gäll du bisch chli vorignoo? business..... härzigSephi hat geschrieben:Gäll du bisch noni lang unterwägs i däm Bisness?Herr Rossi hat geschrieben:goty 2013 wird de wiiu zeldler

Moderatoren: Master(G), zeromeier
gäll du bisch chli vorignoo? business..... härzigSephi hat geschrieben:Gäll du bisch noni lang unterwägs i däm Bisness?Herr Rossi hat geschrieben:goty 2013 wird de wiiu zeldler
Was het das mit voriignoh ztüe? S Zelda für d WiiU chunnt eifach nid 2013 useHerr Rossi hat geschrieben: gäll du bisch chli vorignoo?
Zelda CycleTrunks hat geschrieben:Isch da dä Vogel Zelda effektiv so kacke gsi? Oder eifach dä Hype z'gross?
es isch nidemal im gringschte kacke gsi. zelda het eifach en enorme hoche standard. hät mer de titel gstriche und darksiders 3 druss gmacht hetted alli gseit ZELDA ENTTHRONT EN NEUE CHÖNID OMGOMG SO GEIL DAS SPIL.Trunks hat geschrieben:Isch da dä Vogel Zelda effektiv so kacke gsi? Oder eifach dä Hype z'gross?
Dini Mueter isch underdurchschnittlech.Herr Rossi hat geschrieben:Es isch zu repetitiv und verlürt ab de erschte Schpilhelfti sini Dynamik. Es Guets Schpil isches, aber es underdurchschnittlichs Zelda. Chli langatmig.
Ich han mir s'GotY Video uuf IGN inezoge und bin überrascht was die ide letschte 10 Jahr für kompetenti Wahle troffe hend. Ich bin meistens ieverstandeSephi hat geschrieben:Supersonic hat geschrieben:D'ReisRunner-up: Keine!
Isch genau so eidütig und unverwächselbar klar wies 2011 de Portalor gsi isch.
Sephi hat geschrieben:Supersonic hat geschrieben:D'ReisRunner-up: Keine!
grad bim majora kunts halt extrem druf ah ob mers nur schnell duremache wot oder sich ufd jagt nach de maske macht. das optionale züg macht s spiel mind. doppelt so langReinforced hat geschrieben:ZERUDA SKYARDU SWORTU
het scho rächt vill botte aber im schnitt dochechli zlang gange. Für Majors Mask und OoT brucht mer doch weniger ?!
06 okamiSupersonic hat geschrieben:Ich han mir s'GotY Video uuf IGN inezoge und bin überrascht was die ide letschte 10 Jahr für kompetenti Wahle troffe hend. Ich bin meistens ieverstandeSephi hat geschrieben:Supersonic hat geschrieben:D'ReisRunner-up: Keine!
http://uk.ign.com/videos/2012/12/21/ign ... year-video" onclick="window.open(this.href);return false;
O_O hat geschrieben:06 okamiSupersonic hat geschrieben:Ich han mir s'GotY Video uuf IGN inezoge und bin überrascht was die ide letschte 10 Jahr für kompetenti Wahle troffe hend. Ich bin meistens ieverstandeSephi hat geschrieben:Supersonic hat geschrieben:D'ReisRunner-up: Keine!
http://uk.ign.com/videos/2012/12/21/ign ... year-video" onclick="window.open(this.href);return false;
08 fallout 3
09 uncharted 2
10 mass effect 2
si katastrophali picks. de rescht isch okay und i 2 (portal, smg) fäll korrekt.
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 8 Gäste