Wii-U
Moderatoren: Master(G), zeromeier
- Mastler(P)
- Hardcore Gamer
- TRADINGPOINTS:
-
250
:LuiStyle:
The opposite of courage in our society is not cowardice, it's conformity.
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.
(G)? Das sind eigentlich alles Schafseckel
Euphemisms and political correctness only obscure the truth. Man kann auch sagen, deine Wahrheit ist eine Platiduede.

- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
sega het dazumal bim dreamcast au scho es display am controller gha
chaufed besser sega dreamcast

- LuiStyle
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
60
wenns kein grund git wieso schriebsch denn da inne?
Ach ja hani ganz vergesse es gaht ja nur no i däm topic ab
Ach ja hani ganz vergesse es gaht ja nur no i däm topic ab

Switch: 4627-6864-8584
PS4: LuiStyle_7
XBOX Live: LuiStyle07
Re: Wii-U
Zwei beschti Konsole Designs mit dä zwei beschte Controlers!swordfish hat geschrieben:+1turntablism hat geschrieben:...
oder wenns nintendo sell sii, denn en gamecube - imo die letscht guet konsole vo nintendo.
Wäre unsere Zivilisation ein Pferd, hätte man es schon lange erschossen.
- Sephi
- Ghibli-ins-Aug-Trugger
- TRADINGPOINTS:
-
390
De Teil a dere Gschicht stört mi bitz! Dir chönnted natürlech Problemlos über alles brichte - d Frog isch rein nur ob dir das weit. Eigentlech sötte Gratismuster vom Publisher ja überhoupt nid usschlaggäbend derfür sii ob es Portal mitere gwüsse Integrität übernes Produkt brichtet (ja, das isch leider e realitätsfärni Asicht). Und da tönts so als wär das en Art unter de Hand deal zwüsche dir und eme Publisher: Dir liferet üs gratis stöff (am beschte söttige wo eus interessiert) süsch "chöi" mir nid drüber brichte und euch Publicity lifere. Bzw. dir heit dür euri grössi und eures grosse Publikum s "Rächt" Gratismuster z becho, süsch het der Publisher kes "Rächt" uf Brichterstattig. Uf der andere Site vor Medaille gits sicher ganz vil chlini Entwickler und Publisher wo euch liebend gärn es Gratismuster vo ihrem low-profile Spiel würde gäh und froh wäre um Presänz uf eurer Site. Das isch für öich aber denn weniger interessant, willders entweder nid weit spile oders öich ke Läser bringt.Masatshi hat geschrieben: jetzt, womer also eigentlich langsam en grössi wäret (oder evtl. scho sind) wärs wichtiger denn je, dass mir über alles chönd berichte. und darum fuxt eus das jetzt natürlich sehr.
Finges übrigens super wie dir das i de early days gmacht heit mit Spiel sälber chaufe. Dass es agnähmer isch wennme s Game jetz eifach so zum Teste bechunnt isch ou klar. Aber grad jetz woder "grösser" sit chöiter doch no vil besser als früener mal in suur Öpfel bisse und euch es Testmuster sälber aschaffe. Ebe, sofern ihr das würklech "wänd" teste.
Isch übrigens de nid als "afiggerei" gmeint, Massa - es erstuunt mi nur ab und zue wie akzeptiert die Marketing-Symbiose zwüsche Spiel"journalismus" und Publisher isch, bzw. wie wenig das System hingerfrogt wird. Und sicher nid nur vo eu.
Zuletzt geändert von Sephi am 30 Nov 2012 15:55, insgesamt 3-mal geändert.
die viel besseri frog wer: warum sötti niit?LuiStyle hat geschrieben:wenns kein grund git wieso schriebsch denn da inne?
- turntablism
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
400
isch immerno geilLuiStyle hat geschrieben:Dreamcast hani ja scho
isch geili ziit gsi

- LuiStyle
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
60
Chaufsch demfall au? Denn chasch min post stricheevo hat geschrieben:die viel besseri frog wer: warum sötti niit?LuiStyle hat geschrieben:wenns kein grund git wieso schriebsch denn da inne?

irgendwenn wohrschins scho. jez den grad aber sicher niit. t spiel findi nit so prikelnd wos momentan gidLuiStyle hat geschrieben:Chaufsch demfall au? Denn chasch min post stricheevo hat geschrieben:die viel besseri frog wer: warum sötti niit?LuiStyle hat geschrieben:wenns kein grund git wieso schriebsch denn da inne?
hani halt scho zur helfti dure. usserdem findi alleige nit so wahnsinnig prikelnd und scho gar kei grund mir extra derwege en neue konsol kaufe
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
Gratis-Muster sind nöd usschlaggebend. No nie gsi. Mir händ aber schlicht gnueg anderi Games womer no teschte 'müend' und spiele 'müend', was unglaublich viel Ziit frisst. Eigentlich simmer denn no froh, dass mer nöd jede 'Dräck' teschte 'müend'... grad z.B. bi de Apps und Handy-Games chaufed mir z.B. alles selber. Choschtet aber au fascht nix...Sephi hat geschrieben:De Teil a dere Gschicht stört mi bitz! Dir chönnted natürlech Problemlos über alles brichte - d Frog isch rein nur ob dir das weit. Eigentlech sötte Gratismuster vom Publisher ja überhoupt nid usschlaggäbend derfür sii ob es Portal mitere gwüsse Integrität übernes Produkt brichtet (ja, das isch leider e realitätsfärni Asicht). Und da tönts so als wär das en Art unter de Hand deal zwüsche dir und eme Publisher: Dir liferet üs gratis stöff (am beschte söttige wo eus interessiert) süsch "chöi" mir nid drüber brichte und euch Publicity lifere. Bzw. dir heit dür euri grössi und eures grosse Publikum s "Rächt" Gratismuster z becho, süsch het der Publisher kes "Rächt" uf Brichterstattig.

stimmt so ned ganz. natürlich bevorzuge mir Publisher bi de Berichterstattig, wenn mir vo dene Games bechömed. Das erwartet die Publisher ja au. Und mir müend Rezensions-Links dene schicke, suscht hörts de ganz schnell uf mit em 'Support'. Und es gitt durchuus chline Indy-Studios wo eus mit Games beliefere, z.B. grad letschti wieder Heads-Up Games mit em hervorragende Frozen Synapse (http://www.thegnet.ch/article/872/PC/Frozen-Synapse" onclick="window.open(this.href);return false;), oder die ganze Japan RPGs für PSP (die chaufed mir alli selber). Mir spieled eigentlich würkli alles. Mir sind ja au es paar Lüüt.Sephi hat geschrieben:Und da tönts so als wär das en Art unter de Hand deal zwüsche dir und eme Publisher: Dir liferet üs gratis stöff (am beschte söttige wo eus interessiert) süsch "chöi" mir nid drüber brichte und euch Publicity lifere. Bzw. dir heit dür euri grössi und eures grosse Publikum s "Rächt" Gratismuster z becho, süsch het der Publisher kes "Rächt" uf Brichterstattig. Uf der andere Site vor Medaille gits sicher ganz vil chlini Entwickler und Publisher wo euch liebend gärn es Gratismuster vo ihrem low-profile Spiel würde gäh und froh wäre um Presänz uf eurer Site. Das isch für öich aber denn weniger interessant, willders entweder nid weit spile oders öich ke Läser bringt.
PS: Fühle mich übrigens ned agfiggt. Ich verträge au Kritik, wenn mers mir diplomatisch 'nett' seid.
Du Clown
,
die ganze Japano-RPGs und ds Frozen Synapse si vo mir, anschüschte macht öppe niemer vom Team chlineri Titel ussert zwüschine eine vo de Abdallas oder schüsch usnahmswiis no mau öpper. Dir weit eifach die grosse Titlene früeh und gratis spiele und nech öiies Hobby dermit finanziere (ig ja ou, da gits gar nüt z'beschönige), daran isch ja nüt falsch. Aber ärnschthafte Videospieljournalismus isch das nid (für das ähnle d'Reviews im Schnitt viu z'fescht Pressetexte und Featureuflistige), so "gärn" ig öier Texte ja aube korrigiere. Und das meini nidmau bös, möcht eifach d'Relatione klargstellt ha.

die ganze Japano-RPGs und ds Frozen Synapse si vo mir, anschüschte macht öppe niemer vom Team chlineri Titel ussert zwüschine eine vo de Abdallas oder schüsch usnahmswiis no mau öpper. Dir weit eifach die grosse Titlene früeh und gratis spiele und nech öiies Hobby dermit finanziere (ig ja ou, da gits gar nüt z'beschönige), daran isch ja nüt falsch. Aber ärnschthafte Videospieljournalismus isch das nid (für das ähnle d'Reviews im Schnitt viu z'fescht Pressetexte und Featureuflistige), so "gärn" ig öier Texte ja aube korrigiere. Und das meini nidmau bös, möcht eifach d'Relatione klargstellt ha.
Zuletzt geändert von Astroboy am 30 Nov 2012 16:23, insgesamt 1-mal geändert.
- LuiStyle
- VIP-Member
- TRADINGPOINTS:
-
60
^^ denn hoffed mir mal das ihr gli mal öpis bechömedMasatshi hat geschrieben:Gratis-Muster sind nöd usschlaggebend. No nie gsi. Mir händ aber schlicht gnueg anderi Games womer no teschte 'müend' und spiele 'müend', was unglaublich viel Ziit frisst. Eigentlich simmer denn no froh, dass mer nöd jede 'Dräck' teschte 'müend'... grad z.B. bi de Apps und Handy-Games chaufed mir z.B. alles selber. Choschtet aber au fascht nix...Sephi hat geschrieben:De Teil a dere Gschicht stört mi bitz! Dir chönnted natürlech Problemlos über alles brichte - d Frog isch rein nur ob dir das weit. Eigentlech sötte Gratismuster vom Publisher ja überhoupt nid usschlaggäbend derfür sii ob es Portal mitere gwüsse Integrität übernes Produkt brichtet (ja, das isch leider e realitätsfärni Asicht). Und da tönts so als wär das en Art unter de Hand deal zwüsche dir und eme Publisher: Dir liferet üs gratis stöff (am beschte söttige wo eus interessiert) süsch "chöi" mir nid drüber brichte und euch Publicity lifere. Bzw. dir heit dür euri grössi und eures grosse Publikum s "Rächt" Gratismuster z becho, süsch het der Publisher kes "Rächt" uf Brichterstattig.
stimmt so ned ganz. natürlich bevorzuge mir Publisher bi de Berichterstattig, wenn mir vo dene Games bechömed. Das erwartet die Publisher ja au. Und mir müend Rezensions-Links dene schicke, suscht hörts de ganz schnell uf mit em 'Support'. Und es gitt durchuus chline Indy-Studios wo eus mit Games beliefere, z.B. grad letschti wieder Heads-Up Games mit em hervorragende Frozen Synapse (http://www.thegnet.ch/article/872/PC/Frozen-Synapse" onclick="window.open(this.href);return false;), oder die ganze Japan RPGs für PSP (die chaufed mir alli selber). Mir spieled eigentlich würkli alles. Mir sind ja au es paar Lüüt.Sephi hat geschrieben:Und da tönts so als wär das en Art unter de Hand deal zwüsche dir und eme Publisher: Dir liferet üs gratis stöff (am beschte söttige wo eus interessiert) süsch "chöi" mir nid drüber brichte und euch Publicity lifere. Bzw. dir heit dür euri grössi und eures grosse Publikum s "Rächt" Gratismuster z becho, süsch het der Publisher kes "Rächt" uf Brichterstattig. Uf der andere Site vor Medaille gits sicher ganz vil chlini Entwickler und Publisher wo euch liebend gärn es Gratismuster vo ihrem low-profile Spiel würde gäh und froh wäre um Presänz uf eurer Site. Das isch für öich aber denn weniger interessant, willders entweder nid weit spile oders öich ke Läser bringt.
PS: Fühle mich übrigens ned agfiggt. Ich verträge au Kritik, wenn mers mir diplomatisch 'nett' seid.

Zuletzt geändert von LuiStyle am 30 Nov 2012 16:28, insgesamt 1-mal geändert.
- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ghörsch Du denn ned zu (G)net?Astroboy hat geschrieben:Du Clown,

ha ja gseid 'mir sind es paar lüüt'... genau wäg dem, dass äbe alli Genre und Spiel abdeckt sind.
du muesch mir jetzt nöd in rugge falle du dödel, du söttsch als '(G)net Redakteur' eusi Site verteidige bis in TOT!

I bi quasi dr Quoteneger.
PS: I falle dr ke Milimeter i Rügge, i ha nur Ehrlechkeit lieber als Beschönigung. Schlächtmache dueni hie genau grad gar nüt, höchstens klarstelle.
PS: I falle dr ke Milimeter i Rügge, i ha nur Ehrlechkeit lieber als Beschönigung. Schlächtmache dueni hie genau grad gar nüt, höchstens klarstelle.
BrainBug hat geschrieben:ma gugge
nirgends hats einen gehabt

- Master(G)
- Administrator
- TRADINGPOINTS:
-
4650
ich has ja aj ned so ernscht gmeint...Astroboy hat geschrieben:I bi quasi dr Quoteneger.
Hät Waldmeier das entschiede oder Nintendo????? :typej:Masatshi hat geschrieben:(G)net gitts jetzt sitt 11 Jahr, knapp 12... die erschte 7 jahr hämmer praktisch kei hits/läser gha und alles usem eigete sack kauft, system, controller, games und und.. isch rächt viel gäld. dänn hämmer werbig gmacht und plötzlich hetts viel hits gäh und dänn sind plötzlich alli vo selber uf eus zue cho. microsoft als erschti. dänn sony. dänn nintendo. und am schluss apple. mir händ alles becho bis anhin von nintendo, super sach! freud hämmer gha! mir händ playstations, xboxe, ipads, iphones, 3ds, wii, vita... quasi alles becho. und mer chömed nach wie vor alles über. publisher schicket eus ohne frage review-muschter zu aktuelle xbox und ps und wii games. release lischte schickets eus, mir sölled achrüzle was mer wänd. es klappt mittlerwiile super und mir händ würkli viel läser und facebook ahänger.
jetzt, womer also eigentlich langsam en grössi wäret (oder evtl. scho sind) wärs wichtiger denn je, dass mir über alles chönd berichte. und darum fuxt eus das jetzt natürlich sehr.
mir händ scho alles abgmacht gha mit nintendo und mer hett eus au es grät zuegsicheret.
und plötzlich hetts gheisse, sorry, aber mir händ zwenig grät.
und das, obwohl mir eigentlich mit em sidu ade quelle sind.
jetzt wüsset ihr die ganz gschicht.
gschichtli verzelle.
super.
Gurgelhals hat geschrieben:De Iwata höchstpersönlich hätt agordnet, dass s'gnet keis Testmuschter bechunnt, nachdem er das Topic da gseh hätt
Iwata: (laughs)

Ja bi dem Stuss wo da amigs usegla wird.