Marco_in_motion hat geschrieben:ja klar, es t-shirt wo dä bruce willis bim Filmdreh ahgha hät für 300.- oder irgend en Wurfstern wo de Wesley Snipes als Blade umegrüehrt hät für 800.- etc...
Ich han diä Frag gstellt will Movieprops was anders sind als Figure und de Acid gseit hät das "original Züg scho en Zacke Superior" isch, uf das, daser "36 Artikulierigspünkt" Quted hät. Ha dänkt er nimmt bezug uf d'Figure wo aber kei movieprops sind. Drum hani nahgfräget... Kännsch?
Also d Artikulierigspünkt hani quoted, willis en komischä, wenn au chli sältsamä Usdruck find, woni no niä ghört han, und ich mich echli Frög öb das würklich irgeneinä so seit.
Ich han im Prinzip eifach druf Bezug gno, dass es villicht drum god tolli Sachä dehei herätstellä,oder so. De Titel isch jo au nid "Actionfigurä", sondern zimlich viel Breiter gfasst. Und de vo dir verlinkti Ladä beschränkt sich au nid druf.
Und Original Zeug beschränkt sich jo ebä nid uf T-Shirt oder Wurfstern, gid jo durchus au Miniaturä, Maskä, Züg für SFX, und ebä, Concept Züg und so witer... (was de Pris abelangt, logisch, ich würd niä so viel usgeh für es T-Shirt... ich würd aber au niä so viel wiä du usgeh für en Action Figur (bzw. ich würd wahrschindlich überhaupt gar nüt defür usgeh)). Also wenni sammlä würd, und so Züg würd bi mir ufstellä, würdi ehnder Orignal War us Film sammlä, und het jo chönä si dasses dir nid nur um Action Fiigurä god, und du de movieprops.ch nonig kennsch. Aber ebä, ha di wohl missverstandä.