Peter LoLyneux
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
populous mit bomberman stage :weixeerleren:

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Lüüt wo nachem Wäg fraged sind ja bekanntlich alli nett. Hani mal imne Glückskeks gläse.Supersonic hat geschrieben:Er isch übrigens en nette. Er hett mich und de Ettore mal nachem Weg gfrögt
Re: Peter LoLyneux
stimmt nit. ich bin extrem nett und frog nie nachem wäg
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
mich hed de sepp blatter mal nachem weg gfrogt.... innere konflikt 

- damian
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4440
eis vo däne spiel wo ich nie gschnallt han...thaeye hat geschrieben:popolus also scho nöd schlecht gsi. ein meilestei sozsege. abr de rest naja.
söttis ächt doch mal no spiele? hans sogar in OVP uf em amiga...
Spiel min rhythmus shooter da: https://soundstorm.uhx.ch
Siite vo mim Retromuseum: https://museum.uhx.ch
Siite vo mim Retromuseum: https://museum.uhx.ch
i han dr dritt teil gspielt ufem master race grät. isch OK gsi, het aber kei beum usgrisse.
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Är het uf üsserscht nätti Art und Wiis gfrogt. Besser?Herr Rossi hat geschrieben:Lüüt wo nachem Wäg fraged sind ja bekanntlich alli nett. Hani mal imne Glückskeks gläse.Supersonic hat geschrieben:Er isch übrigens en nette. Er hett mich und de Ettore mal nachem Weg gfrögt
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
guet, ich chan mir au vorstelle, dass mer vor investore ibildet uftrette mues, damit mer de chole und die künschtlerisch freiheit überchunt. er isch vielliecht eifach en gschiide mensch, wo no guet schauspiele chan.
- Herr Rossi
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
320
Sephi hat geschrieben:Är het uf üsserscht nätti Art und Wiis gfrogt. Besser?Herr Rossi hat geschrieben:Lüüt wo nachem Wäg fraged sind ja bekanntlich alli nett. Hani mal imne Glückskeks gläse.Supersonic hat geschrieben:Er isch übrigens en nette. Er hett mich und de Ettore mal nachem Weg gfrögt

- Moff
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
40
ich finde dungeon keeper isch de afang vom endi gsi.evo hat geschrieben:welles spiel vo ihm isch bedingigslos guet gsi bis uf dungeon keeper? theme park filich no.
ganz viel super idee, aber nöd fertig denkt/designt, has dementsprechend au nie duregspielt
sini beschte spiel sind für mich syndicate und magic carpet gsi, aber au theme park und populus sind sehr guet und i vielerlei hisicht innovativ und wegwisend gsi, was miner meinig durchus de status legitimiert het, woner nach dungeon keepern jahrelang devo zehrt het
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
nüvinaviSupersonic hat geschrieben:Er hett mich und de Ettore mal nachem Weg gfrögt

ah ja de sündicat. sehr guet ischer. de magisch teppich hani glaubs nie gspielt. wirkli so guet gsi?Moff hat geschrieben:ich finde dungeon keeper isch de afang vom endi gsi.evo hat geschrieben:welles spiel vo ihm isch bedingigslos guet gsi bis uf dungeon keeper? theme park filich no.
ganz viel super idee, aber nöd fertig denkt/designt, has dementsprechend au nie duregspielt
sini beschte spiel sind für mich syndicate und magic carpet gsi, aber au theme park und populus sind sehr guet und i vielerlei hisicht innovativ und wegwisend gsi, was miner meinig durchus de status legitimiert het, woner nach dungeon keepern jahrelang devo zehrt het
aber and DK loni nüt anecho, hani öppis vom allerbeschte gfunde
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Churzfassig: Alles, was er nach Bullfrog gmacht hätt, isch eigentlich nüt meh wärt gsi. D.h. keis guets Spieli meh sitt 15 Jahr.
"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
schwarz und wiis isch scho au OK gsi. aber s het chli s glich problem gha wie zb. s CC3. in de heftli jahrelang als WOOOOA BEST GAME ALLER ZIITE ahpriise worde und denn isches eifach nummer guet bis sehr guet gsi
-
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
4330
das stimmt, magic carpet und hi-octane uf dem saturn sind zum hüle gxi.Gurgelhals hat geschrieben:Churzfassig: Alles, was er nach Bullfrog gmacht hätt, isch eigentlich nüt meh wärt gsi. D.h. keis guets Spieli meh sitt 15 Jahr.
-
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
60
Wenn man bedenkt, dass er keine seiner Visionen (nach der Bullfrog Zeit... und je nach Ansicht Dungeon Keeper 1) auch nur annähernd erreichen konnte, hab ich sehr wenig Vertrauen in ein Kickstarter Projekt von ihm :typej:
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Mischt, er schafft's wohl doch no 

"de hund isch uhuere super. aber ich han en mit de axt abeprüglet." (c) 2011 lakritz
£453,187Gurgelhals hat geschrieben:Mischt, er schafft's wohl doch no
pledged of £450,000 goal
I don't believe in orange
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Das isch ebe chli de Haage a Kickstarter. Wenn der no ganz wenig fehlt duesch ganz eifach no selber en Batze driirüehre. Easy peasy, er hett ganz sicher eh Geld als das wo da ine gspendet worde isch 

- Tatsujin
- PC Engine Lover!
- TRADINGPOINTS:
-
1190
eh scho riiche lüüt ga gäld spände isch eigentlich rächt sehr dumm und au rächt fräch s na goh aazneh.

PCE Games countdown: 695/738 (44 to go or 95% clear)
PCE Shmups countdown: 111/111 (all clear!!)
PCエンジン - シューティングゲーム読み秒:111/111枚 (クリア!!)
Intuitive improvisation is the secret of genius.
- Gurgelhals
- PC Gaming Master Race
- TRADINGPOINTS:
-
50
Das erlaubt Kickstarter soviel ich weiss ebe nöd (dass Lüüt für ihres eigene Projekt Gäld driischüssed, um so z.B. es knapps Projekt doch no über d'Ziellinie z'pushe). Aber wahrschinlich chasch de kritischi Pledge dänn eifach dur en Kolleg mache lah und guet ischSupersonic hat geschrieben:Das isch ebe chli de Haage a Kickstarter. Wenn der no ganz wenig fehlt duesch ganz eifach no selber en Batze driirüehre. Easy peasy, er hett ganz sicher eh Geld als das wo da ine gspendet worde isch

- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
chasch kickstarter vo de stüüre abzieh? lol
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- Supersonic
- VIP - Neger
- TRADINGPOINTS:
-
910
Vermuetlich hetter d'Zahlig genau under Peter Lolyneux gmachtGurgelhals hat geschrieben:Das erlaubt Kickstarter soviel ich weiss ebe nöd (dass Lüüt für ihres eigene Projekt Gäld driischüssed, um so z.B. es knapps Projekt doch no über d'Ziellinie z'pushe). Aber wahrschinlich chasch de kritischi Pledge dänn eifach dur en Kolleg mache lah und guet ischSupersonic hat geschrieben:Das isch ebe chli de Haage a Kickstarter. Wenn der no ganz wenig fehlt duesch ganz eifach no selber en Batze driirüehre. Easy peasy, er hett ganz sicher eh Geld als das wo da ine gspendet worde isch

Supersonic hat geschrieben: Vermuetlich hetter d'Zahlig genau under Peter Lolyneux gmacht