Wii-U
Moderatoren: Master(G), zeromeier
Re: Wii-U
Wer hät si au scho? 

- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Dä Post het gad chli mis Härz erwärmt. Wenn alli Mitarbeiter vo Videospielportal sone Fähigkeit zur Sälbschtreflexion und der Muet zu soviu Ehrlechkeit hätte wär s Internetz en bessere Ort. Und das wo du beschribsch isch ja wie gseit überhoupt nid nur ufs Gnet beschränkt sondern betrifft sicher über 95% vo de Videospielsite im dütschsprochige Ruum. D Sälbschttüschig und Rächtfertigung was die vorwiegend uf Mainstream-Titel usgleiti Brichterstattig betrifft und die ganzi "Magazin X het s Testmuster früener becho als mir? Denn gits halt ke Brichterstattig" Rhetorik ischmer sälber beschtens bekannt. Und näbscht vilne andere Gründ mit usschlaggäbend derfür dassi aktuell ke Luscht me ha i däm Berich z schaffe.Astroboy hat geschrieben:Du Clown,
die ganze Japano-RPGs und ds Frozen Synapse si vo mir, anschüschte macht öppe niemer vom Team chlineri Titel ussert zwüschine eine vo de Abdallas oder schüsch usnahmswiis no mau öpper. Dir weit eifach die grosse Titlene früeh und gratis spiele und nech öiies Hobby dermit finanziere (ig ja ou, da gits gar nüt z'beschönige), daran isch ja nüt falsch. Aber ärnschthafte Videospieljournalismus isch das nid (für das ähnle d'Reviews im Schnitt viu z'fescht Pressetexte und Featureuflistige), so "gärn" ig öier Texte ja aube korrigiere. Und das meini nidmau bös, möcht eifach d'Relatione klargstellt ha.
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
Tönt nachere rächte BürdeMasatshi hat geschrieben: Gratis-Muster sind nöd usschlaggebend. No nie gsi. Mir händ aber schlicht gnueg anderi Games womer no teschte 'müend' und spiele 'müend', was unglaublich viel Ziit frisst.

Findsch denn nid es Portal wo "Kritik" über Spiel präsentiert sött sech genau nid ad Erwartige vom Publisher halte (nomol, ich weiss dass die Forderig zumene gwüsse Teil vilech utopisch isch - söttsi aber nid sii)? Ich glaub ebe die Haltig vo "logisch bevorzugemer die wo üs gratis züx schicke" und die Angscht dervo plötzlech keni Testmuster z becho (achtung, sofort Beleg-Link schicke) isch rächt schädlech wenns um ehrlechi Kritik geit. Und unger anderem mit verantwortlech derfür dass sech bi Spil"journalismus" die 7-10ner Wärtigsskala iibürgeret het wo au en Müll wie s erschte Assassin's Creed (als eis unter vilne Bispil) ja nid mal en 2er oder en 3er darf becho, will sich der Publisher ja as Bei gschiffet chönnt fühle.Masatshi hat geschrieben:stimmt so ned ganz. natürlich bevorzuge mir Publisher bi de Berichterstattig, wenn mir vo dene Games bechömed. Das erwartet die Publisher ja au.
Merci übrigens für dini Erlüterige - das mit der "Kritik" hanich übrigens gschribe will du au scho igschnappet reagiert hesch wonich mit dir ärnschthaft über gwüssi Theme han wölle diskutiere. Aber so machts no Spass!
- Koop Kooper
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
3100
ha au s zombiu package und no super mario bros.Goran hat geschrieben:Goran

- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Der Satz bezieht sich jetzt nur darauf, ob ihr Berichte bringt, oder?Masatshi hat geschrieben:stimmt so ned ganz. natürlich bevorzuge mir Publisher bi de Berichterstattig, wenn mir vo dene Games bechömed. Das erwartet die Publisher ja au.
you put hat on frog and you become frog everyone loves it
- h4xX0r
- The(G)Forum Moderator
- TRADINGPOINTS:
-
40
ich glaub ich schlüss das scheisstopic
80% der Lebenskunst besteht darin, mit denjenigen, die uns beschwerlich und unangenehm vorkommen, angemessen umzugehen.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
das bedeutet, dass wir zuerst den spielen testberichte spendieren, die wir kostenlos bekommen haben. quasi als dank.PlanetHarrieR hat geschrieben:Der Satz bezieht sich jetzt nur darauf, ob ihr Berichte bringt, oder?Masatshi hat geschrieben:stimmt so ned ganz. natürlich bevorzuge mir Publisher bi de Berichterstattig, wenn mir vo dene Games bechömed. Das erwartet die Publisher ja au.
ob der test dann positiv oder negativ ausfällt, hängt aber NICHT DAVON ab. jetzt klar?
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
Jo, dachte ich mir. War nur etwas missverständlich formuliert. 

- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
ha au s zombiU package mit em Super Mario Bros U. Aber immer no iipackt. Morn ha i "frei"...d.h Frau und Kind sind weg...denn wird so richtig feschtlich usspackt, aagschlosse und eifach nur no gnüsset. 

- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00

- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
brauch imfo: habter mal en browser ausprobiert? mer kann den doch dann einfach vom tablet ufm tv schiebe, oder? wenn ja, wie siehts aus mit medieunterstützung. läuft so die gängige streamingsoftware?
Re: Wii-U
ich finds generell recht dumm, wenn mer die goofs beim zombiu zocke lässt zuguckePlanetHarrieR hat geschrieben:dürfen deine kinder nicht damit zocken?
- mr.raw
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
1010
BrainBug hat geschrieben:ich finds generell recht dumm, wenn mer die goofs beim zombiu zocke lässt zuguckePlanetHarrieR hat geschrieben:dürfen deine kinder nicht damit zocken?

- zwirrlibatz
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
- offischel roggnroll instanz
- TRADINGPOINTS:
-
130
Gurgelhals hat geschrieben:De Iwata höchstpersönlich hätt agordnet, dass s'gnet keis Testmuschter bechunnt, nachdem er das Topic da gseh hätt
Iwata: (laughs)

I speeled my drink!
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
als ich den browser mal ausprobiert habe, warem beide screens identisch, youtube lief nichBrainBug hat geschrieben:brauch imfo: habter mal en browser ausprobiert? mer kann den doch dann einfach vom tablet ufm tv schiebe, oder? wenn ja, wie siehts aus mit medieunterstützung. läuft so die gängige streamingsoftware?
- PlanetHarrieR
- Schaden
- TRADINGPOINTS:
-
00
:typej:BrainBug hat geschrieben:ich finds generell recht dumm, wenn mer die goofs beim zombiu zocke lässt zuguckePlanetHarrieR hat geschrieben:dürfen deine kinder nicht damit zocken?
er schrub doch, dass er sich auch mayo geholt hat.