okay, aber mer merkt, dass da de speicher chli fehlt, will d animatione und s bitsprite zoome nöd so guet funktioniert. au d farbwahl isch nöd so geil. de sound isch natürlich supi, aber de füdlilutsprecher in tv isch nöd fähig, das übere zbringe. d stürig isch aber iwandfrei, wiä scho bide toaplan umsetzig. es 4/10 isch es sicher, aber im verglich zum after burner II und outrun sicher halb so guet.
Cyber combat police pce hu
Vorweg, de sound zieht eim grad inne. s spiel selber isch sehr farbefroh und technisch recht guet. zudem isch es no guet spielbar. au mit em möngel dude ohni usrüschtig. läck bis ich checked han, dass mer SELECT drucke mues, damit mer sich verwandlet isch denn scho es ziitli gange. uf jede fall isch es recht flot bis chapter 06 gange. dete wirds aber tricky. mer verlürt dete grad en ganze continue, wenn mer vode süüle fallt. dete mues mer vorsichtig durre springe. vo da eweg wirds echt schwierig, aber au churzwiliger. eigentlich isch es glungenigs spiel, wo mer immer wieder spiele chan. durre gspielt hanis nonig. 6/10
Gfallt mer no guet das spieli, sowohl da als au uf em MD und ide spielhalle. d PCE version isch aber nöd ganz so eifach wiä d MD version. d stürig und grafik sind für diä ziit echt glunge uf de engine. de sound isch au stimmig, aber aber nöd so chernig wiä uf em MD. okay. ich han au nur mono am TV chöne spiele, will min verstärcher futsch isch. es 6/10 gits iisi für die glungeni umsetzig.
Space Harrier pce hu
Grafisch isch es okay, aber mer merkt, dass da de speicher chli fehlt, will d animatione und s bitsprite zoome nöd so guet funktioniert. au d farbwahl isch nöd so geil. de sound isch natürlich supi, aber de füdlilutsprecher in tv isch nöd fähig, das übere zbringe. d stürig isch aber iwandfrei, wiä scho bide toaplan umsetzig. es 4/10 isch es sicher, aber im verglich zum after burner II und outrun sicher halb so guet.
Cyber combat police pce hu
Vorweg, de sound zieht eim grad inne. s spiel selber isch sehr farbefroh und technisch recht guet. zudem isch es no guet spielbar. au mit em möngel dude ohni usrüschtig. läck bis ich checked han, dass mer SELECT drucke mues, damit mer sich verwandlet isch denn scho es ziitli gange. uf jede fall isch es recht flot bis chapter 06 gange. dete wirds aber tricky. mer verlürt dete grad en ganze continue, wenn mer vode süüle fallt. dete mues mer vorsichtig durre springe. vo da eweg wirds echt schwierig, aber au churzwiliger. eigentlich isch es glungenigs spiel, wo mer immer wieder spiele chan. durre gspielt hanis nonig. 6/10
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
hang on sms 
es wunderbars spiel für 1985 mit extrem schöner farbpalete, wo denzumal wohl alles ad wand gpielt het für dihei.
es zoomed au sehr flot, vor allem d strass bewegt sich huere smooth und d hintergründ sind 1A und scrolle super fiin, sowie d spielbarkeit isch top-notch.
frög mich, werums kei anderi racer geh het mit dere spielbarkeit und fiinheit.
eis manko halt, es het ei music durs spiel, wasi scha finde

für mich es 9/10 game uf em sms
(10/10 wärs mit de musig)

es wunderbars spiel für 1985 mit extrem schöner farbpalete, wo denzumal wohl alles ad wand gpielt het für dihei.
es zoomed au sehr flot, vor allem d strass bewegt sich huere smooth und d hintergründ sind 1A und scrolle super fiin, sowie d spielbarkeit isch top-notch.

für mich es 9/10 game uf em sms

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
- Bündner König
- TRADINGPOINTS:
-
1280
Reinforced hat geschrieben:
BEST Mega Man aller zite
- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
weläs isch das? 3 oder 4?
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
nummer 3... han die mega mans nie würklech gspillt. aber es isch nie zspät 

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
ich wird se nie spiele.

- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
wieso isch s'3 sbest? ich will ebä au mal eis durespiele, und natürli sbest am lioebste 

Re: Was spielsch grad retrigs?
lohnt sich rockman ufem megadrive?
isch ja teil 1-3 druff aber leider au sehr tüür...
isch ja teil 1-3 druff aber leider au sehr tüür...
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
s Rockman chunsch recht billig über. s Megaman isch tür. Mues luege, dass Batterie no guet isch.
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
Batman & Robin, MD
Geschtert hanni erscht mal de B&R inneghebbed. Cool isch, dass s Intro mit em de düschtere Atmosphäre und em technoide Sound Luscht uf meh macht. Mal vorweg, das Spiel isch sauschwer und han nur schnell usprobiert, um de Sound vo mim neukaufte Occasionsreceiver zteschte. Dumm isch nur, dass de MD Scart Mono isch und ich s Chopfhörer zu Cinch-Kabel nümme gfunde han. Technisch isch es absolut 1A und spielerisch isch schwer aber fair. S bescht isch aber de Sound. Bewertig gits morn.
Saint Dragon, PCE
Das isch chli es schrägs Game: mer hät zwar en grosse "Schwanz", brucht en aber eher selten. Ich glaub, sie händ bi dere Umsetzig eifach zviel abgspäckt. Zwar sind d Sprites schön gross und farbig, aber d Kollisionsabfrag isch zstreng. De Sound isch eigentlich no stimmig, aber d FX sind viel zluut. S ganze isch eifach nöd so usbalanciert. 4/10
Geschtert hanni erscht mal de B&R inneghebbed. Cool isch, dass s Intro mit em de düschtere Atmosphäre und em technoide Sound Luscht uf meh macht. Mal vorweg, das Spiel isch sauschwer und han nur schnell usprobiert, um de Sound vo mim neukaufte Occasionsreceiver zteschte. Dumm isch nur, dass de MD Scart Mono isch und ich s Chopfhörer zu Cinch-Kabel nümme gfunde han. Technisch isch es absolut 1A und spielerisch isch schwer aber fair. S bescht isch aber de Sound. Bewertig gits morn.
Saint Dragon, PCE
Das isch chli es schrägs Game: mer hät zwar en grosse "Schwanz", brucht en aber eher selten. Ich glaub, sie händ bi dere Umsetzig eifach zviel abgspäckt. Zwar sind d Sprites schön gross und farbig, aber d Kollisionsabfrag isch zstreng. De Sound isch eigentlich no stimmig, aber d FX sind viel zluut. S ganze isch eifach nöd so usbalanciert. 4/10
- Reinforced
- TOAPLAN Forever!
- TRADINGPOINTS:
-
1380
[quote="hanf"]wieso isch s'3 sbest? ich will ebä au mal eis durespiele, und natürli sbest am lioebste
[/quote]
Kei ahnig ha eifach mal eis ahgfange. Bescht grafx het wohl s 5i vode fc titles usem 92i

Kei ahnig ha eifach mal eis ahgfange. Bescht grafx het wohl s 5i vode fc titles usem 92i
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
definitiv es ganz geils schpil.Tatsujin hat geschrieben:hang on sms
für mich es 9/10 game uf em sms(10/10 wärs mit de musig)
leider hanis nie düregschpilt, falls das überhaupt möglich isch. ha mal es wuchenänd (11i bini gsi) ca 6 schtund gschpilt (pause drückt über nacht) und immer witer gschpilt. irgendwie hanis gfühl gha es gid unändlech stufe und es hört nie uuf.

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
lol, han glaubs nie über course 6 use gspielt. es wiederholt sich glaubs wüerkli unendlich und wird glaubs au nüme schwerer.