Quelle
Moderatoren: Master(G), mr.raw
geosnow hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Mastler(P) hat geschrieben:du bisch eifach en guete mensch.
Marco_in_motion hat geschrieben:und d'Soundeffekt findi ebe auno geil
vor allem rächt viel hidden züüg hetssam hat geschrieben:zocke grad armed police batrider und je länger ich spiele umso besser wirds.
es isch s'schönschte shmup wo ich bisher gspillt han.
training, normal, advance course, massig secrets und extrem vill charaktere.
hammer game und jede franke wert!
unglaublich das kein kosoleport existiert... (arcade only)
Nein, natürlich nonig :typej:sam hat geschrieben:zocke grad armed police batrider und je länger ich spiele umso besser wirds.
es isch s'schönschte shmup wo ich bisher gspillt han.
training, normal, advance course, massig secrets und extrem vill charaktere.
hammer game und jede franke wert!
unglaublich das kein kosoleport existiert... (arcade only)
@genfer
häsch dini pcb scho gspillt?
Für mich isch eifach besser Tate zschpiele. Bi horizontale shoot'em up ghei ich immer drus, ich chan mich eifach weniger konzentriere vo rächts nach linkshanf hat geschrieben:irgendwie isch uf komisch: uf arcade spielsch gebau die hardcore krasse spiel wo der uf em megadrive z'übelade sind und drum lieber snes spielsch
DC und saturn 2 jamma chasch no guet bruche.hanf hat geschrieben:ich glaub ebä, dass mer allei vo dä sitzhaltig uf arcade lieber action spielt... es gaht au mir so, drum chani au mit console2jamma adapter nüt aafange, mer hät eifach di falsch sitzahltig...
Pony? SNK 18? Aero city?Genfer hat geschrieben: Was no besser wär bi dä cancy caps, wän der bildschirm ei schtuffe chliner wäre, dän hät ich en bessere gsammtüberblick![]()
chasch doch istelle.'Genfer hat geschrieben: Natürlich häd ich au nüt dä gege wänd grundsätzlich Pcb's ächli eifacher wäred
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 4 Gäste